Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gift`akaCheater - zdjęcie

Gift`akaCheater

Rejestracja: 03.02.2017
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.08.2017 19:31
-----

Moje tematy

Rangi csgo pod rehlds

24.07.2017 16:06

Witam, otóż potrzebuję pluginu z rangami, lecz wszystkie dostępne na forum nie działają pod rehlds.

Ma ktoś jakieś propozycję? Albo działający plugin na rehlds, lub co zrobić aby działały...?

 

Daję sma pluginu który akurat potrzebowałbym.. Lecz jak ktoś ma inny to prosiłbym o podanie. :)

Plugin do prefixów

16.07.2017 16:38

Witam, jest ktoś wstanie przerobić aby ten plugin działał jak należy? Dodam, że czytałem temat o prefixach, oraz wgrany mam plugin na "naprawę prefixów" działa dla vipa oraz dla tego pluginu, lecz zostaję w tym pluginie dalej błąd Nicku i wiadomości, s1 - s2. 

 

https://forums.allie...ad.php?t=173113

admin prefix 4.0

07.07.2017 19:34

Witam, nie działa mi owy plugin na rehlds, nie mam pojęcia co z tym zrobić, co zmienić itd. aby poszedł na rehlds i najnowszym amxmodzie 1.8.3.

A bardzo by mi się przydał... :/

 

Ma ktoś jakieś alternatywy, pomysły?

Dodanie aby nie wykrywał z nożem/granatem. I problem z antyspeedhackiem.

12.03.2017 22:11

Witam, potrzebuję zrobić tak aby nie wykrywało gdy mamy nóż lub granat wyciągnięty.

public Fwd_TraceLine(Float:StartPos[3], Float:EndPos[3], SkipMonsters, id, Trace)

{

        if(!is_user_alive(id))

                return FMRES_IGNORED;

       

        if(!gSettings[CHECK_AIMBOT])

                return FMRES_IGNORED;

       

        static Float:fGameTime;

        fGameTime = get_gametime();

       

        if(fNextAimCheck[id] < fGameTime)

        {

	
	
	       
	       
                static iTarget, iHitGroup, Button;

                iTarget = get_tr2(Trace, TR_pHit);

                iHitGroup = (1 << get_tr2(Trace, TR_iHitgroup));

                Button = pev(id, pev_button);

               

                if(!is_user_alive(iTarget))

                        return FMRES_IGNORED;

		      	 
               

                if(get_pdata_int(id, FM_TEAM_OFFSET) != get_pdata_int(iTarget, FM_TEAM_OFFSET))

                {

                        if((iHitGroup & FM_HITGROUP_HEAD) && (Button & IN_ATTACK))

                                Detections[id][AIMBOT]++;

			else if(((Button <= 0) || (!(iHitGroup & FM_HITGROUP_HEAD) && (LastHeadshot[id] < fGameTime))) && (Detections[id][AIMBOT] > 0))
			
			     Detections[id][AIMBOT]--;

                       

                        if(Detections[id][AIMBOT] >= get_pcvar_num(c_6))

                        {

                                set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 1.0, 1.0, 3);

                                //show_hudmessage(id, "[Hack Hunter] Aimbot warning!");

                                show_hudmessage(id,"%L",LANG_PLAYER,"AIM_BOT");

                               

                                client_cmd(id, "spk %s", gWarningSounds[1]);

                        }

                        if(Detections[id][AIMBOT] >= get_pcvar_num(c_7))

                                PunishUser(id, "*AimBot*");

                       

                        fNextAimCheck[id] = fGameTime + get_pcvar_num(c_8);

                }

        }

        return FMRES_IGNORED;

}

I mam jeszcze coś na speedhacka, patrzy na to kto jaki dystans przebiegł w krótkim czasie, tylko jest taki problem że gdy jest koniec rundy łapie przeniesienie z miejsca docelowego na respa jako speedhacka..

Czy da się to jakoś wyłączyć/ sprawić żeby nie wykrywał gdy jest koniec i początek rundy?

public EventNewRound()

{

        static Players[32], iNum;

        get_players(Players, iNum, "ch");

       

        for(new i = 0 ; i < iNum ; i++)

        {

                if(gSettings[CHECK_SPEEDHACK])

                {

                        static Float:fOrigin[3];

                        pev(Players[i], pev_origin, fOrigin);

                       

                        CopyVector(fOrigin, fLastOrigin[Players[i]]);

                }

        }

}

public CheckSpeedHack()

{

		static Players[32], iNum, id;
	
		get_players(Players, iNum, "ach");
	

	 		       
	
		for(new i = 0 ; i < iNum ; i++)
	
		{
	
			id = Players[i];
	
			if(cs_get_user_driving(id) == 0)
	
			{
	
			       
	
			if(!(pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) || !(pev(id,pev_flags) &  FL_INWATER) || !(pev(id,pev_flags) &  FL_PARTIALGROUND))
	
			{
	
	
			static Float:fOrigin[3], Float:fOldOrigin[3], Float:fDistance;
	
			pev(id, pev_origin, fOrigin);
	
		       
	
			CopyVector(fLastOrigin[id], fOldOrigin);
	
		       
	
			if(gSettings[SPEEDHACK_SECURE])
	
			{
	
				fOrigin[2] = 0.0;
	
				fOldOrigin[2] = 0.0;
	
			}
	
		       
	
			fDistance = get_distance_f(fOrigin, fOldOrigin);
	
		       
	
			if(Detections[id][SPEEDHACK] >= get_pcvar_num(c_11))
	
				Detections[id][SPEEDHACK]--;
	
		       
	
			if(Detections[id][SPEEDHACK] < 0)
	
				Detections[id][SPEEDHACK] = 0;
	
		       
	
			if(fDistance >= get_pcvar_num(c_3))
	
				Detections[id][SPEEDHACK] += get_pcvar_num(c_4);
	
		       
	
			if(Detections[id][SPEEDHACK] >= get_pcvar_num(c_9))
	
			{
	
				set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 1.0, 1.0, 3);
	
				//show_hudmessage(id, "[Hack Hunter] Speedhack warning!");
	
				show_hudmessage(id,"%L",LANG_PLAYER,"SPEED_HACK");
	
			       
	
				client_cmd(id, "spk %s", gWarningSounds[1]);
	
			}
	
			if(Detections[id][SPEEDHACK] >= get_pcvar_num(c_5))
	
				PunishUser(id, "*SpeedHack*");
	
		       
	
			CopyVector(fOrigin, fLastOrigin[id]);
	
			}
	
			}

		}
		
}

 

Przerobienie kawałka pluginu ssban.

11.03.2017 01:14

Może wydaję się to proste, ale potrzebuję pomocy.

Mam skrawek pluginu i chciałbym żeby zamiast robić komendę "Punishuser" zrobił amx_ssban id "5".

Próbowałem już pare razy i bez skutecznie, za każdym razem kompiluję bez żadnego błędu ale po prostu nie banuję.

 

Prosiłbym jakąś mądrą głowę o pomoc. :)

public EventDeathMsg()
{
	if(!gSettings[CHECK_WALLHACK])
		return 1;
	
	static Killer, Victim, Weapon[32];
	read_data(4, Weapon, CharsMax(Weapon));
	
	if(equali(Weapon, "grenade"))
		return 1;
	
	Killer = read_data(1);
	Victim = read_data(2);
	
	static bool:IsVisible;
	IsVisible = fm_is_ent_visible(Killer, Victim, 1);
	
	if(!IsVisible)
		WallKills[Killer]++;
	
	if(WallKills[Killer] >= gSettings[WALLHACK_MAX_DETECTS])
		PunishUser(Killer);
	
	return 0;
}