public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup) { if(!IsValidClient(attacker)) return Plugin_Continue; if(active[attacker] && (damagetype & CS_DMG_HEADSHOT)) { SetEntProp(victim, Prop_Data, "m_ArmorValue", 0, 1); damage = float(GetClientHealth(victim) + 1); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
BartekB
Rejestracja: 21.11.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.12.2015 22:04





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 29
- Odwiedzin: 3 083
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Bartosz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Home
Kontakt
#716182 Headshoot
Napisane przez plx211
w 13.12.2015 14:30
#715361 [C#/.NET] System Zgłoszeń (report player)
Napisane przez Sniper Elite
w 27.11.2015 23:26
Witam.
Przedstawiam swój projekt systemu zgłoszeń póki co na serwery Cs 1.6 (ale wkrótce napiszę plugin pod CS GO).
Zainspirowany tym pluginem: http://amxx.pl/topic...-report-player/stworzyłem system zgłoszeń pod system Windows.
Kiedyś, kiedy miałem swoją własną sieć, a na serwerach siedziałem już rzadko bardzo mi się przydała podobna aplikacja pisana przez kolegę. Teraz przedstawiam wam ulepszoną tego wersję.
Działa to na zasadzie: gracz zgasza poprzez komendę /zglos gracza który łamie regulamin. Jeżeli mamy włączoną aplikację od zgłoszeń po chwili dostajemy powiadomienie dźwiękowe + chmurkę na pasku zadań. możemy za pomocą jednego klawisza wygodnie połączyć się z serwerem i sprawdzić co się dzieje.
Projekt jest w fazie beta i będzie rozbudowywany.
Wymagania:
- serwer cs 1.6.
- pusta baza danych MySQL.
- zainstalowany .NET framework w wersji min. 4.5.2 (do pobrania w tym miejscu)
Jak wygląda aplikacjia:
http://zgloszenia.csnajper.eu/1.jpg
http://zgloszenia.csnajper.eu/2.jpg
http://zgloszenia.csnajper.eu/3.jpg
http://zgloszenia.csnajper.eu/4.jpg
http://zgloszenia.csnajper.eu/5.jpg
http://zgloszenia.csnajper.eu/6.jpg
http://zgloszenia.csnajper.eu/7.jpg
http://zgloszenia.csnajper.eu/8.jpg
http://zgloszenia.csnajper.eu/9.jpg
http://zgloszenia.csnajper.eu/10.jpg
http://zgloszenia.csnajper.eu/11.jpg
Instrukcja instalacji:
1. Serwer:
- Wrzucamy na serwer pliki w folderu "Na serwer (cs 1.6)".
- dodajemy cvary do pliku amxx.cfg:
//system zgloszen by CSnajper report_host "" // host bazy danych report_user "" // uzytkownik bazy danych report_pass "" // haslo report_base "" // nazwa bazy danych report_check_server_name "0" // 1 - pobiera nazwe serwera, 0 - nazwa serwera jest odczytywana z cvaru "report_server_name" report_server_name "nazwa serwera" // nazwa serwera (tylko gdy "report_check_server_name" jest ustawiony na 0) report_check_admin "0" // 1-gdy na serwerze jest admin zgloszenie nie jest wysylane, a admin dostaje powiadomienie na U@, 0-zgloszenie zawsze jest wysylane report_own_reason "1" // 1-pozwala graczowi wpisac wlasny powdow, 0-tylko powody z powody_zgloszen.ini report_block_report_time "60.0" // na ile sekund blokowac osobie zglaszajacej kolejne zglaszenie report_block_report_same_person_time "180.0" // ile sekund trzeba czekac aby zglosic osobe juz zgloszona report_show_info "240.0" // okresla co ile ma wyswietlac sie informacja na say'u o mozliwosci zglaszania graczy, 0-nie wyswietla informacji
- dodajemy plugin do plugins.ini, resetujemy serwer i wywołujemy menu za pomocą komendy /zglos.
2. Aplikacja:
- Przy jej pierwszym uruchomieniu zostanie otwarte okno konfiguracyjne, w którym musimy uzupełnić podstawowe dane do bazy danych, utworzymy konto administratora itd.
Pamiętaj aby nie współdzielić bazy aplikacji z z innymi aplikacjami/skryptami, dane nie są najlepiej szyfrowane i mogą zostać wykradzione.
- w folderze System zgłoszeń/Zgłoszenia powinien pojawić się plik config.cz. Jeżeli się pojawił pakujemy cały folder Zgłoszenia i rozsyłamy aplikację naszym pomocnikom.
- następnie już w aplikacji tworzymy konta osobom, które będą zatwierdzały zgłoszenia.
Co jest jeszcze do zrobienia:
- poprawa szyfrowania danych oraz połączenia z bazą.
- automatyczne uaktualnianie aplikacji (w tej chwili musicie zaglądać do tematu aby pobrać aktualizacje).
- dodać opcję uruchamiania aplikacji wraz ze startem systemu (coś mi się z tym pierdzieliło).
- automatyczne wchodzenie na serwer w wersji NonSteam (póki co włącza się gra, ale nie łączy automatycznie z serwerem).
Miłego korzystania. Wszelkie bugi/błędy/propozycje zmian i dodatków można zgłaszać w tym temacie.
Załączone pliki
-
System Zgłoszeń beta v1.0.rar 1,5 MB 300 Ilość pobrań
#715033 Paczka ZM EXP by CSnajper
Napisane przez Sniper Elite
w 22.11.2015 17:22
Na samym początku chciałbym podziękować użytkownikowi Lunatic, ponieważ bez niego prawdopodobnie paczka nigdy by nie powstała
Witam. Przedstawiam moją paczkę ZM EXP. Jakiś pawian zaczął ją sprzedawać za moimi plecami, a na moim dysku siedzi i się marnuje
Popularny Zombie Plague Mod dla serwerów CS 1.6, który został znacznie zmodyfikowany. Ta paczka charakteryzuje się EXP MOD'em z 47 poziomami, rozgrzewką, systemem misji oraz unikalnymi extra itemami.
ZM EXP MOD to jedna z najbardziej grywalnych paczek Zombie Plague w Polsce.
Serwer posiada EXP MOD z 47 poziomami. Standardowy menu wyboru broni jest wyłączone, a gracze zdobywając poziomy odblokowują coraz lepsze bronie (23 zwykłe oraz 23 złote).Dodanych jest sporo nowych trybów rozgrywki, paczka posiada 6 klas zombie oraz 5 klas ludzi (1 premium).
Serwer jest nastawiony na współpracę. Laser miny są raczej słabe i trzeba współpracować aby przetrwać w kampie. W tym celu można przekazać graczowi AP za pomocą komendy /daj lub najeżdżając na gracza celownikiem i wciskając T.
Paczka jest zbalansowana (nie faworyzuje żadnej ze stron). Jako były administrator starałem się zadbać aby każdy mógł pokampić ponieważ nie lubię serwerów gdzie jedna osoba jest w stanie ogarnąć kampę przez 4 minuty. Z tą paczką oraz tą konfiguracją nie jest to możliwe (no, chyba że ktoś zacznie kampić z 200 AP). Serwer jest nastawiony na współpracę i na serwerze panuje zasada "im więcej nas w kampie tym lepiej".
