Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Błąd podczas kompilacji

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 BartekB

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Home
Offline

Napisano 21.11.2015 11:05

Witam, posiadam taki problem, że zrobiłem sobie do nowego Cmoda klasę wsparcie ogniowe, ale podczas kompilacji wyskakuje mi błąd 017 dotyczący funkcji GetINT.

Spoiler

Użytkownik BartekB edytował ten post 21.11.2015 11:18

  • +
  • -
  • 0

#2 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.11.2015 11:49

Cmod_GetINT
  • +
  • -
  • 1

#3 BartekB

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Home
Offline

Napisano 21.11.2015 12:05

@plx211 Dziękuję za pomoc :)


  • +
  • -
  • 0

#4 BartekB

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Home
Offline

Napisano 21.11.2015 12:55

Serwer crashuje przy każdym użyciu rakiety.

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <cmod>
 
new bool:active[MAXPLAYERS+1];
new ilosc_rakiet_gracza[MAXPLAYERS+1];
 
public Plugin:myinfo =
{
name = "Klasa Wsparcie Ogniowe",
author = "PLX",
description = "Klasa Wsparcie Ogniowe",
version = "0.1",
url = "xxx"
}
;
 
public OnPluginStart()
{
new Handle:weapons = CreateArray(32);
PushArrayString(weapons, "weapon_mp7");
Cmod_RegisterClass("Wsparcie Ogniowe", "Posiada MP7 oraz 3 rakiety co runde", 10, 0, 10, 10, weapons);
PrecacheSound("weapons/hegrenade/explode5.wav");
PrecacheModel("models/props/de_vertigo/construction_safetyribbon_01.mdl");
HookEvent("player_spawn", eventPlayerSpawn);
}
 
public Cmod_OnClassEnabled(client, ClassID:id)
{
ilosc_rakiet_gracza[client] = 3;
}
 
public Cmod_OnClassDisabled(client, ClassID:id)
{
ilosc_rakiet_gracza[client] = 0;
}
 
public Cmod_OnClientUseSkill(client, ClassID:id)
{
StworzRakiete(client)
}
 
public eventPlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
new userID = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
if(active[userID])
ilosc_rakiet_gracza[userID] = 3;
}
 
public Action:StworzRakiete(client)
{
if(ilosc_rakiet_gracza[client])
{
new ent = CreateEntityByName("hegrenade_projectile");
if(ent == -1)
return;
 
new Float:OwnerAng[3];
new Float:OwnerPos[3];
new Float:InitialPos[3];
new Float:InitialVec[3];
new Float:InitialAng[3];
SetEntPropEnt(ent, Prop_Send, "m_hOwnerEntity", client);
GetClientEyeAngles(client, OwnerAng);
GetClientEyePosition(client, OwnerPos);
TR_TraceRayFilter(OwnerPos, OwnerAng, MASK_SOLID, RayType_Infinite, WybuchEnta, ent);
TR_GetEndPosition(InitialPos);
MakeVectorFromPoints(OwnerPos, InitialPos, InitialVec);
NormalizeVector(InitialVec, InitialVec);
ScaleVector(InitialVec, 1000.0);
GetVectorAngles(InitialVec, InitialAng);
DispatchSpawn(ent);
ActivateEntity(ent);
SetEntityModel(ent, "models/props/de_vertigo/construction_safetyribbon_01.mdl");
SetEntityMoveType(ent, MOVETYPE_FLY);
TeleportEntity(ent, OwnerPos, InitialAng, InitialVec);
SDKHook(ent, SDKHook_StartTouchPost, DotykRakiety);
ilosc_rakiet_gracza[client]--;
 
}
}
public Action:DotykRakiety(ent, other)
{
if(GetEntProp(other, Prop_Data, "m_nSolidType") && !(GetEntProp(other, Prop_Data, "m_usSolidFlags") & 0x0004))
 
{
new MissileOwner = GetEntPropEnt(ent, Prop_Send, "m_hOwnerEntity");
if(IsClientInGame(MissileOwner))
 
{
new Float:MissilePos[3];
new MissileOwnerTeam = GetEntProp(MissileOwner, Prop_Send, "m_iTeamNum");
new ExplosionIndex = CreateEntityByName("env_explosion");
GetEntPropVector(ent, Prop_Send, "m_vecOrigin", MissilePos);
SetEntProp(ent, Prop_Send, "m_iTeamNum", MissileOwnerTeam);
DispatchKeyValue(ExplosionIndex,"classname","hegrenade_projectile");
SetEntProp(ExplosionIndex, Prop_Data, "m_spawnflags", 6146);
SetEntProp(ExplosionIndex, Prop_Data, "m_iMagnitude", 40+Cmod_GetINT(MissileOwner)/6);
SetEntProp(ExplosionIndex, Prop_Data, "m_iRadiusOverride", 200);
DispatchSpawn(ExplosionIndex);
ActivateEntity(ExplosionIndex);
TeleportEntity(ExplosionIndex, MissilePos, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR);
SetEntPropEnt(ExplosionIndex, Prop_Send, "m_hOwnerEntity", MissileOwner);
SetEntProp(ExplosionIndex, Prop_Send, "m_iTeamNum", MissileOwnerTeam);
EmitSoundToAll("weapons/hegrenade/explode5.wav", ExplosionIndex, 1, 90);
AcceptEntityInput(ExplosionIndex, "Explode");
DispatchKeyValue(ExplosionIndex,"classname","env_explosion");
AcceptEntityInput(ExplosionIndex, "Kill");
AcceptEntityInput(ent, "Kill");
 
}
else
AcceptEntityInput(ent, "Kill");
 
}
}
public bool:WybuchEnta(ent, contentsMask, any:data)
{
return false;
}

 


Użytkownik BartekB edytował ten post 21.11.2015 12:57

  • +
  • -
  • 0

#5 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.11.2015 16:16

zapodaj error logi (sourcemod/logs te z najnowsza data)


  • +
  • -
  • 0

#6 BartekB

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Home
Offline

Napisano 21.11.2015 16:29

http://wklej.to/ePn0M

  • +
  • -
  • 0

#7 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.11.2015 19:58

Wył serv i wł (musisz tak robić za każdym razem jeśli "nadpisujesz" klase/perk, w sm pluginy sa wł nonstop a nie jak w amx do zmianny mapy).
W nowej wersji mod'a wymyślę coś aby to "ominąć" ;), ale na razie musisz się męczyć :)

Edit: nie to, sry źle przeczytałem

Użytkownik plx211 edytował ten post 21.11.2015 20:00

  • +
  • -
  • 0

#8 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 21.11.2015 20:28

Plugin od rakiet + przykładowa klasa. Opis może się nie zgadzać, ale jak pisałeś własny plugin to ogarniesz co i jak ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#9 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.11.2015 20:36


Wył serv i wł (musisz tak robić za każdym razem jeśli "nadpisujesz" klase/perk, w sm pluginy sa wł nonstop a nie jak w amx do zmianny mapy).

Nie do końca, kiedy podmieniam plugin i zmieniam mapę to ładuje się już nowy plugin.


  • +
  • -
  • 0

#10 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.11.2015 20:45

 


Wył serv i wł (musisz tak robić za każdym razem jeśli "nadpisujesz" klase/perk, w sm pluginy sa wł nonstop a nie jak w amx do zmianny mapy).

Nie do końca, kiedy podmieniam plugin i zmieniam mapę to ładuje się już nowy plugin.

 

 

w przypadku cmod'a tak, jest to spowodowowane tym ze "referencje" do klas nie sa usuwane w przypadku wyl pluginu


  • +
  • -
  • 0

#11 BartekB

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Home
Offline

Napisano 21.11.2015 23:18

Plugin od rakiet + przykładowa klasa. Opis może się nie zgadzać, ale jak pisałeś własny plugin to ogarniesz co i jak ;)

Zrobiłem to w ten sposób - działa, ale czasami się buguje - jak ktoś użyje to rakieta leci, i zatrzymuje się w miejscu w którym powinna wybuchnąć. A czasami w ogóle nie da się nimi strzelać.

http://wklej.org/id/1852372/

Użytkownik BartekB edytował ten post 21.11.2015 23:42

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych