Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

zielu001 - zdjęcie

zielu001

Rejestracja: 29.09.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.10.2013 11:01
-----

#160875 Odtwarzanie muzyki dla gracza i wokół niego

Napisane przez Knopers w 17.08.2010 16:51

AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
  • +
  • -
  • 1


#159033 SQL - dobrze?

Napisane przez R3X w 10.08.2010 21:27

przed ThreadQuery nie musisz używać Connect, to są osobne metody

(Connect + Query) lub ThreadQuery

To zrób w plugin_cfg() z globalnym g_SqlTuple (jak nazwa wskazuje)
new Handle:g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple("localhost","root","","stats");

osobiście polecam właśnie Thread, wygodne i nie laguje
  • +
  • -
  • 1


#153115 Pobieranie czasu rundy ( RoundTime )

Napisane przez R3X w 20.07.2010 14:17

Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "b");

public eventRoundTime(id){

}
Wysyłane jest osobno do każdego raz (a nie co sekundę) i nie masz pewności, że to początek rundy.

Musisz użyć set_task(1.0, ...) z flagą "b", na początku zapisywać w zmiennej globalnej czas, coś takiego (nie testowałem)

#define TASKID 146

new gRoundStart;

public plugin_init(){
	register_logevent("eventStartRound", 2, "1=Round_Start");
	register_logevent("eventEndRound", 2, "1=Round_End");
}
public eventStartRound(){
	gRoundStart = get_systime();
	set_task(1.0, "eventTimerTick", TASKID, _, _, "b")
}
public eventEndRound(){
	if(task_exists( TASKID ))
		remove_task(TASKID );
}

public eventTimerTick(){
	new iRoundTime = get_systime() - gRoundStart;
	//iRoundTime - tyle sekund minęło od początku rundy
}

  • +
  • -
  • 2


#147985 Usuwanie limitu pieniędzy ( money )

Napisane przez Owner123 w 29.06.2010 08:42

Plugin tylko symuluje zniesienie limitu.

Są 2/3 dodatkowe moduły które to umożliwiają: Orpheu/MemHack(nie wiem do końca który) i Max Money.
Orpheu - Module: Orpheu2.3a - AlliedModders
MemHack - Module: MemHack - AlliedModders
Max Money - Module: Max Money - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1


#137370 Sprawdzanie - 1 TT

Napisane przez DarkGL w 22.05.2010 12:18

public check_tt(alive){
new ile_tt = 0;
if(alive == 1){
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
ile_tt++;
}
}
}
else
{
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
ile_tt++;
}
}
}
return ile_tt;
}

wymagany moduł cstrike gdy ustawisz alive na 1 zliczani będę tylko gracze żyjący inna wartość wtedy będę zliczani gracze żyjący i nieżyjący
  • +
  • -
  • 2


#130890 Wpisywanie informacji tak jak wiadomości?

Napisane przez R3X w 02.05.2010 17:42

messagemode _BanReason + parametry

to jest to samo co wpisanie w konsoli

_BanReason + parametry

więc musisz zarejestrować komendę register_clcmd(); >> Komendy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13861 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126