Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AvatarPoz91 - zdjęcie

AvatarPoz91

Rejestracja: 19.03.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.11.2017 03:22
-----

#492337 Skrypty do pisania klas

Napisane przez MAGNET w 21.12.2012 21:39

Witam :)
Jest to mój pierwszy post w tym dziale, wiec proszę o wyrozumiałość ^^
Krotki wstęp:
Ostatnio miałem problem z szukaniem skryptów do pisania klas, wiec zapisywałem je sobie w jednym miejscu. Tak wyszło sporo dodatkow do klas, które postanowiłem opublikować w całości.
W przyszłości też będę robił podobne tematy ;)
A więc zaczynajmy:

1.Przerabianie klasy na premium:

Spoiler


2. Niewidzialność postaci:
Spoiler


3. Grawitacja:
Spoiler

4. Multijump:
Spoiler


5. BH
Spoiler


6. Cichy bieg:
Spoiler


7. Exp za fraga:
Spoiler


8. Unlimited multijump:
Spoiler


9. Nie zabiera dmg po upadku:
Spoiler



10. Niewidzialnosc, gdy sie nie ruszasz:
Spoiler

11. 1/x na odbicie pocisku:
Spoiler


12. Lina spidermana:
Spoiler


13. Dodatkowe dmg:
Spoiler


14. 1/x z wybranej broni:
Spoiler

15. Teleport:
Spoiler


16. Model gracza w zaleznosci od teamu
Spoiler


17. Zmiana stroju CT/TT z broniami:
Spoiler

 

18. No-Recoil

Spoiler

 

19. Szansa na pojawienie się u wroga

Spoiler

 

20. Ubranie Wroga

Spoiler

 

21. Widzisz wrogów na radarze

Spoiler

 

22. Klasa od poziomu

Spoiler

 

23. Nieśmiertelność

Spoiler


  • +
  • -
  • 52


#741903 perk_nuke (bomba atomowa)

Napisane przez _McHappy w 14.08.2017 21:32

Zamiast:
client_cmd(id, "say /drop")

To:
cod_set_user_perk(id, 0);

Większość graczy NS i mniejsza ilość steamowców mają wgrane protektory, które blokują próbę wykonywania przez serwer komend na kliencie.
W sytuacjach takich jak ta korzystaj tylko i wyłącznie z udostępnianych przez silnik moda natywów (jeden z nich podałem wyżej).
Nie wpływają one na zachowanie klienta, wymiana informacji zachodzi jedynie po stronie serwera.
  • +
  • -
  • 2


#699721 CoD Mod II Wojna Światowa od Epal

Napisane przez Epal w 05.05.2015 16:05

Przedstawiam wam paczke Nowy CoD Mod II Wojna Światowa mojego autorstwa. Paczka jest  zrobiona w atmosferze II Wojny Światowej co pokaże za chwile:

 

opis

 

W paczce znajduje się 54 klas w 4 frakcjach Alianci, Niemcy, ZSRR i Polska. W każdej frakcji jest kilkanaście klas w tym 2 Premium (flaga H).

 

plugins-codmod:

Spoiler

 

 

Opisy klas:

Spoiler

 

 

plugins.ini

Spoiler

 

 

komendy

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - pokazuje komendy

say /resetscore - resetuje statystyki

say /opis - pokazuje opis w motd

 

cvary

//CVARY Call of Duty Mod II Wojna Swiatowa
//-----------------------
 
cod_killxp 10 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 50 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 350 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 35 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni
pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1
pallets_wbags_health 0 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0
cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka 
 
 
//CVARY zalecane
//--------------
 
sv_maxspeed 9999
 
 

screenshot

Zamieniłem też prawie wszystkie modele broni na te z II WŚ

Spoiler

 

Opisy zamienionych broni:

 

Spoiler

 

 

Podmieniłem też modele graczy:

 

Spoiler

 

Dodałem też plugin który po wpisaniu komendy /opis wyświetla w motd opisy broni razem z zdjęciami:

Spoiler

 

instalacja

Wystarczy wszystko skompilować, powrzucać do odpowiednich folderów i dopisać do plugins.ini to

Spoiler

 

 

download

Wszystkie potrzebne pliki są w załączniku odzieliłem tylko modele od pluginów. Gdyby coś brakowało albo było nie tak proszę napisać o tym. Zachęcam także wszystkich do oceniania paczki. :D

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#741238 Problem z wyświetlaniem wiadomości na chatcie

Napisane przez NacpanyKsiaze w 17.07.2017 18:28

Spróbuj tego, powinno śmigać ;)

Dopisać do ;Chat / Messages :)

#include <amxmodx>

#pragma semicolon 1

new Trie:_hashList;

new const
   _getResult[][][] = { 
      { "#Cstrike_Chat_CT",         "^x01(Counter-Terrorist)^x01"},
      { "#Cstrike_Chat_CT_Dead",    "^x01*DEAD* (Counter-Terrorist)^x01"},
      { "#Cstrike_Chat_All",        "^x03"},
      { "#Cstrike_Chat_Spec",       "^x01(Spectator)^x01"},
      { "#Cstrike_Chat_T",          "^x01(Terrorist)^x01"},
      { "#Cstrike_Chat_T_Dead",     "^x01*DEAD* (Terrorist)^x01"},
      { "#Cstrike_Chat_AllDead",    "^x01*DEAD*^x01"},
      { "#Cstrike_Chat_AllSpec",    "^x01*SPEC*^x01"}
   }
;

public plugin_end( )       TrieDestroy( _hashList );
public plugin_precache()   register_message(get_user_msgid("SayText"),"sayText_LastBuild_Hook");

public plugin_init(){
   
   register_plugin("Some shit", "1.0", "Spawner & SkillartzHD");
   
   _hashList = TrieCreate();
   for(new i; i < sizeof _getResult; i++)
      TrieSetString(  _hashList, _getResult[i][0], _getResult[i][1] );
   
}

public sayText_LastBuild_Hook(  ){
   
   // Isn't is user connected (->ingame) already checked?
   new _getMessage[ 192 ];
   read_args(_getMessage, charsmax(_getMessage));
   
   new _getType[ 24 ], _userName[ 32 ], _output[ 34 ];
   
   get_msg_arg_string(2, _getType, charsmax(_getType));
   get_user_name( get_msg_arg_int(1), _userName, charsmax(_userName) );
   TrieGetString( _hashList, _getType, _output, charsmax(_output) );
   
   replace(_getMessage, charsmax(_getMessage), "^"", "");
   format(_getMessage, charsmax(_getMessage), "%s ^x03%s : ^x01%s", _output,  _userName, _getMessage);
   
   !equali(_getType,"#Cstrike_Name_Change") ? set_msg_arg_string( 2, _getMessage ) : 1;  //#'" Somehow there is a unknown bug changing name which displace name :" xx, so this line code will fix it.
   
}

  • +
  • -
  • 1