Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Qunir - zdjęcie

Qunir

Rejestracja: 14.07.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.06.2016 21:50
-----

#640038 index out of bounds, mimo dobrego rozmiaru tablicy

Napisane przez Qunir w 24.05.2014 15:19

Wydaje mi się że brakuje jeszcze sprawdzenia czy gracz jest żywy.

if(is_user_connected(i) && perk_gracza[i][1] == 6)

Zmień na:

if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i) && perk_gracza[i][1] == 6)

  • +
  • -
  • -4


#630878 Problem z odczytywaniem plikow

Napisane przez Qunir w 08.04.2014 06:57

Polecam Notepad++ - wpisz sobie to w google to znajdzi Ci moim zdaniem najlepszy edytor i nie ma żadnych takich problemów o których ty mówisz :)


  • +
  • -
  • 1


#630019 CodNowy - Resetuja sie levele po zmianie mapy

Napisane przez Qunir w 03.04.2014 23:04

Masz zapis do pliku vault i serwer źle zapisuje Ci do tego pliku i go skasuje lub resetuje. A TOP15 nie resetuje Ci się po zmianie mapy?

 

Sprawdź czy w modules.ini masz odblokowany nvault i sprawdź jak masz ustawione zapis

cod_savetype 1 // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP

Również sprawdź czy tworzy Ci się plik w addons/amxmodx/data/vault/CodMod.vault - nazwy mogą być podobne.


  • +
  • -
  • 1


#629484 Nie mogę skompilować pluginu

Napisane przez Qunir w 31.03.2014 20:29

Proszę bardzo. Dodatkowo będziesz mógł sam ustawić sobie cvar co jaką ma mieć max w dodaniu. Nie miałem czasy tylko przetestować w razie czego napiszesz jakby coś nie działało, lecz wszystko powinno być dobrze:

 

Cvar:

cod_limit_int 150
cod_limit_kon 150
cod_limit_wyt 150
cod_limit_zdr 150

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   40,15 KB  82 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx


  • +
  • -
  • 1


#629278 Dodanie wytrzymałości drugiego perka do silnika COD'a

Napisane przez Qunir w 30.03.2014 20:16

Spoko, to mi się nie przyda, może z czasem :D

Te fix'y też wgrywałeś? :P

PS. jeszcze nie sprawdzałem, muszę zebrać w sobie siłę aby pobawić się z serwerem :P

 

To co dałeś edytowałem i dodałem wytrzymałość 2 perku. Tak więc nie wiem czy tam są jakieś fixy wgrane.


  • +
  • -
  • 1


#629248 Jak dodać kolor do Tekstu plugin amxx

Napisane przez Qunir w 30.03.2014 17:43

Całość powinna wyglądać tak:

ColorChat(id, GREEN, "PTB:^x01 Zostales automatycznie przydzielony...")

Napis: PTB: Zostales automatycznie przydzielony...


  • +
  • -
  • 1


#629243 Nie mogę skompilować pluginu

Napisane przez Qunir w 30.03.2014 17:33

Proszę bardzo silnik: http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/

Z dodanym na rozdawaniem statystyk: 1, 10, 20, 50, 100, 200

 

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   39,51 KB  97 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx


  • +
  • -
  • 1


#629194 Dodanie wytrzymałości drugiego perka do silnika COD'a

Napisane przez Qunir w 30.03.2014 14:47

Sprawdź czy działa tak jak powinno nie dodałem tylko ostatnie pkt że: 'Jeśli chcemy mieć informacje o wytrzymałości perków obiektu na który patrzymy robimy tak samo tylko dajemy indeks target.'

 

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   40,94 KB  101 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx


  • +
  • -
  • 2


#628794 EXP Mod error w logach

Napisane przez Qunir w 28.03.2014 19:44

Witaj,

 

Nie umiem sobie poradzić z błędami które wyskakują mi na serwerze. Próbowałem różnych metod żeby to naprawić ale zawsze kończyło się to tak że serwer crashował się i nie mam zielonego pojęcia co jest nie tak.

 

Log amxx:

Cytat

 

L 03/25/2014 - 21:11:15: Start of error session.

L 03/25/2014 - 21:11:15: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140325.log")
L 03/25/2014 - 21:11:15: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dm_expmod.amxx", version "1.0")
L 03/25/2014 - 21:11:15: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 03/25/2014 - 21:11:15: [AMXX]    [0] dm_expmod.sma::client_connect (line 86)
L 03/25/2014 - 21:11:15: [AMXX]    [1] dm_expmod.sma::LoadXp (line 508)
L 03/25/2014 - 21:11:15: [AMXX]    [2] dm_expmod.sma::client_connect (line 84)

 

Zmienne:

new name[32];

new XP[33], PoziomGracza[33];
new punkty_gracza[33], niewidzialnosc_gracza[33], he_gracza[33], noz_gracza[33], grawitacja_gracza[33];
new bonusowe_niewidzialnosc_gracza[33], bonusowa_he_gracza[33], bonusowa_noz_gracza[33], bonusowa_grawitacja_gracza[33];
new szybkosc_rozdania[33]; 

