Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

heniu1111 - zdjęcie

heniu1111

Rejestracja: 04.11.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.08.2022 22:11
*****

#757658 Specjal serwer - jak sobie radzicie z pozyskaniem pieniędzy na ten cel?

Napisane przez heniu1111 w 09.03.2019 20:00

*Podkradam mamie z portfela* 


  • +
  • -
  • 1


#756337 Menu h@

Napisane przez heniu1111 w 03.02.2019 21:23

Haha pozamiatał  :^D


  • +
  • -
  • 1


#755041 Sklep 4Fun

Napisane przez heniu1111 w 10.01.2019 20:36

 


Prosiłbym o naprawienie tego, czyli żeby po wpisaniu killa nie działały w nowej rundzie, tak samo w przypadku rozpoczęcia nowej rundy, żeby one nie działały i żeby działały dalej, aż do naszej śmieci

 

Albo ja jestem głupi albo nie potrafie zrozumieć co tam jest nie tak...

 

Opisz to po polskiemu bo "nie działa, a żeby działało"

 

Haha no nie pojemaju  :^D

 

Może mu chodzi o to ze jak kupimy to w rundzie x nie działało już w rundzie y, czyli następnej i trzeba było na nowo kupić 

No ja to tak rozumie ale na trzezwo chyba tego się nie pojmie :D


  • +
  • -
  • 1


#754666 Amxbans bład połączenia z bazą danych

Napisane przez heniu1111 w 30.12.2018 19:08

Wyłącz sqlite


  • +
  • -
  • 1


#754567 Szukam pluginu blokada broni

Napisane przez heniu1111 w 28.12.2018 02:01

Prowizorka ale działa :D

#include <amxmodx> 

#include <hamsandwich> 



new mapname[32]

new const VERSION[] = "1.0" 



public plugin_init() 

{

register_plugin("blokowanie", VERSION, "")

RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")

RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")

RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")
set_task(1.0, "check_map") 

} 



public check_map()
{
get_mapname(mapname, 31)
if (contain(mapname, "fy_"))
pause("a")



}
public fw_TouchWeapon(weapon,id) 

{

if (!is_user_connected(id)){

return HAM_IGNORED;

}

return HAM_SUPERCEDE; 
}

UWAGA PLUGIN DZIAŁA NA MAPACH KTÓRYCH POCZĄTEK/PEŁNA NAZWA JEST DODANE W KODZIE 

Plugin teraz działa na all mapach "fy_"  na innych będzie się płazować aby dodać inne mapy to dodajesz jedynie 

if (contain(mapname, "css_")) 

Oczywiście zamiast "css_" podajesz tam swoje od map (nie pamiętam jak się to zwie, ten przedrostek) 

 Tylko pamiętaj jedno pod drugim 

np

if (contain(mapname, "fy_"))
if (contain(mapname, "css_"))

Lub po prostu wpisujesz pełne nazwy mapy, w tedy działa na wpisanych mapach zamiast na wszystkich tak jak jest jak wpiszesz np. "css_" 

if (contain(mapname, "css_dust2"))
if (contain(mapname, "de_dust2"))

Testowałem na hdls i działało :D i sorry że tak dziwnie to opisałem, zmęczenie bierze za wygraną :D

 

 


  • +
  • -
  • 1


#754537 Spect Bug!

Napisane przez heniu1111 w 27.12.2018 19:25

Wina leży w 

admin_freelook.amxx

On potrafi takie cuda. Jeszcze osobiście nie widziałem działającej wersji tego. Są dobre alternatywy co do plugina, chyba że koledzy z forum go naprawią  :D

 

O to jedna z alternatyw

/******************************************************************************************************* 
                              AMX Forcechasecam 
          

  Author: KRoTaL 
  Version: 0.2 

  0.1  Release 
  0.2  Selects the next friend automatically 


   Players without immunity (you can modify the admin flag in the code, search for ADMIN_IMMUNITY) 
   cannot spectate the other team (and they can't use freeview, ...). 
   If they select an enemy, the plugin will automatically make them watch their next friend 
   by executing +attack on them. 
   Admins can spectate both teams. 

   Set mp_forcechasecam to 0. 


  Cvars: 

   amx_forcechasecam 1   -   0: disables the plugin 
                  1: enables the plugin 

   amx_forceftb 1   -   0: does not fade to black if watching an enemy 
               1: fades to black if watching an enemy 
               This cvar is taken into account only if amx_forcechasecam is set to 1. 


  Setup: 

   Install the amx file. 
   Enable VexdUM. 


*******************************************************************************************************/ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <engine> 

new maxplayers 
new gMsgScreenFade 

public plugin_init() 
{ 
   register_plugin("Forcechasecam", "0.2", "KRoTaL") 
   register_cvar("amx_forcechasecam", "1") 
   register_cvar("amx_forceftb", "1") 

   set_task(0.1, "check_spectated", 45421000, "", 0, "b") 

   gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade") 
   maxplayers = get_maxplayers() 
} 

public check_spectated() 
{ 
   if(get_cvar_num("amx_forcechasecam") == 0) 
   { 
      return PLUGIN_CONTINUE 
   } 

   for(new id = 1 ; id <= maxplayers ; id++) 
   { 
      if(is_user_connected(id)) 
      { 
         if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)) 
         { 
            new team = get_user_team(id) 
            if(!is_user_alive(id) && (team == 1 || team == 2) && entity_get_int(id, EV_INT_deadflag) == 2) 
            { 
               if(entity_get_int(id, EV_INT_iuser1) != 4) 
               { 
                  entity_set_int(id, EV_INT_iuser1, 4) 
               } 

               new spectated = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2) 

               if(get_user_team(spectated) != team) 
               { 
                  client_cmd(id, "+attack;wait;-attack") 

                  if(get_cvar_num("amx_forceftb") == 1) 
                  { 
                     message_begin(MSG_ONE, gMsgScreenFade, {0,0,0}, id) 
                     write_short(1<<12) 
                     write_short(1<<12) 
                     write_short(1<<12) 
                     write_byte(0) 
                     write_byte(0) 
                     write_byte(0) 
                     write_byte(255) 
                     message_end() 
                  } 
               } 
               else 
               { 
                  if(get_cvar_num("amx_forceftb") == 1) 
                  { 
                     message_begin(MSG_ONE, gMsgScreenFade, {0,0,0}, id) 
                     write_short(1) 
                     write_short(1) 
                     write_short(12) 
                     write_byte(0) 
                     write_byte(0) 
                     write_byte(0) 
                     write_byte(0) 
                     message_end() 
                  } 
               } 
            } 
         } 
      } 
   } 

   return PLUGIN_CONTINUE 
} 

w server.cfg ustawiasz  te dwie komendy na "0" i tylko admin może widzieć obydwie drużyny podczas gry :D (spect widzi dwie bez problemów) 

 

mp_forcecamera "0"

mp_forcechasecam "0"

 


  • +
  • -
  • 1


#754493 Spect Bug!

Napisane przez heniu1111 w 26.12.2018 16:07

Poka plugins.ini


  • +
  • -
  • 1


#754226 Za dużo map w mapcycle

Napisane przez heniu1111 w 16.12.2018 12:59

Z galileo 5.9.1

// The default cvar `mapcyclefile` seems to crash the game if you have
// more of 489 maps in `mapcycle.txt` file. Therefore, you can use this
// cvar instead of the default `mapcyclefile` cvar if you want to have
// more map on your map cycle file.
//
// If you set this cvar to "" your `mapcyclefile` cvar will be used
// instead of this cvar.
//
// Default: ""
gal_mapcyclefile "mapcycle.txt"

 

Więc jak się nie mylę to jak jest za dużo map w tym mapcycle.txt to będzie crash i nie ważne czy jest galileo czy nie.

 

To w tej sytuacji trzeba nowy plik zrobić gdzie będą mapy wpisane?


  • +
  • -
  • 3


#754075 M_Antyrusher 2.6

Napisane przez heniu1111 w 10.12.2018 18:32

Ja tam używam wersji 2.0 od micza i wszystko pięknie ładnie działa ^^ robienie stref też jest wygodniejsze niż w tym 2.6 


  • +
  • -
  • 1


#753491 Modyfikacja AmxBans

Napisane przez heniu1111 w 22.11.2018 20:26


 

Po wgraniu bansa na serwer całe białe tło , chmody ustawione , po prostu nic sie nie dzieje :)

A można dokładniej? te białe tło to po czy przed instalacją www?  

 

 

Z tego co kojarzę to taki problem był przy próbie instalowania na hostingu cba.pl

 


Po wgraniu bansa na serwer całe białe tło , chmody ustawione , po prostu nic sie nie dzieje :)

A można dokładniej? te białe tło to po czy przed instalacją www?  

 

 

Z tego co kojarzę to taki problem był przy próbie instalowania na hostingu cba.pl podobnie też jest przy wersji php 7.x 


  • +
  • -
  • 1


#753081 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu.

Napisane przez heniu1111 w 04.11.2018 19:19

Sprawdź 

Załączony plik  Skiny.sma   13,74 KB  40 Ilość pobrań
  Skiny.amxx


  • +
  • -
  • 1


#753006 Ktoś pomoże skompilować vipa ?

Napisane przez heniu1111 w 03.11.2018 20:38

co mi z tego link . jak ja nie umiem w ogóle kompilowac

Co?  :facepalm:  przecież tam masz skompilowane, gotowe do wgrania na serwer


  • +
  • -
  • 1


#752994 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu.

Napisane przez heniu1111 w 03.11.2018 16:10

Sprawdź, nazwy i ścieżki sobie pozmieniasz

Ale coś czuje że mogłem z czymś namieszać :P 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#749349 Edycja pluginu - AFK KISS.

Napisane przez heniu1111 w 08.05.2018 06:12

<p>Od tego masz cvary</p>
<p>https://amxx.pl/topi...iss-kicker/</p>
  • +
  • -
  • 1


#748682 Prośba o edyt Paczki

Napisane przez heniu1111 w 17.04.2018 20:59

W plugins.ini wyłączasz pluginy odpowiadające za zmianę modeli grantów, podobnie robisz z czapkami i śniegiem szukasz od tego pluginów i je wyłączasz lub usuwasz je.


  • +
  • -
  • 1