Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Poradnik]Ubranie wroga

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anty

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 30.06.2012 16:22

*
Popularny

Witam,
dzisiaj pokaże wam jak dodać ubranie wroga do klasy.

1.Na początek robimy zwykłą klasę (bez niczego) np: generatorem klas

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

ublic plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "-_-");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}


2.Teraz pod #include <amxmodx> dodajemy #include <cstrike>
Powinno to wyglądać tak

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>


3.Teraz pod new const wytrzymalosc = 0; dodajemy to:

new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};


I to powinno wyglądać tak:


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Critical-Cs");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}



4. Teraz dodajemy na końcu

public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}


Jeżeli już mam te 2 publiki to po prostu do
public cod_class_enabled(id) dodajemy ZmienUbranie(id, 0); (tak jak na górze),a do
public cod_class_disabled(id) dodajemy ZmienUbranie(id, 1); (tak jak na górze).

5.I na końcu dodajemy

public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik benio101 edytował ten post 30.06.2012 16:32
drobne techniczne

Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#2 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 18.11.2012 12:51

Jeśli dodam twoje ubranie wroga do klasy, następnie wybiorę ta klasę na serwerze a potem zmienię na inna to czy nie będzie się bugowac tzn ubranie wroga zniknie ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Hink

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kalkulator
Offline

Napisano 18.11.2012 13:19

Nie , mysle ze nie powinno przechodzic z klasy na klase.
Wartownia[PRO COD][Exp x2 w nocy][601lvl] Wartownia[DeathRun][Klasy][501lvl]
Dołączona grafikaDołączona grafika

#4 Kalifta

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 17.05.2013 17:09

nie działa, nie chce się kompilować

 


sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana


#5 Qes

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:204
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.05.2013 21:27

Pokaż te błędy bo to działa w 100% tylko ty jesteś taki ograniczony, że nie potrafisz tego zrobić :) Pokaż błąd
  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#6 Cyb3rShot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Zg
Offline

Napisano 14.07.2013 23:11

Poradnik przydatny,ale widziałem już taki na forum.

Ps.. + za chęci :D


  • +
  • -
  • 0

#7 DonPedro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Pedro
Offline

Napisano 07.11.2022 20:45

ubranie znika jak się zmieni team


  • +
  • -
  • 0

#8 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 173
Profesjonalista

  • Postów:716
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.11.2022 22:16

Logiczne bo wybierasz inny model, musisz złapać event zmiany teamu i gdy gracz posiada klasę wymuszać mu odpowiedni model

Możesz zrobić to inaczej np ustawiając mu model gdy się spawnuje

Użytkownik SezonowyGracz edytował ten post 07.11.2022 22:17

  • +
  • -
  • 0

#9 DonPedro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Pedro
Offline

Napisano 10.11.2022 11:07

Logiczne bo wybierasz inny model, musisz złapać event zmiany teamu i gdy gracz posiada klasę wymuszać mu odpowiedni model

Możesz zrobić to inaczej np ustawiając mu model gdy się spawnuje

 

a jak dodam na koncu to co nizej to powinno trybić ?
 

public Spawn(id)

{

if(ma_klase[id])

ZmienUbranie(id, 0);

}

ewentualnie wywalic calość i zrobic to inaczej

czyli :

 



Biblioteki:

#include <fakemeta>

 

Zmienne:

new ma_klase[33];

 

W plugin_init() rejestrujemy:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

 

Jeśli nie mamy, to dodajemy

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

 

I na koniec .sma

public CurWeapon(id)
{
    new team = get_user_team(id)
    if(ma_klase[id] && team == 1)
    {
        cs_set_user_model(id, "sas");
    }
    if(ma_klase[id] && team == 2)
    {
        cs_set_user_model(id, "arctic");
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


 


Użytkownik DonPedro edytował ten post 10.11.2022 11:17

  • +
  • -
  • 0

#10 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 173
Profesjonalista

  • Postów:716
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.11.2022 14:25

To pierwsze najlepiej, event curweapon uruchamia się przy zmianie broni i zmianie ilości amunicji, więc spamowało by niepotrzebnie
  • +
  • -
  • 1

#11 DonPedro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Pedro
Offline

Napisano 22.11.2022 18:09

To pierwsze najlepiej, event curweapon uruchamia się przy zmianie broni i zmianie ilości amunicji, więc spamowało by niepotrzebnie

 

dzięki za pomoc, wszystko trybi.

Lece szukać  perku  1/1 ze Smoke gdy trafie puszką gdzieś zgubilem go na dysku xD


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych