Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wenti - zdjęcie

Wenti

Rejestracja: 07.08.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.08.2017 09:29
-----

#741855 Regeneracja HP na nozu

Napisane przez Wenti w 10.08.2017 17:58

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define HP_ADD 1
#define HP_TIME 1
#define HP_MAX 100

public plugin_init()
{
	register_plugin("Regeneracja HP", "1.0", "Raku");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
	new wid = read_data(2);
	if(wid == CSW_KNIFE)
        	set_task(float(HP_TIME), "recovery", id, _, _, "b");
	else 
		remove_task(id);
}

public recovery(id)
{
	if ( get_user_health(id) < HP_MAX )
		fm_set_user_health(id, get_user_health(id) +HP_ADD);
}
#define HP_ADD 1 // Ile hp ma dodawać.
#define HP_TIME 1 //Co ile sekund ma dodawać hp.
#define HP_MAX 100 //Jakie jest maksymalne hp na serwerze.

Wpindol do klasy ;] 

 

Jesli nie potrafisz to podeslij .sma


  • +
  • -
  • 1


#741211 Cod mod klasy

Napisane przez Wenti w 17.07.2017 12:57

Trzymaj ostatnią.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#741191 Cod mod klasy

Napisane przez Wenti w 16.07.2017 18:30

Brakuje tylko Szpiega , reszta jest , niech Ci już ktoś inny dorobi albo czekaj do jutra bo ja juz nie mam czasu :v

 

Pozdro.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#741128 Problem z pluginami.

Napisane przez Wenti w 15.07.2017 11:48

Zapodaj .sma tych pluginów, skompiluje Ci :)


  • +
  • -
  • 2


#741125 Problem z pluginami.

Napisane przez Wenti w 15.07.2017 10:59

Jaka wersja amxx?

 

Podejrzewam ze kompilujesz to kompilatorem pod 1.8.1 a korzystasz z 1.8.2 / 1.8.3 lub kompilujesz to na amxxie co jest błędem ale moge sie mylic..

 

 


  • +
  • -
  • 2


#741106 Cod mod klasy

Napisane przez Wenti w 14.07.2017 20:23

Nie mogę edytować pierwszego postu :/

 

W pierwszym poście masz dodatkowo na dole Legende.

 

trzymaj dodatkowo Aimera (premium) + Terminator (premium) - obydwie są na flage t (admin_level_h) bo nie podales jakie mają być.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#741105 Cod mod klasy

Napisane przez Wenti w 14.07.2017 20:03

Proszę Chuligana tak na szybko :) jeżeli znajde chwilkę czasu to postaram sie jeszcze coś zrobić

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Chuligan";
new const opis[]    = "1/5 z famasa, 2 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 5) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1