Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SP3D! - zdjęcie

SP3D!

Rejestracja: 01.07.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.07.2025 04:29
-----

#768568 [ROZWIĄZANE] Uzyskanie skróconej nazwy broni

Napisane przez Rivit w 25.10.2020 23:30

new weaponname[22];
get_weaponname(wpnid, weaponname, charsmax(weaponname));
replace_all(weaponname, charsmax(weaponname), "weapon_", " ");

  • +
  • -
  • 1


#749884 [CoD Sprite] Hitmark

Napisane przez METALOWIEC w 02.06.2018 17:32

opis

Plugin dodaje znak znany z CoD na celowniku przy trafieniu w przeciwnika:

https://youtu.be/jAzBjKP9EEI

 

instalacja

Standardowa: https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx/

hitmark.spr do katalogu sprites/

 

wymagane moduly

Do działania wymagany:

https://darkgl.pl/20...-hudzie-gracza/

 

inne informacje

Dzięki AwIlL ^^ za dodanie weryfikacji teamu przeciwnika i wyłącznie efektu dla noża i granatów.

Dzięki DarkGL za udostępnienie "Sprites in player hud"

 

W dalszym ciągu plugin ograniczony jest czasem obliczania położenia sprite'a. Aby to zminimalizować czas wyświetlania go przy trafieniu wynosi 0.3s, oraz zwiększony został dystans na jakim jest generowany (nie będzie widoczny na bardzo bliski dystans - zostanie zasłonięty modelem przeciwnika). W tej sposób sprite nie wyjeżdża poza ekran podczas szybkiego poruszania jak i wydaje się bardziej dynamiczny (być może DarkGL będzie w stanie z tym pomóc).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#754431 Zmiana modeli osobno CT i TT.

Napisane przez Rivit w 24.12.2018 13:34

Tabulacja w kodzie leży... Tego sie czytać nie da

 

 

Czekaj, ten plugin ma opcje konfiguracji per team?

https://forums.allie...ead.php?t=43979

example : | "models/v_knife.mdl" "models/v_knife2.mdl" "T"


  • +
  • -
  • 1


#754376 [KOSZ] Co dodać?

Napisane przez Toldi w 23.12.2018 10:56

O tym decydujesz w momencie zmiany modelu broni w curweapon lub w "kanapce" (RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwItemDeploy",1);)


  • +
  • -
  • 1


#752425 Losowość Hud

Napisane przez Robiin w 29.09.2018 16:10

Funkcje: random_num i random_float.

 

Użycie:

new HudColors[3];
HudColors[0] = random_num(0, 255);
HudColors[1] = random_num(0, 255);
HudColors[2] = random_num(0, 255);

new Float:HudPositions[2];
HudPositions[0] = random_float(0.36, 1.0);
HudPositions[1] = random_float(0.55, 0.60);

set_dhudmessage(HudColors[0], HudColors[1], HudColors[2], HudPositions[0], HudPositions[1], 0, 6.0, 2.0, 0.0, 0.0, false )

show_dhudmessage(id, "Cześć")

  • +
  • -
  • 1


#752415 [ROZWIĄZANE] Obrazenia w silniku cod'a

Napisane przez _McHappy w 28.09.2018 22:26

Zapomniałem o domyślnych statystykach klasy - podmień ww linijkę na tę:
damage += (damage * (float(obrazenia_gracza[idattacker]+bonusowe_obrazenia_gracza[idattacker]+obrazenia_klas[klasa_gracza[idattacker]])*0.003))

  • +
  • -
  • 2


#752398 [ROZWIĄZANE] Obrazenia w silniku cod'a

Napisane przez _McHappy w 27.09.2018 21:43

Linia 380:
damage += (damage * (float(obrazenia_gracza[idattacker])*0.003))
~>
damage += (damage * (float(obrazenia_gracza[idattacker]+bonusowe_obrazenia_gracza[idattacker])*0.003))
Dodałeś samemu natyw, który zwiększa obrażenia bonusowe. Tutorial Dark'a opisuje zbiór zmian, które nie przewidują użycia tego natywu w innych pluginach, dlatego wymagane jest uwzględnienie dodanej przez Ciebie zmiennej w obliczeniach obrażeń.
  • +
  • -
  • 1


#751128 Przerobienie broni

Napisane przez Rivit w 18.07.2018 19:28

Wiesz co, nie jestem pewny o co Ci chodzi, ale możliwe ze trafie 

linia 535

						g_flNextAmmoBurn[ Player ] = flGameTime + 0.1

daj sobie tam + 0.2 albo coś, testuj wartości moze to o to chodzi

 


  • +
  • -
  • 1


#751117 Przerobienie broni

Napisane przez Rivit w 18.07.2018 13:05

Linia 486

					cs_set_user_bpammo(Player, CSW_M249, --iClip)

jak chcesz zeby po dwa uciekalo to zamien --iClip na iClip-2


  • +
  • -
  • 1


#750918 Przerobienie broni

Napisane przez Rivit w 13.07.2018 20:37

Powiem ci tak....

Nie da się ukryć samego ammo w magazynku (zobacz sobie np plugin HUD customizer)
  • +
  • -
  • 1


#751074 Przerobienie broni

Napisane przez Rivit w 17.07.2018 11:46

test

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#750936 Przerobienie broni

Napisane przez Rivit w 14.07.2018 19:49

rzuć mi jeszcze modele/dzwieki jak mozesz :P

 

 

stestuj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#750808 Przerobienie broni

Napisane przez Rivit w 10.07.2018 11:01

/weapon i powinno dac bron

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#749160 Zmiana dzięku wystrzału

Napisane przez _McHappy w 03.05.2018 15:09

Nie da się w ten sposób zablokować dźwięku wystrzału broni - strzał jest zdarzeniem obsługiwanym przez klienta gry, nie przez serwer.
Powyższym sposobem nie da się również przechwycić zdarzenia odtworzenia dźwięku wystrzału (należy wykorzystać do tego PlaybackEvent, a nie EmitSound).

Są dwie opcje rozwiązania problemu:
1.) Zwyczajne odtworzenie własnego dźwięku wystrzału w odpowiednim momencie (nie zablokuje to oryginalnego dźwięku scout'a, a jedynie nałoży drugi dźwięk) - rozwiązanie 'na skróty'.

2.) Stworzyć/zmodyfikować model broni tak, by nie posiadał z góry ustalonego dźwięku wystrzału, po czym postąpić tak jak w pkt 1. W tym wypadku dźwięk oryginalny nie będzie już odtwarzany.

Istnieją również triki polegające m.in. na zablokowaniu możliwości oddania strzału i odpowiednie reagowanie na wciśnięcie klawiszy przez gracza (symulacja strzału). Rozwiązanie to zostało wykorzystane w modyfikacji PaintballMod.
  • +
  • -
  • 4


#747639 problem z animacją

Napisane przez AwIlL^^ w 06.03.2018 19:11

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

#define PLUGIN nazwa
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AwIlL"

new const nazwa[]   = "";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "Noz_LPM");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public Noz_LPM(ent)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent,41,4); //pobiera id gracza (wlasciciel noza)
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
	{
		return HAM_IGNORED;
	}
		
	setWeaponAnim(id, 2);
	return HAM_IGNORED;
}

stock setWeaponAnim(id, anim) 
{
	set_pev(id, pev_weaponanim, anim)
	
	message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
	write_byte(anim)
	write_byte(pev(id, pev_body))
	message_end()
}

  • +
  • -
  • 1