Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

heniu1111 - zdjęcie

heniu1111

Rejestracja: 04.11.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.08.2022 22:11
*****

#757659 Specjal serwer - jak sobie radzicie z pozyskaniem pieniędzy na ten cel?

Napisane przez DarkGL w 09.03.2019 21:44

a zostawię w sumie wątek :D
  • +
  • -
  • 2


#757647 Specjal serwer - jak sobie radzicie z pozyskaniem pieniędzy na ten cel?

Napisane przez Robiin w 09.03.2019 01:47

My maniacy informatyki nie rozmawiamy z ludźmi, to właśnie esencja bycia informatykiem/programistą.


  • +
  • -
  • 6


#757208 Reason kcik problem

Napisane przez Automatyk w 23.02.2019 15:01

Wszystko pięknie cacy ale logi poprosimy bo z fusów nie wróżymy.
  • +
  • -
  • 1


#756956 [+18] Sexy bomba

Napisane przez White w 18.02.2019 19:50

opis
Zamiast standardowej bomby mamy dziewczynę, która przy rozbrajaniu zaczyna tańczyć na rurze.

screenshot
52326624_2426298984087766_8766452864487784448_o.jpg

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 17


#756336 Menu h@

Napisane przez Robiin w 03.02.2019 21:17

HUNT123 My bad, missclick poszedł na -1 repki.

 

PROTOTYP@@

 

Lista błędów w tym temacie:

  • Jego powstanie,
  • Ortografia autora:
  1. "c" z małej w "czesc" -> "Cześć, ",
  2. "do serwera" -> "na serwer" (ewentualnie do amxxa),
  3. "ktory" -> ", który",
  4. "który posiada" -> "który dodaje",
  5. "ammopackow" -> "ammopacków",
  6. "chcę aby" -> "chcę, aby",
  7. "byla" -> "była"
  8. "Wlasciciela" -> "właściciela",
  9. "graczowi" -> "graczowi.",
  10. "Chce aby" -> "Chcę, aby",
  11. "bylo takie menu pod komenda" -> "to menu było dostępne pod komendą"
  12. "/menuwlasciciela taki" -> "/menuwlasciciela. Taki",
  13. "byc pod BB" -> "być pod BB.",
  14. "Jesli trzeb podesle taki plg." -> "Jeśli trzeba, podeślę taki plugin.",
  15. "Ten plugin z BB o ktprym monwie jest z basuilder" -> "Ten plugin na BB, o którym mówię jest na BaseBuilder",
  16. "czy jos tak" -> ", czy jakoś tak",
  17. "Podsylam sma na pw jesli trzeba" -> "Podsyłam .sma na PW, jeśli trzeba"
  • Pisanie o AmmoPackach, następnie napomnienie o monetach oraz levelu (co się kompletnie ze sobą nie łączy, a jedno nie jest zależne od drugiego),
  • Podsyłanie na PW,
  • TO: "Wiem gupi nie jestem i czytac mordko nie umiesz ?? Przeczytaj uwaznie kazde slowo w moim pytaniu. " 

 

Lista pozytywów w tym temacie:

ec46ecbcb3be72bc3aa68276d9422602.png

 

 

Dziękuję, do widzenia.


  • +
  • -
  • 1


#756332 Menu h@

Napisane przez PROTOTYP@@ w 03.02.2019 20:36

nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale chyba o to ci chodzi ...

https://amxx.pl/topi...dmin-menu-v-15/

a jesli chcesz zeby otwieralo sie pod komenda /menuwlasciciela wystarczy zmienic odpowiedzialna za to linijke i skompilować



Wiem gupi nie jestem i czytac mordko nie umiesz ?? Przeczytaj uwaznie kazde slowo w moim pytaniu.


#755436 Problem z tabelką serwerów

Napisane przez Trol lorT w 20.01.2019 21:24

To noe tutaj temat CHlopaku. Dodaj jeszcze raz i pokombinuj wiem jak to zrobic ale tylko odplatnie


#755469 [IPS4] Status "Ostatnio online" Staff Online

Napisane przez Paweł. w 21.01.2019 18:44

ACP arrow.png Wygląd arrow.png Style i szablony arrow.png Edytuj HTML CSS arrow.png Zakładka Szablony arrow.png Wyszukujemy: staffMembers 

I dodajemy pod (u mnie linijka 16)

{expression="\IPS\Member\Group::load( $user->member()->member_group_id )->formattedName" raw="true"}

Dodajemy to:

                         {{if $user->member()->last_activity}}

                                            <div class="cWidgetContainer " data-controller="core.front.widgets.area" data-role="widgetReceiver" data-orientation="vertical" data-widgetarea="sidebar">
		<ul class="ipsList_reset">
            
<li class="ipsPos_left">
{lang="members_last_visit"}
{{if $user->member()->isOnline()}}<i class="fa fa-circle ipsOnlineStatus_online" data-ipsTooltip title="{lang="online_now" sprintf="$user->member()->name"}"></i>{{endif}}
{{if $user->member()->last_activity}}{datetime="$user->member()->last_activity" short="TRUE"}{{endif}}
</li>
{{endif}}

Dodajemy pod (u mnie to linijka 51)

{expression="\IPS\Member\Group::load( $user->member()->member_group_id )->formattedName" raw="true"}

Dodajemy to:

{{if $user->member()->last_activity}}
                     
                      <div class="cWidgetContainer " data-controller="core.front.widgets.area" data-role="widgetReceiver" data-orientation="vertical" data-widgetarea="sidebar">
		<ul class="ipsList_reset">
          
<li class="ipsPos_left">
{lang="members_last_visit"}
{{if $user->member()->isOnline()}}<i class="fa fa-circle ipsOnlineStatus_online" data-ipsTooltip title="{lang="online_now" sprintf="$user->member()->name"}"></i>{{endif}}
{{if $user->member()->last_activity}}{datetime="$user->member()->last_activity" short="TRUE"}{{endif}}
</li>
{{endif}}

Wygląd całego kodu:

{{if $orientation == 'vertical'}}

    {{foreach $users as $user}}
        {{if $user->member()->isOnline()}}
            <li class='ipsDataItem {{if $orientation == 'horizontal'}}ipsGrid_span3{{endif}}'>
       
                <div class='ipsDataItem_icon ipsPos_top'>
          
                    {template="userPhoto" app="core" group="global" params="$user->member(), 'tiny'"}
                </div>
          
                <div class="ipsDataItem_main">
     
                    <h3 class='ipsType_sectionHead'>{{if \IPS\Member::loggedIn()->language()->checkKeyExists( "core_staff_directory_name_{$user->id}" )}}<a href='{$user->member()->url()}'>{lang="core_staff_directory_name_{$user->id}"}</a>{{else}}{$user->member()->link()|raw}{{endif}}</h3>
                    <p class='ipsType_reset ipsType_normal ipsType_light'>
                         {expression="\IPS\Member\Group::load( $user->member()->member_group_id )->formattedName" raw="true"}
                         {{if $user->member()->last_activity}}

                                            <div class="cWidgetContainer " data-controller="core.front.widgets.area" data-role="widgetReceiver" data-orientation="vertical" data-widgetarea="sidebar">
		<ul class="ipsList_reset">
            
<li class="ipsPos_left">
{lang="members_last_visit"}
{{if $user->member()->isOnline()}}<i class="fa fa-circle ipsOnlineStatus_online" data-ipsTooltip title="{lang="online_now" sprintf="$user->member()->name"}"></i>{{endif}}
{{if $user->member()->last_activity}}{datetime="$user->member()->last_activity" short="TRUE"}{{endif}}
</li>
{{endif}}
                      <span class="ipsPos_right">
              
                             {{if !member.members_disable_pm AND !$user->member()->members_disable_pm}}
                                  <a href='{url="app=core&module=messaging&controller=messenger&do=compose&to={$user->member()->member_id}" seoTemplate="messenger_compose"}' data-ipsDialog data-ipsDialog-title='{lang="compose_new"}' data-ipsDialog-forceReload data-ipsDialog-remoteSubmit data-ipsDialog-flashMessage="{lang="message_sent"}"><i class='fa fa-envelope'></i> </a>
                             {{endif}}
                      </span>
                    
                    </p>
                </div>
            </li>
        {{endif}}
    {{endforeach}}
{{else}}
    {{foreach $users as $user}}
        <div class='ipsGrid_span3'>
            {{if $user->member()->isOnline()}}
      
                <div class='ipsDataItem_icon ipsPos_top'>
                    {template="userPhoto" app="core" group="global" params="$user->member(), 'tiny'"}
                </div>
                <div class="ipsDataItem_main">
                    <h3 class='ipsType_sectionHead'>{{if \IPS\Member::loggedIn()->language()->checkKeyExists( "core_staff_directory_name_{$user->id}" )}}<a href='{$user->member()->url()}'>{lang="core_staff_directory_name_{$user->id}"}</a>{{else}}{$user->member()->link()|raw}{{endif}}</h3>
                    <p class='ipsType_reset ipsType_normal ipsType_light'>
                        {expression="\IPS\Member\Group::load( $user->member()->member_group_id )->formattedName" raw="true"}
                       {{if $user->member()->last_activity}}
                     
                      <div class="cWidgetContainer " data-controller="core.front.widgets.area" data-role="widgetReceiver" data-orientation="vertical" data-widgetarea="sidebar">
		<ul class="ipsList_reset">
          
<li class="ipsPos_left">
{lang="members_last_visit"}
{{if $user->member()->isOnline()}}<i class="fa fa-circle ipsOnlineStatus_online" data-ipsTooltip title="{lang="online_now" sprintf="$user->member()->name"}"></i>{{endif}}
{{if $user->member()->last_activity}}{datetime="$user->member()->last_activity" short="TRUE"}{{endif}}
</li>
{{endif}}
        
                      <span class="ipsPos_right">
                            {{if !member.members_disable_pm AND !$user->member()->members_disable_pm}}
                                <a href='{url="app=core&module=messaging&controller=messenger&do=compose&to={$user->member()->member_id}" seoTemplate="messenger_compose"}' data-ipsDialog data-ipsDialog-title='{lang="compose_new"}' data-ipsDialog-forceReload data-ipsDialog-remoteSubmit data-ipsDialog-flashMessage="{lang="message_sent"}"><i class='fa fa-envelope'></i> </a>
                            {{endif}}
                        </span>
                    </p>
                 </div>
            {{endif}}
        </div>
     {{endforeach}}
{{endif}}

Efekt:

 

LhJmpLE.png

 

 

Widget: 

Załączony plik  Staff Online.zip   4,03 KB  140 Ilość pobrań

 


  • +
  • -
  • 3


#755038 Sklep 4Fun

Napisane przez Rivit w 10.01.2019 19:51


Prosiłbym o naprawienie tego, czyli żeby po wpisaniu killa nie działały w nowej rundzie, tak samo w przypadku rozpoczęcia nowej rundy, żeby one nie działały i żeby działały dalej, aż do naszej śmieci

 

Albo ja jestem głupi albo nie potrafie zrozumieć co tam jest nie tak...

 

Opisz to po polskiemu bo "nie działa, a żeby działało"


  • +
  • -
  • 1


#754965 Zapis po uzyskaniu odpowiedniej wartości

Napisane przez Zbieracz Minusów w 07.01.2019 23:38

Jest wszstko dobrze. MOZNA ZAMKNAC TEMAT


#754568 Szukam pluginu blokada broni

Napisane przez Robiin w 28.12.2018 07:25

Spoiler

 

Mapy w conscie forbiddenMapsPrefixes. Kod praktycznie taki sam, ale w moim przypadku zadziała poprawnie z pierwszym prefiksem, jest przyjemniejszy dla oka i uruchomienie zajmie mniej pamięci.


  • +
  • -
  • 1


#754490 Skiny broni (V_, P_) z zapisem MySQL / JSON.

Napisane przez Robiin w 26.12.2018 14:18

Ostatnio widuję sporo tematów związanych ze skinami, brakami w aktualnych pluginach etc, więc postanowiłem napisać plugin, w którym nie będzie kompromisów - oczywiście nie wyszło, więc dostajecie to co nawymyślałem :D .
Plugin będzie udoskonalany z biegiem czasu, a o zmianach będę informował w notatkach pod tym postem.


opis
Plugin dodaje na serwer skiny do broni, z możliwością manualnego ich wyłączenia. Plugin testowany był w stosunkowo nieznacznym stopniu, także nie polecam wrzucać go od razu na serwer publiczny, a wcześniej przetestować i zdać relację tutaj. 

 

Możliwość kupna skina in-game.

Możliwość dodania wielu flag.

Możliwość włączenia skina od fragów.

konfiguracja
Plugin posiada plik konfiguracyjny, który należy uzupełnić według wzoru:

"v model path" "p model path" "skin name" "skin access (flag)" "weapon CSW" "frags" "price"

 
gdzie:

  • v model path - ścieżka do modelu v_*.mdl, zaczynając od folderu cstrike/.
  • p model path - ścieżka do modelu p_*.dml, zaczynając od folderu cstrike/.
  • skin name - nazwa skina widniejąca w menu (max. 32 znaki, można to zmienić w kodzie).
  • skin access - dostęp do skina, plugin aktualnie obsługuje tylko jedną flagę, ale niedługo zapewne dopiszę obsługę wielu. Skin dostępny dla wszystkich graczy = 0. Flaga w wersji stringa, nie bitowej.
  • weapon CSW - index CSW_ broni, na jego bazie plugin rozpoznaje tablice dynamiczną i zapisuje do niej powyższe dane. Listę można znaleźć min. tutaj.
  • frags - ilość fragów, od których dostępny będzie skin. 0 = brak limitu poprzez fragi.
  • price - cena skina. Waluta możliwa do ustawienia w kodzie. 0 = brak limitu poprzez cenę.

 

Maksymalna ilość skinów jest domyślnie ustawiona na 32. Jeśli chcemy zwiększyć ten limit, konieczne będzie przerobienie pluginu w znacznym stopniu, natomiast idąc w dół nie ma żadnych przeszkód.
Brak limitów skinów.
 
Komendy do menu dostępne są w tablicy skinsMenuCommands. Do komend dodane będą say oraz say_team automatycznie:

// Skins menu commands.
new const skinsMenuCommands[][] =
{
	"/skiny",
	"/skins"
};

Ścieżka pliku konfiguracyjnego w stałej configFilePath.

 

inne informacje
Większość, o ile nie wszystkie 'ustawienia' kodu są w constach/define'ach u góry.

 

 

Wielkie dzięki dla AwIlLa za wszelką wiedzę, jaką się ze mną podzielił co do mysqla :) .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19


#754197 Propozycje zmian w generatorze vip

Napisane przez Robiin w 14.12.2018 23:09

Na wstępie chciałbym prosić każdego czytelnika o dołożenie swojej wiedzy do tematu i podzielenie się doświadczeniem, żeby wspólnie udoskonalić generator.

 

Ode mnie takie info:

 

Usunąć makrodefinicję IsPlayer

Spoiler

 

Zależnie od tego, czy chcemy iść z tym wszystkim pod kod easy-to-read czy wydajny:

Zamiana bool'a g_Vip na bity

Spoiler

 

Zmiana syntaxu sprawdzania sumy bitowej flag gracza

Spoiler

 

Zmiana momentu i częstotliwości przypisywania dostępu do vipa

Spoiler

 

Jednorazowe pobranie nicku gracza, żeby uniknąć powtarzania się tego przy liście vipów, say'u etc.

