ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść
no i po co ludzi w błąd wprowadzasz? Boski napisał, że się nie da, to się nie da. Jak dla mnie temat wyczerpany.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Robiin
w 25.12.2024 22:29
Napisane przez Robiin
w 26.11.2024 01:46
Napisane przez Robiin
w 15.11.2024 22:50
Napisane przez Robiin
w 01.11.2024 09:08
Napisane przez Robiin
w 13.06.2024 09:48
Do sprawdzenia
Napisane przez Robiin
w 13.05.2024 22:25
W The Walking Dead zauważyłem, że większość wyborów niby ma znaczenie, ale często nie wpływa na fabułę albo wpływ mają znikomy. Wiele wyborów prowadzi do tego samego miejsca, a zmienione są takie błahe rzeczy, jak na przykład postacie w tle (na przykład względem tego, kogo ocalisz wcześniej to ta osoba gdzieś sobie z tyłu chodzi ale nie odgrywa kluczowej roli w danym momencie). Dlatego też wydaje mi się, że zrobiony jest generalny zarys fabuły czy danej sceny/sytuacji, i jest on początkowo liniowy. A potem robione są konkretne odnogi. W TWD jest wiele rozdziałów - strzelam, że właśnie z powodu problemów z utrzymaniem wszystkiego w pamięci i zawiłością w kodzie - bo łatwiej jest czymś takim zarządzać.
Jakbym miał coś takiego zrobić, to główną historię podzieliłbym na rozdziały, a w każdym rozdziale zrobił konkretne odnogi, które później schodziłyby znów się w jedną historię.
Takie sekcje miałyby sens. Na przykład stoisz w pokoju i musisz ocalić jedną z dwóch osób. Wybierasz osobę A - przez co dalej odgrywa się scenariusz, w którym uciekacie sobie z danego pokoju, wsiadacie w auto i jedziecie w piździet. Od tego momentu osoba A traci swoją wartość dla historii i w następnych scenach może być już tylko gdzieś w tle. Czyli mamy schemat:
Wybór między A i B -> (Scena z wyborem A) lub (Scena z wyborem -> wyjście z budnyku i odjazd autem -> dalsza historia
Trafiłem na materiał, w którym gościu opowiada o tym wszystkim (i nawet jako przykład daje TWD!). Jeszcze nie miałem czasu obejrzeć ze zrozumieniem, także podsyłam link :
Napisane przez Robiin
w 19.04.2024 10:10
Napisane przez Robiin
w 06.04.2024 22:19
Napisane przez Robiin
w 04.04.2024 13:10
https://forums.allie...55&postcount=37
- [Set|Get]BodyGroup can't be used on v_ weapons. Don't know why exactly, but GET_MODEL_PTR returns a null pointer. If you put the v_ model on a dummy entity it works. So, maybe it's because model in not drawn or because attached or not designed to work on player's weapons.
Napisane przez Robiin
w 06.01.2024 17:30
Napisane przez Robiin
w 31.10.2023 18:28
Napisane przez Robiin
w 22.10.2023 19:41
Kiedy tworze zmienną adres_ip[33]
Zamiast tego potrzebujesz dwuwymiarową tablicę: adres_ip[33][33] - jeden wymiar na id gracza, drugi na ip.
Wtedy to:
adres_ip[id] = SQL_ReadResult(Query, 3);
zamieniasz na to:
SQL_ReadResult(Query, 3, adres_ip[id], charsmax(adres_ip[]));
Aktualnie próbujesz zapisać ip jako int, co jest bezsensowne.
Napisane przez Robiin
w 19.10.2023 17:46
Za słowa pokroju "relewantny" powinieneś kumpel dostać klapsa od kolegi.
Z zombie plague 4.3:
// Get whether the victim is in a crouch state static ducking ducking = pev(victim, pev_flags) & (FL_DUCKING | FL_ONGROUND) == (FL_DUCKING | FL_ONGROUND) // Zombie knockback when ducking disabled if (ducking && get_pcvar_float(cvar_knockbackducking) == 0.0) return HAM_IGNORED;
W evencie:
RegisterHamFromEntity(Ham_TraceAttack, id, "fw_TraceAttack")
public fw_TraceAttack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damage_type)
A na przykład leap zombie (w tym samym silniku) jest sprawdzany w prethinku przez pobranie przycisków (IN_DUCK)
Napisane przez Robiin
w 07.10.2023 14:39
Napisane przez Robiin
w 27.09.2023 19:23
Imo amxx powinien zostać jaki jest.
Osobiście chętniej wrócilbym na stronę, która ma gorszej jakości zawartość, ale pozwoli mi skorzystać z zasobów bez konieczności rejestracji, niż z takiej, która miałaby lepszy content za ścianą wymogu konta.
Jak czasem czegoś szukam i widzę, że jest temat na stronie, która wywala ci 5 popupów o konieczności rejestracji, to prędzej pójdę do biblioteki i poszukam książki, niż założę konto dla danego artykułu.
Jedyny argument "za", jaki ma dla mnie sens to fakt, że rejestracja w dzisiejszych standardach to powinno być jedno kliknięcie (np. rejestracja kontem google).
Możliwość pobierania plików po plusowaniu brzmi fatalnie, tym bardziej, że patrząc na popularne tematy, zazwyczaj są one adekwatnie oceniane