Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HadesSoul - zdjęcie

HadesSoul

Rejestracja: 30.01.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.06.2025 21:22
-----

#739194 Battlefield One Mod

Napisane przez O'Zone w 03.05.2017 21:12

Sądziłem, że są dość jasne, ale niech będzie :)

Posta oczywiście nie mogę zedytować, więc rozpiszę to tutaj.

cvary

bf1_db_host "127.0.0.1" // host bazy danych
bf1_db_user "user" // użytownik bazy danych
bf1_db_pass "pass" // hasło bazy danych
bf1_db_database "db" // nazwa bazy danych

bf1_active "1" // 1 - mod włączony | 0 - mod wyłączony
bf1_badgepowers "1" // 1 - moce odznak włączone | 0 - moce odznak wyłączone
bf1_help_url "http://cs-reload.pl/bf1webdocs" // link do plików pomocy na serwerze www
bf1_xpminplayers "3" // od jakiej liczby graczy mod liczy fragi
bf1_icon_time "1.5" // czas wyświetlania ikony rangi na głową gracza
bf1_package_enabled "1" // 1 - paczki włączone | 0 - paczki wyłączone
bf1_package_drop_chance "8" // szansa 1/x na wypadnięcie paczki
bf1_badge_hp "5" // dodatkowe HP za każdy poziom odznaki za walkę bronią wsparcia
bf1_badge_speed "10.0" // dodatkowa prędkość za każdy poziom odznaki za walkę bronią smg
bf1_badge_money "250" // dodatkowa kasa co rundę za każdy poziom odznaki za walkę bronią snajperską
bf1_bonus_armor "25" // dodatkowa kamizelka za każde zdobyte 10 odznak

inne informacje

Zapomniałem też wspomnieć o natywach.

Plugin udostępnia podstawowe natywy odznak, więc bez problemu można np. sprzedawać je.

W załączniku jest gotowy plugin usługi dla SklepuSMS autorstwa SeeKa.

Trzeba go oczywiście skompilować lokalnie, bo kompilator AMXX.pl nie ma biblioteki shop_sms.

/* Zwraca liczbę odznak */
native bf1_get_maxbadges();
/* Zwraca nazwę odznaki o podanym id i poziomie */
native bf1_get_badge_name(badge_id, badge_level, name[], len);
/* Zwraca poziom odznaki o podanym id gracza o podanym indexie */
native bf1_get_user_badge(index, badge_id);
/* Ustawia poziom odznaki o podanym id gracza o podanym indexie */
native bf1_set_user_badge(index, badge_id, level);

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#765634 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 06.04.2020 20:06

Jako, że nazbierało się trochę zmian, postanowiłem wydać wersję 1.5.1.

Jak zawsze changelog można znaleźć w opisie najnowszego wydania.

Tym razem są to głównie drobne poprawki ;)


  • +
  • -
  • 2


#765013 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie pluginu

Napisane przez Rivit w 07.03.2020 14:44

wersja z mozliwoscia dostoswania komend (zobacz w .sma)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#764954 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie pluginu

Napisane przez Rivit w 03.03.2020 21:43

test, pisałem to na kolanie i na szybko, moze nie dzialac. Czesc kodu zajumałem z pluginu played time

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#764051 Problem z pluginem statsx_shell

Napisane przez nojaknie w 14.01.2020 19:01

A może tak podmianka?  :P

https://amxx.pl/topi...ultimate-stats/


  • +
  • -
  • 1


#763803 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 08.01.2020 18:50

Po kolejnej dłuższej przerwie wróciłem do CoDa i efektem jest wydanie wersji oznaczonej numerem 1.5.0.

Zaktualizowana została także dokumentacja.

Zmiany i nowości to:

1. Zaimplementowano system dostępu do przedmiotów - co jest zdecydowanie największą zmianą.

Pomysł na to pojawił się już bardzo dawno, ale był odkładany, bo do rozważenia było sporo scenariuszy jego działania w odniesieniu do pozostałych pluginów.

Dostęp do danego przedmiotu może zostać zablokowany na dwa sposoby:

- Dodanie flagi jako piątego parametry w cod_register_item (można tym samym w prosty sposób tworzyć np. itemy VIP),

- Dodanie forwardu cod_item_check w pluginie przedmiotu, który zostanie wywołany przy sprawdzaniu dostępu (przykład można zobaczyć w itemie Cień).

2. Dodano nowy natyw: cod_weapon_drop.

Pozwala on na wyrzucenie dowolnej broni gracza, a jeśli nie zostanie podana żadna broń, to wyrzucona zostanie aktualnie trzymana przez gracza.

3. Dodano wywoływanie eventu śmierci w silniku przy zabiciu gracza z wykorzystaniem cod_inflict_damage.

Normalnie obrażenia wywołane przez ten natyw nie są wychwytywane przez Ham_TakeDamage.

4. Poprawiono brak resetu noża VIP, gdy gracz nie posiada już do niego dostępu (dzięki Pi0tRuS).

5. Poprawiono plugin darmowego honoru (dzięki Pi0tRuS).

6. Poprawiono resetowanie licznika użycia apteczek w nowej rundzie.

7. Poprawiono warunek dotyczący przyznawania expa za medale (dzięki HadesSoul).

8. Zablokowano otrzymywanie obrażeń od upadku po użyciu przedmiotu Skrzydła Archanioła.

9. Częściowo zrefaktoryzowano silnik moda i wprowadzono kilka mniejszych usprawnień.

 

PS. Jak już kiedyś wspominałem, ewentualne bugi i propozycje proszę zgłaszać jako issue na GitHubie, bo po właśnie projekt jest umieszczony w repozytorium.


  • +
  • -
  • 3


#753533 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez O'Zone w 24.11.2018 17:20

opis

Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".

Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw

i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.

Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować

długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.

 

Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,

postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.

 

Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)

i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać

- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.

Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,

które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.

Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.

Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki

i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.

 

Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.

 

komendy

Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".

Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.

 

cvary

Spoiler

 

inne informacje

Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".

Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.

Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc

Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.

 

download

Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod


  • +
  • -
  • 32


#761889 Reunion banuje serwer za floodowanie

Napisane przez Vakos w 09.10.2019 11:49

Polecam pobrać najnowszą wersję - 0.1.92

Najnowsza wersja w załączniku

 


  • +
  • -
  • 2


#745779 Problem z Pluginem Perk

Napisane przez AwIlL^^ w 09.01.2018 22:52

Zoptymalizowałem to co się dało...

Ale i tak umieram z ciekawości czemu podałeś perk krycie bez pliku inc xD
Jedynie mogę zakładać, że będzie działać

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#745786 Problem z Pluginem Perk

Napisane przez AwIlL^^ w 10.01.2018 11:12

już się kompiluje

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#743029 Cod Mod Ograniczenie Exp x lvl

Napisane przez wacho w 03.10.2017 22:21

Mozna tez zrobic tabelke expa
  • +
  • -
  • 1


#743027 Cod Mod Ograniczenie Exp x lvl

Napisane przez Toldi w 03.10.2017 21:05

Tak da się. W evencie śmierci gdzie nadaje się exp dajesz sprawdzenie gdzie sprawdzasz lvl gracza i nadajesz odpowiednią ilość xp.


  • +
  • -
  • 1


#711055 Zombie Escape v2.2 EDIT

Napisane przez 4motion w 29.08.2015 19:03

Jako że jest bardzo mało serwerów typu Zombie Escape udostępniam wam paczke z mojego serwera, paczka nie została wykonana przeze mnie lecz edytowana i mój wkład w paczke to jakieś 30%. Nie licze na pochwały nie obchodzą mnie hejty ja tylko chce żeby dużo serwerów miało ten mod bo jest MEGA ! i idzie na nim duzo zarobić!

 

Moje edycje to:

 

-Zmiana silnika gry

-Dodanie pluginów

-Dodanie Vipa

-Dodanie Systemu diamentów

-Usunięcie reklam z silnika gry

 

Plugins

; PLUGINS BY 4motion

amxbans_core.amxx		;amxbans
amxbans_main.amxx debug		;amxbans

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer


; TUTAJ dopisuj samodzielnie zainstalowane pluginy:

zombie_escape_v2.2.amxx	; zombie ucieczka
vip.amxx		; vip
;vips_online.amxx	; vipy online
parachute.amxx		; spadochron
kontakt.amxx		; kontakt
statscfg.amxx		; statyczny ban
ad_block.amxx		; blokada reklam
ad_manager.amxx		; reklamy w sayu
admin_spec_esp.amxx	; wh admina
amx_ip.amxx		; ip ludzi w konsoli
;bb_ammopacks.amxx	; ammopacki
FrostNade.amxx		; granaty
ghw_weapon_replacement.amxx	;bronie
imessage.amxx		; wiadomosc
server_menu_v2.amxx	; serwer menu
stop_botom.amxx		; stop botom
;4fun.amxx
;drshop.amxx
;narkotyki.amxx
;unlimited_money.amxx
block_team_flash.amxx
;moneysystem.amxx
;shop.amxx
health_bar.amxx
admin_chat_colors.amxx
;nademodes.amxx
;podpalajacy.amxx
napalm_nades.amxx
cs_player_models_api.amxx
players_models.amxx
target_info.amxx
zglos.amxx
sklep_sms.amxx
;_________________________________________________________________________________________________________
;SYSTEM DIAMENTOW I pluginów ZWIAZANYCH Z DIAMENTAMI     ;Opisy:

system_diamentow_sklep.amxx debug      ;Caly system diamentow + sklep (JESLI WYLACZYC TO PONIZSZE PLUGINY NIE BEDA DZIALAC!)
menu_diamenty.amxx                        ;Glowne menu diamentow say /d lub /diamenty 
Hud_diamenty.amxx                           ;Wyswietla ilosc diamentow pod radarem
dodaj_diamenty.amxx                        ;Admin moze dodawac diamenty komenda w console
wypadajace_diamenty.amxx             ;Z martwego ciala wypadaja diamenty 
regeneracja_diamentow.amxx debug         ;Co 300sekund przegranych na servie kazdemu dodaje diamenty
gracze_diamenty.amxx                      ;Po wpisaniu w say /gracze wyswietla aktywnych graczy i pokazuje kto ile ma diamentow
;zakup_diamenty.amxx                       ;Mozliwosc wymiany dolarow na diament say /zakup
bank.amxx                                            ;Zabezpieczenie przed kradziezami say /bank

;admi_diamenty.amxx                        ;test


Cvary 



;///////////////////smoke zamrazajacy///////////////////

hns_fn_color "0 128 255" - kolor smugi za granatem, wybuchu, koloru ekranu podczas zamro�enia. Zmieni si� na nast�pnej mapie po zmianie cvara!
hns_fn_duration 7.0 - czas trwania zamro�enia w sekundach
hns_fn_delay 1.5 - czas do wybuchu granatu w sekundach
hns_fn_hitself 0 - 1 lub 0 - mo�liwo�� zamro�enia samego siebie
hns_fn_damage 100 - Zadawane obra�enia podczas wybuchu ka�demu zamro�onemu. ( je�li hitself = 1, to zada obra�enia te� samemu sobie )

;///////////////////he podpalajace///////////////////

napalm_on 1 Włącza/Wyłącza napalm
napalm_override 1 Jak włączone wszystkie Granaty He to napalm
napalm_price 1000 - Koszt napalmu (jeśli napalm_override wyłączony )
napalm_buyzone 0 Jeśli włączony gracz musi być w strefie kupowanie by kupić nade (jeśli napalm_override wyłączony)
napalm_radius 300 Promień działania napalmu
napalm_hitself 0 Jeśli włączone właściciel napalmu też dostaje od niego obrażenia
napalm_spread 1 - Gracze palący się mogą innych zapalić jak ci ich dotkną
napalm_duration 8 - Jak długo pali się napalm w sekundach
napalm_damage 20 - ile ogień zabiera obrażeń co 0.2 sekundy
napalm_cankill 1 - czy ogień może zabić ofiarę napalmu
napalm_slowdown 0.5 - Szybkość palenia się ognia wolno 0.1-0.9 szybko

//SYSTEM DIAMENTOW

db_host //ip bazy danych
db_user //nazwa uzytkownika
db_pass //haslo
db_database //nazwa bazy danych

jb_maxjp "3000" //maksymalna ilosc Diamentow
jb_tt "1" //+Diamentow za zabicie tt
jb_ct "2" //+Diamentow  za zabicie ct
jb_hs "1" //+Diamentow  za zabicie z headshotem
jb_zapis "2" //typ zapisu - 1 = sql, 2 = nvault
jb_hud "2" //0 - off, 1 - status, 2 - hud

//zglos

report_host "" // Host MySQL

report_user "" // Użytkownik MySQL

report_pass "" // Hasło MySQL

report_base "" // Baza MySQL

report_number_shout "3"

report_check_admin "0"

DOWNLOAD:

 

http://www28.zippysh...hwMc4/file.html


  • +
  • -
  • 14


#741391 Problem z perkiem

Napisane przez Rivit w 24.07.2017 19:38

Jakie errory to są, chodzi mi o logi z debuga


  • +
  • -
  • 1


#741353 Problem z perkiem

Napisane przez Rivit w 23.07.2017 11:31

#include <amxmodx>
#include <perki>
#include <ColorChat>
#include <engine>

new const perk_name[] = "Krycie";
new const perk_desc[] = "Twoja widocznosc spada do LW";

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	register_perk(perk_name, perk_desc, 50, 100);
}
public perk_enabled(id, wartosc)
{
	if(random(5))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[Matka Sakmana] ^1Niestety nie otrzymasz perku! Nie udalo ci sie go wylosowac!")
		return PERK_STOP
	}

	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, wartosc);	

	return PERK_CONTINUE
}

public perk_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 1