Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wonsz żeczny - zdjęcie

wonsz żeczny

Rejestracja: 29.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2022 19:23
-----

#759852 Call of Duty Mod (by O'Zone)

Napisane przez wonsz żeczny w 07.07.2019 23:00

Zmieniałeś coś w kodzie?

Jak nie działa parę rzeczy, to wygląda to jakby coś było wpisane w plugin_init i niżej w kodzie nie zostało zaimplementowane.


  • +
  • -
  • 1


#759811 Top15

Napisane przez wonsz żeczny w 05.07.2019 09:44

https://amxx.pl/topi...kszym-poziomie/

 

Możesz wzorować się na tym pluginie, fajnie jest tam to zrobione.


  • +
  • -
  • 1


#759770 [ROZWIĄZANE] Defuse kit, paintballmod?

Napisane przez wonsz żeczny w 02.07.2019 17:44

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN	"1"
#define WERSJA	"1"
#define AUTOR	"1"

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, WERSJA, AUTOR )
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "spawned", 1 )
}
public spawned( id )
{
	if( get_user_team( id ) == 2 )
	{
		give_item(id, "item_thighpack");
	}
}


  • +
  • -
  • 1


#759471 Opcja która tylko działa w piątek, sobota, niedziela.

Napisane przez wonsz żeczny w 05.06.2019 15:43

Ja bym to zrobił tak, że zrobił bym zmienna np. dzien i przypisał jej liczbę jako dzień np. poniedziałek to 1.

Dziś jest środa to przypisał bym jej 3.

Jest funkcja time, która podaje godzinę, minutę i sekundę.

Proponowałbym co minute sprawdzać która jest godzina i minuta, i jeśli ta osiągnie 00:00 to wówczas do naszej zmiennej dodałbym 1 - dzien++

I oczywiście w każdą niedziele o godzinie 00:00 dzien = 1.

 

A i jeszcze dopisze.

Zmienna ta będzie się resetować po zmianie mapy więc zapis nvault do tego trzeba dorzucić.

Mam nadzieję, że ktoś zna łatwiejszy sposób :D

 

Jeszcze raz edit, poszperałem trochę i jednak się znalazło :)

https://amxx.pl/doku...a/f116/get-time

 

new dzien[2];

get_time( "%w", dzien, 1);

Poniedzialek to 0 a niedziela to 6 :D


  • +
  • -
  • 2


#759465 SZUKAM OSOBY CHĘTNE DO ZAŁOŻENIA SERWERA & SIECI

Napisane przez wonsz żeczny w 03.06.2019 12:02

Świetny deal, ty kupujesz serwer za 40 zł + jakaś reklama np. 60 zł a druga osoba ma rzucić 400-600 zł na sieć.

 


  • +
  • -
  • 1


#759447 Afk kiss - cvary.

Napisane przez wonsz żeczny w 01.06.2019 23:41

Cvary wyglądają dobrze, masz flagę "a" czyli "ADMIN_IMMUNITY"?

Bo tylko admini z tą flagą nie dostają kicka.


  • +
  • -
  • 1


#754540 Menu z wyborem /skiny K@MILOVVSKY - vip

Napisane przez wonsz żeczny w 27.12.2018 20:01

public client_authorized(id) 
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
		ZaladujNoze(id) 
}

Tak jest poprawnie.


  • +
  • -
  • 1


#744969 Problem z GodModem

Napisane przez wonsz żeczny w 09.12.2017 18:15

Jak chcesz godmod dla wszystkich to zamiast id dajesz 0.

set_user_godmode(id,1);`

na

set_user_godmode(0,1);

Tak jak zrobiłeś to tu

   client_print(0, [...])

  • +
  • -
  • 1


#741818 Potrzebuje VIP'a , nie z generatora ! :)

Napisane przez wonsz żeczny w 08.08.2017 16:51

Jak nie chcesz z generatora to sam sobie napisz, trochę tego kodu wyjdzie.

Mogę Ci zrobić z generatora + dopisać kilka linijek z tymi godzinami.


  • +
  • -
  • 1


#724790 Dodanie speeda po skoku, jak to zrobić?

Napisane przez wonsz żeczny w 14.04.2016 14:11

Kolegi wyżej lepiej nie słuchać.

Jako takiej bezpośredniej funkcji lub eventu odpowiadającego za skok nie ma, można użyć np. tego:

set_pev(id, pev_oldbuttons, pev(id, pev_oldbuttons) | IN_JUMP)

Ale jak złapać wylądowanie to nie wiem, może 

register_touch()

  • +
  • -
  • 1


#724064 Tworzenie natywów

Napisane przez wonsz żeczny w 02.04.2016 18:07

Jeśli chcesz zapisać tylko te podstawowe rzeczy czyli hp, nick i armor to się nie opłaca tego robić.

 

A jeśli nie to robi się to tak:

 

Tworzysz publica

public plugin_natives()
{
	register_native( "nazwa_natywu", "public_natywu", 1 )
}

Gdzie nazwa_natywu będzie używana do użycia funkcji w innym pluginie a public_natywu to przekierowanie do publica gdzie napiszesz co ma on wykonywać.

 

Po czym tworzymy nasz public, gdzie np. pobierzemy hp gracza.

public public_natywu( id )
{
return get_user_health( id )
}

lub takim natywem możemy dodawać punkty życia

public public_natywu( id )
{
set_user_health( id, get_user_health( id ) + 50 )
} 

Plik tekstowy biblioteki wiesz raczej gdzie wrzucić jak się za to zabierasz, w nim dopisujesz

native nazwa_natywu( id )

  • +
  • -
  • 1


#723652 Plugin, który automatycznie zmienia 16k $ na 16 monet.

Napisane przez wonsz żeczny w 28.03.2016 11:21

Użyłem wersji 1.1.1

 

Załączony plik  systemmonet.sma   8,46 KB  83 Ilość pobrań
  systemmonet.amxx


  • +
  • -
  • 1


#723545 Plugin, który automatycznie zmienia 16k $ na 16 monet.

Napisane przez wonsz żeczny w 27.03.2016 10:27

Plugin z monetami też napisać czy podasz jaki używasz?


  • +
  • -
  • 1


#723342 Jak zmienić ten tekst na kolorowy?

Napisane przez wonsz żeczny w 24.03.2016 13:50

if ( teamCounts[winnerTeam] == 0 || teamCounts[loserTeam] == 0 )
{
ColorChat(0, GREEN, "[PTB]^x03 Can't switch players, need players in each team.")

return
}

Dodaj też biblioteke

#include <ColorChat>

  • +
  • -
  • 1


#723317 moc klasy - wybuch po smierci buguje sie czasami i wywołuje się kilkakrotnie

Napisane przez wonsz żeczny w 23.03.2016 20:36

for (new i=0; i<=numfound; i++)
{ 

Wydaję mi się, że to może być powodem lecz również wydaję mi się, że się mylę.

 

Zadawanie obrażeń i logi pokażą się w zależności od wartości numfound.

 

Chociaż jeśli efekt wyświetla się również tyle razy to mit obalony :X

 

Można też dać tak:

public Death()
{

	new id = read_data(2);

	if( ma_klase[id] && !eksplodowal[ id ] )
	{
	Eksploduj(id)
	}
}
 

I oczywiście gdzieś na końcu publica Eskloduj 

	eksplodowal[ id ] = true

Różnie to w pawnie jest :D


  • +
  • -
  • 1