Sprawdź:
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez White
w 24.07.2017 19:49
Napisane przez Lizka
w 12.07.2017 21:40
Łapcie poprawkę, liczę na Repke ![]()
Proszę usunąć jeśli może ktoś odebrać to jako spam ale tu mam trochę więcej.
http://paintballmod....tualizacji_5050
chatpoprawka.rar 3,45 KB 371 Ilość pobrań
Napisane przez _McHappy
w 11.03.2017 11:38
Napisane przez tytusek
w 11.03.2017 10:18
public EventDeathMsg()
{
if(!gSettings[CHECK_WALLHACK])
return 1;
static Killer, Victim, Weapon[32];
read_data(4, Weapon, CharsMax(Weapon));
if(equali(Weapon, "grenade"))
return 1;
Killer = read_data(1);
Victim = read_data(2);
static bool:IsVisible;
IsVisible = fm_is_ent_visible(Killer, Victim, 1);
if(!IsVisible)
WallKills[Killer]++;
if(WallKills[Killer] >= gSettings[WALLHACK_MAX_DETECTS])
server_cmd("amx_ssban %d 5",Killer);
return 0;
}
Napisane przez KRAKOW
w 28.02.2017 16:27
1. Przesyłałeś do WriteToLog argument reason, którego potem nie używałeś (przedostatnie ostrzeżenie).
2. Nie używałeś w ogóle zmiennej g_max_clients. Przypisałeś wartość i nic z nią nie robiłes (ostatnie ostrzeżenie).
3. Nie dodałeś nagłówka <engine> przez co nie było definicji funkcji DispatchKeyValue (linie 32, 34 i 35)
4. Używałeś funkcji fakedamage, która była już zdefiniowana w <engine> (linia 1069)
5. W linii 383 była 1 spacja za dużo
Już nie ma błędów i ostrzeżeń ![]()
Hack_hunter1.3.sma 30,7 KB 59 Ilość pobrań
Hack_hunter1.3.amxx
Napisane przez Robiin
w 26.02.2017 20:44
Ludzie na AMXXie już nie pomagają w sprawie edytowania/nadpisywania/usuwania/zapisywania plików graczom (przeważnie).
W każdym razie, jeżeli coś potrafisz sam skleić to:
https://amxx.pl/dokumentacja/s28/file
Napisane przez MaxioR
w 27.07.2015 18:51
Napisane przez KRAKOW
w 20.02.2017 08:29
c_1=register_cvar("Hack_shake1","");
c_2=register_cvar("Hack_shake2","");
c_3=register_cvar("Hack_distance","");
c_4=register_cvar("Hack_speedhack1","");
c_5=register_cvar("Hack_speedhack2","");
c_6=register_cvar("Hack_aim1","");
c_7=register_cvar("Hack_aim2","");
c_8=register_cvar("Hack_gametime","");
tu sobie możesz pozmieniać te nazwy (które wpisujesz w amxx.cfg). Idą one z kolejnością, którą podałeś.
hack.txt 24,93 KB 72 Ilość pobrań
Napisane przez KRAKOW
w 10.02.2017 09:39
Napisane przez KRAKOW
w 09.02.2017 17:42
Można takimi funkcjami :
new gracz=find_player("a","qwerty");
console_cmd(gracz,"fps_max 100");
https://amxx.pl/doku...f96/find-player
https://amxx.pl/doku...f40/console-cmd
Albo plugin :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new name[32];
new data[6];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("/wymus","wymus");
}
public wymus(id){
new menu=menu_create("Lista graczy","zaczep");
for(new i=1;i<get_maxplayers();i++){
if(!is_user_connected(i)) continue;
if(is_user_hltv(i)||is_user_bot(i)) continue;
num_to_str(i, data, 5);
get_user_name(id, name, 31);
menu_additem(menu, name, data);
}
menu_display(id,menu,0);
}
public zaczep(id,menu,item){
if(item == MENU_EXIT) return;
if(!is_user_connected(id)) return;
new name[32];
new callback;
new data[6];
new dostep;
menu_item_getinfo(menu, item, dostep, data, 5, name, 31, callback);
new id2 = str_to_num(data);
if(!is_user_connected(id2)) return;
console_cmd(id2,"fps_max 100");
}
W oparciu o : https://amxx.pl/topi...z-listą-graczy/
Napisane przez _McHappy
w 03.02.2017 01:03
To kwestia resources.ini z recheck. Wywala za CSGuard i inne pierdoły (w tym także nowe modele broni), mocno zredukowałem ilość banowanych plików i teraz będę czekał na efekty.
Pewnie, wywal wszystko, efekt gwarantowany!
Załadowany moduł, który nic nie będzie robił.
Jeżeli model awp z celownikiem uważasz zwyczajnie za "nowy" - powodzenia ![]()
CSGuard to raczej też nie 'taka sobie' skórka do menu ![]()
Za OpenGL polecam kickować, tego jest istna plaga. Domyślam się, że niektórzy mają ten syf jeszcze z czasów podstawówki i nie są tego nawet świadomi ( a zawsze oszczędzi się gracza ).
Zastanawiam się, czy sprawdzanie plików gracza może się odbywać tylko tuż przed wejściem na serwer?
Gdyby została zaimplementowana komenda do sprawdzenia konkretnemu graczowi, konkretnego pliku - powstałby sposób na np. sprawdzenie, ile ss'ów zapisało się graczowi w folderze gry (zakładając, że znajdą się w 'cstrike').



Moja zawartość