Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wonsz żeczny - zdjęcie

wonsz żeczny

Rejestracja: 29.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2022 19:23
-----

#722976 2x wieksze dmg z ak

Napisane przez wonsz żeczny w 18.03.2016 14:54

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "SVIP 2x DMG AK"
#define WERSJA "1.0"
#define AUTOR "wonsz"


#define FLAGA_VIPA "" //// w cudzyslow wstaw jaka flage ma svip np. ADMIN_LEVEL_H


public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, WERSJA, AUTOR )

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}

public TakeDamage( this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits ) 
{
	if( !is_user_connected( idattacker ) || !is_user_connected( this ) )
		return HAM_IGNORED

	if( !is_user_alive( idattacker ) || !is_user_alive( this ) )
		return HAM_IGNORED

	if( !has_flag( idattacker, FLAGA_VIPA ) )
		return HAM_IGNORED

	if( get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 )
	{
		damage *= 2
	}

	SetHamParamFloat( 4, damage )

	return HAM_IGNORED
}

Dodaj tam wyżej flage svipa, skompiluj i wrzuć na serwer.


  • +
  • -
  • 1


#722949 Zabojca + info

Napisane przez wonsz żeczny w 17.03.2016 22:03


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Zabojca_info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Toldi"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "dajhp", "a")
}


public dajhp()
{
	new zabojca = read_data(1)
	new ofiara = read_data(2)
	new dodajhp = get_user_health(zabojca) + 50

	if( zabojca == ofiara )
		return PLUGIN_HANDLED

/////////////////////////// uzylem warunku gdy zabojca jest rowny ofierze, czyli tekst nie bedzie
/////////////////////////// wyzwietlany przy samobojstwie

	set_user_health(zabojca, dodajhp)
	new Name[ 33 ]
	get_user_name( ofiara, Name, sizeof( Name ) )
/////////////// pobralem nick ofiary
 
	new Name2[ 33 ]
	get_user_name( zabojca, Name2, sizeof( Name2 ) )
/////////////// pobralem nick zabojcy

	client_print(zabojca, print_chat, "Zabiles %s", Name) /// tutaj zmienione
	client_print(ofiara, print_chat, "Zostales zabity przez %s", Name2) /// tutaj zmienione
 
	return PLUGIN_HANDLED
}

Przeanalizuj kod oraz go przetestuj :)


  • +
  • -
  • 1


#722907 Sklep dla CT i TT

Napisane przez wonsz żeczny w 16.03.2016 16:29

public Poczatek_Rundy()
{
	for(new id = 1 ; id < 33 ; id++)
	{
		if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
		{
			new pack_hs = get_cvar_num("jb_hs")
			ilosc_jbpack[id] += pack_hs
			ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 Dostales bonus za bycie Vipem: ^x04+%i ^x01 Diamenty, prefix, pack_hs);
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#722699 Plugin nie spełnia działania

Napisane przez wonsz żeczny w 12.03.2016 12:37

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <csx>
#include <csstats>

#define VERSION "0.1"

public plugin_init()
{
	register_plugin("pompa v1", VERSION, "pompa squad nO1");
	register_logevent("zabierane_obrazenia", 2, "1=Round_Start") 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "zabierane_obrazenia")
}
public zabierane_obrazenia(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
	new stats[8],bodyhits[8]
	get_user_stats(attacker, stats, bodyhits)

	new pompa = get_user_weapon(attacker)

	if(pompa == CSW_M4A1)
	{
		if (is_user_connected(attacker) && is_user_alive(attacker) && stats[0] >= 500)
   		{
        		SetHamParamFloat(4, damage * 2)
		}
	}
}

Sprawdź :D


  • +
  • -
  • 1


#721545 Szukam pluginu /skiny

Napisane przez wonsz żeczny w 25.02.2016 16:47

Takiego pluginu nie ma na tym forum.

Mogę ci wykonać taki plugin, po wpisaniu tej komendy otworzy motd i je już sam musisz zrobić.

 

Stwórz plik skiny.txt , wrzuć do cstrike i wpisz tam co chcesz w motd. Oczywiście w html.

 

Załączony plik  skiny.sma   301 bajtów  72 Ilość pobrań
  skiny.amxx

 


  • +
  • -
  • 1


#721175 Problem z natywami od expa!!!

Napisane przez wonsz żeczny w 21.02.2016 12:10

public native_set_user_zloto( id, ile )
{
       player_xp[ id ] =+ ile
}

Sprawdź tak :D


  • +
  • -
  • 1


#720892 Problem z Serwerem (Segmentation fault)

Napisane przez wonsz żeczny w 18.02.2016 13:34

Najczęściej wywala ten błąd gdy ma się wgrane zabezpieczenia na serwer czyli te orpheu itp.

Jeśli masz, powyłączaj je.


  • +
  • -
  • 1


#720716 Duże zużycie procesora+ Parę pytań do was!

Napisane przez wonsz żeczny w 16.02.2016 12:06

Ja mam 1`rdzeniowy, 1 wątkowy procek i system mi śmiga bo wszystko co mi nie potrzebne od razu usuwam.

Ramu mam 3 GB na 64 bitowej 7, przycinek brak.

Jeśli zadbasz o system to na wszystkim będzie działać.

A legenda głosi, że mój procek był kiedyś wykorzystany przynajmniej w 90% :D


  • +
  • -
  • 1


#720704 Duże zużycie procesora+ Parę pytań do was!

Napisane przez wonsz żeczny w 15.02.2016 23:39

Następnym razem nie kupuj HP, każdy ci powie, że nie warto i nawet sam to zauważyłeś.

Co do ubezpieczenia to zależy, musisz przeczytać papier :D

Jeśli przeinstalujesz system - tak będzie wydajniejszy.

Możesz spróbować oczyścić system, odinstalować wszystkie zbędne programy, usunąć foldery i pliki.

Do tego w folderze WINDOWS wyczyść foldery Prefetch i Temp.

 

Jeśli pobierałeś rzeczy z nie znanych stron to może pomóc antywirus ale szansa jest bardzo mała.

Wejdź też w Komputer, właściwości, zaawansowane ustawienia systemu, gdzie w zakładce zaawansowane w oknie Wydajność zmień ustawienia na uzyskanie najwyższej wydajności.


  • +
  • -
  • 1


#720511 Problem Exp W grupie nie działa tak jak trzeba!

Napisane przez wonsz żeczny w 13.02.2016 16:25

{
	new grupaExp = bb_get_team_id(kid)

	if( get_user_flags(kid) & ADMIN_LEVEL_E )
	{
		if( get_user_team(kid) == 1 )
		{
			Exp[kid] = Exp[kid] + 8
			client_print(kid, print_center, ".:+8 Expa i Zlota za Fraga w grupie [VIP]:.")
		} else {
			Exp[kid] = Exp[kid] +4
			client_print(kid, print_center, ".:+4 Expa i Zlota za Fraga w grupie [VIP]:."")
		}

	} else {

		if( get_user_team(kid) == 1 )
		{
			Exp[kid] = Exp[kid] + 8
			client_print(kid, print_center, ".:+4 Expa i Zlota za Fraga w grupie:.")
		} else {
			Exp[kid] = Exp[kid] +4
			client_print(kid, print_center, ".:+2 Expa i Zlota za Fraga w grupie:."")
		}
	}

	if( get_user_flags(grupaExp) & ADMIN_LEVEL_E )
	{
		if( get_user_team(grupaExp) == 1 )
		{
			Exp[grupaExp] = Exp[grupaExp] + 8
			client_print(grupaExp, print_center, ".:+8 Expa i Zlota za Fraga kolegi z grupy [VIP]:.")
		} else {
			Exp[grupaExp] = Exp[grupaExp] +4
			client_print(grupaExp, print_center, ".:+4 Expa i Zlota za Fraga kolegi z grupy [VIP]:."")
		}

	} else {

		if( get_user_team(grupaExp) == 1 )
		{
			Exp[grupaExp] = Exp[grupaExp] + 4
			client_print(grupaExp, print_center, ".:+4 Expa i Zlota za Fraga kolegi z grupy:.")
		} else {
			Exp[grupaExp] = Exp[grupaExp] +2
			client_print(grupaExp, print_center, ".:+2 Expa i Zlota za Fraga kolegi z grupy:."")
		}
	}
}

Ja bym to tak zrobił :D


  • +
  • -
  • 1


#720464 Przeniesienie drużyn za pomocą komendy /switch

Napisane przez wonsz żeczny w 13.02.2016 00:18

Masz plugin na zamiane drużyn ale przenieś punkty w ogóle. nie wiem czy jest wykonalne. Wątpię w to ale ja jeszcze nie jestem doświadczony więc do końca nie wiem.

 

Celowo ustawiłem komende /zamien zamiast /switch gdyż w amxmodx już istnieje taka komenda.

 

Załączony plik  switch.sma   571 bajtów  63 Ilość pobrań
  switch.amxx


  • +
  • -
  • 1


#720387 Teleportowanie gracza

Napisane przez wonsz żeczny w 11.02.2016 23:01

Zrób cvary

Haha :D

Może jeszcze bejcą ma walnąć?

 

Z odległościa nie wiem, bo nie umiem zmierzyć 300m xD

 

A co do czasu to:

 

na górze zmienna

new bool:moze[ 33 ]

w plugin_init dodaj

    set_task( 3.0, "CzasTeleportu", id )

a potem

public CzasTeleportu( id )
{
        if( moze[ id ] = false )
        {
	moze[ id ] = true
        }
}

To:

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

na

if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && moze[ id ])

potem za

UTIL_Teleport(id,300+1800) 

daj

moze[ id ] = false

jeszcze to

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
}

na

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true
moze[ id ] = true
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
} 

Spróbuj tak jak coś pisz.


  • +
  • -
  • 1


#720384 Dodanie losową wartość perku

Napisane przez wonsz żeczny w 11.02.2016 22:47

public cod_perk_enabled( id, wartosc )
{
wartosc_perku[ id ] = wartosc
ma_perk[ id ] = true


cod_set_user_bonus_health( id, cod_get_user_health( id, 0, 0 )+float( wartosc_perku[ id ] ) )
cod_set_user_bonus_intelligence( id, cod_get_user_intelligence( id, 0, 0 )+float( wartosc_perku[ id ] ) )
cod_set_user_bonus_trim( id, cod_get_user_trim( id, 0, 0 )+float( wartosc_perku[ id ] ) )
cod_set_user_bonus_stamina( id, cod_get_user_stamina( id, 0, 0 )+float( wartosc_perku[ id ] ) )
}


public cod_perk_disabled( id )
{
ma_perk[ id ] = false


cod_set_user_bonus_health( id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-float( wartosc_perku[ id ] ) )
cod_set_user_bonus_intelligence( id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-float( wartosc_perku[ id ] ) )
cod_set_user_bonus_trim( id, cod_get_user_trim( id, 0, 0 )-float( wartosc_perku[ id ] ) )
cod_set_user_bonus_stamina( id, cod_get_user_stamina( id, 0, 0 )-float( wartosc_perku[ id ] ) )
}

Te 2 publiki na dole podmień na to.


  • +
  • -
  • 1


#720289 Problem z kompilacją! (Zamknięcie menu!)

Napisane przez wonsz żeczny w 10.02.2016 20:03

if(key==9)
g_iMenuOffset[id] -= 8

zamień na

if(key==9)
    g_iMenuOffset[id] = 0

  • +
  • -
  • 1


#720277 Problem z kompilacją! (Zamknięcie menu!)

Napisane przez wonsz żeczny w 10.02.2016 19:10

Opcje wyjścia z menu robisz:

	keys += (1<<9)
	format(menu,511,"%s^n\w0. Wyjdz",menu)

Potem w tam coś zclass_pushed dodajesz, że jeśli wciśnie klawisz 0 (key 9) to zamykasz menu.

Tyle filozofii.

 

Poza tym podpowiedz, z tego co pamiętam gdy tworzysz menu musisz dodać przynajmniej jedno menu_additem ale tego nie jestem pewien :D


  • +
  • -
  • 1