Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dropsu - zdjęcie

Dropsu

Rejestracja: 26.06.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.09.2020 15:08
-----

#768260 Wiadomosci w sayu.

Napisane przez ^^DeeD^^ w 03.09.2020 18:47

Co do tych wiadomosci typu amx_help itp

to wejdz w configs/amxx.cfg

amx_help_display_msg daj na 0 (jezeli chcesz wylaczyc wiadomosc z amx_help)

amx_language_display_msg na 0  (jezeli chcesz wylaczyc wiadomosc z amx_langmenu)

 

Co do ptb itd to po prostu zamieniasz np client_print na ColorChat i tam masz mozliwosc uzywania kolorow 

Tutaj jak colorchat https://amxx.pl/doku.../f348/ColorChat
no i w pluginach na samej gorze musisz dopisac #include <ColorChat>


  • +
  • -
  • 2


#768188 Pytanie odnosnie jb_cypis model freeday

Napisane przez Robiin w 28.08.2020 14:32

https://amxx.pl/pevresearchmówi:

pev_skin	Liczba całkowita	0.000000	Wybiera skórkę wyświetlanego modelu. Wiele modeli ma tylko jedną (skórka 0).

Co znaczy, że model może mieć wiele skinów. Może Twój ma tylko jeden, lub nie zmieniasz go wcale?


  • +
  • -
  • 1


#768180 Zmiana hud zabaw na jb_cypis

Napisane przez Robiin w 27.08.2020 16:07

Nie wykorzystuje niczego innego. To jest tylko forward wykonywany na początku dnia, żebyś mógł sformatować wiadomość z poziomu pluginu zabawy. To, czego szukasz znajdziesz w api w publicu "task_server()". Konkretnie te linijki:

public task_server()
{
	[...]

	static szDay[256];
	formatex(szDay, 63, "Dzien %i - %s^n", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7]);
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);

	if(prowadzacy && !szInfo[0])
	{	
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
		format(szDay, 255, "%s%s jest prowadzacym straznikiem.", szDay, nazwa_gracza[prowadzacy]);
	}
	else if(szInfo[0])
	{
		// Tutaj.
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0);
		format(szDay, 255, "%s%s", szDay, szInfo);
	}
	[...]
}

  • +
  • -
  • 1


#757242 Proxy/VPN Check

Napisane przez DarkGL w 24.02.2019 02:35

opis
Plugin wykrywa graczy używających VPN / Proxy i kickuje ich serwera , mogą być to np. boty reklamujące inne serwery.

Link do oryginalnego repozytorium https://github.com/j...ice/proxy_check autor juicejuicejuice
 
instalacja
Plugin do działania wymaga pluginu HTTP:X
 
W plugins ini httpx umieszczamy przed proxy_check np.
 
httpx.amxx
proxy_check.amxx
 
download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#694896 Paczka Jailbreak (dotychczas unikatowa).

Napisane przez kUJJ w 30.03.2015 21:26

Witam, ze względu na to, że skończyłem z cs 1.6 i nie interesuję się już pixelami, a zarazem serwerami, scriptingiem itp. itd. postanowiłem udostępnić paczkę JB, w której znajduję się dużo unikatowych plików. Zapraszam do testowania :) 

 

opis.png

W skład paczki wchodzi:
 
Przerobiony silnik (Zmieniony HUD - wyświetlony typ dnia, jaka zabawa etc, ilość więźniów w hudzie, gdy zostanie ostatni więzień to wyświetlony jest jego nick), widoczna ilość graczy przy wyborze teamu.
Unikalne zabawy: (Zbijak, PlazmaDay, Lany Poniedzialek, KillDay (przerobiony), SnowWar (bitwa na śnieżki) oraz ChuckNorris Style)
Unikalne głosowanie na zabawy w dany dzień (standardowo SOBOTA) - można edytować w pliku .sma
Przejrzyste i unikalne menu dla więźnia i klawisza
Misje JailBreak
Nowe i unikalne oznaczanie graczy kolorem (Tylko dla prowadzącego)
SuperVIP i VIP w jednym pluginie (co daje VIP i SuperVIP dowiesz się w pliku vip.txt i svip.txt)
Unikalny sklep za szlugi 
Unikalny sklep za dolary, ruletka oraz wypadające prezenty po śmierci w jednym pluginie.
Marker tylko dla prowadzącego
Dużo pojedynków w życzeniu 
Złote bronie dla SuperVipa w CT (edytowanie cvarami w amxx.cfg - czytaj plik "dopisać_do_amxx.cfg")
Losowanie VIPA lub SVIPA na mape (wygodne edytowanie w .sma)
Modele i dźwięki do zabaw i silnika.
 
Poza tym, możecie sobie ściągnąć i zobaczyć :)
 
cvary.png
Wszystko znajdziecie w pliku "dopisać_do_amxx.cfg", który znajduję się w paczce.
 
wymaganemoduly.png
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <nvault>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>

instalacja.png

 

Standardowa, według systemu folderów.

 

download.png

http://www33.zippysh...IXJ1C/file.html

 

 


  • +
  • -
  • 28


#752450 Shield na ruletce

Napisane przez Robiin w 30.09.2018 18:02

Funkcja cs_get_user_shield + ustawienie odpowiedniego modelu powinny rozwiązać problem.


  • +
  • -
  • 1


#752360 Shield na ruletce

Napisane przez Automatyk w 25.09.2018 16:46

Ciężko powiedzieć - być może to i łom  - nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć. Możesz spróbować usunąć łom i wtedy sprawdzić.


  • +
  • -
  • 1


#752330 [ROZWIĄZANE] Naprawa shielda na zabawie

Napisane przez Vakos w 23.09.2018 13:54

W silniku jest blokada na tarcze :>


  • +
  • -
  • 1


#752331 [ROZWIĄZANE] Naprawa shielda na zabawie

Napisane przez DarkGL w 23.09.2018 14:56

jakiego silnika używasz ?
  • +
  • -
  • 1


#684081 Podmiana dźwięków broni.

Napisane przez psilocybe w 21.01.2015 14:38

Witam, dziś opiszę proces podmiany dźwięków w modelach, na potrzeby serwerów Counter Strike 1.6.

Spora część użytkowników ma problem z tym zagadnieniem więc postanowiłem w końcu opisać to dokładniej.

Jest to mój pierwszy poradnik.

 

Będzie nam potrzebne:
Halflife Model Viewer 1.3 (w paczce)
GUI Studio (w paczce)
MDL Decompiler (w paczce)
Notepad++ (Do pobrania z oficjalnej strony: link)

 

Załączony plik  HLMV13+decompiler.rar   609,59 KB  253 Ilość pobrań

1. Rozpakuj archiwum z załącznika.

2. Uruchom hlmv.exe (folder ../hlmv13_setup/hlmv.exe)

3. Wchodzimy w Menu > Tools > Configure Tools
    
    Pokaże nam się okienko, gdzie podajemy ścieżki do kompilatora i dekompilatora (folder ../GUI StudioMDL 1.0/)
    
    amxx_1421846978__1.jpg
    
    Wskazujemy pliki, klikamy OK i możemy przystąpić do dekompilacji modelu.
    
    Uwaga: Przed dekompilacją modelu, warto stworzyć osobny folder dla każdego przerabianego modelu ponieważ dekompilator tworzy sporo plików, nie chcemy bałaganu.
    
    Np. Tworzymy folder Ak47 i kopiujemy do niego model który będziemy dekompilować.

    

 

4. Wchodzimy w Menu > Tools > Decompile Model...

    Wyskoczy okienko gdzie wskazujemy nasz model, pamiętajcie że zawsze będzie to model v_, ja wybrałem orygianlny v_ak47.mdl
    
    Klikamy OK, po chwili w folderze obok v_ak47.mdl pokaże się sporo plików
    
    amxx_1421847009__2.jpg
    
    Nas interesuje tylko jeden plik, ten z rozszerzeniem *.qc - w tym przypadku będzie to v_ak47.qc
    

 

5. Otwieramy plik *.qc programem Notepad++ - teraz następuje właściwa edycja dźwięków przypisanych do danego modelu.

    Odnajdujemy w pliku *.qc (z reguły na końcu) fragment z sekwencjami, w moim przypadku wygląda on tak:
    
    


    // 6 animation sequence(s)

    $sequence "idle1" "idle1" fps 30

    $sequence "reload" "reload" fps 37 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" }

    $sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" }

    $sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" }

    $sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" }

    $sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }

    

    
    Uwaga: Treść pliku *.qc może znacznie różnić się od przykładu, szczególnie w przypadku niestandardowych modeli, jednak zasada edycji pozostaje taka sama.
    

 

    Zajmiemy się dźwiękami strzałów, ponieważ jak widać do sekwencji "shoot1" "shoot2" i "shoot3" nie ma przypisanych dźwięków "po ścieżce", zamiast tego mamy tajemnicze "22" ;)
    
    Zmieniamy:
    
    


    $sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" }

    $sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" }

    $sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" }

    

    
    Na:
    
    


    $sequence "shoot1" "shoot1" fps 20 { event 5004 0 "weapons/new_sounds/ak47_strzal.wav" }

    $sequence "shoot2" "shoot2" fps 20 { event 5004 0 "weapons/new_sounds/ak47_strzal.wav" }

    $sequence "shoot3" "shoot3" fps 20 { event 5004 0 "weapons/new_sounds/ak47_strzal.wav" }

    

    
    Co zmieniliśmy? Poza podaniem ścieżki do *.wav zamiast "22", zmieniamy event 5001 na 5004
    
    Uwagi: -W przypadku sekwencji 'event 5004' czyli np. "draw", gdzie mamy podaną ścieżkę do dźwięku, zmieniamy tylko ścieżkę
           -Liczba pomiędzy event 5004 a ścieżką to opóźnienie odegrania dźwięku w ms, nie polecam zmieniać :)
           -Nowe dźwięki warto umieszczać w podfolderze np. cstrike/sound/weapons/new_sounds/..

        

 

   

6. Po zakończeniu edycji pliku *.qc zapisujemy zmiany i wracamy do Half-life Model Viewer

    Wchodzimy w Menu > Tools > Compile Model... i wskazujemy nasz edytowany plik *.qc
    
    Pokaże się okienko kompilatora:
    
    amxx_1421847035__3.jpg
    
    Jeżeli wszystko jest w porządku zobaczymy tekst:
    
    


    [Opening QC file - C:\Users\amxx\Desktop\v_ak47\v_ak47.qc]

    [QC loaded O.K!]

    

    
    Klikamy przycisk Compile
    
    Jeżeli wszystko jest ok to po chwili na dole zobaczymy tekst:
    
    


    [Compiler execution completed]

    

    
    Co oznacza że model skompilował się poprawnie, a w folderze którym był plik *.qc mamy swój nowy plik *.mdl (poprzedni został nadpisany)
    

 

 

7. Instalacja nowego modelu i dźwięków.

    Do podmiany modeli na serwerach polecam plugin GHW Weapon Replacement
    
    Przykładowy model z podmienionymi dźwiękami oraz instrukcją: M4A1 z dźwiękami CS:GO
    

Uwagi:

    -Pamiętajcie że nowe dźwięki muszą być w formacie *.wav oraz odpowiednio zresamplowane:

    


    Channel(s)                  : 1 channel

    Sampling rate               : 22.05 KHz

    Bit depth                   : 8 bits

    

    
    -Warto zachować porządek w folderach, nowe modele wrzucajcie np. do /cstrike/models/new_models/.. dźwięki do /cstrike/sound/weapons/new_sounds/..
    
    -Podmienione dźwięki będziemy słyszeć poprawnie ale inni gracze nasze strzały usłyszą już normalne (nie da się tego obejść w żaden sposób jeżeli chodzi o HLDS)

    

 


Jeżeli czegoś brakuje, proszę pisać. Pozdrawiam i powodzenia w edycji.

 


  • +
  • -
  • 7


#751976 RoundSound Wrzesień 2018 By Troche Wstydzioch ;D

Napisane przez Troche Wstydzioch ;D w 03.09.2018 10:59

Ilość kawałków: 34
 
Typ dźwięku: mp3 (320 Kbps)
 
Długość utworów: 12 - 18 sec
 
 
 
  Przedstawiam wam nowy RoundSound zrobiony w całości przeze mnie w paczce jest 34 utwory  :P    :D 
Do paczki dodaję skonfigurowany plik RoundSound.ini gotowy pod ten plugin: https://amxx.pl/topi...62-roundsound/
 
DOWNLOAD #1 ZippyShare
 
 
Playlista:
"misc/wrzesien2018/1.mp3" "Alan Walker & K-391 - Ignite ft. Julie Bergan  Seungri" "TT"
"misc/wrzesien2018/2.mp3" "Axwell & Ingrosso - Dancing Alone ft. ROMANS" "CT"
"misc/wrzesien2018/3.mp3" "Dastic - Give Me Your Love " "TT"
"misc/wrzesien2018/4.mp3" "David Guetta & Showtek - Your Love" "CT"
"misc/wrzesien2018/5.mp3" "Dynoro & Gigi D'Agostino - In My Mind" "TT"
"misc/wrzesien2018/6.mp3" "Gromee - One Last Time ft. Jesper Jenset" "CT"
"misc/wrzesien2018/7.mp3" "Jonas Blue - Rise ft. Jack Jack" "TT"
"misc/wrzesien2018/8.mp3" "Kygo & Imagine Dragons – Born To Be Yours" "CT"
"misc/wrzesien2018/9.mp3" "Lost Frequencies ft. James Blunt - Melody" "TT"
"misc/wrzesien2018/10.mp3" "Tiesto & Dzeko ft. Preme & Post Malone - Jackie Chan" "CT"
"misc/wrzesien2018/11.mp3" "Afrojack ft. Spree Wilson - The Spark" "TT"
"misc/wrzesien2018/12.mp3" "Clean Bandit - Solo Ft. Demi Lovato" "CT"
"misc/wrzesien2018/13.mp3" "Dawid Podsiadlo - Malomiasteczkowy" "TT"
"misc/wrzesien2018/14.mp3" "DNCE - Cake By The Ocean" "CT"
"misc/wrzesien2018/15.mp3" "Galantis - Satisfied feat. Max" "TT"
"misc/wrzesien2018/16.mp3" "Live It Up - Nicky Jam feat. Will Smith & Era Istrefi (2018 FIFA World Cup Russia)" "CT"
"misc/wrzesien2018/17.mp3" "Loud Luxury feat. Brando - Body" "TT"
"misc/wrzesien2018/18.mp3" "Major Lazer - Know No Better (feat. Travis Scott, Camila Cabello & Quavo)" "CT"
"misc/wrzesien2018/19.mp3" "Margaret - What You Do" "TT"
"misc/wrzesien2018/20.mp3" "Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B" "CT"
"misc/wrzesien2018/21.mp3" "Meskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez Podsiadlo Zalewski) – Poczatek" "TT"
"misc/wrzesien2018/22.mp3" "Michal Szczygiel - Nic Tu Po Mnie" "CT"
"misc/wrzesien2018/23.mp3" "Portugal. The Man - Feel It Still (Ofenbach Remix)" "TT"
"misc/wrzesien2018/24.mp3" "Rudimental & Major Lazer - Let Me Live (feat. Anne-Marie & Mr. Eazi)" "CT"
"misc/wrzesien2018/25.mp3" "Smolasty - Fake Love ft. Bialas" "TT"
"misc/wrzesien2018/26.mp3" "Shawn Mendes - Stitches" "CT"
"misc/wrzesien2018/27.mp3" "AllJ & Feduk - Rozovoye vino" "TT"
"misc/wrzesien2018/28.mp3" "SHANGUY - King Of The Jungle" "CT"
"misc/wrzesien2018/29.mp3" "Ariana Grande - No Tears Left To Cry" "TT"
"misc/wrzesien2018/30.mp3" "Liam Payne, Rita Ora - For You (Fifty Shades Freed)" "CT"
"misc/wrzesien2018/31.mp3" "Martin Garrix feat. Bonn - High On Life " "TT"
"misc/wrzesien2018/32.mp3" "Avicii - The Nights" "CT"
"misc/wrzesien2018/33.mp3" "KSHMR - Carry Me Home (ft. Jake Reese)" "TT"
"misc/wrzesien2018/34.mp3" "Zedd & Elley Duhe - Happy Now" "CT"

  • +
  • -
  • 6


#450538 JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]

Napisane przez Cypis' w 23.08.2012 16:52

Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł ;)

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static :P
Fili:P - za grafikę do broni

Co on ma w sobie:

  • Zablokowanie dhud
  • Zablokowanie motd
  • Zablokowanie latarki dla TT
  • Zablokowanie kupowania bron
  • Podmienienie napisów w cs
  • Modele pieści, palki i rękawic
  • Usunięcie modelów zabitych graczy
  • Jeżeli prowadzący strzela w przycisk to włącza go
  • Możliwość zablokowania brania broni z automatów i leczenia się
  • Podmienienie dźwięków noża
  • Zredukowano obrażenia od noża o 60%
  • Menu wyboru broni w CT
  • Możliwość zablokowania/odblokowania mikrofonu dla TT
  • Inne menu wyboru Teamów
  • Możliwość wybierania zabaw przez prowadzącego
  • Łatwość dodawania zabaw i życzeń (osobnymi pluginami)
  • Automatyczne otwieranie cel w FD
  • Menu dla prowadzącego "czy dać życzenie dla ostatniego więźnia"
  • Możliwość dawania duszka i fd danym więźniom
  • Żywi nie słyszą martwych
  • Pokazuje na HUD który jest dzień i kto jest prowadzącym
  • Wyświetla na HUD kto jest poszukiwanym

Komendy:


Komendy ogólne:
say /menu - główne menu
say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze

Komendy dla Więźnia:
say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia

Komendy dla Strażnika:
say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia
say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga
say /guns - menu wyboru broni

+revision - służy do przeszukiwania wieźniów

Komendy dla Admina:
jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")

+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")

Komendy dla H@:
jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")


Obsluga jail_cele:
Spoiler


Cvary:

jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)

jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)

jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)

jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)

Cvary są dopisane do jailbreak.cfg w confings w "paczce"

Instalacja:

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.

Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

Natywy i forwardy (tylko dla developerów)
Spoiler


Changelog:
Spoiler


DEBUG:
Spoiler


Plany:

  • Usunięcie korzystania z cs_player_models_api.amxx
  • Dodanie cvarów / natywów / forwardów na prośby userów
  • Naprawienie bugów

Download:
Załączony plik  JailBreak.rar   3,92 MB  16189 Ilość pobrań


Jak znajdziecie jakiś bugi w kodzie to piszcie w temacie spróbuje naprawić
I jeżeli macie jakiś propozycje to też piszcie ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 90


#733460 niewidzialnosc na klasie

Napisane przez Kmf!p w 16.12.2016 19:56

podaj sma tej klasy co ma niewidzialnosc na nozu.

zakladam ze perki maja sprawdzenie if( ma_perk[id]) przed daniem/zabraniem nie widzialnosci


  • +
  • -
  • 1


#733379 Cod mod kod sma

Napisane przez Xeane w 14.12.2016 21:17

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

public Spawn(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return;
        
    if(!ma_klase[id])
        return;
    {
        new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
        
        cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
        ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
        
        cs_set_user_team(id, team);
    }
}

https://amxx.pl/topi...kubranie-wroga/


  • +
  • -
  • 1


#733287 Zwiekszenie dmg z mp5

Napisane przez Xeane w 12.12.2016 20:18

ta jest okej

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY  && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.00, idinflictor, damagebits);

  • +
  • -
  • 1