Spoiler

 

Zmiana syntaxu w sayHandle na łatwy do odczytania przy prefixie

Spoiler

 

Przy okazji tego wszystkiego można by zmienić syntax kodu overall; usunąć zbędne spacje, ogarnąć powtarzający się kod, nazwy zmiennych z np. "g_Vip" na "hasVip" (tak, wiem, że są różne syntaxy pisania kodu i różne firmy wymagają różnych sposobów jego pisania, ale tutaj możemy śmiało powiedzieć, że sami będziemy na tym korzystać. Moim zdaniem łatwiej się czyta "hasVip" niż "g_Vip", ale to już preferencje personalne, ja tylko daję propozycję ;) ), usunąć zbędne przechodzenie do osobnych funkcji, usunąć brackety przy jednoliniowych funkcjach (tak, tutaj też wiem, że to ma swój cel i różni programiści [...]).


  • +
  • -
  • 11


#753730 Segmentation fault ustalenie miejsca problemu

Napisane przez DarkGL w 30.11.2018 02:29

Krótki poradnik jak znaleźć winowajce problemu Segmentation fault.

Dlaczego Segmentation fault występuje ?

Błędy typu Segmentation fault mogą wystąpić z kilku powodów
  • Poprzez przeciążenie serwera hlds/rehlds pluginami i innego rodzaju dodatkami.
  • Nieprzypisanie odpowiednich zasobów do poprawnego działania serwera.
  • Pisania po pamięci przez wirtualną maszynę amxx'a niedostępną dla niej lub pluginu.
Co zrobić jeśli Segmentation fault występuje ?
  • Upewnij się że korzystasz z najnowszej wersji:
    • HLDS/ReHLDS
    • Metamoda i jego dodatków
    • AMXX i jego modułów
  • Upewnij się że pluginy na serwerze są skompilowane tą samą wersją kompilatora amxx którego używasz na serwerze.
  • Wyłącz zbędne pluginy których nie używasz a mimo to są ładowane jako działające pluginy.
  • Wyłączaj po kolei pluginy w celu ustalenia który powoduje problemy na serwerze. Polecam wyłączać pluginy sposobem 1/2  (wyłączasz połowę, włączasz serwer. Problem występuje -> zmniejszasz o kolejną połowę. Problem ustał -> zawęziłeś okres poszukiwań o 50% w jednym resecie). Zazwyczaj w modach takich jak Zombie, Jailbreak, CSGO czy pokrewnych winowajcą są główne silniki.
  • Dopisz debug na liście pluginów który powoduje problem. Jeśli chcesz debugować wszystkie pluginy zamiast jednego ustaw cvar amx_debug 2.
    // Plugin Debug mode
    // 0 - No debugging (garbage line numbers)
    // 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
    // 2 - All plugins are put in debug mode
    // Note - debug mode will affect JIT performance
    //
    // Default value: 1
    amx_debug 2
  • Sprawdź logi serwera i amxx ( znajdziesz je w cstrike/addons/amxmodx/logs ) w celu ustalenia miejsca występowania problemu w pluginie ( konkretne miejsce nigdy nie będzie podane ale możesz znaleźć tam inne błędy które też mogą wpływać na działanie serwera ).
  • Sprawdź kod sma pluginu w celu ustalenia miejsca i naprawy problemu jeśli umiesz to zrobić sam.
  • Jeśli nie umiesz programować załóż odpowiedni temat na forum podając:
    • Używane wersje hlds , metamoda i amxx
    • Logi serwera oraz logi amxx ( znajdziesz je w cstrike/addons/amxmodx/logs )
    • Pełen kod pluginu jako załącznik

  • +
  • -
  • 12


#753850 Sprzedam & Wykonam Paczki & Pluginy pod serwery AMXX (CS 1.6)

Napisane przez vanillah w 03.12.2018 19:56

props za grafike

hwmAwf4.jpg pozazdroscic takich opinii


  • +
  • -
  • 2