Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Poradnik]Ubranie wroga

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anty

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:375
  • Lokalizacja:NS
Offline

Napisano 30.06.2012 16:22

*
Popularny

Witam,
dzisiaj pokaże wam jak dodać ubranie wroga do klasy.

1.Na początek robimy zwykłą klasę (bez niczego) np: generatorem klas

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

ublic plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "-_-");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}


2.Teraz pod #include <amxmodx> dodajemy #include <cstrike>
Powinno to wyglądać tak

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>


3.Teraz pod new const wytrzymalosc = 0; dodajemy to:

new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};


I to powinno wyglądać tak:


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Critical-Cs");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}



4. Teraz dodajemy na końcu

public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}


Jeżeli już mam te 2 publiki to po prostu do
public cod_class_enabled(id) dodajemy ZmienUbranie(id, 0); (tak jak na górze),a do
public cod_class_disabled(id) dodajemy ZmienUbranie(id, 1); (tak jak na górze).

5.I na końcu dodajemy

public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik benio101 edytował ten post 30.06.2012 16:32
drobne techniczne

Awanse klas dodawane tylko i wyłącznie w klasie bez edytacji silnika.
Pisz na pw dogadamy się:D

#2 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 18.11.2012 12:51

Jeśli dodam twoje ubranie wroga do klasy, następnie wybiorę ta klasę na serwerze a potem zmienię na inna to czy nie będzie się bugowac tzn ubranie wroga zniknie ?
  • +
  • -
  • 0

#3 Hink

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kalkulator
Offline

Napisano 18.11.2012 13:19

Nie , mysle ze nie powinno przechodzic z klasy na klase.
Wartownia[PRO COD][Exp x2 w nocy][601lvl] Wartownia[DeathRun][Klasy][501lvl]
Dołączona grafikaDołączona grafika

#4 Kalifta

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 17.05.2013 17:09

nie działa, nie chce się kompilować

 


sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana


#5 Qes

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.05.2013 21:27

Pokaż te błędy bo to działa w 100% tylko ty jesteś taki ograniczony, że nie potrafisz tego zrobić :) Pokaż błąd
  • +
  • -
  • 0

Polecam serdecznie

cs1.6download.png

Zapraszam!


#6 Cyb3rShot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Zg
Offline

Napisano 14.07.2013 23:11

Poradnik przydatny,ale widziałem już taki na forum.

Ps.. + za chęci :D


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych