Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KtosNieznany - zdjęcie

KtosNieznany

Rejestracja: 09.02.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.07.2016 18:32
-----

Moje tematy

Perk dodający za killa xp+lvl/2

22.07.2016 23:58

Mam pytanie, zaczynam się tak bawić amxx i nie wiem co robię tutaj źle. Chciałem by gracz po zabiciu przeciwnika otrzymał 10xp+lvl/2, lecz w colorchate ukazuje się tylko 10xp a xp w ogole sie nie dodaje ;/ Wiem, pewnie jest to banalne ale ja jestem jeszcze na to za głupi 

 

Kod perku

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <ColorChat>
 
new bool:ma_perk[33];
 
new const perk_name[] = "Blessing Of Godd";
new const perk_desc[] = "Po kazdym fragow otrzymujesz dodatkowe 10 xp | +LVL/2 |";
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Chris")
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
 
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
 
public Death(id)
{
new attacker = read_data(1);
new xp = (10+cod_get_user_level(id)/2); 
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+(10+cod_get_user_level(id)/2));
 
ColorChat(id, GREEN, "Otrzymales ^x03+%i^x01 dodatkowe expa za fraga!", xp)
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Bugowanie grawitacji new staty codmod

17.02.2016 19:43

Siemka, mam taki problem, że dodałem grawitacje i obrażenia do silnika wszystko ładnie git ale jak dodałem obrażenia coś z grawitacją się dzieje.

Gdy nie dodam w nią żadnego pkt działa normalnie ale gdy dodam do niej 1 lub więcej buguje się w sensie po zmianie mapy gracz ma od 900 do paru tysięcy grawitacji a w oknie Przydziel Punkty (ile pkt) pojawia się -2472342. Nie wiem co z tym zrobić, może ktoś ogarnie żadnych errorów nie ma.

 

http://amxx.pl/wklej...45573444961205/

Limit statystyk

16.02.2016 19:51

Siemka czy mógł by mi ktoś dodać do tego limit statystyk? http://wklej.org/id/1958629/

Wgrałem szybkie dodawanie pkt http://amxx.pl/topic...anie-statystyk/

Tam jest ten limit ale ni cholere nie moge zrozumieć jak to dodać, 125 - hp / 150 konda / 123 wytrzymalosc

Inteligencja jest tam wywalona na mój sposób i działa xD

[KOSZ] Pierwszy plugin Cs 1.6

16.02.2016 13:43

Siemka :D W wcześniejszym temacie dostałem info dlaczego mi się nie kompilował ten sklep za co bardzo dziękuje.

Teraz mam taki problem, że po pierwsze gdy chce coś kupić nic się nie dzieje :< Kasy nie zabiera i nie daje np. speeda do tego dodałem info, że gdy nie żyjemy nie można kupić ale przy kompilacji w amxx studio wywala mi błąd, z #include <ColorChat>

Error: Cannot read from file: "ColorChat" on line 10

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich> 
#include <cstrike> 
#include <fun> 
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <ColorChat>
 
#define PLUGIN "Sklep 1.0"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Christopher"
 
new name[32]; 
new speed[33]; 
new skoki[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "sklepv1")
register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" );
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1) 
register_event("RoundTime","round_begin","bc");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
 
public sklepv1(id)
{
new menu = menu_create("\wSklep 1.0 \r By Christopher","menu") 
menu_additem(menu,"\ySpeed \w[Zwieksza Predkosc] \d[5000$]","1",0)
menu_additem(menu,"\yGrawitacja \w[Zwieksza Grawitacje] \d[5000$]","2",0)
menu_additem(menu,"\y+2 Skoki \w[Dostajesz dodatkowy skok] \d[8000$]","3",0)
 
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) 
menu_display(id,menu,0) 
}
 
public menu(id, menu, item){
if(item==MENU_EXIT) 
{
menu_destroy(menu) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
new data[6]
new key = str_to_num(data) 
 
switch(key) 
{
case 1 :{ 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep v1] Jestes martwy! Nic nie dostaniesz :)") 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 5000 ){ 
get_user_name(id, name, 31) 
speed[id] = 1; 
set_user_maxspeed(id, 650.0) 
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000, 0) 
} 
} 
case 2 : { 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31)  
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep v1] Jestes martwy! Nic nie dostaniesz :)") 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 5000 ){ 
get_user_name(id, name, 31) 
set_user_gravity(id, 0.4) 
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000, 0) 
}
}
case 3 :{
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep v1] Jestes martwy! Nic nie dostaniesz :)") 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 8000 ){ 
 
 
skoki[id] = 2;
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 8000, 0) 
} 
 
return PLUGIN_HANDLED; 
}
}
return PLUGIN_HANDLED; 
}
public Event_Change_Weapon(id){
if(speed[id] == 1){ 
set_user_maxspeed(id, 650.0) 
}
}
 
public Fwd_PlayerSpawn_Post(id){
if (is_user_alive(id)){ 
if(!speed[id]){ 
speed[id] = 0; 
}
}
}
 
public CmdStart(id, uc_handle){
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
skoki[id]=0;
speed[id]=0;
}
public round_begin(){
new maxpl = get_maxplayers() +1;
for(new i=1; i < maxpl; ++i){
speed[i]=0;
skoki[i]=0;
}
}

[KOSZ] Pierwszy raz

15.02.2016 17:45

Siemka, pierwszy raz w ogóle zabrałem się za próbę napisania czegoś, dopiero się uczę jeśli można to tak nazwać. Więc korzystając z poradników próbowałem napisać sklep za $$ lecz coś chyba spierdzieliłem :< Nie chce się z kompilować, a w AMXx Studio co chwile podkreśla inną linijkę. Jakieś rady co spierniczyłem?

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich> 
#include <cstrike> 
#include <fun> 
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "Sklep 1.0"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Christopher"
 
new name [32]; 
new speed[33]; 
new skoki[33];
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
         register_clcmd("say /sklep", "sklep")
register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" );
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1) 
register_event("RoundTime","round_begin","bc");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
 
public sklepv1(id)
{
     new menu = menu_create("\wSklep 1.0 \r By Christopher","menu") 
menu_additem(menu,"\ySpeed /w[Zwieksza Predkosc] \d[5000$]","1",0)
menu_additem(menu,"\yGrawitacja \w[Zwieksza Grawitacje] \d[5000$]","2",0)
menu_additem(menu,"\y+2 Skoki \w[Dostajesz dodatkowy skok] \d[8000$]","3",0)
 
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) 
menu_display(id,menu,0) 
}
 
public menu(id, menu, item){ 
if(item==MENU_EXIT) 
{ 
menu_destroy(menu) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
new data[6], iName[64]  
new key = str_to_num(data) 
 
switch(key) 
{ 
case 1 :{ 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 5000 ){ 
get_user_name(id, name, 31) 
speed[id] = 1; 
set_user_maxspeed(id, 650.0) 
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000, 0) 
} 
} 
case 2 : { 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31)  
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 5000 ){ 
get_user_name(id, name, 31) 
set_user_gravity(id, 0.4) 
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000, 0) 
}
}
case 3 :{ 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 8000 ){ 
get_user_name(id, name, 31)  
skoki[id] = 2;
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 8000, 0) 
} 
 
return PLUGIN_HANDLED; 
}
 
public Event_Change_Weapon(id){ 
if(speed[id] == 1){ 
set_user_maxspeed(id, 650.0) 
}
 
public Fwd_PlayerSpawn_Post(id){ 
if (is_user_alive(id)){ 
if(!speed[id]){ 
speed[id] = 0; 
}
 
public CmdStart(id, uc_handle){
  if(!is_user_alive(id))
  return FMRES_IGNORED;
  new flags = pev(id, pev_flags);
  if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  --skoki[id];
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
   skoki[id]=0;
   speed[id]=0;
}
public round_begin(){
new maxpl = get_maxplayers() +1;
for(new i=1; i < maxpl; ++i){
  speed[i]=0;
  skoki[i]=0;
}
}