Witam,
Czy byłaby możliwość aby z zapisanej wartości w pev_flTimeStepSound by ją również odczytać w innym pluginie?
Możliwe ,że źle to opisuje (proszę mnie w takim razie poprawić ) lecz podam przykład o co mi dokładniej chodzi.
Mam granat antidote ,który jest zapisywany w takich wartościach:
const PEV_NADE_TYPE = pev_flTimeStepSound
const NADE_TYPE_ANTIDOTE = 213769
I chce użyć tej wartości ,żeby odczytać ,że ten gracz rzucił takim granatem w pluginie gdzie główna funkcja jest rejestrowana w: register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text");
i używam do tego:
#define PEV_NADE_TYPE pev_flTimeStepSound
#define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769
Co bym próbował to i tak w "message_text" nie pojawia się wiadomość o tym ,że rzuciłem tym granatem i pomimo podanej wartości to i tak wyrzuca 0 przy debugowaniu.
Dla jeszcze większego kontekstu dlaczego używam: register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text");
To dlatego ,że chce aby przy Fire In The Hole był napis [Antidote Bomb], jeżeli da się jeszcze w inny sposób to uzyskać chętnie się dowiem