Zmieniałeś coś w kodzie?
Jak nie działa parę rzeczy, to wygląda to jakby coś było wpisane w plugin_init i niżej w kodzie nie zostało zaimplementowane.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
wonsz żeczny nie posiada znajomych
Napisane przez wonsz żeczny w 07.07.2019 23:00
Napisane przez wonsz żeczny w 05.07.2019 09:44
https://amxx.pl/topi...kszym-poziomie/
Możesz wzorować się na tym pluginie, fajnie jest tam to zrobione.
Napisane przez wonsz żeczny w 02.07.2019 17:44
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #define PLUGIN "1" #define WERSJA "1" #define AUTOR "1" public plugin_init() { register_plugin( PLUGIN, WERSJA, AUTOR ) RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "spawned", 1 ) } public spawned( id ) { if( get_user_team( id ) == 2 ) { give_item(id, "item_thighpack"); } }
Napisane przez wonsz żeczny w 05.06.2019 15:43
Ja bym to zrobił tak, że zrobił bym zmienna np. dzien i przypisał jej liczbę jako dzień np. poniedziałek to 1.
Dziś jest środa to przypisał bym jej 3.
Jest funkcja time, która podaje godzinę, minutę i sekundę.
Proponowałbym co minute sprawdzać która jest godzina i minuta, i jeśli ta osiągnie 00:00 to wówczas do naszej zmiennej dodałbym 1 - dzien++
I oczywiście w każdą niedziele o godzinie 00:00 dzien = 1.
A i jeszcze dopisze.
Zmienna ta będzie się resetować po zmianie mapy więc zapis nvault do tego trzeba dorzucić.
Mam nadzieję, że ktoś zna łatwiejszy sposób
Jeszcze raz edit, poszperałem trochę i jednak się znalazło
https://amxx.pl/doku...a/f116/get-time
new dzien[2];
get_time( "%w", dzien, 1);
Poniedzialek to 0 a niedziela to 6
Napisane przez wonsz żeczny w 03.06.2019 12:02
Napisane przez wonsz żeczny w 01.06.2019 23:41
Napisane przez wonsz żeczny w 27.12.2018 20:01
Napisane przez wonsz żeczny w 09.12.2017 18:15
Napisane przez wonsz żeczny w 08.08.2017 16:51
Napisane przez wonsz żeczny w 14.04.2016 14:11
Napisane przez wonsz żeczny w 02.04.2016 18:07
Jeśli chcesz zapisać tylko te podstawowe rzeczy czyli hp, nick i armor to się nie opłaca tego robić.
A jeśli nie to robi się to tak:
Tworzysz publica
public plugin_natives() { register_native( "nazwa_natywu", "public_natywu", 1 ) }
Gdzie nazwa_natywu będzie używana do użycia funkcji w innym pluginie a public_natywu to przekierowanie do publica gdzie napiszesz co ma on wykonywać.
Po czym tworzymy nasz public, gdzie np. pobierzemy hp gracza.
public public_natywu( id ) { return get_user_health( id ) }
lub takim natywem możemy dodawać punkty życia
public public_natywu( id ) { set_user_health( id, get_user_health( id ) + 50 ) }
Plik tekstowy biblioteki wiesz raczej gdzie wrzucić jak się za to zabierasz, w nim dopisujesz
native nazwa_natywu( id )
Napisane przez wonsz żeczny w 28.03.2016 11:21
Napisane przez wonsz żeczny w 27.03.2016 10:27
Napisane przez wonsz żeczny w 24.03.2016 13:50
Napisane przez wonsz żeczny w 23.03.2016 20:36
for (new i=0; i<=numfound; i++) {
Wydaję mi się, że to może być powodem lecz również wydaję mi się, że się mylę.
Zadawanie obrażeń i logi pokażą się w zależności od wartości numfound.
Chociaż jeśli efekt wyświetla się również tyle razy to mit obalony
Można też dać tak:
public Death() { new id = read_data(2); if( ma_klase[id] && !eksplodowal[ id ] ) { Eksploduj(id) } }
I oczywiście gdzieś na końcu publica Eskloduj
eksplodowal[ id ] = true
Różnie to w pawnie jest