Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Karko85 - zdjęcie

Karko85

Rejestracja: 27.03.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.07.2019 16:21
-----

#757437 Szukam Blokowanie podobnych nicków co admin.

Napisane przez DarkGL w 28.02.2019 15:18

https://amxx.pl/topi...nowanie-nicków/
  • +
  • -
  • 2


#450538 JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]

Napisane przez Cypis' w 23.08.2012 16:52

Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł ;)

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static :P
Fili:P - za grafikę do broni

Co on ma w sobie:

  • Zablokowanie dhud
  • Zablokowanie motd
  • Zablokowanie latarki dla TT
  • Zablokowanie kupowania bron
  • Podmienienie napisów w cs
  • Modele pieści, palki i rękawic
  • Usunięcie modelów zabitych graczy
  • Jeżeli prowadzący strzela w przycisk to włącza go
  • Możliwość zablokowania brania broni z automatów i leczenia się
  • Podmienienie dźwięków noża
  • Zredukowano obrażenia od noża o 60%
  • Menu wyboru broni w CT
  • Możliwość zablokowania/odblokowania mikrofonu dla TT
  • Inne menu wyboru Teamów
  • Możliwość wybierania zabaw przez prowadzącego
  • Łatwość dodawania zabaw i życzeń (osobnymi pluginami)
  • Automatyczne otwieranie cel w FD
  • Menu dla prowadzącego "czy dać życzenie dla ostatniego więźnia"
  • Możliwość dawania duszka i fd danym więźniom
  • Żywi nie słyszą martwych
  • Pokazuje na HUD który jest dzień i kto jest prowadzącym
  • Wyświetla na HUD kto jest poszukiwanym

Komendy:


Komendy ogólne:
say /menu - główne menu
say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze

Komendy dla Więźnia:
say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia

Komendy dla Strażnika:
say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia
say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga
say /guns - menu wyboru broni

+revision - służy do przeszukiwania wieźniów

Komendy dla Admina:
jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")

+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")

Komendy dla H@:
jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")


Obsluga jail_cele:
Spoiler


Cvary:

jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)

jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)

jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)

jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)

Cvary są dopisane do jailbreak.cfg w confings w "paczce"

Instalacja:

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.

Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

Natywy i forwardy (tylko dla developerów)
Spoiler


Changelog:
Spoiler


DEBUG:
Spoiler


Plany:

  • Usunięcie korzystania z cs_player_models_api.amxx
  • Dodanie cvarów / natywów / forwardów na prośby userów
  • Naprawienie bugów

Download:
Załączony plik  JailBreak.rar   3,92 MB  16326 Ilość pobrań


Jak znajdziecie jakiś bugi w kodzie to piszcie w temacie spróbuje naprawić
I jeżeli macie jakiś propozycje to też piszcie ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 90


#740292 Problem z zabawą na jailbreak.

Napisane przez Vakos w 17.06.2017 10:32

Usuń cały public UstawHP i dodawanie HP dodaj do public OnGameHudEnd


  • +
  • -
  • 1


#629690 Paczka map DeathRun

Napisane przez wezmnienozem w 01.04.2014 22:11

Ze względu na dużą liczbę ostrzeżeń, które bardzo chcę odrobić przygotowałam paczkę map DR :)

 

Paczka DR : https://www.dropbox....t/paczka_dr.rar

 

W paczce znajdują się następujące mapy:

deathrun_alcatraz
deathrun_arctic
deathrun_bkm_rmk
deathrun_duality_final
deathrun_easy_professional_xXx
deathrun_fantasy
deathrun_fallen
deathrun_flugsmellav2-b2
deathrun_forest2_final
deathrun_grass
deathrun_ice
deathrun_ijumping_beta6
deathrun_island_b2
deathrun_junbee_v2
deathrun_Limbo
deathrun_meadsy_final
deathrun_mini_city_final
deathrun_moops
deathrun_nightmare_v2
deathrun_onway
deathrun_projetocs2
deathrun_projetocs3
deathrun_pycho
deathrun_roadoffear_final
deathrun_roadway
deathrun_temple
deathrun_temptation
deathrun_unknown-area
deathrun_youdead
deathrun_2010
deathrun_dojo
deathrun_ex3
deathrun_green_h
deathrun_unreal_play
deathrun_bajocero
deathrun_death
deathrun_FuZzy
deathrun_astro_e
deathrun_cartoon
deathrun_yuznjaci
deathrun_unreal_tuscan
deathrun_FreeThrall

Większość tych map pochodzi z różnych serwerów. W paczce zawarte są też dodatki do poszczególnych map (jeśli brakuje jakiegoś pliku z dodatkami dodam oraz bardzo przepraszam ponieważ wybierałam je ze swojego co było dość kłopotliwe CSa xD). 

 

Pod poniższym linkiem znajduje się sposób instalacji map oraz wszystkich dodatków do każdej z map. 

 

http://amxx.pl/topic...-map-na-serwer/


  • +
  • -
  • 12


#362716 Plugin do podmiany modeli broni

Napisane przez Hiroshima w 11.02.2012 20:16

http://amxx.pl/topic...replacement-13/
  • +
  • -
  • 3


#1137 Pasek podaczas reloadu

Napisane przez Libre w 14.02.2008 15:41

Jest to plugin dający pasek postępu podczas przeładowywania, tak jakbyśmy podkładali C4...


Pozdro

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#662268 3 Kubki

Napisane przez MAGNET w 05.09.2014 21:06

Opis


Zapewne każdy z nas zna dobrze grę w 3 kubki - stawiasz konkretną sumę, obstawiasz kubek i...albo wygrywasz, albo przegrywasz. Ogólne założenie tutaj jest dokładnie takie samo. Plugin był pisany pod ammopacki od G[o]Q, ale dodałem 3 makrodefinicje, dzięki którym każdy dostosuje plugin do swoich referencji

 

Instalacja


Standardowa

 

Komendy


/3kubki - otwiera menu głowne zabawy

 

 

Jeśli ktoś chce przerobić sobie plugin np. pod CoDMod'a, wystarczy otworzyć sma i odnaleźć te oto linijki:

#define dodaj_walute(%1,%2) BB_set_user_ap(%1,BB_get_user_ap(%1)+%2)
#define odejmij_walute(%1,%2) BB_set_user_ap(%1,BB_get_user_ap(%1)-%2)
#define pobierz_walute(%1) BB_get_user_ap(%1)
 
Są to natywy od ammopacków. Cały problem polega na podmianie natywów pobierających wartość zmiennej z ammopacków na te z CoD'a. A wyglądałoby to tak:
 
#define dodaj_walute(%1,%2) cod_set_user_coins(%1,cod_get_user_coins(%1)+%2)
#define odejmij_walute(%1,%2) cod_set_user_coins(%1,cod_get_user_coins(%1)-%2)
#define pobierz_walute(%1) cod_get_user_coins(%1)
 
Chyba większej filozofii nie ma :)
 

Screenshoty


4r2o41.jpg
 
20r22c4.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15


#694896 Paczka Jailbreak (dotychczas unikatowa).

Napisane przez kUJJ w 30.03.2015 21:26

Witam, ze względu na to, że skończyłem z cs 1.6 i nie interesuję się już pixelami, a zarazem serwerami, scriptingiem itp. itd. postanowiłem udostępnić paczkę JB, w której znajduję się dużo unikatowych plików. Zapraszam do testowania :) 

 

opis.png

W skład paczki wchodzi:
 
Przerobiony silnik (Zmieniony HUD - wyświetlony typ dnia, jaka zabawa etc, ilość więźniów w hudzie, gdy zostanie ostatni więzień to wyświetlony jest jego nick), widoczna ilość graczy przy wyborze teamu.
Unikalne zabawy: (Zbijak, PlazmaDay, Lany Poniedzialek, KillDay (przerobiony), SnowWar (bitwa na śnieżki) oraz ChuckNorris Style)
Unikalne głosowanie na zabawy w dany dzień (standardowo SOBOTA) - można edytować w pliku .sma
Przejrzyste i unikalne menu dla więźnia i klawisza
Misje JailBreak
Nowe i unikalne oznaczanie graczy kolorem (Tylko dla prowadzącego)
SuperVIP i VIP w jednym pluginie (co daje VIP i SuperVIP dowiesz się w pliku vip.txt i svip.txt)
Unikalny sklep za szlugi 
Unikalny sklep za dolary, ruletka oraz wypadające prezenty po śmierci w jednym pluginie.
Marker tylko dla prowadzącego
Dużo pojedynków w życzeniu 
Złote bronie dla SuperVipa w CT (edytowanie cvarami w amxx.cfg - czytaj plik "dopisać_do_amxx.cfg")
Losowanie VIPA lub SVIPA na mape (wygodne edytowanie w .sma)
Modele i dźwięki do zabaw i silnika.
 
Poza tym, możecie sobie ściągnąć i zobaczyć :)
 
cvary.png
Wszystko znajdziecie w pliku "dopisać_do_amxx.cfg", który znajduję się w paczce.
 
wymaganemoduly.png
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <nvault>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>

instalacja.png

 

Standardowa, według systemu folderów.

 

download.png

http://www33.zippysh...IXJ1C/file.html

 

 


  • +
  • -
  • 28


#185182 Info w say

Napisane przez RedipS w 02.11.2010 13:58

Idzie w jakiś sposób zmodyfikować to aby przez kilka sekund stało to w miejscu ? Chodzi o to, że w say szybko to znika co gorsze pierwszej linijki w ogóle nie widać tak szybko to znika ;]
  • +
  • -
  • 1


#575792 Admin chat (u@) - różne kolory

Napisane przez szelbi w 06.10.2013 13:03

Screenshot


przyklad1_zps588e65f4.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_1.rar   5,51 KB  3014 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


przyklad2_zpse4ad1c08.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_2.rar   5,5 KB  2448 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


przyklad3_zps246276f3.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_3.rar   5,49 KB  440 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


prz4_zps15a48ac9.png


Download


Załączony plik  adminchat_4.rar   5,5 KB  1569 Ilość pobrań

 

 

Screenshot


prz5_zps2cf245ba.png


Download


Załączony plik  adminchat_5.rar   5,5 KB  873 Ilość pobrań



 
 

FAQ


Jak wyłączyć dźwięk odtwarzany przy otrzymaniu wiadomości na u@?
Aby to zrobić, wystarczy wejść w SMA pluginu, zakomentować 39. linijkę tak jak poniżej, przekompilować ponownie plugin i wrzucić na serwer :)
//#define SOUND 1
 

Inne informacje


Stworzyłem ten temat, ponieważ na forum widzę prawie codziennie prośbę o coś takiego.
Chcecie jakieś inne kolory u@? Piszcie poniżej, a z pewnością je dodam.
  • +
  • -
  • 23


#593481 Admin chat (u@) - różne kolory

Napisane przez ARTRIX w 15.12.2013 00:03

Udostępniam wersję z czerwonym nickiem oraz admin/gracz

 

2013-12-1400001.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#724988 Pomocy!

Napisane przez Robiin w 17.04.2016 18:13

OGarnij pliki w sound bo problemy z nimi same jak widać

 

 

 

a co do tematu to

 

http://darkgl.pl/201...nel-overflowed/


  • +
  • -
  • 1


#698406 Ammo Text - Stan amunicji

Napisane przez DarkGL w 23.04.2015 10:37

opis
Prosty plugin służący do wyświetlania informacji o stanie amunicji tzn. 3 tekstów Reload , Low Ammo , No Ammo.
Wzorowałem się na jednej z gier FPS.

http://darkgl.pl/201...-stan-amunicji/

cvary
//Poniżej jakieś ilości amunicji plugin zacznie działać ( Standardowo 20% )
ammoTextPercentage 20.0
screenshot


download
Załączony plik  ammoText.sma   2,36 KB  286 Ilość pobrań
  ammoText.amxx
  • +
  • -
  • 3


#718372 Jak pisać pluginy - przykład Exp Mod

Napisane przez wonsz żeczny w 17.01.2016 15:12

Witam.

W tym poradniku zaprezentuję Ci jak pisać pluginy i jeżeli nigdy nie napisałeś żadnego pluginu to będzie to twój pierwszy dobry plugin.

A teraz rozluźnij się, włącz cichą muzykę oraz zadbaj aby w twoim otoczeniu nikt Ci nie przeszkadzał.

Jeżeli chcesz naprawdę się czegoś nauczyć to przeczytaj cały post dokładnie i staraj się wszystko zrozumieć.

Gotowy? Do dzieła!

 

Stwórz sobie plik .sma

Aby to zrobić stwórz zwykły plik tekstowy i otwórz go po czym w lewym górnym rogu wybierz Zapisz jako.

W pole Nazwa pliku wpisz ExpMod.sma a niżej w typ zaznacz Wszystkie pliki.

 

Okej. Otwórz go i dodaj podstawową biblioteke

#include <amxmodx>

dalej zadefiniuj nazwę pluginu, wersję oraz autora.

#define PLUGIN "ExpMod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nick"

Jako Nick wpisz swoją nazwę, tak ty będziesz autorem tego pluginu.

 

Teraz trzeba zapublikować podstawową funkcję czyli

public plugin_init()
{

tutaj najpierw rejestrujemy to co zadefiniowaliśmy.

	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )

Okej. Jako, że to jest Exp Mod musimy też zarejestrować Zabicie gracza aby dostawać exp za zabicie.

Robimy to za pomocą tego:

	register_event( "DeathMsg", "DeathMsg", "a" )

Drugie DeathMsg odnosi nas do zapublikowania tej rejestracji, więc robimy to.

public DeathMsg()
{

Dobrze Ci idzie! :D

Teraz tworzymy zmienne przechowujące informacje o osobie która Zabija oraz Ginie.

	new Zabojca = read_data( 1 )
	new Ofiara = read_data( 2 )

Teraz bardzo ważna rzecz. Trzeba stworzyć warunek.

	if( Zabojca == Ofiara )
	return PLUGIN_HANDLED

Pytanie. Kiedy Zabójca jest Ofiarą? Jest wtedy gdy popełnia samobójstwo np. spadając z dużej wysokości lub ginie poprzez elementy na mapie jak lawa czy jakieś kolce.

A co robi return PLUGIN_HANDLED ? Linijka ta "zatrzymuje" działanie pluginu jeżeli Zabójca jest Ofiarą.

Wszystko jasne? Lecim dalej.

Teraz trzeba stworzyć warunek czy osoba zabijająca jest "Graczem". Wygląda to tak.

	if( Gracz( Zabojca ) )
	{

Zaraz zaraz. Skąd silnik ma to wiedzieć? Dowiesz się w dalszej części poradnika. Gracz() odpowiednio zapublikujemy!

Teraz jeżeli te warunki są spełnione możemy dodać graczowi Exp.

	DodajExp( Zabojca )

To też zapublikujemy.

Ale też po dodaniu Expa trzeba sprawdzić czy czasem nie trzeba dodać poziomu. Więc dodajemy linjke

	SprawdzPoziom( Zabojca )

oraz

	return PLUGIN_CONTINUE
}

Sprawę zabijania mamy za sobą!

Teraz publikujemy dodawanie expa.

public DodajExp( id )
{

Pokażę ci jak również dodać exp dla vipa!

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
	Exp[ id ] = Exp[ id ] + 20
	} else {
	Exp[ id ] = Exp[ id ] + 10
	}
}

Jak widzisz dodaliśmy warunek, jeżeli gracz posiada flage ADMIN_LEVEL_H dostanie 20 expa.

po czym dałem "else" znaczy ono dokładnie "jeśli nie" czyli jeśli gracz nie ma tej flagi dostanie 10 expa.

Pokazała się nowa rzecz czyli Exp[ id ]

Na samej górze pod definiami dodajemy więc 

new Exp[33]

Zmienna która będzie przechowywała informacje o naszym expie.

Teraz publikujemy sprawdzanie naszego expa.

public SprawdzPoziom( id )
{

pod czym dodajemy też warunek ale troszeczkę inny ale nie będę Ci nim mieszał w głowie i mówił dlaczego on tutaj się znajduje.

	while( Exp[ id ] >= POZIOMY[ Poziom[ id ] ] && Poziom[ id ] < MAXPOZIOM )
		Poziom[ id ] ++

Co tu się dzieje?

Oznacza to, jeśli Exp gracza jest "większy lub równy" od wymaganego poziomu to doda nam poziom w góre.

Jest też drugi warunek po && oznacza on, że doda nam poziom tylko wtedy gdy poziom ma być mniejszy niż maxymalny poziom.

Pokazały się nowe rzeczy jak m.in. Poziom[ id ]

Przechowuje on informacje o naszym poziomie więc musimy dodać zmienną. Wiesz gdzie ją dodać z przykładu zmiennej expa.

new Poziom[33]

Pokazało się nawet MAXPOZIOM

To już rzeba zadefiniować

#define MAXPOZIOM 100

Oraz coś jak POZIOMY[ Poziom[ id ] ]

Do tego też trzeba stworzyć zmienną do przechowywania tych informacji.

//Wygenerowane na amxx.pl
new const POZIOMY[ MAXPOZIOM ] = {
	0,
	81, 102, 251, 475, 766, 1120, 1577, 2093, 2644, 3263, 
	4040, 4888, 5785, 6745, 7829, 8926, 10119, 11340, 12809, 14402, 
	16042, 17686, 19365, 21050, 22818, 24625, 26584, 28702, 30985, 33332, 
	35762, 38212, 40758, 43443, 46212, 49003, 51956, 54933, 58010, 61135, 
	64261, 67489, 70734, 74087, 77444, 80864, 84447, 88269, 92166, 96063, 
	100095, 104191, 108329, 112555, 116927, 121347, 125838, 130332, 134840, 139401, 
	144071, 148823, 153579, 158594, 163792, 169027, 174347, 179702, 185179, 190663, 
	196194, 201775, 207372, 213145, 218925, 224925, 230931, 237143, 243361, 249714, 
	256163, 262627, 269118, 275795, 282515, 289287, 296152, 303085, 310096, 317283, 
	324512, 331833, 339156, 346534, 354000, 361544, 369225, 376999, 384826
}

Zaraz zaraz.. tutaj mamy POZIOMY[ MAXPOZIOM ] a tam POZIOMY[ Poziom[ id ] ]

To określa jaki mamy poziom czyli np. mamy poziom expa 102 czyli poziom 2 bodajże :D

 

Teraz jescze zamykamy naszą publikacje SprawdzPoziom( id ) za pomocą tego

	return PLUGIN_CONTINUE
}

Okej. Mieliśmy jeszcze zapublikować Gracza.

public Gracz( id )
{

i dodajemy waruneczek :)

	if( is_user_connected( id ) && is_user_alive( id ) )
		return true
	
	return false 
}

Oznacza on, że jeżeli gracz jest połączony oraz gracz jest żywy to wtedy zwraca "true" czyli prawdziwość.

Po czym jeżeli to się stało zwracamy fałszywość.

 

Szkielet expa mamy za sobą, zmienne przechowują informacje ale chwilowo czyli na 1 mape.

Trzeba je zapisać na kolejne mapy, użyjemy do tego zapis nvault na nick.

Jest to już w innej bibliotece niż <amxmodx> więc dodajemy ją na górze.

#include <nvault> 

Potem dodajemy 2 publikacje.

public client_connect( id )
{
	WczytajExp( id )
}

Czyli przy połączeniu się gracza z serwerem wczyta exp, oczywiście musimy to potem zapublikować.

Ale teraz dodajmy jeszcze 

public client_disconnect( id )
{
	ZapiszExp( id )
}

Zapisujemy exp przy rozłączeniu gracza z serwerem.

Teraz nasze kochane publikacje:

public WczytajExp( id )
{

Pod czym dodajemy nasz zapis na nick

	new name[ 35 ]
	new vaultdata[ 256 ]
	new vaultkey[ 64 ]
	get_user_name( id, name, 34 )
			
	format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )	
	format( vaultdata,255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] ) 	
	nvault_get( vault, vaultkey, vaultdata, 255 ) 
	replace_all( vaultdata , 255, "#", " " )

	new poziom[ 32 ], exp[ 32 ]

	parse( vaultdata, poziom, 31, exp, 31 ) 
	Poziom[ id ] = str_to_num( poziom )
	Exp[ id ] = str_to_num( exp ) 

	return PLUGIN_CONTINUE
}

O co tutaj chodzi.. :D

Na początku mamy zmienne które przechowają informacje o nazwie gracza oraz dane nvault po czym te informacje zostaną zapisane w pliku na serwerze.

Dalej tworzymy tzw. format czyli co ma się znajdować w tym pliku. Znajdować się będzie np. takie coś:

Wonsz żeczny-name

oraz

10#1346

czyli mamy 10 poziom i 1347 expa. (przykład)

Te informacje będą wczytywane.

Publikujemy 

public ZapiszExp( id )
{

pod czym znów zmienne oraz dane do zapisywania

	new name[ 35 ]
	get_user_name( id, name, 34 )
	new vaultdata[ 256 ]
	new vaultkey[ 64 ]
			
	format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )
	format( vaultdata, 255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] )
	nvault_set( vault , vaultkey, vaultdata ) 
}

Mamy też rzecz nową czyli vault

Chwilowa informacja, musimy oczywiście stworzyć z tym zmienną na samej górze czyli

new vault

Teraz zajmiemy się utworzeniem pliku na serwerze w którym zapisywać się będą dane.

Robimy to w publikacji plugin_init

	vault = nvault_open( "ZapisExpMod" ) 

Gdzie "ZapisExpMod" to będzie nazwa pliku.

 

 

Okej mamy piękny zapis a teraz stworzymy sobie napis na ekranie gdzie będzie pokazywany nasz poziom oraz exp.

Do tego tworzymy od razu zmienną do przechowania informacji o tym

new HUD

oraz użwamy tego

	HUD = CreateHudSyncObj()

Dodajemy to do publikacji plugin_init

 

Publikujemy naszego huda np. tak:

public PokazHUD( id )
{

oraz dodajemy warunek aby wszystko pięknie grało:

	if( !Gracz( id ) )
	return PLUGIN_HANDLED

A po co tam ten wykrzyknik? Wykrzyknik przed daną rzeczą oznacza jego przeciwność. Czyli jeżeli osoba nie jest graczem to 

zatrzymujemy plugin za pomocą return PLUGIN_HANDLED

 

Teraz tworzymy informacje o położeniu naszych napisów:

	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.30, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)

Informacje o tym znajdziecie tutaj: http://amxx.pl/topic...domości-na-hud/

A dalej lecimy z napisami jakie mają być na tym ekranie 

	ShowSyncHudMsg(id, HUD , "Poziom: %d ^nExp: %d / %d", Poziom[ id ], Exp[ id ], POZIOMY[ Poziom[ id ] ] )

%d przenosi nas poza napisy i bierze informacje z danej zmiennej.

A dlaczego nie %s ? Z literką s bierzemy "słowa" a literka %d lub %i  liczby.

 

Zamykamy teraz naszą publikację 

	return PLUGIN_HANDLED
}

Zatrzymujemy działanie huda, ponieważ został on wyświetlony wiec aby się nie wyświetlał on nam cały czas.

Teraz musimy pokazać ten hud w danym momencie.

My pokażemy ten hud przy odrodzeniu gracza czyli w publikacji plugin_init rejestrujemy to odrodzenie

	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1 )

Pokazała się rejestracja z nowej biblioteki więc na samej górze dodajemy 

#include <hamsandwich>

A teraz nasze Odrodzenie zapublikujemy:

public Odrodzenie( id )
{
	set_task( 0.1, "PokazHUD", id, _, _, "b" )
}

W środku znajduje się set_task czyli po 0.1 sekundzie przejdzie do publikacji PokazHUD która nam ten hud wyświetli.

 
Jeżeli wam się podoba, mogę zrobić kolejny poradnik na przykładnie tworzenia np. sklepu oraz waluty do niego.
 

  • +
  • -
  • 10


#338999 Pasek Zdrowia (2.0)

Napisane przez efee w 24.12.2011 11:32

Ten plugin dodaje do gry pasek zdrowia, nie będę się rozpisywał, sami zobaczcie.

cvary
~~> health_ShowMode ( Domyslnie : 1 )

0 : Nie pokazuj pasku zdrowia
1 : Terrorysci moga zobaczyc zdrowie swojej druzyny a CT swojej
2 : Terrorysci moga zobaczyc paski zdrowia CT i na odwrót

~~> health_BotSupport ( Default : 1 )

0 : Boty nie maja pasku zdrowia
1 : Boty maja paski zdrowia

~~> health_ShowToSpectators ( Default : 1 )

0 : Obserwatorzy nie widza pasku zdrowia
1 : Obserwatorzy widza pasek zdrowia

screenshot
Nie ma ss ale jest filmik
http://www.youtube.com/watch?v=CMQXeEwVteY

instalacja
Standardowa, health.spr do sprite
komendy
/hb - włączanie i wyłączanie pasku zdrowia dla siebie

Źródło http://forums.allied...ad.php?t=174463

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4