Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AvatarPoz91 - zdjęcie

AvatarPoz91

Rejestracja: 19.03.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.11.2017 03:22
-----

Moje posty

W temacie: Battlefield One Mod

26.11.2017 00:34

Modyfikacja jest całkiem zacna i można fajnie pograć.
 

a..

 

Również mam problem z s1 s2

Jeśli dodamy te dane z poprawki kolegi, otrzymamy poprawne wyświetlanie chatu ale bez rangi, obok naszej ksywki.

Brakuje " , gRankName[gPlayer[id][RANK]]) " .. problem w tym jest że próbowałem 20 razy na rożne sposoby napisać i nie mam pojęcia jak to ma wyglądać żeby działać poprawnie

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    new szPrefix[64] = "^x04[Nasz Prefix]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public chat_prefix(msgId, msgDest, msgEnt)
{
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

	new sTemp[256], sMessage[256], sPrefix[64];
	
	get_msg_arg_string(2, sTemp, charsmax(sTemp));
	
	formatex(sPrefix, charsmax(sPrefix), "^x04[%s]", gRankName[gPlayer[id][RANK]]);
	
	if (!equal(sTemp, "#Cstrike_Chat_All"))
	{
		add(sMessage, charsmax(sMessage), sPrefix);
		add(sMessage, charsmax(sMessage), " ");
		add(sMessage, charsmax(sMessage), sTemp);
	}
	else
	{
		add(sMessage, charsmax(sMessage), sPrefix);
		add(sMessage, charsmax(sMessage), " ^x03%s1 ^x01:  %s2");
	}
	
	set_msg_arg_string(2, sMessage);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

W temacie: perk_nuke (bomba atomowa)

15.08.2017 09:22

Faktycznie po załadowaniu całego kodu przez użycie perka znika.

 

Teraz nowe zjawisko mam, kiedy naciskam "c"  jako użycie perku ( odgrywany jest głos, ekran czerwony, dźwięki, wiadomość hud itp itp)  w czasie trwania aż do momentu wybuchu.

Mogę klikać kilka razy  użycie perka przez co głosy  i dzięki powtarzają się z każdym kliknięciem.

 

Da się to jakoś zablokować ?

 

przykład działania -> https://www.youtube....eature=youtu.be

W temacie: [Pytanie] Sprites In Player HUD jako wybierz klasę albo kick

26.07.2017 23:04

Przepraszam bardzo ale wszystko co chcesz sam juz napisales
Wiesz jak wyświetlić sprites w HUD
Masz cod moda
Jak piszesz masz wiedzę aby edytować pluginy wiec co chcesz jeszcze wiedzieć
Wystarczy przy connect wywołać u gracza komendę którą sam ustawisz w pluginie od darka

 

Dziękuję za wskazówkę będę próbował, jak się uda to zostawię tutaj załącznik. :like_it:

W temacie: [Pytanie] Sprites In Player HUD jako wybierz klasę albo kick

26.07.2017 01:43

Czyli tak naprawdę potrzebujesz gotowca  :lol: ?

 

W sumie tak Rafale, nie jestem obeznany w te kody. Umiem edytować coś co jest zrobione ale ciężko, gdybym miał u siebie na mieście mentora to bym ćwiczył.

Umiem dawać pomysły jeśli są w minimalnym stopniu realne.

W temacie: Problem z wyświetlaniem wiadomości na chatcie

17.07.2017 19:07

 

Spróbuj tego, powinno śmigać ;)

Dopisać do ;Chat / Messages :)

#include <amxmodx>

#pragma semicolon 1

new Trie:_hashList;

new const
   _getResult[][][] = { 
      { "#Cstrike_Chat_CT",         "^x01(Counter-Terrorist)^x01"},
      { "#Cstrike_Chat_CT_Dead",    "^x01*DEAD* (Counter-Terrorist)^x01"},
      { "#Cstrike_Chat_All",        "^x03"},
      { "#Cstrike_Chat_Spec",       "^x01(Spectator)^x01"},
      { "#Cstrike_Chat_T",          "^x01(Terrorist)^x01"},
      { "#Cstrike_Chat_T_Dead",     "^x01*DEAD* (Terrorist)^x01"},
      { "#Cstrike_Chat_AllDead",    "^x01*DEAD*^x01"},
      { "#Cstrike_Chat_AllSpec",    "^x01*SPEC*^x01"}
   }
;

public plugin_end( )       TrieDestroy( _hashList );
public plugin_precache()   register_message(get_user_msgid("SayText"),"sayText_LastBuild_Hook");

public plugin_init(){
   
   register_plugin("Some shit", "1.0", "Spawner & SkillartzHD");
   
   _hashList = TrieCreate();
   for(new i; i < sizeof _getResult; i++)
      TrieSetString(  _hashList, _getResult[i][0], _getResult[i][1] );
   
}

public sayText_LastBuild_Hook(  ){
   
   // Isn't is user connected (->ingame) already checked?
   new _getMessage[ 192 ];
   read_args(_getMessage, charsmax(_getMessage));
   
   new _getType[ 24 ], _userName[ 32 ], _output[ 34 ];
   
   get_msg_arg_string(2, _getType, charsmax(_getType));
   get_user_name( get_msg_arg_int(1), _userName, charsmax(_userName) );
   TrieGetString( _hashList, _getType, _output, charsmax(_output) );
   
   replace(_getMessage, charsmax(_getMessage), "^"", "");
   format(_getMessage, charsmax(_getMessage), "%s ^x03%s : ^x01%s", _output,  _userName, _getMessage);
   
   !equali(_getType,"#Cstrike_Name_Change") ? set_msg_arg_string( 2, _getMessage ) : 1;  //#'" Somehow there is a unknown bug changing name which displace name :" xx, so this line code will fix it.
   
}

 

log - AMXX] Plugin file open error

( 13) Load fails: Plugin file open error (plugin "chattype1.amxx")

 

Sprawdziłem i problem z załadowaniem.

Lokalnie zrobione dobrze załadowane na serwer i błąd.

 

##############

 

Plugin załadowany i działa.

Ale zmian po nim nie widać.

Żadnych logów ani informacji w konsoli.

Chat nadal pokazuje "s".