Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Karko85
Rejestracja: 27.03.2016Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.07.2019 16:21





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 88
- Odwiedzin: 4 385
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Bartłomiej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bytom
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Karko85 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#757437 Szukam Blokowanie podobnych nicków co admin.
Napisane przez DarkGL
w 28.02.2019 15:18
#450538 JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]
Napisane przez Cypis'
w 23.08.2012 16:52
Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł
Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static
Fili:P - za grafikę do broni
Co on ma w sobie:
- Zablokowanie dhud
- Zablokowanie motd
- Zablokowanie latarki dla TT
- Zablokowanie kupowania bron
- Podmienienie napisów w cs
- Modele pieści, palki i rękawic
- Usunięcie modelów zabitych graczy
- Jeżeli prowadzący strzela w przycisk to włącza go
- Możliwość zablokowania brania broni z automatów i leczenia się
- Podmienienie dźwięków noża
- Zredukowano obrażenia od noża o 60%
- Menu wyboru broni w CT
- Możliwość zablokowania/odblokowania mikrofonu dla TT
- Inne menu wyboru Teamów
- Możliwość wybierania zabaw przez prowadzącego
- Łatwość dodawania zabaw i życzeń (osobnymi pluginami)
- Automatyczne otwieranie cel w FD
- Menu dla prowadzącego "czy dać życzenie dla ostatniego więźnia"
- Możliwość dawania duszka i fd danym więźniom
- Żywi nie słyszą martwych
- Pokazuje na HUD który jest dzień i kto jest prowadzącym
- Wyświetla na HUD kto jest poszukiwanym
Komendy:
Komendy ogólne:
say /menu - główne menu
say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze
Komendy dla Więźnia:
say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia
Komendy dla Strażnika:
say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia
say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga
say /guns - menu wyboru broni
+revision - służy do przeszukiwania wieźniów
Komendy dla Admina:
jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")
+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")
Komendy dla H@:
jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")
Obsluga jail_cele:
Używa się jail_cele jeżeli na jakiejś mapie nie otwierają się cele z menu prowadzacego
1. Nalezy wpisac w kosnoli jail_cele
2. Podejść do przycisku, którym otwiera się cele
3. Nacelować celownikiem na przycisk, którym otwiera się cele i nacisnąć z menu "Przycisk 1"
4. Jeżeli są dwa przyciski do otwierania cel to należy nacelować na drugi przycisk i nacisnać z menu "Przycisk 2"
5. Po naciśnięciu z menu przycisku powinna wyskoczyć informacja "[Cele] Dodano przycisk 0/1"
6. Bierzemy prowadzacego i otwieramy cele z menu prowadzacego w celu sprawdzenia czy da się otworzyć cele
Cvary:
jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)
jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)
jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)
jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)
Cvary są dopisane do jailbreak.cfg w confings w "paczce"
Instalacja:
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
Natywy i forwardy (tylko dla developerów)
#define JAIL_CONTINUE 0
#define JAIL_HANDLED -1
#define JAIL_FORCE_TT 1
#define JAIL_FORCE_CT 2
/*------------------------------
Rejstruje zabawe i dodaje ja do menu zabaw
@return - zwraca return index'u dodanej zabawy
------------------------------*/
native jail_register_game(name_game[]);
/*------------------------------
Rejstruje zyczenie i dodaje ja do menu zyczen
@return - zwraca return index'u dodanego zyczenia
------------------------------*/
native jail_register_wish(name_wish[]);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - mikro dla wieźniów włączone | false - mikro dla więźniów wyłączone
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoners_micro();
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - walka dla wieźniów włączona | false - walka dla więźniów wyłączona
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoners_fight();
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma freedaya | false - gracz nie ma freedaya
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma freeday'a
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoner_free(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma duszka | false - gracz nie ma duszka
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma duszka
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoner_ghost(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz nie moze podnosic broni, brac broni ich z automatu, leczyc sie i wyrzucac broni | false - przeciwnieństwo "true"
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma ustawiona blokade
------------------------------*/
native bool:jail_get_user_block(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz jest poszukiwany | false - nie jest poszukiwany
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy jest poszukiwany
------------------------------*/
native bool:jail_get_poszukiwany(id);
/*------------------------------
Zwraca przez Return index ostatniego więźnia
------------------------------*/
native jail_get_prisoner_last();
/*------------------------------
Zwraca przez Return index prowadzacego straznika
------------------------------*/
native jail_get_prowadzacy();
/*------------------------------
Zwraca przez Return numer dnia
------------------------------*/
native jail_get_days();
/*------------------------------
Zwraca przez Return numer zabawy
------------------------------*/
native jail_get_play_game_id();
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to mikro dla więźniów będzie włączone, jak false to mikro dla więźniów będzie wyłączone
@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączyło się czy włączyło mikro dla więźników
------------------------------*/
native jail_set_prisoners_micro(bool:wartosc, bool:info=true);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to walka dla więźniów będzie włączona, jak false to walka dla więźniów będzie wyłączona
@bool:modele - jak ustawimy true to modele rekawic bokserskich beda właczone, jak false to będą modele piesci
@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączono czy wyłączono walke dla więźników
------------------------------*/
native jail_set_prisoners_fight(bool:wartosc, bool:modele=true, bool:info=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza któremu chcemy dać freeday
@bool:wartosc - jak damy true to ustawi freedaya, jak false to nie
@bool:nextround - jak damy true to ustawi freedaya w nastepnej rundzie, jak false to nie
@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic freedaya, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo freedaya
------------------------------*/
native jail_set_prisoner_free(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza któremu chcemy dać duszka
@bool:wartosc - jak damy true to ustawi duszka, jak false to nie
@bool:nextround - jak damy true to ustawi duszka w nastepnej rundzie, jak false to nie
@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic duszka, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo duszka
------------------------------*/
native jail_set_prisoner_ghost(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza, któremu chcemy zablokowac podnoszenie broni, branie ich z automatu, wyrzucanie broni, leczenie sie
@bool:wartosc - true jak chcemy zablokowac, false jak odblokowac
------------------------------*/
native jail_set_user_block(id, bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic
------------------------------*/
native jail_set_god_tt(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic
------------------------------*/
native jail_set_god_ct(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT nie bedzie moglo zabic TT, jake false to bedzie mogło zabic
------------------------------*/
native jail_set_ct_hit_tt(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT nie bedzie moglo zabic CT, jake false to bedzie mogło zabic
------------------------------*/
native jail_set_tt_hit_ct(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza, któremu chcemy dać prowadzacego straznika
Jak damy id=0 to wtedy usuniemy prowadzacego straznika
------------------------------*/
native jail_set_prowadzacy(id);
/*------------------------------
Wyswietla menu z broniami danemu graczowi
@id - index gracza
@bool:bronie - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu broni maszynowych do wyboru
@bool:pistolety - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu z pistoletami do wyboru
@bitsum_bronie - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu broni maszynowych
@bitsum_pistolety - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu pistoletów
Notka:
- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na false to nie wyświetli się menu
- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na true to najpierw wyświetli się menu broni maszynowych a później menu pistoletów
Przykład usunięcia AWP i SCOUTA z menu broni maszynowych:
jail_set_user_weapons(id, true, false, (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_SCOUT), 0);
------------------------------*/
native jail_set_user_menuweapons(id, bool:bronie, bool:pistolety, bitsum_bronie=0, bitsum_pistolety=0);
/*------------------------------
Otwiera wszystkie cele lub zamyka
------------------------------*/
native jail_open_cele();
/*------------------------------
Natyw ten mozna wykorzystac do wywolywania forwardu OnDayStartPre w celu uruchomienia jakiejs zabawy
@day - index dnia lub zabawy
@bool:fast - jezeli damy true to wywola forward bez sprawdzania czy nie minelo 60s lub nie zmienila sie ilosc graczy, jak false to musi sprawdzac
@return - zwraca "return = 1" jeżeli forwad OnDayStartPre wywoła sie, zwraca "return = 0" jeżeli jest rożnica w graczach lub minelo 60s
------------------------------*/
native jail_set_play_game(day, bool:fast=false);
/*------------------------------
Ustawia predkosc danemu graczowi
@id - index gracza, ktoremu chcemy ustawic predkosc
@Float:speed - wartosc predkosci
Notatka:
Zeby gracz nie mogl chodzi wartosc Float:speed trzeba ustawic na 0.1
------------------------------*/
native jail_set_user_speed(id, Float:speed);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas rozpoczesnia dnia (rundy), przed frezztime. dzięki temu forwardowi mozna dodawac w rozne dni zautomatyzowane zabawy.
@day - jest to index dnia/zabawy
@szInfo[256] - ustawienie informacji na hud (te na zielono)
@szInfo2[512] - ustawienie informacji na hud (te na czerowno)
@setting[10] - tu ustawia sie dane jaki ma miec dzien/zabawa, resetuja sie one po zakonczeniu dnia (rundy)
@gTimeRound - zwraca czas w sekundach do konca dnia (rundy)
------------------------------*/
forward OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound);
/*------------------------------
Rozni sie od OnDayStartPre tym ze wywoluje sie po frezztime i ma mniej argumentow. Sluzy do otwierania cel, wyswietlania czasu na hud, itd. ...
@day - jest to numer dnia/zabawy
------------------------------*/
forward OnDayStartPost(day);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas dania ostatniemu więźniowi możliwość wybrania życzenia.
Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych.
@id - jest to index ostatniego wieźnia
------------------------------*/
forward OnLastPrisonerShowWish(id);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas wybrania zyczenie prze ostatniego więźnia.
Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych
@id - jest to index ostatniego wieźnia
@wish - jest to index zyczenia wybranego przez wieznia
return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje
return JAIL_HANDLED - zablokuje wybranie zyczenia
------------------------------*/
forward OnLastPrisonerTakeWish(id, wish);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas zakonczenia kazdego dnia (rundy), przeznaczyony do resetowania zmiennych.
@day - jest to id_zabawy jeżeli w tym dniu takowa była, lub id_dnia
------------------------------*/
forward OnRemoveData(day);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas dolaczania do druzny, nie wywoluje sie jak gracz wchodzi na spect.
@id - jest to index gracza
@team - jest to numer teamu do jakiego gracz chce dojsc
@tt - ilosc osob w TT
@ct - ilosc osob w CT
return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje
return JAIL_HANDLED - blokuje wybranie teamu, czyli gracz nie wybierze teamu
return JAIL_FORCE_TT - gracz dolaczy do tt
return JAIL_FORCE_CT - gracz dolaczy do ct
------------------------------*/
forward OnJoinTeam(id, team, tt, ct);
Changelog:
1.0
- Pierwsze wydanie
1.0.1
- Naprawienie błędów z freedayem i duszkiem
- Naprawienie błędów z przeszukaniem więźnia
- Naprawienie błędów z zabawami
1.0.2
- Zmienienie struktury w jail_menu i naprawienie przeszukiwania
- Dodanie do jail_zabawy zablokowanie chodzenia dla CT podczas zabawy polowanie i ganiany
- Dodanie automatycznego otwierania cel (jeżeli na którejś mapie nie działa należy dodać przez komende jail_cele w podjeść do przycisku który otwiera cele i nacelować na niego i nacisnąć z menu przycisk "1")
1.0.3
- Zmienienie wyświetlania dni w HUD
- Poprawienia jail_menu źle działało
1.0.4
- Usunięcie setting[3]
- Dodanie blokowania broni dla TT,CT,CT i TT w setting[4]
- Poprawienie błędów w jailbreak.inc
1.0.5
- Naprawienie wczytywania ustawień z jailbreak.cfg
- Naprawienie błędu po podniesieniu tarczy
- Naprawienie funkcji w jail_menu
- Podzielenie jail_zabawy na odzielene pluginy
- Dodanie cvaru jail_tt_mikro
1.0.6
- "usuniecie" settings[5]
- ulepszenie natywu jail_set_user_weapons i zmienienie jego nazwy na jail_set_user_menuweapons (opis jego działania można znaleźć w spoilerze)
- naprawienie błędu z "[HAMSANDWICH] Invalid entity (210)"
- usunięcie uzywania przez api "msg_DeathMsg"
- dodanie argumenu "day" do forwardów: OnRemoveData(day), OnGameHudTick(day, count), OnGameHudEnd(day)
- zaktualizowanie zabaw żeby działały pod wersje 1.0.6
- dodanie opcji DEBUG w api (standardowo jest on wyłączony)
1.0.6a
- naprawienie błedu z komenda /lr - TT mogl brac zyczenia bez zgody CT
- naprawienie błedu z brakiem funkcji "MenuBroni"
- naprawienie błedu że zabawy mogła inna osoba niż prowadzacy odpalać lub były odpalane w niedziele
DEBUG:
1. Opcję DEBUG można włączyć w .sma api
2. Szukamy "//#define DEBUG 1" i usuwamy "//" czy powinno to tak wyglądać "#define DEBUG 1"
3. Zapisujemy .sma i kompilujemy, wrzucamy na serwer
4. Zapisy DEBUG można znaleźć w pliku jail_api_jailbreak.log
Uwaga:
Opcja DEBUG może obciążyć serwer!
Plany:
- Usunięcie korzystania z cs_player_models_api.amxx
- Dodanie cvarów / natywów / forwardów na prośby userów
- Naprawienie bugów
Download:
JailBreak.rar 3,92 MB 16326 Ilość pobrań
Jak znajdziecie jakiś bugi w kodzie to piszcie w temacie spróbuje naprawić
I jeżeli macie jakiś propozycje to też piszcie
Załączone pliki
-
cs_player_models_api.sma 6,53 KB 1212 Ilość pobrań
cs_player_models_api.amxx
-
jail_menu.sma 9,85 KB 1224 Ilość pobrań
jail_menu.amxx
-
jail_team.sma 6,46 KB 1006 Ilość pobrań
jail_team.amxx
-
jail_zyczenia.sma 7,37 KB 1061 Ilość pobrań
jail_zyczenia.amxx
-
jail_freeday.sma 2,32 KB 1149 Ilość pobrań
jail_freeday.amxx
-
jail_ganiany.sma 1,8 KB 1124 Ilość pobrań
jail_ganiany.amxx
-
jail_kd.sma 2,2 KB 1271 Ilość pobrań
jail_kd.amxx
-
jail_polowanie.sma 1,76 KB 1081 Ilość pobrań
jail_polowanie.amxx
-
jailbreak.inc 13,19 KB 1926 Ilość pobrań
-
jail_api_jailbreak.sma 56,81 KB 1712 Ilość pobrań
jail_api_jailbreak.amxx
#740292 Problem z zabawą na jailbreak.
Napisane przez Vakos
w 17.06.2017 10:32
#629690 Paczka map DeathRun
Napisane przez wezmnienozem
w 01.04.2014 22:11
Ze względu na dużą liczbę ostrzeżeń, które bardzo chcę odrobić przygotowałam paczkę map DR
Paczka DR : https://www.dropbox....t/paczka_dr.rar
W paczce znajdują się następujące mapy:
deathrun_alcatraz deathrun_arctic deathrun_bkm_rmk deathrun_duality_final deathrun_easy_professional_xXx deathrun_fantasy deathrun_fallen deathrun_flugsmellav2-b2 deathrun_forest2_final deathrun_grass deathrun_ice deathrun_ijumping_beta6 deathrun_island_b2 deathrun_junbee_v2 deathrun_Limbo deathrun_meadsy_final deathrun_mini_city_final deathrun_moops deathrun_nightmare_v2 deathrun_onway deathrun_projetocs2 deathrun_projetocs3 deathrun_pycho deathrun_roadoffear_final deathrun_roadway deathrun_temple deathrun_temptation deathrun_unknown-area deathrun_youdead deathrun_2010 deathrun_dojo deathrun_ex3 deathrun_green_h deathrun_unreal_play deathrun_bajocero deathrun_death deathrun_FuZzy deathrun_astro_e deathrun_cartoon deathrun_yuznjaci deathrun_unreal_tuscan deathrun_FreeThrall
Większość tych map pochodzi z różnych serwerów. W paczce zawarte są też dodatki do poszczególnych map (jeśli brakuje jakiegoś pliku z dodatkami dodam oraz bardzo przepraszam ponieważ wybierałam je ze swojego co było dość kłopotliwe CSa ).
Pod poniższym linkiem znajduje się sposób instalacji map oraz wszystkich dodatków do każdej z map.
http://amxx.pl/topic...-map-na-serwer/
#362716 Plugin do podmiany modeli broni
Napisane przez Hiroshima
w 11.02.2012 20:16
#1137 Pasek podaczas reloadu
Napisane przez Libre
w 14.02.2008 15:41
Pozdro
Załączone pliki
-
wof.amxx(reload) by Libre.rar 6,79 KB 3408 Ilość pobrań
#662268 3 Kubki
Napisane przez MAGNET
w 05.09.2014 21:06
Zapewne każdy z nas zna dobrze grę w 3 kubki - stawiasz konkretną sumę, obstawiasz kubek i...albo wygrywasz, albo przegrywasz. Ogólne założenie tutaj jest dokładnie takie samo. Plugin był pisany pod ammopacki od G[o]Q, ale dodałem 3 makrodefinicje, dzięki którym każdy dostosuje plugin do swoich referencji
Instalacja
Standardowa
Komendy
/3kubki - otwiera menu głowne zabawy
Jeśli ktoś chce przerobić sobie plugin np. pod CoDMod'a, wystarczy otworzyć sma i odnaleźć te oto linijki:
#define dodaj_walute(%1,%2) BB_set_user_ap(%1,BB_get_user_ap(%1)+%2) #define odejmij_walute(%1,%2) BB_set_user_ap(%1,BB_get_user_ap(%1)-%2) #define pobierz_walute(%1) BB_get_user_ap(%1)
#define dodaj_walute(%1,%2) cod_set_user_coins(%1,cod_get_user_coins(%1)+%2) #define odejmij_walute(%1,%2) cod_set_user_coins(%1,cod_get_user_coins(%1)-%2) #define pobierz_walute(%1) cod_get_user_coins(%1)

Screenshoty


Załączone pliki
-
3kubki.sma 3,45 KB 480 Ilość pobrań
3kubki.amxx
#694896 Paczka Jailbreak (dotychczas unikatowa).
Napisane przez kUJJ
w 30.03.2015 21:26
Witam, ze względu na to, że skończyłem z cs 1.6 i nie interesuję się już pixelami, a zarazem serwerami, scriptingiem itp. itd. postanowiłem udostępnić paczkę JB, w której znajduję się dużo unikatowych plików. Zapraszam do testowania



#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <nvault> #include <fakemeta> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <ColorChat>
Standardowa, według systemu folderów.
http://www33.zippysh...IXJ1C/file.html
#185182 Info w say
Napisane przez RedipS
w 02.11.2010 13:58
#575792 Admin chat (u@) - różne kolory
Napisane przez szelbi
w 06.10.2013 13:03
Screenshot

Download

Screenshot

Download

Screenshot

Download

Screenshot

Download

Screenshot

Download

FAQ
Aby to zrobić, wystarczy wejść w SMA pluginu, zakomentować 39. linijkę tak jak poniżej, przekompilować ponownie plugin i wrzucić na serwer

//#define SOUND 1
Inne informacje
Chcecie jakieś inne kolory u@? Piszcie poniżej, a z pewnością je dodam.
#593481 Admin chat (u@) - różne kolory
Napisane przez ARTRIX
w 15.12.2013 00:03
Udostępniam wersję z czerwonym nickiem oraz admin/gracz
Załączone pliki
-
adminchat.sma 11,17 KB 227 Ilość pobrań
adminchat.amxx
#724988 Pomocy!
Napisane przez Robiin
w 17.04.2016 18:13
OGarnij pliki w sound bo problemy z nimi same jak widać
a co do tematu to
http://darkgl.pl/201...nel-overflowed/
#698406 Ammo Text - Stan amunicji
Napisane przez DarkGL
w 23.04.2015 10:37

Prosty plugin służący do wyświetlania informacji o stanie amunicji tzn. 3 tekstów Reload , Low Ammo , No Ammo.
Wzorowałem się na jednej z gier FPS.
http://darkgl.pl/201...-stan-amunicji/

//Poniżej jakieś ilości amunicji plugin zacznie działać ( Standardowo 20% ) ammoTextPercentage 20.0




#718372 Jak pisać pluginy - przykład Exp Mod
Napisane przez wonsz żeczny
w 17.01.2016 15:12
Witam.
W tym poradniku zaprezentuję Ci jak pisać pluginy i jeżeli nigdy nie napisałeś żadnego pluginu to będzie to twój pierwszy dobry plugin.
A teraz rozluźnij się, włącz cichą muzykę oraz zadbaj aby w twoim otoczeniu nikt Ci nie przeszkadzał.
Jeżeli chcesz naprawdę się czegoś nauczyć to przeczytaj cały post dokładnie i staraj się wszystko zrozumieć.
Gotowy? Do dzieła!
Stwórz sobie plik .sma
Aby to zrobić stwórz zwykły plik tekstowy i otwórz go po czym w lewym górnym rogu wybierz Zapisz jako.
W pole Nazwa pliku wpisz ExpMod.sma a niżej w typ zaznacz Wszystkie pliki.
Okej. Otwórz go i dodaj podstawową biblioteke
#include <amxmodx>
dalej zadefiniuj nazwę pluginu, wersję oraz autora.
#define PLUGIN "ExpMod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Nick"
Jako Nick wpisz swoją nazwę, tak ty będziesz autorem tego pluginu.
Teraz trzeba zapublikować podstawową funkcję czyli
public plugin_init() {
tutaj najpierw rejestrujemy to co zadefiniowaliśmy.
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
Okej. Jako, że to jest Exp Mod musimy też zarejestrować Zabicie gracza aby dostawać exp za zabicie.
Robimy to za pomocą tego:
register_event( "DeathMsg", "DeathMsg", "a" )
Drugie DeathMsg odnosi nas do zapublikowania tej rejestracji, więc robimy to.
public DeathMsg() {
Dobrze Ci idzie!
Teraz tworzymy zmienne przechowujące informacje o osobie która Zabija oraz Ginie.
new Zabojca = read_data( 1 ) new Ofiara = read_data( 2 )
Teraz bardzo ważna rzecz. Trzeba stworzyć warunek.
if( Zabojca == Ofiara ) return PLUGIN_HANDLED
Pytanie. Kiedy Zabójca jest Ofiarą? Jest wtedy gdy popełnia samobójstwo np. spadając z dużej wysokości lub ginie poprzez elementy na mapie jak lawa czy jakieś kolce.
A co robi return PLUGIN_HANDLED ? Linijka ta "zatrzymuje" działanie pluginu jeżeli Zabójca jest Ofiarą.
Wszystko jasne? Lecim dalej.
Teraz trzeba stworzyć warunek czy osoba zabijająca jest "Graczem". Wygląda to tak.
if( Gracz( Zabojca ) ) {
Zaraz zaraz. Skąd silnik ma to wiedzieć? Dowiesz się w dalszej części poradnika. Gracz() odpowiednio zapublikujemy!
Teraz jeżeli te warunki są spełnione możemy dodać graczowi Exp.
DodajExp( Zabojca )
To też zapublikujemy.
Ale też po dodaniu Expa trzeba sprawdzić czy czasem nie trzeba dodać poziomu. Więc dodajemy linjke
SprawdzPoziom( Zabojca )
oraz
return PLUGIN_CONTINUE }
Sprawę zabijania mamy za sobą!
Teraz publikujemy dodawanie expa.
public DodajExp( id ) {
Pokażę ci jak również dodać exp dla vipa!
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { Exp[ id ] = Exp[ id ] + 20 } else { Exp[ id ] = Exp[ id ] + 10 } }
Jak widzisz dodaliśmy warunek, jeżeli gracz posiada flage ADMIN_LEVEL_H dostanie 20 expa.
po czym dałem "else" znaczy ono dokładnie "jeśli nie" czyli jeśli gracz nie ma tej flagi dostanie 10 expa.
Pokazała się nowa rzecz czyli Exp[ id ]
Na samej górze pod definiami dodajemy więc
new Exp[33]
Zmienna która będzie przechowywała informacje o naszym expie.
Teraz publikujemy sprawdzanie naszego expa.
public SprawdzPoziom( id ) {
pod czym dodajemy też warunek ale troszeczkę inny ale nie będę Ci nim mieszał w głowie i mówił dlaczego on tutaj się znajduje.
while( Exp[ id ] >= POZIOMY[ Poziom[ id ] ] && Poziom[ id ] < MAXPOZIOM ) Poziom[ id ] ++
Co tu się dzieje?
Oznacza to, jeśli Exp gracza jest "większy lub równy" od wymaganego poziomu to doda nam poziom w góre.
Jest też drugi warunek po && oznacza on, że doda nam poziom tylko wtedy gdy poziom ma być mniejszy niż maxymalny poziom.
Pokazały się nowe rzeczy jak m.in. Poziom[ id ]
Przechowuje on informacje o naszym poziomie więc musimy dodać zmienną. Wiesz gdzie ją dodać z przykładu zmiennej expa.
new Poziom[33]
Pokazało się nawet MAXPOZIOM
To już rzeba zadefiniować
#define MAXPOZIOM 100
Oraz coś jak POZIOMY[ Poziom[ id ] ]
Do tego też trzeba stworzyć zmienną do przechowywania tych informacji.
//Wygenerowane na amxx.pl new const POZIOMY[ MAXPOZIOM ] = { 0, 81, 102, 251, 475, 766, 1120, 1577, 2093, 2644, 3263, 4040, 4888, 5785, 6745, 7829, 8926, 10119, 11340, 12809, 14402, 16042, 17686, 19365, 21050, 22818, 24625, 26584, 28702, 30985, 33332, 35762, 38212, 40758, 43443, 46212, 49003, 51956, 54933, 58010, 61135, 64261, 67489, 70734, 74087, 77444, 80864, 84447, 88269, 92166, 96063, 100095, 104191, 108329, 112555, 116927, 121347, 125838, 130332, 134840, 139401, 144071, 148823, 153579, 158594, 163792, 169027, 174347, 179702, 185179, 190663, 196194, 201775, 207372, 213145, 218925, 224925, 230931, 237143, 243361, 249714, 256163, 262627, 269118, 275795, 282515, 289287, 296152, 303085, 310096, 317283, 324512, 331833, 339156, 346534, 354000, 361544, 369225, 376999, 384826 }
Zaraz zaraz.. tutaj mamy POZIOMY[ MAXPOZIOM ] a tam POZIOMY[ Poziom[ id ] ]
To określa jaki mamy poziom czyli np. mamy poziom expa 102 czyli poziom 2 bodajże
Teraz jescze zamykamy naszą publikacje SprawdzPoziom( id ) za pomocą tego
return PLUGIN_CONTINUE }
Okej. Mieliśmy jeszcze zapublikować Gracza.
public Gracz( id ) {
i dodajemy waruneczek
if( is_user_connected( id ) && is_user_alive( id ) ) return true return false }
Oznacza on, że jeżeli gracz jest połączony oraz gracz jest żywy to wtedy zwraca "true" czyli prawdziwość.
Po czym jeżeli to się stało zwracamy fałszywość.
Szkielet expa mamy za sobą, zmienne przechowują informacje ale chwilowo czyli na 1 mape.
Trzeba je zapisać na kolejne mapy, użyjemy do tego zapis nvault na nick.
Jest to już w innej bibliotece niż <amxmodx> więc dodajemy ją na górze.
#include <nvault>
Potem dodajemy 2 publikacje.
public client_connect( id ) { WczytajExp( id ) }
Czyli przy połączeniu się gracza z serwerem wczyta exp, oczywiście musimy to potem zapublikować.
Ale teraz dodajmy jeszcze
public client_disconnect( id ) { ZapiszExp( id ) }
Zapisujemy exp przy rozłączeniu gracza z serwerem.
Teraz nasze kochane publikacje:
public WczytajExp( id ) {
Pod czym dodajemy nasz zapis na nick
new name[ 35 ] new vaultdata[ 256 ] new vaultkey[ 64 ] get_user_name( id, name, 34 ) format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name ) format( vaultdata,255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] ) nvault_get( vault, vaultkey, vaultdata, 255 ) replace_all( vaultdata , 255, "#", " " ) new poziom[ 32 ], exp[ 32 ] parse( vaultdata, poziom, 31, exp, 31 ) Poziom[ id ] = str_to_num( poziom ) Exp[ id ] = str_to_num( exp ) return PLUGIN_CONTINUE }
O co tutaj chodzi..
Na początku mamy zmienne które przechowają informacje o nazwie gracza oraz dane nvault po czym te informacje zostaną zapisane w pliku na serwerze.
Dalej tworzymy tzw. format czyli co ma się znajdować w tym pliku. Znajdować się będzie np. takie coś:
Wonsz żeczny-name
oraz
10#1346
czyli mamy 10 poziom i 1347 expa. (przykład)
Te informacje będą wczytywane.
Publikujemy
public ZapiszExp( id ) {
pod czym znów zmienne oraz dane do zapisywania
new name[ 35 ] get_user_name( id, name, 34 ) new vaultdata[ 256 ] new vaultkey[ 64 ] format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name ) format( vaultdata, 255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] ) nvault_set( vault , vaultkey, vaultdata ) }
Mamy też rzecz nową czyli vault
Chwilowa informacja, musimy oczywiście stworzyć z tym zmienną na samej górze czyli
new vault
Teraz zajmiemy się utworzeniem pliku na serwerze w którym zapisywać się będą dane.
Robimy to w publikacji plugin_init
vault = nvault_open( "ZapisExpMod" )
Gdzie "ZapisExpMod" to będzie nazwa pliku.
Okej mamy piękny zapis a teraz stworzymy sobie napis na ekranie gdzie będzie pokazywany nasz poziom oraz exp.
Do tego tworzymy od razu zmienną do przechowania informacji o tym
new HUD
oraz użwamy tego
HUD = CreateHudSyncObj()
Dodajemy to do publikacji plugin_init
Publikujemy naszego huda np. tak:
public PokazHUD( id ) {
oraz dodajemy warunek aby wszystko pięknie grało:
if( !Gracz( id ) ) return PLUGIN_HANDLED
A po co tam ten wykrzyknik? Wykrzyknik przed daną rzeczą oznacza jego przeciwność. Czyli jeżeli osoba nie jest graczem to
zatrzymujemy plugin za pomocą return PLUGIN_HANDLED
Teraz tworzymy informacje o położeniu naszych napisów:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.30, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
Informacje o tym znajdziecie tutaj: http://amxx.pl/topic...domości-na-hud/
A dalej lecimy z napisami jakie mają być na tym ekranie
ShowSyncHudMsg(id, HUD , "Poziom: %d ^nExp: %d / %d", Poziom[ id ], Exp[ id ], POZIOMY[ Poziom[ id ] ] )
%d przenosi nas poza napisy i bierze informacje z danej zmiennej.
A dlaczego nie %s ? Z literką s bierzemy "słowa" a literka %d lub %i liczby.
Zamykamy teraz naszą publikację
return PLUGIN_HANDLED }
Zatrzymujemy działanie huda, ponieważ został on wyświetlony wiec aby się nie wyświetlał on nam cały czas.
Teraz musimy pokazać ten hud w danym momencie.
My pokażemy ten hud przy odrodzeniu gracza czyli w publikacji plugin_init rejestrujemy to odrodzenie
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1 )
Pokazała się rejestracja z nowej biblioteki więc na samej górze dodajemy
#include <hamsandwich>
A teraz nasze Odrodzenie zapublikujemy:
public Odrodzenie( id ) { set_task( 0.1, "PokazHUD", id, _, _, "b" ) }
W środku znajduje się set_task czyli po 0.1 sekundzie przejdzie do publikacji PokazHUD która nam ten hud wyświetli.
#338999 Pasek Zdrowia (2.0)
Napisane przez efee
w 24.12.2011 11:32

~~> health_ShowMode ( Domyslnie : 1 )
0 : Nie pokazuj pasku zdrowia
1 : Terrorysci moga zobaczyc zdrowie swojej druzyny a CT swojej
2 : Terrorysci moga zobaczyc paski zdrowia CT i na odwrót
~~> health_BotSupport ( Default : 1 )
0 : Boty nie maja pasku zdrowia
1 : Boty maja paski zdrowia
~~> health_ShowToSpectators ( Default : 1 )
0 : Obserwatorzy nie widza pasku zdrowia
1 : Obserwatorzy widza pasek zdrowia

Nie ma ss ale jest filmik
http://www.youtube.com/watch?v=CMQXeEwVteY

Standardowa, health.spr do sprite

/hb - włączanie i wyłączanie pasku zdrowia dla siebie
Źródło http://forums.allied...ad.php?t=174463
Załączone pliki
-
health.spr 588,68 KB 508 Ilość pobrań
-
health_bar.amxx 9,53 KB 57 Ilość pobrań
-
health_bar.sma 6,13 KB 442 Ilość pobrań
health_bar.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Karko85
- Regulamin