Sądziłem, że są dość jasne, ale niech będzie
Posta oczywiście nie mogę zedytować, więc rozpiszę to tutaj.
bf1_db_host "127.0.0.1" // host bazy danych bf1_db_user "user" // użytownik bazy danych bf1_db_pass "pass" // hasło bazy danych bf1_db_database "db" // nazwa bazy danych bf1_active "1" // 1 - mod włączony | 0 - mod wyłączony bf1_badgepowers "1" // 1 - moce odznak włączone | 0 - moce odznak wyłączone bf1_help_url "http://cs-reload.pl/bf1webdocs" // link do plików pomocy na serwerze www bf1_xpminplayers "3" // od jakiej liczby graczy mod liczy fragi bf1_icon_time "1.5" // czas wyświetlania ikony rangi na głową gracza bf1_package_enabled "1" // 1 - paczki włączone | 0 - paczki wyłączone bf1_package_drop_chance "8" // szansa 1/x na wypadnięcie paczki bf1_badge_hp "5" // dodatkowe HP za każdy poziom odznaki za walkę bronią wsparcia bf1_badge_speed "10.0" // dodatkowa prędkość za każdy poziom odznaki za walkę bronią smg bf1_badge_money "250" // dodatkowa kasa co rundę za każdy poziom odznaki za walkę bronią snajperską bf1_bonus_armor "25" // dodatkowa kamizelka za każde zdobyte 10 odznak
Zapomniałem też wspomnieć o natywach.
Plugin udostępnia podstawowe natywy odznak, więc bez problemu można np. sprzedawać je.
W załączniku jest gotowy plugin usługi dla SklepuSMS autorstwa SeeKa.
Trzeba go oczywiście skompilować lokalnie, bo kompilator AMXX.pl nie ma biblioteki shop_sms.
/* Zwraca liczbę odznak */ native bf1_get_maxbadges(); /* Zwraca nazwę odznaki o podanym id i poziomie */ native bf1_get_badge_name(badge_id, badge_level, name[], len); /* Zwraca poziom odznaki o podanym id gracza o podanym indexie */ native bf1_get_user_badge(index, badge_id); /* Ustawia poziom odznaki o podanym id gracza o podanym indexie */ native bf1_set_user_badge(index, badge_id, level);