Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Warszawiak - zdjęcie

Warszawiak

Rejestracja: 31.01.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.07.2022 12:25
-----

#764228 Darmowy Vip w nocy

Napisane przez ori w 21.01.2020 15:56

Ten plugin jest do du#y niektórym graczom daje vipa a niektórym nie daje kiedy mu się podoba nie patrzy na czas gó#no nie plugin

Ja mam go na serwerze i używam, wszystko dobrze śmiga. Może twój serwer jest gó#no i do du#y ze nie działa jak należy? 


  • +
  • -
  • 2


#568090 Darmowy Vip w nocy

Napisane przez QuatZo w 29.08.2013 09:33

W pluginie nie było dopisane, co ma zrobić, gdy admin nie posiada flagi "z" (zwykłego gracza). W takim przypadku, admin nie był brany pod uwagę i nie dostawał V.I.P.'a. Problem też polegał na tym, iż V.I.P z flagami "tz", po minięciu wyznaczonych godzin, tracił V.I.P'a, dlatego trochę edytowałem ten plugin i powinno być dobrze. Autora nie zmieniałem, bo ja to tylko edytowałem.

 

Cały kod:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Free VIP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Karol33k"

new g_FreeVip[33];
new g_Time_1, g_Time_2

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    g_Time_1 = register_cvar("free_vip_time_from", "21")
    g_Time_2 = register_cvar("free_vip_time_to", "09")
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
    
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
    new szTime[3]
    get_time("%H",szTime,2)
    
    new Time_1 = get_pcvar_num(g_Time_1)
    new Time_2 = get_pcvar_num(g_Time_2)
    
    new iTime = str_to_num(szTime)
    if( 20 <= iTime <= 24 )
    {
        if( (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) )
        {
			g_FreeVip[id] = false;
        }
    }
    else if( 00 <= iTime <= 09 )
    {
        if( !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) )
        {
            remove_user_flags(id, ADMIN_USER);
            set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
            g_FreeVip[id] = true;
            set_hudmessage( 255, 255, 255, -1.0, 0.87, 0, 0.0, 12.0, 0.1, 0.2, -1 );
            show_hudmessage ( id, "%L", id, "Darmowy Vip!!", Time_1, Time_2)
        }
    }
    else if( g_FreeVip[id] )
    {
        remove_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
        set_user_flags(id, ADMIN_USER);
        g_FreeVip[id] = false;
    }
}

Jeżeli ktoś nie potrafi tego zapisać, pliki *.sma i *.amxx w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#21357 Wypisywanie wiadomości na HUD

Napisane przez soja w 26.10.2008 20:24

Cześć wszystkim. Mój pierwszy post na forum wink.gif Jako, że poprzedni artykuł o tej tematyce nie do końca wypalił, postanowiłem coś naskrobać smile.gif

Do wyświetlania wiadomości na HUDzie użytkownika służą dwie funkcje:
set_hudmessage - formatuje wysyłaną wiadomość,
show_hudmessage - wysyła wcześniej ustawioną wiadomość na HUD.
Składnia set_hudmessage:
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
Teraz po kolei:
red - wartość czerwonego koloru (0-255)
green - wartość zielonego koloru (0-255)
blue - wartość niebieskiego koloru (0-255)
x - pozycja X wiadomości. Jest to wartość Float, więc zakres podajemy od 0.1 do 1.0. Aby wycentrować użyj wartości -1
y - pozycja Y wiadomości. Wartości jak wyżej.
mapwn5.png
effects - Efekt wiadomości:0 - wiadomość pojawia się i znika. Tempo pojawiania się/znikania możemy zmieniać przez edytowanie odpowiednio: fadeintime / fadeouttime
1 - wiadomość z efektem migotania.
2 - wiadomość z efektem wypisywania tekstu litera po literze. Szybkość wypisywania pojedynczej litery możemy modyfikować, podając ją w parametrze fadeintime.
fxtime - długość wyświetlania się efektu (nie jestem do końca pewny co do tego parametru, będe wdzięczny za info)
holdtime - długość wyświetlania się wiadomości (w sekundach)
fadeintime - długość pojawiania się tekstu (im większa wartość tym wolniej tekst się pojawia)
fadeouttime - długość zanikania tekstu (jak wyżej)
channel - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy -1, zostanie on wybrany automatycznie.
[/list]Użycie set_hudmessage:
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(id, "Witaj!")
Powyższy kod ustawia czerwoną wiadomość "Witaj!" dokładnie na środku ekranu, wyświetlaną przez 7 sekund.

Formatowanie wiadomości może ułatwić Hudmessage Generator, który wchodzi w skład AMXX-Studio (W menu Generators).
Natomiast w odczytywaniu kolorów może pomóc np. ColorShemer.
W pozycjonowaniu wiadomości może również pomóc ten plugin.

Składnia set_hudmessage:
show_hudmessage ( index, message[], ... )
index - ID gracza (1-32). Jeśli zostanie ustawiony na 0, wiadomość będzie widoczna dla wszystkich graczy.
message - wiadomość wysyłana na serwer.

Użycie:

show_hudmessage(id, "Witaj!")
Wiadomość możemy również formatować:
show_hudmessage(id, "Twoje hp: %d", player_hp)
Aby opuścić linijkę należy użyć sekwencji: ^n
show_hudmessage(id, "Linia nr1!^nLinia nr2!")
* W jednej wiadomości możemy użyc maksymalnie 479 znaków.
* Zawijanie wierszy zaczyna się powyżej 69 znaków.
* Pamiętaj, by użyc set_hudmessage przed wywołaniem show_hudmessage.

---
To by było na tyle smile.gif Wiem, że to nic odkrywczego, ale mam nadzieję, że się przyda.
Tekst w całości mojego autorstwa, proszę nie kopiować smile.gif
  • +
  • -
  • 87


#726649 [KOSZ] Paczka Sklep SMS

Napisane przez GwynBleidD w 27.05.2016 21:21

Złamanie regulaminu forum.
Przeczytaj go, zastosuj się do niego a następnie załóż nowy temat.

Regulamin forum dostępny jest pod adresem AMXX.pl/topic/3-regulamin-forum
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 2


#751360 Vip

Napisane przez K@MILOVVSKY w 27.07.2018 21:26

Użyj kompilatora pod 1.8.2. 

 


  • +
  • -
  • 1


#751230 Vip

Napisane przez K@MILOVVSKY w 22.07.2018 21:57

vipek.amxx i ChatFix_SteamUpdate2017.amxx do plugins,

vip.txt do cstrike.

 

W plugins.ini najpierw dodaj vipek.amxx, a pod nim ChatFix_SteamUpdate2017.amxx - jest to plugin, który naprawia błąd s1:s2

 

 

  • +
  • -
  • 1


#751235 Vip

Napisane przez maCotsu w 22.07.2018 23:53

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
 
#define g_Buffer 1536
 
forward amxbans_admin_connect(id);
 
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
menu, menu_callback_handler, weapon_id;
 
new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
register_clcmd("say_team", "VipChat");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
 
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_footsteps(id,1);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), CS_ARMOR_VESTHELM);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
recharge(id);
show_vip_menu(id);
}
public menu_1_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public menu_2_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public menu_3_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "ammo_556natobox");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 100);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200);
}
public menu_4_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "ammo_buckshot");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m3", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 8);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32);
}
public menu_5_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
public recharge(id){
new wid=get_user_weapon(id);
if(wid){
new weaponname[32], weid;
get_weaponname(wid, weaponname, 31);
weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
if(weid){
cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
}
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
 
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?800:500));
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wAK47 + Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wM4A1 + Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wKrowa + Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wShotgun + Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAWP + Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=2){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==3){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==4){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=2){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
if(item==2){
menu_3_handler(id);
}
if(item==3){
menu_4_handler(id);
}
if(item==4){
menu_5_handler(id);
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
 
if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
ShowVipsMotd(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id){
new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];
 
Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<html><body bgcolor=Black><br>");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<center><table frame=^"border^" width=^"600^" cellspacing=^"0^" bordercolor=#4A4344 style=^"color:#56A5EC;text-align:center;^">");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "<tr><td><b>#</b></td><td><b>Nick</b></td></td></tr>");
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<tr>");
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td><font color=Red>%d</font></td>", i + 1);
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td>%s</td>", g_Name);
Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "</tr>");
}
Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"</center></body></html>");
 
show_motd(id, Data, "Vipy Online");
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
 
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public VipChat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];
 
read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);
 
if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
 
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
        new id = get_msg_arg_int(1);
        
        if(!is_user_connected(id) && !g_Vip[id])      return PLUGIN_CONTINUE;
        
        new szTmp[256],szTmp2[256];
        get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
        
        new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";
        
        if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
                add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
                add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
                add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
        }
        else{
                add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
                add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
        }
        
        set_msg_arg_string(2,szTmp2);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

  • +
  • -
  • 1


#198147 Menu /zakup

Napisane przez Skilled w 20.12.2010 23:25

co to ma być, frajer dla mnie napisał takie coś i myślisz że jesteś fajny, bo skopiowałeś...

pff, tylko pozmieniałeś txt.

o boże co to się dzieję na tym forum -.- same nie ogary, co by tylko kopiowali -.-
  • +
  • -
  • -1