Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Podpalenie graczy - zakończenie w nowej rundzie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 05.01.2018 18:23

Klasę/perk np: płonące naboje lub klasę która może podpalić.

Przykład: Jest 1vs1 - gracz zostaje podpalony i zabija przeciwnika, rozpoczyna się nowa runda ale gracz pali się dalej.

Pytanie: czy można te podpalenie zablokować w next rundzie?


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.01.2018 20:29

Definiujesz ID, na przykład tak (będziesz tego używał zamiast standardowego 'id')

#define ID_TASK (taskid - TASK_BURN)

potem kolejny define z wartością dla TASK_BURN, jeśli masz więcej niż jeden, to możesz sobie wrzucić to w enuma, tutaj masz pojedynczy;

#define TASK_BURN 1337

przy tworzeniu task'a z płonięciem, który jak mam rozumieć wykonuje się określoną ilość razy;

set_task(1.0, "burn",id+TASK_BURN)

w funkcji podpalenia gracza, tutaj przykładowo 'burn'

public burn(taskid){
tutaj kod podpalenia gracza	
zamiast zwykłego "id" użyj "ID_TASK"
}

w plugin_init rejestrujesz początek rundy (jako koniec freezetime)

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");

w publicu nowej rundy;

public Poczatek_Rundy(){
	for(new i=1;i<=g_maxplayers;i++)
		if(task_exists(i+TASK_BURN))
			remove_task(i+TASK_BURN)
}

usunie to task palenia gracza, jeśli taki istnieje.


  • +
  • -
  • 2

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych