*Podkradam mamie z portfela*
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
heniu1111
Rejestracja: 04.11.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.08.2022 22:11





Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 568
- Odwiedzin: 8 558
- Tytuł: Ja zjadłem ciastko ^^
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
heniu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
zapomniałem
#757658 Specjal serwer - jak sobie radzicie z pozyskaniem pieniędzy na ten cel?
Napisane przez heniu1111
w 09.03.2019 20:00
#755041 Sklep 4Fun
Napisane przez heniu1111
w 10.01.2019 20:36
Prosiłbym o naprawienie tego, czyli żeby po wpisaniu killa nie działały w nowej rundzie, tak samo w przypadku rozpoczęcia nowej rundy, żeby one nie działały i żeby działały dalej, aż do naszej śmieci
Albo ja jestem głupi albo nie potrafie zrozumieć co tam jest nie tak...
Opisz to po polskiemu bo "nie działa, a żeby działało"
Haha no nie pojemaju
Może mu chodzi o to ze jak kupimy to w rundzie x nie działało już w rundzie y, czyli następnej i trzeba było na nowo kupić
No ja to tak rozumie ale na trzezwo chyba tego się nie pojmie
#754666 Amxbans bład połączenia z bazą danych
Napisane przez heniu1111
w 30.12.2018 19:08
#754567 Szukam pluginu blokada broni
Napisane przez heniu1111
w 28.12.2018 02:01
Prowizorka ale działa
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> new mapname[32] new const VERSION[] = "1.0" public plugin_init() { register_plugin("blokowanie", VERSION, "") RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon") set_task(1.0, "check_map") } public check_map() { get_mapname(mapname, 31) if (contain(mapname, "fy_")) pause("a") } public fw_TouchWeapon(weapon,id) { if (!is_user_connected(id)){ return HAM_IGNORED; } return HAM_SUPERCEDE; }
UWAGA PLUGIN DZIAŁA NA MAPACH KTÓRYCH POCZĄTEK/PEŁNA NAZWA JEST DODANE W KODZIE
Plugin teraz działa na all mapach "fy_" na innych będzie się płazować aby dodać inne mapy to dodajesz jedynie
if (contain(mapname, "css_"))
Oczywiście zamiast "css_" podajesz tam swoje od map (nie pamiętam jak się to zwie, ten przedrostek)
Tylko pamiętaj jedno pod drugim
np
if (contain(mapname, "fy_")) if (contain(mapname, "css_"))
Lub po prostu wpisujesz pełne nazwy mapy, w tedy działa na wpisanych mapach zamiast na wszystkich tak jak jest jak wpiszesz np. "css_"
if (contain(mapname, "css_dust2")) if (contain(mapname, "de_dust2"))
Testowałem na hdls i działało i sorry że tak dziwnie to opisałem, zmęczenie bierze za wygraną
#754537 Spect Bug!
Napisane przez heniu1111
w 27.12.2018 19:25
Wina leży w
admin_freelook.amxx
On potrafi takie cuda. Jeszcze osobiście nie widziałem działającej wersji tego. Są dobre alternatywy co do plugina, chyba że koledzy z forum go naprawią
O to jedna z alternatyw
/******************************************************************************************************* AMX Forcechasecam Author: KRoTaL Version: 0.2 0.1 Release 0.2 Selects the next friend automatically Players without immunity (you can modify the admin flag in the code, search for ADMIN_IMMUNITY) cannot spectate the other team (and they can't use freeview, ...). If they select an enemy, the plugin will automatically make them watch their next friend by executing +attack on them. Admins can spectate both teams. Set mp_forcechasecam to 0. Cvars: amx_forcechasecam 1 - 0: disables the plugin 1: enables the plugin amx_forceftb 1 - 0: does not fade to black if watching an enemy 1: fades to black if watching an enemy This cvar is taken into account only if amx_forcechasecam is set to 1. Setup: Install the amx file. Enable VexdUM. *******************************************************************************************************/ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> new maxplayers new gMsgScreenFade public plugin_init() { register_plugin("Forcechasecam", "0.2", "KRoTaL") register_cvar("amx_forcechasecam", "1") register_cvar("amx_forceftb", "1") set_task(0.1, "check_spectated", 45421000, "", 0, "b") gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade") maxplayers = get_maxplayers() } public check_spectated() { if(get_cvar_num("amx_forcechasecam") == 0) { return PLUGIN_CONTINUE } for(new id = 1 ; id <= maxplayers ; id++) { if(is_user_connected(id)) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)) { new team = get_user_team(id) if(!is_user_alive(id) && (team == 1 || team == 2) && entity_get_int(id, EV_INT_deadflag) == 2) { if(entity_get_int(id, EV_INT_iuser1) != 4) { entity_set_int(id, EV_INT_iuser1, 4) } new spectated = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2) if(get_user_team(spectated) != team) { client_cmd(id, "+attack;wait;-attack") if(get_cvar_num("amx_forceftb") == 1) { message_begin(MSG_ONE, gMsgScreenFade, {0,0,0}, id) write_short(1<<12) write_short(1<<12) write_short(1<<12) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(255) message_end() } } else { if(get_cvar_num("amx_forceftb") == 1) { message_begin(MSG_ONE, gMsgScreenFade, {0,0,0}, id) write_short(1) write_short(1) write_short(12) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(0) message_end() } } } } } } return PLUGIN_CONTINUE }
w server.cfg ustawiasz te dwie komendy na "0" i tylko admin może widzieć obydwie drużyny podczas gry (spect widzi dwie bez problemów)
mp_forcecamera "0"
mp_forcechasecam "0"
#754493 Spect Bug!
Napisane przez heniu1111
w 26.12.2018 16:07
#754226 Za dużo map w mapcycle
Napisane przez heniu1111
w 16.12.2018 12:59
Z galileo 5.9.1
// The default cvar `mapcyclefile` seems to crash the game if you have // more of 489 maps in `mapcycle.txt` file. Therefore, you can use this // cvar instead of the default `mapcyclefile` cvar if you want to have // more map on your map cycle file. // // If you set this cvar to "" your `mapcyclefile` cvar will be used // instead of this cvar. // // Default: "" gal_mapcyclefile "mapcycle.txt"
Więc jak się nie mylę to jak jest za dużo map w tym mapcycle.txt to będzie crash i nie ważne czy jest galileo czy nie.
To w tej sytuacji trzeba nowy plik zrobić gdzie będą mapy wpisane?
#754075 M_Antyrusher 2.6
Napisane przez heniu1111
w 10.12.2018 18:32
#753491 Modyfikacja AmxBans
Napisane przez heniu1111
w 22.11.2018 20:26
Po wgraniu bansa na serwer całe białe tło , chmody ustawione , po prostu nic sie nie dzieje
A można dokładniej? te białe tło to po czy przed instalacją www?
Z tego co kojarzę to taki problem był przy próbie instalowania na hostingu cba.pl
Po wgraniu bansa na serwer całe białe tło , chmody ustawione , po prostu nic sie nie dzieje
A można dokładniej? te białe tło to po czy przed instalacją www?
Z tego co kojarzę to taki problem był przy próbie instalowania na hostingu cba.pl podobnie też jest przy wersji php 7.x
#753081 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu.
Napisane przez heniu1111
w 04.11.2018 19:19
#753006 Ktoś pomoże skompilować vipa ?
Napisane przez heniu1111
w 03.11.2018 20:38
#752994 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu.
Napisane przez heniu1111
w 03.11.2018 16:10
Sprawdź, nazwy i ścieżki sobie pozmieniasz
Ale coś czuje że mogłem z czymś namieszać
Załączone pliki
-
Skiny.sma 14,17 KB 36 Ilość pobrań
Skiny.amxx
#749349 Edycja pluginu - AFK KISS.
Napisane przez heniu1111
w 08.05.2018 06:12
#748682 Prośba o edyt Paczki
Napisane przez heniu1111
w 17.04.2018 20:59
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: heniu1111
- Regulamin