Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

nillux - zdjęcie

nillux

Rejestracja: 07.03.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2018 20:12
-----

Moje tematy

Vip Modele Broni

02.01.2018 14:06

Może mi ktoś wytłumaczyć jak do vipa i s vipa dodać modele broni ? 
Szukałem ale nie mogłem znajść jakiegoś poradnika 

Plugin Skiny

01.01.2018 20:11

Gdzieś popełniłem problem w kodzie ale nie wiem dokładnie gdzie mogłby ktoś sprawdzić i poprawić ?
Nie moge skompilowac przez to 

 

 

Wzorowałem sie na tym
https://amxx.pl/topi...broni-dla-vipa/

Error Problem z vipem

01.01.2018 17:53

Plugin file open error (plugin "vip.amxx")
 
Plugins ini 

 

; AMX Mod X plugins

;Admin Base - Always one has to be activated
amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx debug
;admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
 
; Basic
admincmd.amxx        ; basic admin console commands
adminhelp.amxx        ; help command for admin console commands
adminslots.amxx        ; slot reservation
multilingual.amxx    ; Multi-Lingual management
 
; Menus
menufront.amxx        ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx        ; command menu (speech, settings)
ReasonKicker.amxx
plmenu.amxx        ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx        ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx        ; Menus for commands/cvars organized by plugin
 
; Chat / Messages
antiflood.amxx        ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx        ; displays a scrolling message
imessage.amxx        ; displays information messages
adminvote.amxx        ; vote commands
 
; Map related
; nextmap.amxx        ; displays next map in mapcycle
; mapchooser.amxx        ; allows to vote for next map
timeleft.amxx        ; displays time left on map
 
; Configuration
pausecfg.amxx        ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx        ; allows to manage stats plugins via menu and commands
 
; Counter-Strike
restmenu.amxx        ; restrict weapons menu
statsx.amxx debug       ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx        ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx    ; weapons stats logging (CSX Module required!)
 
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx    ; AMX Mod backwards compatibility layer
 
; Custom - Add 3rd party plugins here
 
//////////////////////////////[aha.mp3]///////////////
extreme_bancfg2.amxx              ;Bany na CFG
antysetti.amxx                    ;Blokada nicków typu Player, Setti, Unnamed
server_menu_v2.amxx               ;menu z lista serwerow
bullet_damage.amxx                ;Nowy widok zadawanych obrażeń
bs_limiter.amxx                   ;Możliwość regulacji podłożenia bomby na niechcianym BS.
RoundSound.amxx                   ;RoundSoundy na serwerze
parachute.amxx                    ;Spadochron
inf_smierc.amxx                   ;Info po śmierci (pisane)
resetscore.amxx                   ;Reset statystyk
 
////////////VIP///////////////
vip.amxx
///////////SVIP//////////
 
 
////////////////////////////////////////////Dodatki/////////////////////////////////////////////
amx_ip_zmienne.amxx               ;komenda amx_ip pokazuje IP graczy
Allow_round_finish.amxx           ;pozwola dokonczyc runde na koniec mapy
 
 
//////////////////////////////////////////Admini///////////////////////////////////////////////
admin_alltalk.amxx                ;admin widzi wszystkie rozmowy
admin_freelook.amxx               ;admin widzi z kazdej kamery
admin_spec_esp.amxx               ;esp po smierci dla admina
 
//////////////////////////////////////////Straznicy serwera/////////////////////////////////////
straznik.amxx                     ;Wymuszanie poprawnych rate'ów na serwerze
hpk.amxx                          ;Wyrzuca za zbyt wysoki ping
afkbombtransfer.amxx              ;Przekazanie bomby od gracza AFK
timestamp_rank_pl_1.1.amxx        ;Automatyczny reset rankingu co 30 dni z zapisem do pliku txt (folder cstrike)
ptb.amxx                          ;Wyrównuje drużyny
; Voices_Management.amxx          ;Kontrola rozmów przez mikrofon (OFF, bo nie działa przez to info po śmierci)
AntiShield.amxx                   ;Wychwytuje graczy z włączonym CT AntiShield
 
//////ASYSTY////////////
asysty.amxx debug                 ;Asysta oraz zemsta
adminchat.amxx                    ;Noy wygląd AdminChat (U@
 
//////////////////////////////////////////MOJE DODATKI_PLUGINY/////////////////////////////////////
rangi.amxx                        ; Rangi go
ranga.amxx                        ; Rangi go
c4timer.amxx                      ; Licznik C4
sillyc4.amxx
 

 

Vip
 

 

        

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
 
#define g_Buffer 1536
 
forward amxbans_admin_connect(id);
 
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
menu, menu_callback_handler, weapon_id;
 
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
register_clcmd("say_team", "VipChat");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
 
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
show_vip_menu(id);
new g_Model[64];
formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "Maska1" : "MatriX");
cs_set_user_model(id,g_Model);
}
public menu_1_handler(id){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
give_item(id, "item_thighpack");
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
}
public menu_2_handler(id){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
give_item(id, "item_thighpack");
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
}
public menu_3_handler(id){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
give_item(id, "item_thighpack");
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
 
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),130));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wM4A1+ Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAK47 + Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAwp + Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=3){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=3){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
if(item==2){
menu_3_handler(id);
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
 
if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
ShowVipsMotd(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id){
new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];
 
Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<html><body bgcolor=Black><br>");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<center><table frame=^"border^" width=^"600^" cellspacing=^"0^" bordercolor=#4A4344 style=^"color:#56A5EC;text-align:center;^">");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "<tr><td><b>#</b></td><td><b>Nick</b></td></td></tr>");
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<tr>");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td><font color=Red>%d</font></td>", i + 1);
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td>%s</td>", g_Name);
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "</tr>");
}
Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"</center></body></html>");
 
show_motd(id, Data, "Vipy Online");
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
 
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public VipChat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];
 
read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);
 
if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
 
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[***VIP***]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/MatriX/MatriX.mdl");
precache_model("models/player/Maska1/Maska1.mdl");
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

 

 

Prośba o Vipa

28.12.2017 14:27

Witam napisałby mi ktoś Vipa i Super Vipa ?
 

Vip:

-Dostaniesz Free Granaty ( HE,2FB,SG )

-Dostaniesz Free Armor + Helm

-Przywitanie gdy vip wchodzi na serwer 

-Dostaniesz 300$ Za Killa, 500 $ Za HS

-Dostaniesz 300$ za rozbrojenie / podłożenie paki

-Po Wpisaniu Gracza /vips /vipy bedziesz na liscie

-Po Wpisaniu /vip wyświetla sie motd co posiada vip

-Dostaniesz Free Defusal Kit

-Napisz vip w tabeli wynikow

-Od 3 rundy co runde dostaniesz 3 Zestawów Broni do Wyboru * AK47+Deagle, M4A1 + Deagle, AWP + Deagle

-Model CT, TT
-Model Broni 

 

SVip

 

- Własny czat 

-Dostaniesz Free Granaty ( 2HE,2FB,SG )

-Dostaniesz Free Armor + Helm

-Przywitanie gdy vip wchodzi na serwer 

-Dostaniesz 500$ Za Killa, 700 $ Za HS

-Dostaniesz 500$ za rozbrojenie / podłożenie paki

-Po Wpisaniu Gracza /vips /vipy bedziesz na liscie

-Po Wpisaniu /svip wyświetla sie motd co posiada svip

-Dostaniesz Free Defusal Kit

-Napis SVip w tabeli wynikow

-Od 3 rundy co runde dostaniesz 3 Zestawów Broni do Wyboru * AK47+Deagle, M4A1 + Deagle, AWP + Deagle

-Model CT, TT

-Model Broni 

 

// ZA ZBĘDNE PYTANIA MASZ GENERATOR VIPA PODZIĘKUJE //

Zbugowany Vip

18.12.2017 17:12

Witam czy ktoś mi pomoże odbugować Vipa 
Zrobiłem go w generatorze Vip i jest zbugowany 

+ dodanie do vipa zdobywanie 2x wiekszej ilosci monet