Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzenie sma


Najlepsza odpowiedź KRAKOW, 28.02.2017 16:27

1. Przesyłałeś do WriteToLog argument reason, którego potem nie używałeś (przedostatnie ostrzeżenie). 

2. Nie używałeś w ogóle zmiennej g_max_clients. Przypisałeś wartość i nic z nią nie robiłes (ostatnie ostrzeżenie).

3. Nie dodałeś nagłówka <engine> przez co nie było definicji funkcji DispatchKeyValue (linie 32, 34 i 35)

4. Używałeś funkcji fakedamage, która była już zdefiniowana w <engine> (linia 1069)

5. W linii 383 była 1 spacja za dużo

 

Już nie ma błędów i ostrzeżeń ;)

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gift`akaCheater

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:46
Offline

Napisano 27.02.2017 03:45

Witam, mam problem z sma, nie mogę skompilować, dużo errorów z którymi nie potrafię sobie poradzić.

 

Byłby ktoś ogarnięty kto by to naprawił i przy okazji jakby mógł skompilował?

 

W załączniku daję sma.

Załączone pliki


Użytkownik Gift`akaCheater edytował ten post 27.02.2017 03:48

  • +
  • -
  • 0

#2 retsam.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 27.02.2017 08:19

Moze wklej tu te errory?

Użytkownik retsam. edytował ten post 27.02.2017 08:19

  • +
  • -
  • 0

#3 Gift`akaCheater

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:46
Offline

Napisano 27.02.2017 12:25

Wystarczyło kliknąć na hack_hunter1.3.amxx i byś miał errory.

-------------------------------------------------------------------------------------

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
include/engine_stocks.inc(27) : error 088: number of arguments does not match definition
include/engine_stocks.inc(32) : error 017: undefined symbol "DispatchKeyValue"
include/engine_stocks.inc(34) : error 017: undefined symbol "DispatchKeyValue"
include/engine_stocks.inc(35) : error 017: undefined symbol "DispatchKeyValue"
Hack_hunter1.3.sma(383) : warning 217: loose indentation
Hack_hunter1.3.sma(1069) : error 025: function heading differs from prototype
Hack_hunter1.3.sma(1069) : error 021: symbol already defined: "fakedamage"
Hack_hunter1.3.sma(1247) : warning 203: symbol is never used: "reason"
Hack_hunter1.3.sma(1251) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g_max_clients"
 
6 Errors.
Could not locate output file Hack_hunter1.3.amxx (compile failed).
 
 
Dobra, dopiero teraz zauważyłem że został zrobiony pod AMX a nie amxx
Można to przerobić na amxx?

Użytkownik Gift`akaCheater edytował ten post 27.02.2017 12:51

  • +
  • -
  • 0

#4 KRAKOW

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.02.2017 16:27   Najlepsza odpowiedź

1. Przesyłałeś do WriteToLog argument reason, którego potem nie używałeś (przedostatnie ostrzeżenie). 

2. Nie używałeś w ogóle zmiennej g_max_clients. Przypisałeś wartość i nic z nią nie robiłes (ostatnie ostrzeżenie).

3. Nie dodałeś nagłówka <engine> przez co nie było definicji funkcji DispatchKeyValue (linie 32, 34 i 35)

4. Używałeś funkcji fakedamage, która była już zdefiniowana w <engine> (linia 1069)

5. W linii 383 była 1 spacja za dużo

 

Już nie ma błędów i ostrzeżeń ;)

Załączone pliki


Użytkownik KRAKOW edytował ten post 28.02.2017 16:29

  • +
  • -
  • 1

#5 Gift`akaCheater

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:46
Offline

Napisano 28.02.2017 18:07

No widzisz... Dzięki bardzo.

Przez ten czas usunąłem z engine (na chwilę) dispatchkey aby tylko skompilować i działał mi plugin bez tego. Ale pełny plugin będzie przydatniejszy ;P

Ogólnie dodawałem <engine> lecz cały czas nie chciało mi skompilować nie mam pojęcia dlaczego.. Ciągle był error z dispatchkeyvalue..

Więc sobie odpuściłem, i poprosiłem o pomoc.

Teraz działa i jest dobrze. 

Jeszcze raz dzięki.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych