Z jakiegoś powodu, nie załączyła się do pierwotnego posta paczka z plikami do AMXX. Jako że nie mogę edytować posta, załączam archiwum w odpowiedzi.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
DarkGL
Rejestracja: 12.08.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 22:25





O mnie
Lubie ksiązki fantasy i sci-fi , programuje dla przyjemności, nie lubię gdy ktoś używa "..."
Osoby Roku 2012
- Najbardziej innowacyjna osoba
- Najbardziej pomocna osoba
Osoby Roku 2013
- Osoba roku
- Najbardziej innowacyjna osoba
Osoby Roku 2014
- Osoba roku
- Najbardziej pomocna osoba
- Najbardziej innowacyjna osoba
Statystyki
- Grupa: Administrator
- Całość postów: 12 053
- Odwiedzin: 760 680
- Tytuł: Nie oddam ciasteczka !
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Sierpień 29, 1994
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Zainteresowania
Programowanie, jumpstyle
Kontakt
-
GG
35564561
-
Strona WWW
https://darkgl.pl/
-
Skype
https://x.com/darkgl_
-
Steam
76561198385172174
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#779770 Diablo Mod Core by DarkGL, wersja 1.2.2
Napisane przez Silver Zero
w 25.04.2025 06:40
#779768 Diablo Mod Core by DarkGL, wersja 1.2.2
Napisane przez Silver Zero
w 24.04.2025 20:32
Diablo Mod Core by DarkGL, wersja 1.2.2
Przygotowałem aktualizację do wersji 1.2.1 beta, która poprawia kilka rzeczy. Celem patcha jest dostarczenie poprawionej wersji 1.2.1, do dalszej rozbudowy moda - dlatego też zmiany nie są duże.
Opisy moda/komend/natywów/itd. można przeczytać w postach poprzednich wersji Diablo Mod Core.
- Wersja 1.1.0: https://amxx.pl/topi...od-core-110-pl/
- Wersja 1.2.1 beta: https://amxx.pl/topi...-core-121-beta/
Zmiany
Poprawiono:
- błąd uniemożliwiający wybór klasy (błąd 'native "ExecuteForward" '),
- wybór klasy przez boty - również pojawiał się błąd 'native "ExecuteForward" ' przy próbie wyboru klasy przez boty,
- działanie kilku klas oraz itemów, których kod nie do końca pokrywał się z zamierzonym działaniem danej klasy/itemu.
Dodano:
- opisy dla wszystkich klas oraz itemów w modzie.
Zmieniono:
- przypisanie frakcji dla każdej klasy.
Usunięto:
- itemy "Pierscien Skoku" oraz "Totem Zdrowia" - itemy te nie działały w ogóle oraz ich kod/opis nie miał żadnego powiązania z zamierzonym działaniem itemu, kod na długi skok oraz leczący totem można bez problemu znaleźć w kodzie pozostałych itemów.
Instalacja
Tak samo jak przy wcześniejszych wersjach, instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików do katalogu serwera z załączonej paczki - pluginy zostały skompilowane używając AMXX w wersji 1.8.2. Modele oraz dźwięki należy pobrać z posta dla wersji 1.2.1 beta - https://amxx.pl/topi...-core-121-beta/.
Dodatki można aktywować poprzez odkomentowanie wybranych linii z pliku addons/amxmodx/configs/plugins-diablomod.ini:
;dodatki ;diablomod_core_EOG.amxx ;diablomod_core_event.amxx ;diablomod_core_questy.amxx
- diablomod_core_EOG - EXP po godzinach,
- diablomod_core_event - event Diablo (opisany w https://amxx.pl/topi...od-core-110-pl/),
- diablomod_core_questy - questy typu 'zabij X przeciwników danej klasy'
W paczce znajduję się skrypt umożliwiający "masową" kompilację plików .sma moda. Użycie (będąc w katalogu 'scripting'):
./1mass_compile_plugins-linux.sh 9sma_list-diablomod.txt (Linux) ./1mass_compile_plugins-windows.bat 9sma_list-diablomod.txt (Windows)
#779639 Zapis pev_flTimeStepSound
Napisane przez K@MILOVVSKY
w 02.03.2025 21:42
Nie wiem czy do końca czaję, ALE: jak dokładnie rejestrujesz moment wyrzucenia tego specjalnego granatu? Nie możesz w momencie eventu dla wyrzutu wygenerować napis manualnie? Trochę kodu by się przydało.
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text") przechwytuje wiadomości systemowe (TextMsg), np. "Fire in the Hole!". Jeśli twój granat nie generuje tej wiadomości, to message_text się w ogóle nie wywoła.
#779630 Wyswietlanie wiadomosci w tutor
Napisane przez SHiBBy.
w 27.02.2025 19:21
Mam plugin, ktory wyswietla informacje w TUTOR z pliku ini.
Starałem się zrobić tak aby tutor wyswietlal sie zawsze w nowej rundzie w czasie freeze time jednak cos jest nie tak.
Ogolnie wyswietla wiadomosci ale w jakby to nazwac "losowych sytuacjach" typu zabojstwo itp
Czy pomoze ktos poprawic kod, bo chce by komunikaty wyswietlaly sie tylko na poczatku rundy podczas freeze time!!!
Załączone pliki
-
tutor_info.sma 3,79 KB 23 Ilość pobrań
tutor_info.amxx
#779606 [ROZWIĄZANE] Pluginy z reapi - nie kompiluje ich
Napisane przez PANDA_2zl
w 22.02.2025 17:12
masz wybrakowane podstawowe biblioteki amxmodx, pobierz amxx 1.10 i nadpisz wszystkie "include"
Załączone pliki
-
amxmodx-1.10.0-git5461-windows.zip 4,62 MB 16 Ilość pobrań
#779496 Problem hitboxy
Napisane przez Boski Z Polski
w 09.02.2025 22:35
#779498 Regamedll, reapi i metamod
Napisane przez PANDA_2zl
w 09.02.2025 23:57
//gamedll "dlls\mp.dll" //gamedll_linux "dlls/cs.so" gamedll_linux "addons/metamod/metamod_i386.so" //gamedll_osx "dlls/cs.dylib"Zwróć uwagę jeśli twój metamod ma inną nazwę czy coś i też upewnij się że wszystko masz najnowsze
Komendy: version, meta version
#779417 Plugin na cheaterów
Napisane przez PANDA_2zl
w 18.01.2025 14:06
new vault_keynum[512]; new num_keynum = fvault_get_keynum(g_vault, vault_keynum);
nie zrozumiałeś dokumentacji,
/** * Retrieves a key number specified by its name * * @param vaultname Vault name to look in * @param key Key name to search for * @return Returns key number on success, -1 on failure */ fvault_get_keynum(const vaultname[], const key[])
gdzie key[] to w naszym przypadku sid gracza i zwraca pozycje tego wpisu w pliku, do pobierania całkowitej ilości wpisów używasz
fvault_size(const vaultname[])
patrząc na kod nie rozumiem po co chcesz zapisywać wszystkich do pamięci podręcznej, skoro sprawdzanie gracza w zapisie w trakcie wchodzenia nie wpływa zupełnie na wydajność
g_bStayBlocked[player] = true; formatex(g_blocked_sids[player], charsmax(g_blocked_sids[]), "%s", sid); formatex(g_blocked_names[player], charsmax(g_blocked_names[]), "%s", nick);
zresetować te wartości przy wychodzeniu i sprawdzać, ustawiać na wchodzeniu client_putinserver albo client_authorized
w twoim kodzie: na rozpoczęciu mapy (nawet przy zmianie mapy może nikogo wtedy nie być na serwerze, bo się z nim łączą dopiero), chcesz odczytać wszystkie wpisy z zapisu, sprawdzasz czy są gracze którzy tam widnieją, zupełnie bez sensu, masz odpowiednie eventy do takiego sprawdzania, przykłady tego co chciałeś zrobić jak byk widnieją na stronie biblioteki fvault, wystarczy poczytać
// How to find all keys within a vault: new const vaultname[] = "myvault"; new total = fvault_size(vaultname); new key[32], data[64]; for( new i = 0; i < total; i++ ) { fvault_get_keyname(vaultname, i, key, sizeof(key) - 1); fvault_get_data(vaultname, key, data, sizeof(data) - 1); server_print("Key: %s | Data: %s", key, data); } // More efficient method to find all keys within a vault: new const vaultname[] = "myvault"; new Array:keys = ArrayCreate(64); new Array:datas = ArrayCreate(512); new total = fvault_load(vaultname, keys, datas); new key[64], data[512]; for( new i = 0; i < total; i++ ) { ArrayGetString(keys, i, key, 31); ArrayGetString(datas, i, data, 511); server_print("Key: %s | Data: %s", key, data); }
mam nadzieje że wytłumaczyłem
#779184 AceHost.pl - Hosting serwerów CS 1.6
Napisane przez KoRrNiK
w 09.12.2024 02:02
Krzakiem też są zabezpieczenia strony, znaczy ich brakiem... Prawie wszystko można zrobić przez API nie mając dostępu do konta, znając tylko ID serwera, koledze nawet nie chciało się jakoś tego zabezpieczyć...
https://acehost.pl/u...e=nazwa_zerwera - można sobie zmienić nazwę podając tylko ID XDDDD
https://acehost.pl/u...php?server_id=3 - sprawdzić konsolę.... nawet na bazarze aż tylu informacji nie da się wyciągnąć co tutaj.
https://acehost.pl/u...d=3&site=kokpit - wyłączyć serwer
https://acehost.pl/u...d=3&site=kokpit - włączyć/zresetować serwer
Takich API jest jeszcze więcej jak zagłębisz się bardziej i poszukasz to znajdziesz,
Serwery stawiane na VPS które mają takie samo IP tylko różny port, serwer o id 1,2,3,4 mają te same IP, POOZDROOO
Nawet jak zostanie to załatane czy jest w ogóle sens coś tam kupować? Dobrze zgadłeś! nie
Strona z zabezpieczeniami na poziomie pliku notatnik.txt to totalny żart. Tak jak każdy projekt tego „speca”.
No i kolejna sprawa Polityka, Rodo które jest pełne w 100%
#779183 AceHost.pl - Hosting serwerów CS 1.6
Napisane przez l3szcz
w 09.12.2024 00:32
Polityka prywatności i regulamin muszą zawierać dane osobowe, razem z adresem w związku z RODO i przetwarzaniem danych osobowych.
Niezależnie czy to hosting serwerów gier czy hosting WWW.
Dodatkowo usługi, w których prowadzona jest sprzedaż także muszą mieć regulaminy i politykę prywatności z danymi osobowymi podmiotu prowadzącego. Także - ten hosting to nic innego jak krzak.
#779141 AMX-X Bans - Nowoczesny rework standardowego Amxbansa
Napisane przez Mesharsky
w 18.11.2024 17:23
AMX-X Bans - Rework starego skryptu amxbans
AMX-X Bans to mój pierwszy web projekt, który napisałem w Laravelu. Miał on zastąpić starą wersję skryptu amxbans.
Jest ukończony w 90% i jest w pełni używalny, oferując dużo większe bezpieczeństwo niż oryginalny skrypt amxbans.
Projekt został napisany w 2023 roku. Choć nie jestem w pełni zadowolony z efektu końcowego, udostępniam go, aby potencjalne osoby mogły go używać i rozwijać.
Dla poprawnego działania skryptu konieczne jest wgranie dedykowanego pluginu, napisanego przez [user]@Boski Z Polski[/user], na serwer gry.
Ze względu na nową strukturę tabel i kodu, integracja z oryginalnym amxbans nie jest możliwa.
