Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wąski TDW - zdjęcie

Wąski TDW

Rejestracja: 20.03.2017
Aktualnie: Przegląda temat Ciche chodzenie dla każego zombie
Poza forum Ostatnio: 07.02.2021 20:15
-----

#751888 Blokada działka na BS oraz respawnie.

Napisane przez Rivit on 30.08.2018 09:15

do wsyzstkich ci  nie dodam bo mi sie zwyczajnie nie chce

 

tu masz tylko jedno .sma

testowałem i dziala

new const Float:checkRadius = 500.0;

tu  ustawiasz odleglosc o jaka musi byc oddalone dzialko

 

jak sobie porownasz pliki to wszystko sprowadza sie do skopiowania i wklejenia dwoch części

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#748238 Gry na STEAM za darmo

Napisane przez Engi on 30.03.2018 22:39

980_1119544156.jpg

https://www.humblebu...b_medium=banner
  • +
  • -
  • 1


#733010 Nieopublikowane wersje modu: Tower Defense oraz ExpMod by GT Team

Napisane przez gtteamamxx on 05.12.2016 10:23

Cześć, może niektórzy mnie (nas) pamiętają, może nie, natomiast na wstępie chciałbym zwrócić się do administracji.

- Tak, miałem kiedyś bana na forum, minęło sporo czasu, czy ja wiem, 2-3 lata? Poza forum rozwijałem z bratem dawno już zaczęty mod Tower Defense oraz ExpMod; Mody miały być tu wydane, jednak ban przekreślił tę możliwość. Chciałbym poprosić o możliwość publikacji tutaj tych, w tym dziale, w tym temacie. Era CS 1.6 powoli dobiega końca, wszyscy powoli zaczynają się uczyć SourceMod'a, a nie chciałbym, by pewne rzeczy odeszły w zapomnienie.

Dawno temu, bodajże od 2012 tworzyłem i rozwijałem dwa mody.

* Tower Defense ( Obrona wieży: link: https://amxx.pl/topi...ieży-v03-alpha/ )
* ExpMod By GT Team ( link: https://amxx.pl/topi...mod-by-gt-team/ )

Poniżej publikuję wszystkie wersje, w tym nie opublikowane wcześniej. Dla wszystkich, którzy jeszcze chcą się pouczyć, popatrzeć jak to wygląda, proszę.

ExpMod:

Tower Defense:

Poniżej prezentuje Changelogi tych modów:


Tower Defense:

Spoiler

 
ExpMod:
Spoiler



Oba mody były pisane pod kątem możliwości całkowitej konfiguracji bez edytowania kodu źródłowego. To znaczy, że użytkownik może zmieniać dosłownie wszystko w plikach konfiguracyjnych, nie musząc przy tym grzebać w kodzie. Jeśli nie rozumiesz, zobacz ten plik: https://github.com/g...figs/exp_config

To tyle z mojej strony, mam nadzieje, ze kiedys/komuś ten kod pomoże w robieniu czegoś / podglądu

 

Całej administracji i użytkownikom życzymy Wesołych Świąt, Samych sukcesów w programowaniu oraz Szczęśliwego Nowego Roku!

PS DarkGL - Dzięki za wszystko oraz zarażenie jumpstylem :)
Pozdrawia Striker oraz z grupą OtherSide Jumpstyle Team

 


  • +
  • -
  • 5


#745688 Podpalenie graczy - zakończenie w nowej rundzie

Napisane przez Robiin on 05.01.2018 20:29

Definiujesz ID, na przykład tak (będziesz tego używał zamiast standardowego 'id')

#define ID_TASK (taskid - TASK_BURN)

potem kolejny define z wartością dla TASK_BURN, jeśli masz więcej niż jeden, to możesz sobie wrzucić to w enuma, tutaj masz pojedynczy;

#define TASK_BURN 1337

przy tworzeniu task'a z płonięciem, który jak mam rozumieć wykonuje się określoną ilość razy;

set_task(1.0, "burn",id+TASK_BURN)

w funkcji podpalenia gracza, tutaj przykładowo 'burn'

public burn(taskid){
tutaj kod podpalenia gracza	
zamiast zwykłego "id" użyj "ID_TASK"
}

w plugin_init rejestrujesz początek rundy (jako koniec freezetime)

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");

w publicu nowej rundy;

public Poczatek_Rundy(){
	for(new i=1;i<=g_maxplayers;i++)
		if(task_exists(i+TASK_BURN))
			remove_task(i+TASK_BURN)
}

usunie to task palenia gracza, jeśli taki istnieje.


  • +
  • -
  • 2


#746005 Szukam plugin co wykrywa WH?

Napisane przez NacpanyKsiaze on 17.01.2018 21:03

Polecam :)

https://amxx.pl/topi...-update-tematu/

 

Działa na 100%


  • +
  • -
  • 1


#746003 Szukam plugin co wykrywa WH?

Napisane przez vanillah on 17.01.2018 20:50

WallHack Blocker v1.5.626

 

Poszukaj tej frazy w google to jest plugin metamoda z 1s1k

takie cos wogóle kiedys cos blokowalo? on szuka wykrywacza, a nie pluga ktory blokuje bo taki plugin raczej malo skuteczny xD

rehlds posiada taka opcje


  • +
  • -
  • 1


#741044 Prefixy po aktualizacji

Napisane przez Lizka on 12.07.2017 21:40

Łapcie poprawkę, liczę na Repke :)

Proszę usunąć jeśli może ktoś odebrać to jako spam ale tu mam trochę więcej.

http://paintballmod....tualizacji_5050

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#722347 STEAMID Validated? Dlaczego?

