Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 10.07.2018 10:56

Dałoby rade przerobić aby działało bez silnika ZM ? Jeśli tak przerobiłby ktoś ? Albo powiedział co usunąć/zamienić.

Załączone pliki


Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 10.07.2018 10:58

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 10.07.2018 11:01

/weapon i powinno dac bron

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 10.07.2018 12:26

Daje broń jest wszystko ok tylko jak zabije kogoś to kolejny strzał zabija mnie :D


  • +
  • -
  • 0

#4 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 12.07.2018 06:52

Przerobiłby ktoś jeszcze, aby amunicje zabierało z bpammo tymsamym usunąćmożliwość przeładowania ?


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.07.2018 09:43

Jeszcze raz, mógłbym to zrobić w sumie ale nie wiem dokładnie o co chodzi :X


  • +
  • -
  • 0

#6 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 13.07.2018 11:16

Broń podmnienia sie za krowe która ma 100/200 ammo, to sto ma być niewidoczne, a podczas strzelania ma ciągnąc z tych 200-tu + jak by Ci się udało to 200 na sto zmienić byłoby fajnie :D

 


  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.07.2018 20:37

Powiem ci tak....

Nie da się ukryć samego ammo w magazynku (zobacz sobie np plugin HUD customizer)
  • +
  • -
  • 1

#8 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 14.07.2018 00:05

Ztego co pamiętam to w perku M18_Claymore było tylko ammo w "kieszeni" a tego w magazynku niebyło widać.

 

To chyba za to odpowiada: cs_set_weapon_ammo(ent, -1); - ustawia 0 ammo tymsamym ukrywa (chyba)


Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 14.07.2018 00:09

  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 14.07.2018 16:34

Faktycznie :o

 

Jak będę mieć troche czasu to przerobie to, pewnie w next tyg


  • +
  • -
  • 0

#10 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 14.07.2018 19:06

Bd czekał :)


  • +
  • -
  • 0

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 14.07.2018 19:28

a co z reloadem?


  • +
  • -
  • 0

#12 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 14.07.2018 19:37

usunąć/zablokować bo raczej niepotrzebny będzie


  • +
  • -
  • 0

#13 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 14.07.2018 19:49

rzuć mi jeszcze modele/dzwieki jak mozesz :P

 

 

stestuj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#14 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 14.07.2018 19:57

Reszta w cs powinna być.

 

2 błędy znalazłem: Zabiera po 1 ammo podczas strzału (zabierało 2) jak przeładowywujesz to pokazuje sie 100/xxx po strzale znika i ginie wtedy 100 ammo

Załączone pliki


Użytkownik **Tomeczek** edytował ten post 14.07.2018 20:09

  • +
  • -
  • 0

#15 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.07.2018 11:46

test

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#16 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 18.07.2018 10:19

Działa. Tylko jeszcze takie pytanko: Wiesz gdzie ustawić ile ma pobrać ammo kiedy uzywamy attack2 ?


  • +
  • -
  • 0

#17 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.07.2018 13:05

Linia 486

					cs_set_user_bpammo(Player, CSW_M249, --iClip)

jak chcesz zeby po dwa uciekalo to zamien --iClip na iClip-2


  • +
  • -
  • 1

#18 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 18.07.2018 16:49

Chodziło mi o ten ładowany atak ;) tera zabiera gdzieś tak 25-35 naboi troche bym to chciał zmniejszyć 16-21


  • +
  • -
  • 0

#19 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.07.2018 19:28

Wiesz co, nie jestem pewny o co Ci chodzi, ale możliwe ze trafie 

linia 535

						g_flNextAmmoBurn[ Player ] = flGameTime + 0.1

daj sobie tam + 0.2 albo coś, testuj wartości moze to o to chodzi

 


  • +
  • -
  • 1

#20 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 19.07.2018 07:58

Działa dzięki wielkie ;)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych