Sprawdź:
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez White
w 24.07.2017 19:49
Napisane przez Lizka
w 12.07.2017 21:40
Łapcie poprawkę, liczę na Repke
Proszę usunąć jeśli może ktoś odebrać to jako spam ale tu mam trochę więcej.
http://paintballmod....tualizacji_5050
Napisane przez _McHappy
w 11.03.2017 11:38
Napisane przez tytusek
w 11.03.2017 10:18
public EventDeathMsg()
{
if(!gSettings[CHECK_WALLHACK])
return 1;
static Killer, Victim, Weapon[32];
read_data(4, Weapon, CharsMax(Weapon));
if(equali(Weapon, "grenade"))
return 1;
Killer = read_data(1);
Victim = read_data(2);
static bool:IsVisible;
IsVisible = fm_is_ent_visible(Killer, Victim, 1);
if(!IsVisible)
WallKills[Killer]++;
if(WallKills[Killer] >= gSettings[WALLHACK_MAX_DETECTS])
server_cmd("amx_ssban %d 5",Killer);
return 0;
}
Napisane przez KRAKOW
w 28.02.2017 16:27
1. Przesyłałeś do WriteToLog argument reason, którego potem nie używałeś (przedostatnie ostrzeżenie).
2. Nie używałeś w ogóle zmiennej g_max_clients. Przypisałeś wartość i nic z nią nie robiłes (ostatnie ostrzeżenie).
3. Nie dodałeś nagłówka <engine> przez co nie było definicji funkcji DispatchKeyValue (linie 32, 34 i 35)
4. Używałeś funkcji fakedamage, która była już zdefiniowana w <engine> (linia 1069)
5. W linii 383 była 1 spacja za dużo
Już nie ma błędów i ostrzeżeń
Napisane przez Robiin
w 26.02.2017 20:44
Ludzie na AMXXie już nie pomagają w sprawie edytowania/nadpisywania/usuwania/zapisywania plików graczom (przeważnie).
W każdym razie, jeżeli coś potrafisz sam skleić to:
https://amxx.pl/dokumentacja/s28/file
Napisane przez MaxioR
w 27.07.2015 18:51
Napisane przez KRAKOW
w 20.02.2017 08:29
c_1=register_cvar("Hack_shake1",""); c_2=register_cvar("Hack_shake2",""); c_3=register_cvar("Hack_distance",""); c_4=register_cvar("Hack_speedhack1",""); c_5=register_cvar("Hack_speedhack2",""); c_6=register_cvar("Hack_aim1",""); c_7=register_cvar("Hack_aim2",""); c_8=register_cvar("Hack_gametime","");tu sobie możesz pozmieniać te nazwy (które wpisujesz w amxx.cfg). Idą one z kolejnością, którą podałeś.
Napisane przez KRAKOW
w 10.02.2017 09:39
Napisane przez KRAKOW
w 09.02.2017 17:42
Można takimi funkcjami :
new gracz=find_player("a","qwerty"); console_cmd(gracz,"fps_max 100");
https://amxx.pl/doku...f96/find-player
https://amxx.pl/doku...f40/console-cmd
Albo plugin :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new name[32]; new data[6]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/wymus","wymus"); } public wymus(id){ new menu=menu_create("Lista graczy","zaczep"); for(new i=1;i<get_maxplayers();i++){ if(!is_user_connected(i)) continue; if(is_user_hltv(i)||is_user_bot(i)) continue; num_to_str(i, data, 5); get_user_name(id, name, 31); menu_additem(menu, name, data); } menu_display(id,menu,0); } public zaczep(id,menu,item){ if(item == MENU_EXIT) return; if(!is_user_connected(id)) return; new name[32]; new callback; new data[6]; new dostep; menu_item_getinfo(menu, item, dostep, data, 5, name, 31, callback); new id2 = str_to_num(data); if(!is_user_connected(id2)) return; console_cmd(id2,"fps_max 100"); }
W oparciu o : https://amxx.pl/topi...z-listą-graczy/
Napisane przez _McHappy
w 03.02.2017 01:03
To kwestia resources.ini z recheck. Wywala za CSGuard i inne pierdoły (w tym także nowe modele broni), mocno zredukowałem ilość banowanych plików i teraz będę czekał na efekty.
Pewnie, wywal wszystko, efekt gwarantowany!
Załadowany moduł, który nic nie będzie robił.
Jeżeli model awp z celownikiem uważasz zwyczajnie za "nowy" - powodzenia
CSGuard to raczej też nie 'taka sobie' skórka do menu
Za OpenGL polecam kickować, tego jest istna plaga. Domyślam się, że niektórzy mają ten syf jeszcze z czasów podstawówki i nie są tego nawet świadomi ( a zawsze oszczędzi się gracza ).
Zastanawiam się, czy sprawdzanie plików gracza może się odbywać tylko tuż przed wejściem na serwer?
Gdyby została zaimplementowana komenda do sprawdzenia konkretnemu graczowi, konkretnego pliku - powstałby sposób na np. sprawdzenie, ile ss'ów zapisało się graczowi w folderze gry (zakładając, że znajdą się w 'cstrike').