Napisane przez Asiap on 06.03.2016 04:09

to ozznacza ze steamid gracza zostal zweryfikowany wiec to nie jest zaden blad...


  • +
  • -
  • 1


#710556 RangiCSGO

Napisane przez klqs99 on 24.08.2015 14:36

Poprawiona wersja. Zmieniony opis rang na opis w motd. Screen:

http://scr.hu/3o8h/tw9pu
http://scr.hu/3o8h/knc14

 

P.S. Gdyby jakiś moderator mógł wrzucić to do 1 posta byłbym wdzięczny.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#745152 Submodel/model.

Napisane przez ZBA on 18.12.2017 02:07

Można.


  • +
  • -
  • 1


#19252 Voices Management

Napisane przez mgr inż. Pavulon on 12.10.2008 23:11

Voices Management
Autor: ConnorMcLeod
Wersja: 1.0.2


Opis

Przejmujemy nim kontrole nad rozmowami na serwerze. Zamiast jednego cvar'u sv_alltalk możemy osobno ustawić kogo słyszą żywi a kogo umarli.
Admini mogą mówić do wszystkich jednocześnie ich uciszając, a co najbardziej mi się podoba admini mogą mówić tylko do adminów tak że inni gracze ich nie słyszą. Oczywiście jest też możliwość uciszenia wybranego gracza i słyszenia wszystkich graczy jeśli tylko chcemy.

Instalacja

Prawie standardowa.

Voices_Management.amxx do folderu plugins
Voices_Management.sma do scripting
voicesmanagement.txt do data/lang
(języki w standardzie en, fr, częściowo de)

Wymagane

Amxx 1.8+
Fakemeta
sv_alltalk 1

Konfiguracja
Cvary:

vm_alives < 0|1|2 > (def: 1)
żywi gracze słyszą: 0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy

vm_deads < 0|1|2 > (def: 2)
martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'u, 1-wszystkich martwych, 2-wszystkich graczy

Komendy:

+adminvoice
Jako admin mówisz do wszystkich graczy, pozostali są uciszeni

+interadminvoice
Jako admin mówisz tylko do innych adminów, pozostali nic nie słyszą

+adminlisten
Jako admin słyszysz wszystkich graczy

toggle_adminlisten
Włączasz/wyłączasz ciągłe słyszenie wszystkich graczy

amx_mute
uciszasz wybranego gracza

amx_unmute
przywracasz możliwość rozmawiania wybranemu graczowi

say(_team) /vm
wyświetla ustawienia plugina

Komendy z "+" należy zbindować pod klawisz np.
bind "ALT" "+adminvoice"
Dodatkowo można zmienić w pluginie:
wymaganą flagę dla admina:

#define ADMIN_VOICE ADMIN_CHAT

czas od wejścia na serwer po jakim jest wyświetlana informacja o pluginie:

#define ANNOUNCE_TASK_DELAY 30.0

a jeżeli nie chcesz by gracze z wyłączonym słuchaniem rozmów słyszeli admina mówiącego do wszystkich to skomentuj

//#define SUPER_ADMIN_PRIORITY


Komentarz
Ogólnie jest to plugin bez którego żaden serwer "nie może istnieć". Bez problemu można wszytko ustawić, admini mogą się konsultować ze sobą i ogłaszać bez niepotrzebnego pisania. A jeżeli ktoś nam przeszkadza to zawsze możemy go uciszyć :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 25


#644393 dodanie respów do map cs 1.6

Napisane przez DarkGL on 21.06.2014 09:33

http://amxx.pl/topic...wns-editor-v10/


  • +
  • -
  • 1


#218791 reset rankingu

Napisane przez speedkill on 24.02.2011 12:58

prosze bardzo u mnie tak działa

amx_rcon csstats_reset 1
  • +
  • -
  • 2


#318998 Zmiana mapy - Rundy

Napisane przez 8ball1 on 07.11.2011 15:34

ustaw sobie w server.cfg

mp_timelimit "0" //Czas trwania mapy [minuty]
mp_winlimit "15" //Ilość wygranych rund przez jedną drużynę


czyli mapka zmieni się po 15 wygranych rundach przez jedną dryżynę
  • +
  • -
  • 0


#737779 [ROZWIĄZANE] Kompilacja pluginu, błędy przy kompilacji

Napisane przez Robiin on 20.03.2017 16:37

Linijka 90

new vModel[56],

--->

new vModel[56]
public knifemenu(id, key) {
	switch(key) 
	{
	     case 0: SetKnife(id , 0)
	     case 1: SetKnife(id , 1)
	     case 2: SetKnife(id , 2)
	     case 3: SetKnife(id , 3)
	     case 4: SetKnife(id , 4)
	     case 5: SetKnife(id , 5)
	     case 6: SetKnife(id , 6)
	     case 7: SetKnife(id , 7)
	     default: return PLUGIN_HANDLED
	     }
	     }  

----->

public knifemenu(id, key) {
	switch(key) 
	{
		case 0: SetKnife(id , 0)
		case 1: SetKnife(id , 1)
		case 2: SetKnife(id , 2)
		case 3: SetKnife(id , 3)
		case 4: SetKnife(id , 4)
		case 5: SetKnife(id , 5)
		case 6: SetKnife(id , 6)
		case 7: SetKnife(id , 7)
		default: return PLUGIN_HANDLED
		}
	return PLUGIN_HANDLED;
} 

  • +
  • -
  • 1