Nie jestem w stanie opisać wszystkich modyfikacji jakie wprowadziłem na serwer. Można pograć i po testować pod adresem IP: XXXXX
Lista pluginów:
afkkisss.amxx admin_gag.amxx abd.amxx ad_manager.amxx remove_weapons.amxx adminlisten.amxx debug IPlog.amxx show_ip.amxx nademodes.amxx ;nowe tryby granatow auto_join_on_connect.amxx descriptive_fire_in_the_hole.amxx Voices_Management.amxx hpk.amxx rcon_defence.amxx ;szyfrowanie rcona extreme_bancfg2.amxx banip_fakes.amxx reklama.amxx noip.amxx ; na nowy bot spamujacy ; Engine zp50_core.amxx gunxpmod.amxx zp_rozgrzewka.amxx zp50_misje.amxx debug zm_vip.amxx ; APIs amx_settings_api.amxx cs_player_models_api.amxx cs_teams_api.amxx cs_maxspeed_api.amxx cs_weap_models_api.amxx cs_weap_restrict_api.amxx cs_ham_bots_api.amxx ;ten plugin musi byc nad klasa sniper zp50_zombie_damage.amxx ; Classes zp50_class_zombie.amxx zp50_class_human.amxx zp50_class_nemesis.amxx zp50_class_survivor.amxx zp50_class_assassin.amxx zp50_class_sniper.amxx ; Zombie Classes zp50_class_zombie_classic.amxx zp50_class_zombie_raptor.amxx zp50_class_zombie_light.amxx zp50_class_zombie_fat.amxx zp50_class_zombie_hunter.amxx debug zp50_class_zombie_tight.amxx ; Human Classes zp50_class_human_sprinter.amxx zp50_class_human_skoczek.amxx zp50_class_human_obronca.amxx zp50_class_human_pudzian.amxx zp50_class_human_x-men.amxx ; This must come before game modes for armor protection to work properly zp50_human_armor.amxx ; Game Modes Manager zp50_gamemodes.amxx ; Game Modes zp50_gamemode_infection.amxx zp50_gamemode_multi.amxx zp50_gamemode_swarm.amxx zp50_gamemode_nemesis.amxx zp50_gamemode_survivor.amxx zp50_gamemode_plague.amxx zp50_gamemode_armageddon.amxx zp50_gamemode_assassin.amxx zp50_gamemode_sniper.amxx zp50_gamemode_plagued.amxx ; Items Manager zp50_items.amxx zp50_items_ammopacks.amxx ; Extra Items zp50_item_weapons.amxx zp50_item_nightvision.amxx zp50_item_antidote.amxx zp50_item_zombie_madness.amxx zp50_item_infection_bomb.amxx ; Admin zp50_admin_commands.amxx zp50_admin_menu.amxx zp50_admin_models.amxx ; Buying ;zp50_buy_menus.amxx ;zp50_buy_zones.amxx ; Rewards ;zp50_rewards_money.amxx zp50_rewards_ammopacks.amxx zp50_rewards_frags_hp.amxx ; Deathmatch zp50_deathmatch.amxx zp50_random_spawn.amxx zp50_spawn_protection.amxx ; Zombie/Human Features zp50_zombie_features.amxx zp50_zombie_sounds.amxx zp50_human_ammo.amxx debug ; Custom Features zp50_flashlight.amxx zp50_nightvision.amxx zp50_leap.amxx zp50_painshockfree.amxx zp50_knockback.amxx zp50_weapon_drop_strip.amxx ; Effects zp50_effects_infect.amxx zp50_effects_cure.amxx zp50_effects_lighting.amxx zp50_ambience_effects.amxx zp50_ambience_sounds.amxx ; Gameplay / Other zp50_main_menu.amxx zp50_objective_remover.amxx zp50_team_scoring.amxx zp50_gameplay_fixes.amxx zp50_serverbrowser_info.amxx zp50_ammopacks.amxx debug ;zp_kill_reward.amxx ; Custom grenades zp50_grenade_fire.amxx zp50_grenade_frost.amxx zp50_grenade_flare.amxx zp_extra_miny.amxx debug zp50_extra_hp.amxx ; ZP 4.3 Subplugin Compatibility zp50_zp43_compat.amxx ;addony zp_informator.amxx backweapons.amxx zp_sub_parachute.amxx zp_addon_death_sprite.amxx zp_addon_grenade_status.amxx zp_donate_ap.amxx zp_countdown_fixed.amxx zp_aim_info.amxx zp_informer.amxx ;itemy zp50_item_antidote_bomb.amxx zp_extra_pipe.amxx zp_extra_lasermine.amxx zp_extra_bazooka.amxx zp_extra_armor.amxx zp50_gas_mask.amxx zp_extra_exp.amxx zp_50_extra_ruletka.amxx debug
Ciekawsze z nich:
-Miny dla ludzi jak w Cod Modzie,
-Ruletka (do wygrania exp, extraitemy, ap).
