Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 145573444961205 dodana przez KtosNieznany, 17.02.2016 19:40
Typ:


145573444961205
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
454.
455.
456.
457.
458.
459.
460.
461.
462.
463.
464.
465.
466.
467.
468.
469.
470.
471.
472.
473.
474.
475.
476.
477.
478.
479.
480.
481.
482.
483.
484.
485.
486.
487.
488.
489.
490.
491.
492.
493.
494.
495.
496.
497.
498.
499.
500.
501.
502.
503.
504.
505.
506.
507.
508.
509.
510.
511.
512.
513.
514.
515.
516.
517.
518.
519.
520.
521.
522.
523.
524.
525.
526.
527.
528.
529.
530.
531.
532.
533.
534.
535.
536.
537.
538.
539.
540.
541.
542.
543.
544.
545.
546.
547.
548.
549.
550.
551.
552.
553.
554.
555.
556.
557.
558.
559.
560.
561.
562.
563.
564.
565.
566.
567.
568.
569.
570.
571.
572.
573.
574.
575.
576.
577.
578.
579.
580.
581.
582.
583.
584.
585.
586.
587.
588.
589.
590.
591.
592.
593.
594.
595.
596.
597.
598.
599.
600.
601.
602.
603.
604.
605.
606.
607.
608.
609.
610.
611.
612.
613.
614.
615.
616.
617.
618.
619.
620.
621.
622.
623.
624.
625.
626.
627.
628.
629.
630.
631.
632.
633.
634.
635.
636.
637.
638.
639.
640.
641.
642.
643.
644.
645.
646.
647.
648.
649.
650.
651.
652.
653.
654.
655.
656.
657.
658.
659.
660.
661.
662.
663.
664.
665.
666.
667.
668.
669.
670.
671.
672.
673.
674.
675.
676.
677.
678.
679.
680.
681.
682.
683.
684.
685.
686.
687.
688.
689.
690.
691.
692.
693.
694.
695.
696.
697.
698.
699.
700.
701.
702.
703.
704.
705.
706.
707.
708.
709.
710.
711.
712.
713.
714.
715.
716.
717.
718.
719.
720.
721.
722.
723.
724.
725.
726.
727.
728.
729.
730.
731.
732.
733.
734.
735.
736.
737.
738.
739.
740.
741.
742.
743.
744.
745.
746.
747.
748.
749.
750.
751.
752.
753.
754.
755.
756.
757.
758.
759.
760.
761.
762.
763.
764.
765.
766.
767.
768.
769.
770.
771.
772.
773.
774.
775.
776.
777.
778.
779.
780.
781.
782.
783.
784.
785.
786.
787.
788.
789.
790.
791.
792.
793.
794.
795.
796.
797.
798.
799.
800.
801.
802.
803.
804.
805.
806.
807.
808.
809.
810.
811.
812.
813.
814.
815.
816.
817.
818.
819.
820.
821.
822.
823.
824.
825.
826.
827.
828.
829.
830.
831.
832.
833.
834.
835.
836.
837.
838.
839.
840.
841.
842.
843.
844.
845.
846.
847.
848.
849.
850.
851.
852.
853.
854.
855.
856.
857.
858.
859.
860.
861.
862.
863.
864.
865.
866.
867.
868.
869.
870.
871.
872.
873.
874.
875.
876.
877.
878.
879.
880.
881.
882.
883.
884.
885.
886.
887.
888.
889.
890.
891.
892.
893.
894.
895.
896.
897.
898.
899.
900.
901.
902.
903.
904.
905.
906.
907.
908.
909.
910.
911.
912.
913.
914.
915.
916.
917.
918.
919.
920.
921.
922.
923.
924.
925.
926.
927.
928.
929.
930.
931.
932.
933.
934.
935.
936.
937.
938.
939.
940.
941.
942.
943.
944.
945.
946.
947.
948.
949.
950.
951.
952.
953.
954.
955.
956.
957.
958.
959.
960.
961.
962.
963.
964.
965.
966.
967.
968.
969.
970.
971.
972.
973.
974.
975.
976.
977.
978.
979.
980.
981.
982.
983.
984.
985.
986.
987.
988.
989.
990.
991.
992.
993.
994.
995.
996.
997.
998.
999.
1000.
1001.
1002.
1003.
1004.
1005.
1006.
1007.
1008.
1009.
1010.
1011.
1012.
1013.
1014.
1015.
1016.
1017.
1018.
1019.
1020.
1021.
1022.
1023.
1024.
1025.
1026.
1027.
1028.
1029.
1030.
1031.
1032.
1033.
1034.
1035.
1036.
1037.
1038.
1039.
1040.
1041.
1042.
1043.
1044.
1045.
1046.
1047.
1048.
1049.
1050.
1051.
1052.
1053.
1054.
1055.
1056.
1057.
1058.
1059.
1060.
1061.
1062.
1063.
1064.
1065.
1066.
1067.
1068.
1069.
1070.
1071.
1072.
1073.
1074.
1075.
1076.
1077.
1078.
1079.
1080.
1081.
1082.
1083.
1084.
1085.
1086.
1087.
1088.
1089.
1090.
1091.
1092.
1093.
1094.
1095.
1096.
1097.
1098.
1099.
1100.
1101.
1102.
1103.
1104.
1105.
1106.
1107.
1108.
1109.
1110.
1111.
1112.
1113.
1114.
1115.
1116.
1117.
1118.
1119.
1120.
1121.
1122.
1123.
1124.
1125.
1126.
1127.
1128.
1129.
1130.
1131.
1132.
1133.
1134.
1135.
1136.
1137.
1138.
1139.
1140.
1141.
1142.
1143.
1144.
1145.
1146.
1147.
1148.
1149.
1150.
1151.
1152.
1153.
1154.
1155.
1156.
1157.
1158.
1159.
1160.
1161.
1162.
1163.
1164.
1165.
1166.
1167.
1168.
1169.
1170.
1171.
1172.
1173.
1174.
1175.
1176.
1177.
1178.
1179.
1180.
1181.
1182.
1183.
1184.
1185.
1186.
1187.
1188.
1189.
1190.
1191.
1192.
1193.
1194.
1195.
1196.
1197.
1198.
1199.
1200.
1201.
1202.
1203.
1204.
1205.
1206.
1207.
1208.
1209.
1210.
1211.
1212.
1213.
1214.
1215.
1216.
1217.
1218.
1219.
1220.
1221.
1222.
1223.
1224.
1225.
1226.
1227.
1228.
1229.
1230.
1231.
1232.
1233.
1234.
1235.
1236.
1237.
1238.
1239.
1240.
1241.
1242.
1243.
1244.
1245.
1246.
1247.
1248.
1249.
1250.
1251.
1252.
1253.
1254.
1255.
1256.
1257.
1258.
1259.
1260.
1261.
1262.
1263.
1264.
1265.
1266.
1267.
1268.
1269.
1270.
1271.
1272.
1273.
1274.
1275.
1276.
1277.
1278.
1279.
1280.
1281.
1282.
1283.
1284.
1285.
1286.
1287.
1288.
1289.
1290.
1291.
1292.
1293.
1294.
1295.
1296.
1297.
1298.
1299.
1300.
1301.
1302.
1303.
1304.
1305.
1306.
1307.
1308.
1309.
1310.
1311.
1312.
1313.
1314.
1315.
1316.
1317.
1318.
1319.
1320.
1321.
1322.
1323.
1324.
1325.
1326.
1327.
1328.
1329.
1330.
1331.
1332.
1333.
1334.
1335.
1336.
1337.
1338.
1339.
1340.
1341.
1342.
1343.
1344.
1345.
1346.
1347.
1348.
1349.
1350.
1351.
1352.
1353.
1354.
1355.
1356.
1357.
1358.
1359.
1360.
1361.
1362.
1363.
1364.
1365.
1366.
1367.
1368.
1369.
1370.
1371.
1372.
1373.
1374.
1375.
1376.
1377.
1378.
1379.
1380.
1381.
1382.
1383.
1384.
1385.
1386.
1387.
1388.
1389.
1390.
1391.
1392.
1393.
1394.
1395.
1396.
1397.
1398.
1399.
1400.
1401.
1402.
1403.
1404.
1405.
1406.
1407.
1408.
1409.
1410.
1411.
1412.
1413.
1414.
1415.
1416.
1417.
1418.
1419.
1420.
1421.
1422.
1423.
1424.
1425.
1426.
1427.
1428.
1429.
1430.
1431.
1432.
1433.
1434.
1435.
1436.
1437.
1438.
1439.
1440.
1441.
1442.
1443.
1444.
1445.
1446.
1447.
1448.
1449.
1450.
1451.
1452.
1453.
1454.
1455.
1456.
1457.
1458.
1459.
1460.
1461.
1462.
1463.
1464.
1465.
1466.
1467.
1468.
1469.
1470.
1471.
1472.
1473.
1474.
1475.
1476.
1477.
1478.
1479.
1480.
1481.
1482.
1483.
1484.
1485.
1486.
1487.
1488.
1489.
1490.
1491.
1492.
1493.
1494.
1495.
1496.
1497.
1498.
1499.
1500.
1501.
1502.
1503.
1504.
1505.
1506.
1507.
1508.
1509.
1510.
1511.
1512.
1513.
1514.
1515.
1516.
1517.
1518.
1519.
1520.
1521.
1522.
1523.
1524.
1525.
1526.
1527.
1528.
1529.
1530.
1531.
1532.
1533.
1534.
1535.
1536.
1537.
1538.
1539.
1540.
1541.
1542.
1543.
1544.
1545.
1546.
1547.
1548.
1549.
1550.
1551.
1552.
1553.
1554.
1555.
1556.
1557.
1558.
1559.
1560.
1561.
1562.
1563.
1564.
1565.
1566.
1567.
1568.
1569.
1570.
1571.
1572.
1573.
1574.
1575.
1576.
1577.
1578.
1579.
1580.
1581.
1582.
1583.
1584.
1585.
1586.
1587.
1588.
1589.
1590.
1591.
1592.
1593.
1594.
1595.
1596.
1597.
1598.
1599.
1600.
1601.
1602.
1603.
1604.
1605.
1606.
1607.
1608.
1609.
1610.
1611.
1612.
1613.
1614.
1615.
1616.
1617.
1618.
1619.
1620.
1621.
1622.
1623.
1624.
1625.
1626.
1627.
1628.
1629.
1630.
1631.
1632.
1633.
1634.
1635.
1636.
1637.
1638.
1639.
1640.
1641.
1642.
1643.
1644.
1645.
1646.
1647.
1648.
1649.
1650.
1651.
1652.
1653.
1654.
1655.
1656.
1657.
1658.
1659.
1660.
1661.
1662.
1663.
1664.
1665.
1666.
1667.
1668.
1669.
1670.
1671.
1672.
1673.
1674.
1675.
1676.
1677.
1678.
1679.
1680.
1681.
1682.
1683.
1684.
1685.
1686.
1687.
1688.
1689.
1690.
1691.
1692.
1693.
1694.
1695.
1696.
1697.
1698.
1699.
1700.
1701.
1702.
1703.
1704.
1705.
1706.
1707.
1708.
1709.
1710.
1711.
1712.
1713.
1714.
1715.
1716.
1717.
1718.
1719.
1720.
1721.
1722.
1723.
1724.
1725.
1726.
1727.
1728.
1729.
1730.
1731.
1732.
1733.
1734.
1735.
1736.
1737.
1738.
1739.
1740.
1741.
1742.
1743.
1744.
1745.
1746.
1747.
1748.
1749.
1750.
1751.
1752.
1753.
1754.
1755.
1756.
1757.
1758.
1759.
1760.
1761.
1762.
1763.
1764.
1765.
1766.
1767.
1768.
1769.
1770.
1771.
1772.
1773.
1774.
1775.
1776.
1777.
1778.
1779.
1780.
1781.
1782.
1783.
1784.
1785.
1786.
1787.
1788.
1789.
1790.
1791.
1792.
1793.
1794.
1795.
1796.
1797.
1798.
1799.
1800.
1801.
1802.
1803.
1804.
1805.
1806.
1807.
1808.
1809.
1810.
1811.
1812.
1813.
1814.
1815.
1816.
1817.
1818.
1819.
1820.
1821.
1822.
1823.
1824.
1825.
1826.
1827.
1828.
1829.
1830.
1831.
1832.
1833.
1834.
1835.
1836.
1837.
1838.
1839.
1840.
1841.
1842.
1843.
1844.
1845.
1846.
1847.
1848.
1849.
1850.
1851.
1852.
1853.
1854.
1855.
1856.
1857.
1858.
1859.
1860.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <nvault>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod"
#define VERSION "1.0-3"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
 
#define MAX_WIELKOSC_NAZWY 32
#define MAX_WIELKOSC_OPISU 256
#define MAX_ILOSC_PERKOW 120
#define MAX_ILOSC_KLAS 100
 
#define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0
 
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
 
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
 90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
 
new MsgScreenfade;
 
new vault;
 
new SyncHudObj, SyncHudObj2;
 
new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo,
     cvar_doswiadczenie_za_obrazenia,
     cvar_doswiadczenie_za_wygrana,
     cvar_typ_zapisu,
     cvar_limit_poziomu,
     cvar_proporcja_poziomu,
     cvar_blokada_broni;
 
 
new perk_zmieniony,
     klasa_zmieniona;
 
 
new nazwy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],
     opisy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],
     max_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
     min_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
     pluginy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
     ilosc_perkow;
 
 
new nazwa_gracza[33][64],
     klasa_gracza[33],
     nowa_klasa_gracza[33],
     poziom_gracza[33],
     doswiadczenie_gracza[33],
     perk_gracza[33],
     wartosc_perku_gracza[33];
 
new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33],
     Float:szybkosc_gracza[33],
     Float:redukcja_obrazen_gracza[33],
	 Float:wartosc_grawitacji_gracza[33];
 
new punkty_gracza[33],
     zdrowie_gracza[33],
     inteligencja_gracza[33],
     wytrzymalosc_gracza[33],
     kondycja_gracza[33],
	 grawitacja_gracza[33];
	 new obrazenia_gracza[33]
 
new bool:gracz_ma_tarcze[33],
     bool:gracz_ma_noktowizor[33];     
 
new bonusowe_bronie_gracza[33],
     bonusowe_zdrowie_gracza[33],
     bonusowa_inteligencja_gracza[33],
     bonusowa_wytrzymalosc_gracza[33],
     bonusowa_kondycja_gracza[33],
	 bonusowa_grawitacja_gracza[33];
 
new bronie_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
     zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
     inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
     wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
	 grawitacja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     nazwy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],
     opisy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],
     pluginy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     ilosc_klas;
 
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
 
new bool:freezetime = true;
 
new Float:maxspeed[33]
new Float:bestmapspeed
new name[33][33]
new bestmapname[33]
 
new g_vault
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
	cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo = register_cvar("cod_killxp", "10");
	cvar_doswiadczenie_za_obrazenia = register_cvar("cod_damagexp", "1"); // ilosc doswiadczenia za 20 obrazen 
	cvar_doswiadczenie_za_wygrana = register_cvar("cod_winxp", "50");
	cvar_typ_zapisu = register_cvar("cod_savetype", "2");  // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP
	cvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "200"); 
	cvar_proporcja_poziomu = register_cvar("cod_levelratio", "35"); 
	cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1"); 
 
	register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
	register_clcmd("say /class", "WybierzKlase");
	register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
	register_clcmd("say /classinfo", "OpisKlasy");
	register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
	register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow");
	register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow");
	register_clcmd("say /item", "Pomoc");
	register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPerku");
	register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
	register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");
	register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
	register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty");
	register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty");
	register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");
	register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
	register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
	register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");
 
	register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy");
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
 
	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
 
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
 
	register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
 
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 
 
	register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin");
	register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
	register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
 
	vault = nvault_open("CodMod");
 
	MsgScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
 
	SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
	SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
 
	perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
	klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);
 
	copy(nazwy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
	copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Zabij kogos, aby otrzymac przedmiot");
	copy(nazwy_klas[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
	set_task(5.0,"sprawdz_speeda",_,_,_,"b")
	g_vault = nvault_open("speed")
	load_speed()
	set_task(1.0, "plugin_cfg");
}		
 
public plugin_cfg()
{
	new lokalizacja_cfg[33];
	get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
	server_cmd("exec %s/codmod.cfg", lokalizacja_cfg);
	server_exec();
}
 
 
public plugin_precache()
{	
	precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}
 
public plugin_natives()
{
	register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
	register_native("cod_set_user_class", "UstawKlase", 1);
	register_native("cod_set_user_perk", "UstawPerk", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_health", "UstawBonusoweZdrowie", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_intelligence", "UstawBonusowaInteligencje", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_trim", "UstawBonusowaKondycje", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_stamina", "UstawBonusowaWytrzymalosc", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_gravity", "UstawBonusowaGrawitacje", 1);
 
	register_native("cod_points_to_health", "PrzydzielZdrowie", 1);	
	register_native("cod_points_to_intelligence", "PrzydzielInteligencje", 1);	
	register_native("cod_points_to_trim", "PrzydzielKondycje", 1);	
	register_native("cod_points_to_stamina", "PrzydzielWytrzymalosc", 1);
	register_native("cod_points_to_gravity", "PrzydzielGrawitacje", 1);
 
	register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
	register_native("cod_get_user_level", "PobierzPoziom", 1);
	register_native("cod_get_user_points", "PobierzPunkty", 1);
	register_native("cod_get_user_class", "PobierzKlase", 1);
	register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1);
	register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowie", 1);
	register_native("cod_get_user_intelligence", "PobierzInteligencje", 1);
	register_native("cod_get_user_trim", "PobierzKondycje", 1);
	register_native("cod_get_user_stamina", "PobierzWytrzymalosc", 1);
	register_native("cod_get_user_gravity", "PobierzGrawitacje", 1);
 
	register_native("cod_get_level_xp", "PobierzDoswiadczeniePoziomu", 1);
 
	register_native("cod_get_perkid", "PobierzPerkPrzezNazwe", 1);
	register_native("cod_get_perks_num", "PobierzIloscPerkow", 1);
	register_native("cod_get_perk_name", "PobierzNazwePerku", 1);
	register_native("cod_get_perk_desc", "PobierzOpisPerku", 1);
 
	register_native("cod_get_classid", "PobierzKlasePrzezNazwe", 1);
	register_native("cod_get_classes_num", "PobierzIloscKlas", 1);
	register_native("cod_get_class_name", "PobierzNazweKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_desc", "PobierzOpisKlasy", 1);
 
	register_native("cod_get_class_health", "PobierzZdrowieKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_intelligence", "PobierzInteligencjeKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_trim", "PobierzKondycjeKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_stamina", "PobierzWytrzymaloscKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_gravity", "PobierzGrawitacjeKlasy", 1);
 
	register_native("cod_give_weapon", "DajBron", 1);
	register_native("cod_take_weapon", "WezBron", 1);
	register_native("cod_set_user_shield", "UstawTarcze", 1);
	register_native("cod_set_user_nightvision", "UstawNoktowizor", 1);
 
	register_native("cod_inflict_damage", "ZadajObrazenia", 1);
 
	register_native("cod_register_perk", "ZarejestrujPerk");
	register_native("cod_register_class", "ZarejestrujKlase");
}
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{		
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
 
	new Float: velocity[3];
	pev(id, pev_velocity, velocity);
	new Float: speed = vector_length(velocity);
	if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
		set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300);
 
	return FMRES_IGNORED;
}
 
public Odrodzenie(id)
{	
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
		set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
 
	if(nowa_klasa_gracza[id])
		UstawNowaKlase(id);
 
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	DajBronie(id);
	ZastosujAtrybuty(id);
 
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public UstawNowaKlase(id)
{
	new ret;
 
	new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
	DestroyForward(forward_handle);
 
	forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
	DestroyForward(forward_handle);
 
 
	if(ret == 4)	
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
 
	if(ret == 4)	
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
	nowa_klasa_gracza[id] = 0;
	UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);
 
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public DajBronie(id)
{
	for(new i=1; i < 32; i++)
	{
		if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id]))
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			fm_give_item(id, weaponname);
		}
	}
 
	if(gracz_ma_tarcze[id])
		fm_give_item(id, "weapon_shield");
 
	if(gracz_ma_noktowizor[id])
		cs_set_user_nvg(id, 1);
 
	new weapons[32];
	new weaponsnum;
	get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
		if(is_user_alive(id))
			if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
				cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
}
 
public ZastosujAtrybuty(id)
{
	redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
 
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
 
	szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
 
	set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
 
	wartosc_grawitacji_gracza[id] = float(PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))/800
	floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.5, 1.0) // *TUTAJ MOŻESZ ZMIENIĆ MINIMALNĄ WARTOŚĆ GRAWITACJI JAKĄ MOŻE MIEĆ GRACZ. BY TO ZROBIĆ ZMIEŃ 1. LICZBĘ. PODAJ JĄ W TAKI SPOSÓB: NP. 0.6 * //
	set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-wartosc_grawitacji_gracza[id]);
}
 
public PoczatekRundy()	
{
	freezetime = false;
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		if(!is_user_alive(id))
			continue;
 
		Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100);
 
		set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
 
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
			case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
		}
	}
}
 
public NowaRunda()
	freezetime = true;
 
public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
 
	if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
 
	if(get_user_health(this) <= 1)
		return HAM_IGNORED;
 
	damage += (damage * (float(obrazenia_gracza[idattacker])*0.002))
	SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
 
	return HAM_IGNORED;
}
 
public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker])
		return HAM_IGNORED;
 
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		new doswiadczenie_za_obrazenia = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_obrazenia);
		while(damage>20)
		{
			damage -= 20;
			doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
		}
	}
	SprawdzPoziom(attacker);
	return HAM_IGNORED;
}
 
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED;
 
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
 
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
 
		if(!perk_gracza[attacker])
			UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
	}
 
	SprawdzPoziom(attacker);
 
	return HAM_IGNORED;
}
 
 
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
	static health;
	health = get_msg_arg_int(1);
 
	if (health < 256) return;
 
	if (!(health % 256))
		set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1);
 
	set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255);
}
 
public client_authorized(id)
{
	UsunUmiejetnosci(id);
 
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
 
	UsunZadania(id);
 
	set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
}
 
public client_disconnect(id)
{
	ZapiszDane(id);
	UsunUmiejetnosci(id);
	UsunZadania(id);
}
 
public UsunUmiejetnosci(id)
{
	nowa_klasa_gracza[id] = 0;
	UstawNowaKlase(id);
	klasa_gracza[id] = 0;
	poziom_gracza[id] = 0;
	doswiadczenie_gracza[id] = 0;
	punkty_gracza[id] = 0;
	zdrowie_gracza[id] = 0;
	inteligencja_gracza[id] = 0;
	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	kondycja_gracza[id] = 0;
	grawitacja_gracza[id] = 0;
	obrazenia_gracza[id] = 0;
	bonusowe_zdrowie_gracza[id] = 0;
	bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	bonusowa_inteligencja_gracza[id] = 0;
	bonusowa_kondycja_gracza[id] = 0;
	bonusowa_grawitacja_gracza[id] = 0;
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0.0;
	szybkosc_gracza[id] = 0.0;
	UstawPerk(id, 0, 0, 0);
}
 
public UsunZadania(id)
{
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);	
	remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
}
 
public WygranaTerro()
	WygranaRunda("TERRORIST");
 
public WygranaCT()
	WygranaRunda("CT");
 
public WygranaRunda(const Team[])
{
	new Players[32], playerCount, id;
	get_players(Players, playerCount, "aeh", Team);
	new doswiadczenie_za_wygrana = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_wygrana);
 
	if(get_playersnum() < 3)
		return;
 
	for (new i=0; i<playerCount; i++) 
	{
		id = Players[i];
		if(!klasa_gracza[id])
			continue;
 
		doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygrana;
		client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana);
		SprawdzPoziom(id);
	}
}
 
public KomendaOpisPerku(id)
	OpisPerku(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id]);
 
public OpisPerku(id, perk, wartosc)
{
	new opis_perku[MAX_WIELKOSC_OPISU];
	new losowa_wartosc[15];
	if(wartosc > -1)
		num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14);
	else
		format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]);
 
	format(opis_perku, charsmax(opis_perku), opisy_perkow[perk]);
	replace_all(opis_perku, charsmax(opis_perku), "LW", losowa_wartosc);
 
	client_print(id, print_chat, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]);
	client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_perku);
}
 
public OpisPerkow(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle");
	for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
		menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
 
public OpisPerkow_Handle(id, menu, item)
{
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	OpisPerku(id, item, -1);
	OpisPerkow(id);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public OpisKlasy(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
		menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
 
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
 
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	new bronie[320];
	for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
	{
		if((1<<i) & bronie_klasy[item])
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
			if(n > 1)	
				add(bronie, charsmax(bronie), ",");
			add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
			n++;
		}
	}
 
	new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
	format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yZdrowie: \w%i ||| \yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i ||| \yGrawitacja: \w%i^n\yBronie: \w%s^n\yOpis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], grawitacja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
	show_menu(id, 1023, opis);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WybierzKlase(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
	new klasa[50];
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
		WczytajDane(id, i);
		format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
		menu_additem(menu, klasa);
	}
 
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
 
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
 
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
 
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}	
 
	if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	nowa_klasa_gracza[id] = item;
 
	if(klasa_gracza[id])
		client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
	else
	{
		UstawNowaKlase(id);
		DajBronie(id);
		ZastosujAtrybuty(id);
	}
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public PrzydzielPunkty(id)
{
	new allszobrazenia[60];
	new szobrazeniaa[60];
	new allgrawitacja[60];
	new grawitacjaa[60];
	new zdrowie[60];
	new wytrzymalosc[60];
	new kondycja[60];
	new grawitacja[60];
	new szobrazenia[60];
	new tytul[25];
	new allkondycja[60];
	new allwytrzymalosc[60];
	new allzdrowie[60];
	new kondycjaa[60];
	new wytrzymalosca[60];
	new zdrowiea[60];
	format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i / 150 \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i / 75 \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
	format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i / 300 \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
	format(grawitacja, charsmax(grawitacja), "Grawitacja: \r%i / 350 \y(Zmniejsza grawitacje)", PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1));
	format(szobrazenia,charsmax(szobrazenia), "Obrazenia: \r%i / 125 \y(Wieksze obrazenia)", obrazenia_gracza[id]);
	format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
	format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "+ALL KONDYCJA");
	format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "+ALL ZDROWIE");
	format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "+ALL WYTRZYMALOSC");
	format(allgrawitacja, charsmax(allgrawitacja), "+ALL GRAWITACJA");
	format(allszobrazenia, charsmax(allszobrazenia), "+ALL OBRAZENIA");
	format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "+10 KONDYCJA");
	format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "+10 ZDROWIE");
	format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "+10 WYTRZYMALOSC");
	format(grawitacjaa, charsmax(grawitacjaa), "+10 GRAWITACJA");
	format(szobrazeniaa, charsmax(szobrazeniaa), "+10 OBRAZENIA");
	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
	menu_additem(menu, zdrowie);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc);
	menu_additem(menu, kondycja);
	menu_additem(menu, grawitacja);
	menu_additem(menu, szobrazenia);
	menu_additem(menu, zdrowiea);
	menu_additem(menu, wytrzymalosca);
	menu_additem(menu, kondycjaa);
	menu_additem(menu, grawitacjaa);
	menu_additem(menu, szobrazeniaa);
	menu_additem(menu, allzdrowie);
	menu_additem(menu, allwytrzymalosc);
	menu_additem(menu, allkondycja);
	menu_additem(menu, allgrawitacja);
	menu_additem(menu, allszobrazenia);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
 
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(punkty_gracza[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new limit_zdr, limit_kon, limit_wyt, limit_gra, limit_obr;
	limit_zdr = 150;
	limit_kon = 300;
	limit_wyt = 75;
	limit_gra = 350;
	limit_obr = 125;
 
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
			{
				zdrowie_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
		}
		case 1: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
			{
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
		}
		case 2: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
			{
				kondycja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
		case 3:
{	
	if(grawitacja_gracza[id] < limit_gra)
	{
		grawitacja_gracza[id]++;
		punkty_gracza[id]--;
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom grawitacji osiagniety");
}
	case 4: 
		{	
			if(obrazenia_gracza[id] < limit_obr)
			{
				obrazenia_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else
			client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maxymalny poziom obrazen osiagniety");
		}
		case 5: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr)
					{
						zdrowie_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id];
						zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
		}
		case 6: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt)
					{
						wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id];
						wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
		}
		case 7: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
					{
						kondycja_gracza[id] += 10;
						punkty_gracza[id] -= 10;
					}
					else
					{
						new punktydododania;
						punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
						kondycja_gracza[id] += punktydododania;
						punkty_gracza[id] -= punktydododania;
					}
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
		case 8: 
{	
	if(grawitacja_gracza[id] < limit_gra)
	{
		if(punkty_gracza[id] < 10)
		{
			client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Masz za malo punktow do rozdania");
		}
		else
		{
			if(grawitacja_gracza[id] + 10 <= limit_gra)
			{
				grawitacja_gracza[id] += 10;
				punkty_gracza[id] -= 10;
			}
			else
			{
				new punktydododania;
				punktydododania = limit_gra - grawitacja_gracza[id];
				grawitacja_gracza[id] += punktydododania;
				punkty_gracza[id] -= punktydododania;
			}
		}
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom grawitacji osiagniety");
}
		case 9: 
{	
	if(obrazenia_gracza[id] < limit_obr)
	{
		if(punkty_gracza[id] < 10)
		{
			client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Masz za malo punktow do rozdania");
		}
		else
		{
			if(obrazenia_gracza[id] + 10 <= limit_obr)
			{
				obrazenia_gracza[id] += 10;
				punkty_gracza[id] -= 10;
			}
			else
			{
				new punktydododania;
				punktydododania = limit_obr - obrazenia_gracza[id];
				obrazenia_gracza[id] += punktydododania;
				punkty_gracza[id] -= punktydododania;
			}
		}
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom obrazen osiagniety");
}
 
		case 10: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
					zdrowie_gracza[id] = limit_zdr;
				}
				else
				{
					zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
		}
		case 11: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
					wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
				}
				else
				{
					wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
		}
		case 12: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
			{
				if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
					kondycja_gracza[id] = limit_kon;
				}
				else
				{
					kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
 
	case 13:
{	
	if(grawitacja_gracza[id] < limit_gra)
	{
		if(punkty_gracza[id] > limit_gra - grawitacja_gracza[id])
		{
			punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + grawitacja_gracza[id] - limit_gra;
			grawitacja_gracza[id] = limit_gra;
		}
		else
		{
			grawitacja_gracza[id] = grawitacja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
			punkty_gracza[id] = 0;
		}
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom grawitacji osiagniety");
}
	case 14:
{	
	if(obrazenia_gracza[id] < limit_obr)
	{
		if(punkty_gracza[id] > limit_obr - obrazenia_gracza[id])
		{
			punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + obrazenia_gracza[id] - limit_obr;
			obrazenia_gracza[id] = limit_obr;
		}
		else
		{
			obrazenia_gracza[id] = obrazenia_gracza[id] + punkty_gracza[id];
			punkty_gracza[id] = 0;
		}
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Maksymalny poziom obrazen osiagniety");
}
	}
 
 
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public KomendaResetujPunkty(id)
{	
	client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Umiejetnosci zostana zresetowane.");
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
	ResetujPunkty(id);
}
 
public ResetujPunkty(id)
{
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2;
	inteligencja_gracza[id] = 0;
	zdrowie_gracza[id] = 0;
	kondycja_gracza[id] = 0;
	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	grawitacja_gracza[id] = 0;
	obrazenia_gracza[id] = 0;
 
	if(punkty_gracza[id])
		PrzydzielPunkty(id);
}
 
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
 
	new team = get_user_team(id);
 
	if(team > 2)
		return;
 
	new bron = read_data(2);
 
	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
 
	if(!(1<<bron & bronie))
	{
		new weaponname[22];
 
		get_weaponname(bron, weaponname, 21);
		ham_strip_weapon(id, weaponname);
	}
 
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");	
 
	UstawSzybkosc(id);
}
 
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
 
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
	{
		new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
		ExecuteForward(forward_handle, id, id);
		DestroyForward(forward_handle);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
 
	if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav"))
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
 
	if(equal(szSound, "items/equip_nvg.wav") && !gracz_ma_noktowizor[id])
	{
		cs_set_user_nvg(id, 0);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
 
	return FMRES_IGNORED;
}
 
public UzyjPerku(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
 
	new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, id, id);
	DestroyForward(forward_handle);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public ZapiszDane(id)
{
	if(!klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
	format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id], obrazenia_gracza[id]);
 
	new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
 
	switch(typ_zapisu)
	{
		case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
		case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
		case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
	}
 
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
	nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WczytajDane(id, klasa)
{
	new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
 
	new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
 
	switch(typ_zapisu)
	{
		case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
		case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
		case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
	}
 
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
 
 
	if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. 
	{
		format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
		nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
	}
 
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
	new danegracza[8][32];
 
	parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31, danegracza[6], 31, danegracza[7], 31);
 
	doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
	poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
	inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
	zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
	wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
	kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
	grawitacja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
	obrazenia_gracza[id] = str_to_num(danegracza[7]);
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id];
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 
 
 
public WyrzucPerk(id)
{
	if(perk_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
		UstawPerk(id, 0, 0, 0);
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Nie masz zadnego perku.");
}
 
public SprawdzPoziom(id)
{	
	if(!is_user_connected(id))
		return;
 
	new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
 
	new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
 
	while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id]++;
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id];
		zdobyl_poziom = true;
	}
 
	while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
	{
		poziom_gracza[id]--;
		stracil_poziom = true;
	}
 
	if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
		ResetujPunkty(id);
	}
 
	if(stracil_poziom)
	{
		ResetujPunkty(id);
		set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
	}
	else if(zdobyl_poziom)
	{
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id]-obrazenia_gracza[id];
		set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
		client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
	}
 
 
	ZapiszDane(id);
}
 
public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
 
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
 
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.2, 0.17, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Twoja predkosc: %3.2f]^n[Twoj vMax:%3.2f]^n[Rekord Mapy: %3.2f]^n[Rekordzista: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], speed(id), maxspeed[id], bestmapspeed, bestmapname);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.17, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Twoja predkosc: %3.2f]^n[Twoj vMax:%3.2f]^n[Rekord Mapy: %3.2f]^n[Rekordzista: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], speed(id), maxspeed[id], bestmapspeed, bestmapname);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  
 
public PokazReklame(id)
{
	id-=ZADANIE_POKAZ_REKLAME;
	client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Witaj na serwerze DeathRun! Milej zabawy :)");
	client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] W celu uzyskania informacji o komendach napisz /pomoc.");
}
 
public Pomoc(id)
	show_menu(id, 1023, "\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/klasa\w - uruchamia menu wyboru klas^n\y/klasy\w - pokazuje opisy klas^n\y+use\w - Uzycie umiejetnosci klasy^n\ySilnik Edit By Christopher", -1, "Pomoc");
 
public UstawSzybkosc(id)
{
	id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;
 
	if(klasa_gracza[id] && !freezetime)
		set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]);
}
 
public DotykBroni(weapon, id)
{
	if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1)
		return HAM_IGNORED;
 
	if(!is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;
 
	new model[23];
	pev(weapon, pev_model, model, 22);
	if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1)
		return HAM_IGNORED;
	return HAM_SUPERCEDE;
}
 
public DotykTarczy(weapon, id)
{
	if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1)
		return HAM_IGNORED;
 
	if(!is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;
 
	if(gracz_ma_tarcze[id])
		return HAM_IGNORED;
 
	return HAM_SUPERCEDE;
}
 
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info)
{
	if(!ilosc_perkow)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	static obroty[33];
 
	if(obroty[id]++ >= 5)
	{
		UstawPerk(id, 0, 0, 0);
		obroty[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
	wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc ||  wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc; 
 
	new ret;
 
	new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
	DestroyForward(forward_handle);
 
	perk_gracza[id] = 0;
 
	forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);
	DestroyForward(forward_handle);
 
	if(ret == 4)
	{
		UstawPerk(id, -1, -1, 1);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc);
 
	if(ret == 4)
	{
		UstawPerk(id, -1, -1, 1);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	perk_gracza[id] = perk;	
	wartosc_perku_gracza[id] = wartosc;
 
	obroty[id] = 0;
 
	if(pokaz_info && perk_gracza[id]) 
		client_print(id, print_chat, "[[CODMOD]] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
	doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
	SprawdzPoziom(id);
}
 
public UstawKlase(id, klasa, zmien)
{
	nowa_klasa_gracza[id] = klasa;
	if(zmien)
	{
		UstawNowaKlase(id);
		DajBronie(id);
		ZastosujAtrybuty(id);
	}
}
 
public UstawTarcze(id, wartosc)
{
	if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0)))
		fm_give_item(id, "weapon_shield");
}
 
public UstawNoktowizor(id, wartosc)
{
	if((gracz_ma_noktowizor[id] = (wartosc > 0)))
		cs_set_user_nvg(id, 1);
}
 
public DajBron(id, bron)
{
	bonusowe_bronie_gracza[id] |= (1<<bron);
	new weaponname[22];
	get_weaponname(bron, weaponname, 21);
	return fm_give_item(id, weaponname);
}
 
public WezBron(id, bron)
{
	bonusowe_bronie_gracza[id] &= ~(1<<bron);
 
	if((1<<bron) & (bronie_dozwolone | bronie_klasy[get_user_team(id)] | bronie_klasy[klasa_gracza[id]])) 
		return;
 
	new weaponname[22];
	get_weaponname(bron, weaponname, 21);
	if(!((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG)))
		engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
}
 
public UstawBonusoweZdrowie(id, wartosc)
	bonusowe_zdrowie_gracza[id] = wartosc;
 
 
public UstawBonusowaInteligencje(id, wartosc)
	bonusowa_inteligencja_gracza[id] = wartosc;
 
 
public UstawBonusowaKondycje(id, wartosc)
	bonusowa_kondycja_gracza[id] = wartosc;
 
 
public UstawBonusowaWytrzymalosc(id, wartosc)
	bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = wartosc;
 
public UstawBonusowaGrawitacje(id, wartosc)
	bonusowa_grawitacja_gracza[id] = wartosc;
 
public PrzydzielZdrowie(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-zdrowie_gracza[id]);
 
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	zdrowie_gracza[id] += wartosc;
}
 
public PrzydzielInteligencje(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-inteligencja_gracza[id]);
 
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	inteligencja_gracza[id] += wartosc;
}
 
public PrzydzielKondycje(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]);
 
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	kondycja_gracza[id] += wartosc;
}
 
public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]);
 
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc;
}
 
public PrzydzielGrawitacje(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-grawitacja_gracza[id]);
 
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	grawitacja_gracza[id] += wartosc;
}
 
public PobierzPerk(id, &wartosc)
{
	wartosc = wartosc_perku_gracza[id];
	return perk_gracza[id];
}
 
public PobierzIloscPerkow()
	return ilosc_perkow;
 
 
public PobierzNazwePerku(perk, Return[], len)
{
	if(perk <= ilosc_perkow)
	{
		param_convert(2);
		copy(Return, len, nazwy_perkow[perk]);
	}
}
 
public PobierzOpisPerku(perk, Return[], len)
{
	if(perk <= ilosc_perkow)
	{
		param_convert(2);
		copy(Return, len, opisy_perkow[perk]);
	}
}
 
public PobierzPerkPrzezNazwe(const nazwa[])
{
	param_convert(1);
	for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
		if(equal(nazwa, nazwy_perkow[i]))
			return i;
	return 0;
}
 
public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
	return power(poziom, 2)*get_pcvar_num(cvar_proporcja_poziomu);
 
public PobierzDoswiadczenie(id)
	return doswiadczenie_gracza[id];
 
public PobierzPunkty(id)
	return punkty_gracza[id];
 
public PobierzPoziom(id)
	return poziom_gracza[id];
 
public PobierzZdrowie(id, zdrowie_zdobyte, zdrowie_klasy, zdrowie_bonusowe)
{
	new zdrowie;
 
	if(zdrowie_zdobyte)
		zdrowie += zdrowie_gracza[id];
	if(zdrowie_bonusowe)
		zdrowie += bonusowe_zdrowie_gracza[id];
	if(zdrowie_klasy)
		zdrowie += zdrowie_klas[klasa_gracza[id]];
 
	return zdrowie;
}
 
public PobierzInteligencje(id, inteligencja_zdobyta, inteligencja_klasy, inteligencja_bonusowa)
{
	new inteligencja;
 
	if(inteligencja_zdobyta)
		inteligencja += inteligencja_gracza[id];
	if(inteligencja_bonusowa)
		inteligencja += bonusowa_inteligencja_gracza[id];
	if(inteligencja_klasy)
		inteligencja += inteligencja_klas[klasa_gracza[id]];
 
	return inteligencja;
}
 
public PobierzKondycje(id, kondycja_zdobyta, kondycja_klasy, kondycja_bonusowa)
{
	new kondycja;
 
	if(kondycja_zdobyta)
		kondycja += kondycja_gracza[id];
	if(kondycja_bonusowa)
		kondycja += bonusowa_kondycja_gracza[id];
	if(kondycja_klasy)
		kondycja += kondycja_klas[klasa_gracza[id]];
 
	return kondycja;
}
 
public PobierzWytrzymalosc(id, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_klasy, wytrzymalosc_bonusowa)
{
	new wytrzymalosc;
 
	if(wytrzymalosc_zdobyta)
		wytrzymalosc += wytrzymalosc_gracza[id];
	if(wytrzymalosc_bonusowa)
		wytrzymalosc += bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id];
	if(wytrzymalosc_klasy)
		wytrzymalosc += wytrzymalosc_klas[klasa_gracza[id]];
 
	return wytrzymalosc;
}
 
public PobierzGrawitacje(id, grawitacja_zdobyta, grawitacja_klasy, grawitacja_bonusowa)
{
	new grawitacja;
 
	if(grawitacja_zdobyta)
		grawitacja += grawitacja_gracza[id];
	if(grawitacja_bonusowa)
		grawitacja += bonusowa_grawitacja_gracza[id];
	if(grawitacja_klasy)
		grawitacja += grawitacja_klas[klasa_gracza[id]];
 
	return grawitacja;
}
 
public PobierzKlase(id)
	return klasa_gracza[id];
 
public PobierzIloscKlas()
	return ilosc_klas;
 
public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
	{
		param_convert(2);
		copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
	}
}
 
public PobierzOpisKlasy(klasa, Return[], len)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
	{
		param_convert(2);
		copy(Return, len, opisy_klas[klasa]);
	}
}
 
public PobierzKlasePrzezNazwe(const nazwa[])
{
	param_convert(1);
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
		if(equal(nazwa, nazwy_klas[i]))
			return i;
	return 0;
}
 
public PobierzZdrowieKlasy(klasa)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
		return zdrowie_klas[klasa];
	return -1;
}
 
public PobierzInteligencjeKlasy(klasa)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
		return inteligencja_klas[klasa];
	return -1;
}
 
public PobierzKondycjeKlasy(klasa)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
		return kondycja_klas[klasa];
	return -1;
}
 
public PobierzWytrzymaloscKlasy(klasa)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
		return wytrzymalosc_klas[klasa];
	return -1;
}
 
public PobierzGrawitacjeKlasy(klasa)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
		return grawitacja_klas[klasa];
	return -1;
}
 
public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
	ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);
 
public ZarejestrujPerk(plugin, params)
{
	if(params != 4)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(++ilosc_perkow > MAX_ILOSC_PERKOW)
		return -1;
 
	pluginy_perkow[ilosc_perkow] = plugin;
	get_string(1, nazwy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
	get_string(2, opisy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_OPISU);
	min_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(3);
	max_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(4);
 
	return ilosc_perkow;
}
 
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
	if(params != 8)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
		return -1;
 
	pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
 
	get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
	get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
 
	bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
	zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
	kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
	inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
	wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
	grawitacja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
 
	return ilosc_klas;
}
 
stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
	if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
	new wId = get_weaponid(weapon)
	if(!wId) return 0
	new wEnt
	while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
	if(!wEnt) return 0
 
	if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
 
	if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
 
	set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
	return 1
}
 
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
	message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
	write_short( duration );	// Duration of fadeout
	write_short( holdtime );	// Hold time of color
	write_short( fadetype );	// Fade type
	write_byte ( red );		// Red
	write_byte ( green );		// Green
	write_byte ( blue );		// Blue
	write_byte ( alpha );	// Alpha
	message_end();
}
 
stock fm_give_item(index, const item[]) {
	if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
		return 0;
 
	new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));
	if (!pev_valid(ent))
		return 0;
 
	new Float:origin[3];
	pev(index, pev_origin, origin);
	set_pev(ent, pev_origin, origin);
	set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
 
	new save = pev(ent, pev_solid);
	dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
	if (pev(ent, pev_solid) != save)
		return ent;
 
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
 
	return -1;
}
 
public BlokujKomende()
	return PLUGIN_HANDLED;
 
public plugin_end() save_speed()
public load_speed()
{
    new mapname[35]
    get_mapname(mapname,34)
    new vaultkey[64],vaultdata[256]
    format(vaultkey,63,"%s-speed",mapname)
    format(vaultdata,255,"%s#%f#",bestmapname,bestmapspeed)
    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
 
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
 
    new besstname2[32]
    new bestmaptime[33]
 
    parse(vaultdata, besstname2,31,bestmaptime,32)
 
    bestmapspeed = str_to_float(bestmaptime)
 
    bestmapname=besstname2
 
 
    return PLUGIN_CONTINUE
}  
 
public save_speed(){
 
    new mapname[35]
    get_mapname(mapname,34)
    new vaultkey[64],vaultdata[256]
    format(vaultkey,63,"%s-speed",mapname)
    format(vaultdata,255,"%s#%f#",bestmapname,bestmapspeed)
    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
    //zapis recordu servera
 
 
 
    return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
public speed(id)
{
	new Float:vect[3]
	entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
	new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
	if (floatabs(vect[2])>250) 
		return 0
	return sped
}
public sprawdz_speeda(){
	for (new i=1;i<33;i++){
		if (!is_user_connected(i))continue
 
		if (maxspeed[i]>bestmapspeed){
			bestmapspeed=maxspeed[i]
			bestmapname=name[i]
 
		}
	}
}
public client_PreThink ( id ){
 
	if (speed(id)>maxspeed[id]+10){
		maxspeed[id]=speed(id)
		get_user_name(id,name[id],33)
 
	}
 
 
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/