Wydaje mi się że brakuje jeszcze sprawdzenia czy gracz jest żywy.
if(is_user_connected(i) && perk_gracza[i][1] == 6)
Zmień na:
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i) && perk_gracza[i][1] == 6)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Qunir
w 24.05.2014 15:19
Napisane przez Qunir
w 08.04.2014 06:57
Napisane przez Qunir
w 03.04.2014 23:04
Masz zapis do pliku vault i serwer źle zapisuje Ci do tego pliku i go skasuje lub resetuje. A TOP15 nie resetuje Ci się po zmianie mapy?
Sprawdź czy w modules.ini masz odblokowany nvault i sprawdź jak masz ustawione zapis
cod_savetype 1 // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP
Również sprawdź czy tworzy Ci się plik w addons/amxmodx/data/vault/CodMod.vault - nazwy mogą być podobne.
Napisane przez Qunir
w 31.03.2014 20:29
Proszę bardzo. Dodatkowo będziesz mógł sam ustawić sobie cvar co jaką ma mieć max w dodaniu. Nie miałem czasy tylko przetestować w razie czego napiszesz jakby coś nie działało, lecz wszystko powinno być dobrze:
Cvar:
cod_limit_int 150 cod_limit_kon 150 cod_limit_wyt 150 cod_limit_zdr 150
QTM_CodMod.sma 40,15 KB 82 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Napisane przez Qunir
w 30.03.2014 20:16
Napisane przez Qunir
w 30.03.2014 17:43
Napisane przez Qunir
w 30.03.2014 17:33
Proszę bardzo silnik: http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
Z dodanym na rozdawaniem statystyk: 1, 10, 20, 50, 100, 200
QTM_CodMod.sma 39,51 KB 97 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Napisane przez Qunir
w 30.03.2014 14:47
Sprawdź czy działa tak jak powinno nie dodałem tylko ostatnie pkt że: 'Jeśli chcemy mieć informacje o wytrzymałości perków obiektu na który patrzymy robimy tak samo tylko dajemy indeks target.'
QTM_CodMod.sma 40,94 KB 101 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Napisane przez Qunir
w 28.03.2014 19:44
Witaj,
Nie umiem sobie poradzić z błędami które wyskakują mi na serwerze. Próbowałem różnych metod żeby to naprawić ale zawsze kończyło się to tak że serwer crashował się i nie mam zielonego pojęcia co jest nie tak.
Log amxx:
Cytat
L 03/25/2014 - 21:11:15: Start of error session.
L 03/25/2014 - 21:11:15: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140325.log")L 03/25/2014 - 21:11:15: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dm_expmod.amxx", version "1.0")L 03/25/2014 - 21:11:15: [AMXX] Run time error 4: index out of boundsL 03/25/2014 - 21:11:15: [AMXX] [0] dm_expmod.sma::client_connect (line 86)L 03/25/2014 - 21:11:15: [AMXX] [1] dm_expmod.sma::LoadXp (line 508)L 03/25/2014 - 21:11:15: [AMXX] [2] dm_expmod.sma::client_connect (line 84)
Zmienne:
new name[32]; new XP[33], PoziomGracza[33]; new punkty_gracza[33], niewidzialnosc_gracza[33], he_gracza[33], noz_gracza[33], grawitacja_gracza[33]; new bonusowe_niewidzialnosc_gracza[33], bonusowa_he_gracza[33], bonusowa_noz_gracza[33], bonusowa_grawitacja_gracza[33]; new szybkosc_rozdania[33];
Linijki: client_connect (line 86) i client_connect (line 84)
public client_connect(id) { LoadXp(id); if(PoziomGracza[id] == 0) { PoziomGracza[id]=1; } PokazInformacje(id); set_task(20.0, "Powitanie" ,id) }
Linijka: LoadXp (line 508)
public LoadXp(id) { new name[31]; get_user_name(id,name,31); new vaultkey[64], vaultdata[256]; format(vaultkey, 63, "%s-DM", name); format(vaultdata, 255, "%i#%i#%i#%i#%i#%i", XP[id], PoziomGracza[id], he_gracza[id], niewidzialnosc_gracza[id], noz_gracza[id], grawitacja_gracza[id]); nvault_get(gVault, vaultkey, vaultdata,255); //Wczytujemy klucz i dane replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); //Zamieniamy # na spacje. new XPV[32], PoziomGraczaV[32], he_graczaV[32], niewidzialnosc_graczaV[32], noz_graczaV[32], grawitacja_graczaV[32]; //Tworzymy nowe tablice do ktorych wyciagniemy wartosci zapisanych danych (Mozecie nawet zmienic XP na CYCKI to nie ma znaczenia, wazne zebyscie wiedzieli o co chodzi) parse(vaultdata, XPV, 31, PoziomGraczaV, 31, he_graczaV, 31, niewidzialnosc_graczaV, 31, noz_graczaV, 31, grawitacja_graczaV, 31); //Wyciagamy z bazy dane do utworzonych wczesniej tablic XP[id] = str_to_num(XPV); //Przypisujemy wczytane wartosci do naszych 'pierwotnych' tablic PoziomGracza[id] = str_to_num(PoziomGraczaV); he_gracza[id] = str_to_num(he_graczaV); niewidzialnosc_gracza[id] = str_to_num(niewidzialnosc_graczaV); noz_gracza[id] = str_to_num(noz_graczaV); grawitacja_gracza[id] = str_to_num(grawitacja_graczaV); return PLUGIN_CONTINUE; }
Jeśli będzie potrzeba udostępnie więcej kodu.
Napisane przez Qunir
w 13.06.2013 11:47
Napisane przez Qunir
w 13.06.2013 11:39
Witam!
Mam problem z zapamiętaj ostatni wybór. Wszystko fajnie działa lecz po wyborze zapamiętaj ostatni wybór gdy przychodzi nowa runda nie przydziela broni wybranej wcześniej z menu.
Prosiłbym bym o naprawienie pluginu lub nakierowanie jak to naprawić.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "VIP Surf" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Qunir" new bool:zapamietaj[33], gWybory[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /guns","menuon"); register_clcmd("say_team /guns","menuon"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "menu", 1); } public menu(id) { new menu = menu_create("\rMenu VIP`a:", "wybieranie"); if(!zapamietaj[id]) { menu_additem(menu, "\wM3 + DGL + HE ", "1", ADMIN_LEVEL_H); menu_additem(menu, "\wAK47 + DGL + HE", "2", ADMIN_LEVEL_H); menu_additem(menu, "\wM4a1 + DGL + HE", "3", ADMIN_LEVEL_H); menu_additem(menu, "\yZapamietaj ostni wybor", "4", ADMIN_LEVEL_H) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } else { wybieranie(id, menu, gWybory[id]); client_print(id,print_chat,"Zapmietany wybor to %d", gWybory[id]) } } public wybieranie(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64]; new acces, callback; menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 5, iName, 63, callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1: { strip_user_weapons(id) give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_m3"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1); gWybory[id]=item; menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } case 2: { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1); gWybory[id]=item; menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } case 3: { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1); gWybory[id]=item; menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } case 4: { wybieranie(id, menu, gWybory[id]); zapamietaj[id]=true; client_print(id,print_chat,"Napisz /guns aby wlaczyc VIP menu przy nastepnym spwanie") return PLUGIN_CONTINUE; } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public menuon(id) { zapamietaj[id]=false; } public client_connect(id) { zapamietaj[id]=false; if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { new name[32]; get_user_name(id, name, 31); client_print(0, print_chat, "Przyszedl V.I.P. %s", name); } }