Złote bronie:
Osiągając 24 poziom gracze zaczynają zdobywać nowe bronie (złote, od glocka do złotej autokampy CT).
Złote bronie posiadają specjalny złoty wygląd, a gracz który zdobył "goldy" posiada specjalny złoty model Crysis'a.
Złote bronie zadają o 10% więcej obrażeń oraz przeładowują się 20% szybciej.
Tryby rozgrywki:
Serwer posiada nowe tryby rozgrywki:
- Rozgrzewka: przy każdej starcie mapy pojawia się losowy Nemesis na 120 sek. Jest on niemożliwy do zabicia, a celem tego trybu jest wbicie AP na nowej mapie. W tym trybie można wybrać broń, nawet gdy jej nie zdobyliśmy.
- Zwykła infekcja: losowy gracz staje się zombi. Posiada więcej HP niż inne Zombi zależna od liczby graczy na serwerze oraz może wykonać daleki skok.
- Multi Infekcja: 15% graczy staje się zombi na początku rundy
- Swarm: 50% zombie, 50% ludzi. Walczą na śmierć i życie
- Survivor: jeden gracz staje się ostatnim człowiekiem. Ma dużo HP, unlimited ammo, może wykonać 2 skoki w powietrzu oraz może wybrać jedną z 4 dostępnych dla niego broni. Posiada także specjalną barierę której może użyć raz na kilka sekund aby odepchnąć od siebie wszystkie Zombie
- Namesis: Super mutant. Jest bardzo wytrzymały, może wykonać daleki skok. Jego zadaniem jest zabić wszystkich ludzi na mapie.
- Sniper: Jeden z ludzi staje się snajperem. Ma mniej zdrowia niż survivor, ale posiada AWP oraz natychmiastowe zabicie z tej broni.
- Assasyn: Super mutant. Jest odporny na odrzucenie z broni, granaty zamrażające oraz podpalające. Na czas tego trybu na serwerze panują ciemności, zasięg latarki i flary także zostaje zmniejszony. Może wykonać daleki skok. Posiada mniej życia niż nemesis, ale nadrabia to swoją prędkością. Przez graczy nazywany pieszczotliwie "kosiarką"
- Plaga: 1 survivor, 1 nemesis, reszta po równo zombi oraz Ludzi.
- Dark Day: 1 snajper, 1 Assasyn, reszta po równo zombi i ludzi
- Armagedon: 50% Survivorów, 50% Nemesis
EXP MOD
Na serwerze znajdziesz EXP MOD (popularna wersja gunxpmod'a). W mojej wersji został znacznie zmieniony:
- Zmodyfikowany został moduł zapisu poziomów (jest wydajniejszy).
- Dodany został exp za: zabójstwo, zarażenie, asystę (min. 300 DMG), zadanie określonej ilości obrażeń, próbę zarażenia, zabicie super mutantów lub super ludzi, zabicie matkę zombi lub ostatniego człowieka, zniszczenie LaserMiny
- Dodane 23 dodatkowe "Złote" poziomy.
Misje
Serwer posiada system misji. W sumie jest ich 45 (podzielonych na 9 rozdziałów).
Nagrodą za wykonanie misji są: exp, AP lub stałe bonusy przyznawane do resetu poziomów.
Jest 56 rodzajów misji, oto niektóre z nich:
- Zabić zombi
- Zarazić ludzi
- Zdobyć: Nemesis, Survivora, Snajpera lub Assasyna
- Zabić określoną liczbę lub zadać określoną ilość obrażeń: Nemesis, Survivorom, Snajperom lub Assasynom
- Zabić: Matki zombi lub ostatnich ludzi
- Zabić lub zarazić określoną liczbę zombi lub ludzi w jednej rundzie.
- Zabić: bazooką, miną lub pipe bombą
- Zniszczyć określoną liczbę LaserMin
- Wygrać określony tryb jako zombi lub ludzie
- Zabić za pomocą HeadShot'a
- Zarazić bombą infekcyjną
- Wygrać lub przetrwać określoną liczbę rund (pod rząd lub nie)
- Zabić określoną ilość ludzi lub zombi jako: nemesis, survivor, snajper lub assasyn
Statystyki
Serwer posiada specjalne statystki, które obejmują:
- Ilość zabić oraz zarażeń zombi i ludzi.
- Ilość zabić: Nemesis, Survivorów, Snajperów oraz Assasynów.
- Ilość przegranych minut na serwerze.
- Ranking po względem ilości zdobytego expa, wykonanych misji, czasu online, zdobytych punktów etc.
Statystyki są dostępne w menu Zombie Moda (standardowo trzeba kliknąć na serwerze klawisz M oraz 7).
Lista map która była na moim serwerze (nie wrzucam paczki z mapami bo to strasznie dużo uploadu, a mój internet ledwo zipie).
zm_five
zm_creepzm_dusthorrorzm_ojcieczm_polandzm_dust_hs2zm_compilationzm_dustx2zm_defense2_v2zm_westwoodzm_fun_polandzm_foxzm_bist_v2zm_bist_remakezm_dust_world_summer_fzm_virus_tzm_csdark_cinderzm_chatoyantzm_reddevilzm_cpl_biohazardzm_dark_minizm_kopalnia_v2zm_jokezm_aztec2015za_fox_ldmzm_2013_pctzm_2015zm_mario_world_pctzm_noname_pctzm_battleground_fodazm_fifka_v2zm_clinic_emergencyzm_hs_horror

Załączone pliki
-
addons -bez .sma.rar 8,41 MB 4435 Ilość pobrań
#715114 IsEntVisible
Napisane przez grankee
w 23.11.2015 22:58
Sprawdza czy Ent jest widoczny dla gracza. Tak na prawdę jeśli ustawimy ostatni paramert na false to zamiast clienta mozna podac dowolne entity.
Uwaga! funkcja nie sprawdza czy byty istnieją oraz czy client to gracz. W przypadku nieprawidłowego użycia spodziewajcie sie errorów.
/** * Check if there is something visible between the player and the entity. * * @param client client entity index * @param entity entity index * @param Float:maxdistance max distance to check if specified * otherwise check in infinited distance * @param bool:FromEyePosition determine if start position will be from eyes or AbsOrigin * * @return true if visible, false if not */ stock bool:IsEntVisible(client,entity,const Float:maxdistance=0.0,const bool:FromEyePosition=true) { if((Entity_GetDistance(client,entity)>maxdistance)&&(maxdistance>0.0)) return false //if maxdistance used (!0.0) and distance longer return 0 new Float:vClientOrigin[3],Float:vEntOrigin[3] FromEyePosition ? GetClientEyePosition(client,vClientOrigin) : Entity_GetAbsOrigin(client,vClientOrigin) Entity_GetAbsOrigin(entity,vEntOrigin) //Check for colliding entities new Handle:TrHandle=TR_TraceRayFilterEx(vClientOrigin, vEntOrigin, MASK_VISIBLE_AND_NPCS,RayType_EndPoint, TraceRayDontHitSelf, client) new TRIndex if (TR_DidHit(TrHandle)) { TRIndex = TR_GetEntityIndex(TrHandle) } return bool:(TRIndex==entity) } public bool:TraceRayDontHitSelf(entity, mask, any:data) { if(entity == data) // Check if the TraceRay hit the itself. { return false // Don't let the entity be hit } return true // It didn't hit itself }
#714965 Błąd podczas kompilacji
Napisane przez plx211
w 21.11.2015 11:49
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: BartekB
- Regulamin