Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Headshoot


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 BartekB

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Home
Offline

Napisano 13.12.2015 14:20

Witam, mam pytanko, jak zrobić żeby podczas strzału w głowę miało się 100% na zabicie?

próbowałem w ten sposób:

public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup)
{ 
    if(!IsValidClient(attacker))
        return Plugin_Continue;
 
    if(active[attacker] && hitgroup == 1){
        SetEntProp(victim, Prop_Data, "m_ArmorValue", 0, 1);
        damage += GetClientHealth(victim)+1;
        return Plugin_Changed;
    }
    return Plugin_Continue;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.12.2015 14:30

Przetestuj to:
public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup)
{ 
    if(!IsValidClient(attacker))
        return Plugin_Continue;
 
    if(active[attacker] && (damagetype & CS_DMG_HEADSHOT)) {
        SetEntProp(victim, Prop_Data, "m_ArmorValue", 0, 1);
        damage = float(GetClientHealth(victim) + 1);
        return Plugin_Changed;
    }

    return Plugin_Continue;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 BartekB

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Home
Offline

Napisano 13.12.2015 14:36

Wielkie dzięki, działa.


  • +
  • -
  • 0

#4 Reebok

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 13.12.2015 15:21

udostępnisz plugin?


  • +
  • -
  • 0

#5 BartekB

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Home
Offline

Napisano 13.12.2015 21:54

Jest to klasa pod Cmoda PLXa.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych