ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść
no i po co ludzi w błąd wprowadzasz? Boski napisał, że się nie da, to się nie da. Jak dla mnie temat wyczerpany.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Robiin
w 25.12.2024 22:29
Napisane przez Robiin
w 26.11.2024 01:46
Napisane przez Robiin
w 15.11.2024 22:50
Napisane przez Robiin
w 01.11.2024 09:08
Napisane przez Robiin
w 13.06.2024 09:48
Do sprawdzenia
Napisane przez Robiin
w 13.05.2024 22:25
W The Walking Dead zauważyłem, że większość wyborów niby ma znaczenie, ale często nie wpływa na fabułę albo wpływ mają znikomy. Wiele wyborów prowadzi do tego samego miejsca, a zmienione są takie błahe rzeczy, jak na przykład postacie w tle (na przykład względem tego, kogo ocalisz wcześniej to ta osoba gdzieś sobie z tyłu chodzi ale nie odgrywa kluczowej roli w danym momencie). Dlatego też wydaje mi się, że zrobiony jest generalny zarys fabuły czy danej sceny/sytuacji, i jest on początkowo liniowy. A potem robione są konkretne odnogi. W TWD jest wiele rozdziałów - strzelam, że właśnie z powodu problemów z utrzymaniem wszystkiego w pamięci i zawiłością w kodzie - bo łatwiej jest czymś takim zarządzać.
Jakbym miał coś takiego zrobić, to główną historię podzieliłbym na rozdziały, a w każdym rozdziale zrobił konkretne odnogi, które później schodziłyby znów się w jedną historię.
Takie sekcje miałyby sens. Na przykład stoisz w pokoju i musisz ocalić jedną z dwóch osób. Wybierasz osobę A - przez co dalej odgrywa się scenariusz, w którym uciekacie sobie z danego pokoju, wsiadacie w auto i jedziecie w piździet. Od tego momentu osoba A traci swoją wartość dla historii i w następnych scenach może być już tylko gdzieś w tle. Czyli mamy schemat:
Wybór między A i B -> (Scena z wyborem A) lub (Scena z wyborem -> wyjście z budnyku i odjazd autem -> dalsza historia
Trafiłem na materiał, w którym gościu opowiada o tym wszystkim (i nawet jako przykład daje TWD!). Jeszcze nie miałem czasu obejrzeć ze zrozumieniem, także podsyłam link :
Napisane przez Robiin
w 19.04.2024 10:10
Napisane przez Robiin
w 06.04.2024 22:19
Napisane przez Robiin
w 04.04.2024 13:10
https://forums.allie...55&postcount=37
- [Set|Get]BodyGroup can't be used on v_ weapons. Don't know why exactly, but GET_MODEL_PTR returns a null pointer. If you put the v_ model on a dummy entity it works. So, maybe it's because model in not drawn or because attached or not designed to work on player's weapons.
Napisane przez Robiin
w 06.01.2024 17:30
Napisane przez Robiin
w 31.10.2023 18:28
Napisane przez Robiin
w 22.10.2023 19:41
Kiedy tworze zmienną adres_ip[33]
Zamiast tego potrzebujesz dwuwymiarową tablicę: adres_ip[33][33] - jeden wymiar na id gracza, drugi na ip.
Wtedy to:
adres_ip[id] = SQL_ReadResult(Query, 3);
zamieniasz na to:
SQL_ReadResult(Query, 3, adres_ip[id], charsmax(adres_ip[]));
Aktualnie próbujesz zapisać ip jako int, co jest bezsensowne.
Napisane przez Robiin
w 19.10.2023 17:46
Za słowa pokroju "relewantny" powinieneś kumpel dostać klapsa od kolegi.
Z zombie plague 4.3:
// Get whether the victim is in a crouch state static ducking ducking = pev(victim, pev_flags) & (FL_DUCKING | FL_ONGROUND) == (FL_DUCKING | FL_ONGROUND) // Zombie knockback when ducking disabled if (ducking && get_pcvar_float(cvar_knockbackducking) == 0.0) return HAM_IGNORED;
W evencie:
RegisterHamFromEntity(Ham_TraceAttack, id, "fw_TraceAttack")
public fw_TraceAttack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damage_type)
A na przykład leap zombie (w tym samym silniku) jest sprawdzany w prethinku przez pobranie przycisków (IN_DUCK)
Napisane przez Robiin
w 07.10.2023 14:39
Napisane przez Robiin
w 27.09.2023 19:23
Imo amxx powinien zostać jaki jest.
Osobiście chętniej wrócilbym na stronę, która ma gorszej jakości zawartość, ale pozwoli mi skorzystać z zasobów bez konieczności rejestracji, niż z takiej, która miałaby lepszy content za ścianą wymogu konta.
Jak czasem czegoś szukam i widzę, że jest temat na stronie, która wywala ci 5 popupów o konieczności rejestracji, to prędzej pójdę do biblioteki i poszukam książki, niż założę konto dla danego artykułu.
Jedyny argument "za", jaki ma dla mnie sens to fakt, że rejestracja w dzisiejszych standardach to powinno być jedno kliknięcie (np. rejestracja kontem google).
Możliwość pobierania plików po plusowaniu brzmi fatalnie, tym bardziej, że patrząc na popularne tematy, zazwyczaj są one adekwatnie oceniane
Community Forum Software by IP.Board 3.4.9
Właściciel: AMXX.pl © 2008 -