Wymagania do instalacji
- PHP 8.2
- Zmiana ROOT directory na public_html/public (Wersja bez wymaganej zmiany ROOT directory zostanie opublikowana w późniejszym czasie)
- OK: 200-300 MB wolnego miejsca na hostingu
Zalety / Opcje AMX-X Bans
- Dużo bezpieczniejszy i nowoczesny skrypt.
- Przyjemny design oraz layout przystosowany na telefony i tablety (pełne RWD).
- Wyszukiwarka.
- Lista adminów.
- Lista serwerów.
- Szczegółowe informacje o banach.
- Panel admina do zarządzania serwerami, adminami oraz banami online.
- Łatwy konfigurator strony (nie wszystkie opcje zaimplementowane).
- Zoptymalizowana aplikacja – działa płynnie nawet z 500k banów (testowane).
- Opcja skonfigurowania pola, gdzie gracz ma się odwołać po banie.
- Bardzo prosty instalator strony.
- Logowanie przez Steam oraz standardowe (login i hasło).
- System uprawnień dla adminów strony.
- I wiele więcej...
Plugin AMX-X Bans
- Napisany od zera specjalnie pod ten projekt.
- Plugin posiada standardowy system admina, opcję screenów i wiele więcej.
- Wsparcie users.ini.
Proces instalacji (Wideo)
Link do instrukcji wideo: https://streamable.com/63jx3l
Instalacja WEB
- Pobierz załącznik AMX-X Bans - Release - Stable.zip.
- Rozpakuj zawartość folderu "web" do "public_html".
- Zmień katalog główny domeny/subdomeny na: public_html/public.
Jeżeli nie masz takiej możliwości, napisz do mnie na Discordzie: mesharsky. Przygotuję paczkę bez tej potrzeby, do czasu wypuszczenia dedykowanej wersji. - Przygotuj steam_api_key oraz dane do bazy danych.
- Po otwarciu strony ukaże się instalator. Wystarczy go przejść krok po kroku.
Instalacja PLUGINU CS 1.6
Uwaga: Wymagane jest dodanie serwera w panelu admina strony i wygenerowanie klucza serwera.
- Wgraj całą zawartość pluginu na FTP swojego serwera.
- Skonfiguruj plik: amxbansx.cfg (znajduje się w folderze configs) - Oraz: amxbansx_reasons.ini - Ustawiacie powody banów.
- Do pliku plugins.ini dodaj na samą górę w tej kolejności:
amxbansx_api.amxx amxbansx_admin.amxx
Zakomentuj linijkę:
;admin.amxx
- Zrestartuj serwer. Po poprawnej konfiguracji status "Połączono" powinien widnieć w panelu admina.
Komendy pluginu
- amx_reloadadmins
- amx_ip
- amx_ban
- amx_ban_menu
W amxmodmenu znajdziesz opcję screenów.
Wsparcie i rozwój
W razie problemów, zapraszam na PW na forum lub kontakt na Discordzie: mesharsky.
Postaram się w przyszłości bardziej rozbudować ten temat.
Pozdrawiam i miłego korzystania!
Załączone pliki
-
AMX-X Bans - Release - Stable.zip 28,37 MB 402 Ilość pobrań
#779138 Free Half-Life 2
Napisane przez Robiin
w 15.11.2024 22:50
#779073 Free Witch It
Napisane przez Robiin
w 01.11.2024 09:08
#778596 [ROZWIĄZANE] Yapb boty
Napisane przez NSHN
w 27.05.2024 09:27
Nie mam pomysłów, możesz dać na pv dane ftp to może coś zdziałam
Dobra teraz wyrzuca boty a nie wyrzucalo botow
bo blokowal plugin https://amxx.pl/topi...odzą-na-serwer/
#778660 [ROZWIĄZANE] Tworzenie nowych modeli [program/poradniki]
Napisane przez PANDA_2zl
w 25.06.2024 09:44
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: DarkGL
- Regulamin