Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Hiko - zdjęcie

Hiko

Rejestracja: 24.04.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.01.2020 18:01
-----

Moje posty

W temacie: Poszukuje Ludzi do Sieci

16.10.2019 14:02

pw

W temacie: CSGOMOD By ozone

18.09.2019 13:56

podeslij tego jackpota ,zmienimy natywy

W temacie: CSGOMOD By ozone

17.09.2019 13:59

 

Skompiluj wszystko kompilatorem 1.9 i wrzuć

Dalej jackpot nie trybi :/
A umiałbyś do SVIP dodać 1 skok wiecej? ;d

 

jakie logi od jackpota ?

W temacie: Szybsze chodzenie gracza.

09.09.2019 12:07

set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + poziom[id]);

W temacie: prosba o VIP i SUPER Premium

07.09.2019 13:10

 

 

Sprawdz. Robione na szybko.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

native cs_set_player_model(id, model[]);	// potrzebne od ustawienia modeli skina

native get_user_exp(id);
native set_user_exp(id, ilosc);

// TU KONFIGURUJESZ PLUGIN //

#define VIP ADMIN_LEVEL_G                      // FLAGA VIPA
#define SVIP ADMIN_LEVEL_H                    // FLAGA SVIPA
#define dodajexp set_user_exp                     //od ustawiania expa
#define pobierzexp get_user_exp                  //od pobieranie expa

//////////////////////////////////////////////////////////

forward amxbans_admin_connect(id);
 
new bool:g_Vip[33], g_SVIP[33];

new tIleExpaVIP, tIleExpaSVIP;

new HamHook:tKill;

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
        tIleExpaVIP = register_cvar("vip_exp", "3");
	tIleExpaSVIP = register_cvar("svip_exp", "6");
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "knife", 1);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public plugin_precache() {
	precache_model("models/player/skin/skin.mdl")			       	 // SCIEZKA SKINA
	precache_model("models/player/kosa/kosa.mdl")				 // KOSY	
}
public client_authorized(id){
	if(get_vip(id) == 1 || get_vip(id) == 2){
		client_authorized_vip(id);
	}

}
public client_authorized_vip(id){
        new Vip = get_vip(id);

        switch(Vip) {
	case 1: g_Vip[id]=true;
        case 2: g_SVIP[id]=true;
        }
    	if(!tKill)
			tKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "exp", 1);
		else
			EnableHamForward(tKill);
}
public knife(ent)
{
	new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(cs_get_user_shield(id))
		return;
	
	if(g_SVIP[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/player/kosa/kosa.mdl");
	}
}
public Odrodzenie(id) {
	if(!is_user_alive(id)) {
		return HAM_IGNORED;
	}
	
	if(!g_SVIP[id]) {
		return HAM_IGNORED;
	}

	cs_set_player_model(id, "skin");
	
	return HAM_IGNORED;
}
public exp(id, enemy)
{	
	if(!is_user_connected(id) || !g_Vip[id] || !g_SVIP[id])
		return;
	
	if(is_user_connected(enemy) && id != enemy) {
			if(g_Vip[enemy]) {
				dodajexp(enemy, pobierzexp(enemy)+get_pcvar_num(tIleExpaVIP));
			}
			if(g_SVIP[enemy]) { 
				dodajexp(enemy, pobierzexp(enemy)+get_pcvar_num(tIleExpaSVIP));
			}
		}
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id] || g_SVIP[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
        g_SVIP[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id] || g_SVIP[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	set_user_health(id, g_Vip[id] ? get_user_health(id)+50 : g_SVIP[id] ? get_user_health(id)+100 : 100);
}

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new szTmp[192], szTmp2[192];
	get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
	
	new Vip = get_vip(id), szPrefix[64];

	switch(Vip)
	{
		case 1: formatex(szPrefix, 63, "^x04[VIP]")
		case 2: formatex(szPrefix, 63, "^x04[SVIP]")
		default: return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
	}
	else{
		new szPlayerName[64];
		get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
		
		get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
		set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
		
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
	}
	
	set_msg_arg_string(2, szTmp2);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock get_vip(id)
{
	if(get_user_flags(id) & VIP && !(get_user_flags(id) & SVIP))
		return 1;
	else if(get_user_flags(id) & SVIP)
		return 2;
	
	return 0;
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

czy tylko VIP posiada Modele ?? czy Svip tez??

 

modele postaci ma vip i svip ale kosy ma tylko svip patrzac po kodzie.