Linijki: client_connect (line 86) i client_connect (line 84)

public client_connect(id)
{
	LoadXp(id);
	
	if(PoziomGracza[id] == 0)
	{
		PoziomGracza[id]=1;
	}
	
	PokazInformacje(id);
	
	set_task(20.0, "Powitanie" ,id)
} 

Linijka: LoadXp (line 508)

public LoadXp(id)
{
	new name[31];
	get_user_name(id,name,31);
    
	new vaultkey[64], vaultdata[256];
	format(vaultkey, 63, "%s-DM", name);
	format(vaultdata, 255, "%i#%i#%i#%i#%i#%i", XP[id], PoziomGracza[id], he_gracza[id], niewidzialnosc_gracza[id], noz_gracza[id], grawitacja_gracza[id]);
	nvault_get(gVault, vaultkey, vaultdata,255);  //Wczytujemy klucz i dane
    
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); //Zamieniamy # na spacje.
    
	new XPV[32], PoziomGraczaV[32], he_graczaV[32], niewidzialnosc_graczaV[32], noz_graczaV[32], grawitacja_graczaV[32]; //Tworzymy nowe tablice do ktorych wyciagniemy wartosci zapisanych danych (Mozecie nawet zmienic XP na CYCKI to nie ma znaczenia, wazne zebyscie wiedzieli o co chodzi)
	parse(vaultdata, XPV, 31, PoziomGraczaV, 31, he_graczaV, 31, niewidzialnosc_graczaV, 31, noz_graczaV, 31, grawitacja_graczaV, 31); //Wyciagamy z bazy dane do utworzonych wczesniej tablic
    
	XP[id] 				= str_to_num(XPV); //Przypisujemy wczytane wartosci do naszych 'pierwotnych' tablic
	PoziomGracza[id] 		= str_to_num(PoziomGraczaV);
	he_gracza[id] 			= str_to_num(he_graczaV);
	niewidzialnosc_gracza[id] 	= str_to_num(niewidzialnosc_graczaV);
	noz_gracza[id] 			= str_to_num(noz_graczaV);
	grawitacja_gracza[id] 		= str_to_num(grawitacja_graczaV);
	return PLUGIN_CONTINUE; 
} 

Jeśli będzie potrzeba udostępnie więcej kodu.


  • +
  • -
  • 1


#549378 Problem z menu

Napisane przez Qunir w 13.06.2013 11:47

Proszę o zamknięcię lub usunięcie tematu.

Znalazłem sam rozwiązanie.


  • +
  • -
  • -1


#549376 Problem z menu

Napisane przez Qunir w 13.06.2013 11:39

Witam!

Mam problem z zapamiętaj ostatni wybór. Wszystko fajnie działa lecz po wyborze zapamiętaj ostatni wybór gdy przychodzi nowa runda nie przydziela broni wybranej wcześniej z menu.

Prosiłbym bym o naprawienie pluginu lub nakierowanie jak to naprawić.
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "VIP Surf"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Qunir"

new bool:zapamietaj[33], gWybory[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)      
    
    register_clcmd("say /guns","menuon");
    register_clcmd("say_team /guns","menuon");
  
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "menu", 1);
}

public menu(id)
{
    new menu = menu_create("\rMenu VIP`a:", "wybieranie");
    
    if(!zapamietaj[id])
    {
    
        menu_additem(menu, "\wM3 + DGL + HE ", "1", ADMIN_LEVEL_H);
        menu_additem(menu, "\wAK47 + DGL + HE", "2", ADMIN_LEVEL_H);
        menu_additem(menu, "\wM4a1 + DGL + HE", "3", ADMIN_LEVEL_H);
        menu_additem(menu, "\yZapamietaj ostni wybor", "4", ADMIN_LEVEL_H)
    
        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
        menu_display(id, menu, 0)
    } else {
        wybieranie(id, menu, gWybory[id]);
        client_print(id,print_chat,"Zapmietany wybor to %d", gWybory[id])
    }
}

public wybieranie(id, menu, item)
{        
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64];
    new acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 5, iName, 63, callback);
    new key = str_to_num(data);
    
    switch(key)
    {
        case 1:
        {
            strip_user_weapons(id)
            give_item(id, "weapon_knife");
            give_item(id, "weapon_m3");
            give_item(id, "weapon_deagle");
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32);
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1);
            gWybory[id]=item;
            
            menu_destroy(menu);
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        case 2:
        {
            strip_user_weapons(id);
            give_item(id, "weapon_knife");
            give_item(id, "weapon_ak47");
            give_item(id, "weapon_deagle");
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1);
            gWybory[id]=item;
            
            menu_destroy(menu);
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        case 3:
        {
            strip_user_weapons(id);
            give_item(id, "weapon_knife");
            give_item(id, "weapon_m4a1");
            give_item(id, "weapon_deagle");
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1);
            gWybory[id]=item;
            
            menu_destroy(menu);
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        case 4:
        {
            wybieranie(id, menu, gWybory[id]);
            zapamietaj[id]=true;
            client_print(id,print_chat,"Napisz /guns aby wlaczyc VIP menu przy nastepnym spwanie")
            
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public menuon(id)
{
    zapamietaj[id]=false;
}

public client_connect(id)
{
    zapamietaj[id]=false;
    
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        new name[32];
        get_user_name(id, name, 31);
        client_print(0, print_chat, "Przyszedl V.I.P. %s", name);
    }
}

  • +
  • -
  • -2