Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gift`akaCheater - zdjęcie

Gift`akaCheater

Rejestracja: 03.02.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.08.2017 19:31
-----

#741393 Rangi csgo pod rehlds

Napisane przez White w 24.07.2017 19:49

Sprawdź:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#741044 Prefixy po aktualizacji

Napisane przez Lizka w 12.07.2017 21:40

Łapcie poprawkę, liczę na Repke :)

Proszę usunąć jeśli może ktoś odebrać to jako spam ale tu mam trochę więcej.

http://paintballmod....tualizacji_5050

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#737326 Przerobienie kawałka pluginu ssban.

Napisane przez _McHappy w 11.03.2017 11:38

server_cmd("amx_ssban %d 5",Killer);

na

server_cmd("amx_ssban #%d 5", get_user_userid(Killer));

W powyższym kodzie Tytuska ;)


  • +
  • -
  • 1


#737323 Przerobienie kawałka pluginu ssban.

Napisane przez tytusek w 11.03.2017 10:18

public EventDeathMsg()
{
    if(!gSettings[CHECK_WALLHACK])
        return 1;
    
    
static Killer, Victim, Weapon[32];
    read_data(4, Weapon, CharsMax(Weapon));
    
    
if(equali(Weapon, "grenade"))
        return 1;
    
    
Killer = read_data(1);
    Victim = read_data(2);
    
    
static bool:IsVisible;
    IsVisible = fm_is_ent_visible(Killer, Victim, 1);
    
    
if(!IsVisible)
        WallKills[Killer]++;
    
    
if(WallKills[Killer] >= gSettings[WALLHACK_MAX_DETECTS])
        server_cmd("amx_ssban %d 5",Killer);
    
    
return 0;
}


  • +
  • -
  • 2


#736921 Sprawdzenie sma

Napisane przez KRAKOW w 28.02.2017 16:27

1. Przesyłałeś do WriteToLog argument reason, którego potem nie używałeś (przedostatnie ostrzeżenie). 

2. Nie używałeś w ogóle zmiennej g_max_clients. Przypisałeś wartość i nic z nią nie robiłes (ostatnie ostrzeżenie).

3. Nie dodałeś nagłówka <engine> przez co nie było definicji funkcji DispatchKeyValue (linie 32, 34 i 35)

4. Używałeś funkcji fakedamage, która była już zdefiniowana w <engine> (linia 1069)

5. W linii 383 była 1 spacja za dużo

 

Już nie ma błędów i ostrzeżeń ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#736889 Pobieranie pliku.

Napisane przez Robiin w 26.02.2017 20:44

Ludzie na AMXXie już nie pomagają w sprawie edytowania/nadpisywania/usuwania/zapisywania plików graczom (przeważnie).

 

W każdym razie, jeżeli coś potrafisz sam skleić to:

https://amxx.pl/dokumentacja/s28/file


  • +
  • -
  • 1


#707881 NetBufExtender

Napisane przez MaxioR w 27.07.2015 18:51

od pol roku mam ten modul wgrany a tutaj dopiero teraz wstawiony...

To czemu go tu nie udostępniłaś? Każdy tylko chce, a dawać to nie ma komu :)


  • +
  • -
  • 3


#736678 Dodanie cvarów

Napisane przez KRAKOW w 20.02.2017 08:29

c_1=register_cvar("Hack_shake1","");
c_2=register_cvar("Hack_shake2","");
c_3=register_cvar("Hack_distance","");
c_4=register_cvar("Hack_speedhack1","");
c_5=register_cvar("Hack_speedhack2","");
c_6=register_cvar("Hack_aim1","");
c_7=register_cvar("Hack_aim2","");
c_8=register_cvar("Hack_gametime","");
tu sobie możesz pozmieniać te nazwy (które wpisujesz w amxx.cfg). Idą one z kolejnością, którą podałeś.

I w amxx.cfg wpisujesz wartości cvarów bez " ".

Załączone pliki

  • Załączony plik  hack.txt   24,93 KB  65 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#736119 Wymuszenie komendy

Napisane przez KRAKOW w 10.02.2017 09:39

Już powinno być ok ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#736083 Wymuszenie komendy

Napisane przez KRAKOW w 09.02.2017 17:42

Można takimi funkcjami :

new gracz=find_player("a","qwerty");
console_cmd(gracz,"fps_max 100");

https://amxx.pl/doku...f96/find-player

https://amxx.pl/doku...f40/console-cmd

 

 

Albo plugin :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new name[32];
new data[6];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("/wymus","wymus");
}
public wymus(id){
	new menu=menu_create("Lista graczy","zaczep");
	
	for(new i=1;i<get_maxplayers();i++){
		if(!is_user_connected(i)) continue;
		if(is_user_hltv(i)||is_user_bot(i)) continue;
		num_to_str(i, data, 5);
		get_user_name(id, name, 31);
		menu_additem(menu, name, data);
	}
	
	menu_display(id,menu,0);
}
public zaczep(id,menu,item){
	if(item == MENU_EXIT)  return;
	if(!is_user_connected(id))  return; 
	new name[32];
	new callback;
	new data[6];
	new dostep;
	menu_item_getinfo(menu, item, dostep, data, 5, name, 31, callback);
	new id2 = str_to_num(data);
	if(!is_user_connected(id2)) return;
	
	console_cmd(id2,"fps_max 100");
}

W oparciu o : https://amxx.pl/topi...z-listą-graczy/


  • +
  • -
  • 1


#735617 ReHLDS, Anty-WH, AimBot Detector, Nowe możliwości

Napisane przez _McHappy w 03.02.2017 01:03

To kwestia resources.ini z recheck. Wywala za CSGuard i inne pierdoły (w tym także nowe modele broni), mocno zredukowałem ilość banowanych plików i teraz będę czekał na efekty.

Pewnie, wywal wszystko, efekt gwarantowany!

Załadowany moduł, który nic nie będzie robił.

 

Jeżeli model awp z celownikiem uważasz zwyczajnie za "nowy" - powodzenia :D

CSGuard to raczej też nie 'taka sobie' skórka do menu ;)

 

Za OpenGL polecam kickować, tego jest istna plaga. Domyślam się, że niektórzy mają ten syf jeszcze z czasów podstawówki i nie są tego nawet świadomi ( a zawsze oszczędzi się gracza ).

 

Zastanawiam się, czy sprawdzanie plików gracza może się odbywać tylko tuż przed wejściem na serwer?

Gdyby została zaimplementowana komenda do sprawdzenia konkretnemu graczowi, konkretnego pliku - powstałby sposób na np. sprawdzenie, ile ss'ów zapisało się graczowi w folderze gry (zakładając, że znajdą się w 'cstrike').


  • +
  • -
  • 1