Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RaS_ - zdjęcie

RaS_

Rejestracja: 04.11.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.12.2023 16:37
-----

#730720 amx_ip + SteamID

Napisane przez Qes w 14.09.2016 13:24

https://amxx.pl/topi...y-zmiennych-ip/

i zamień w .sma to

 

public plugin_init()
{
	register_plugin("StatusIP", "1.7", "ahtoh&ZiuTeK")
	register_concmd("amx_ip", "wyswietl_adresy_ip", ADMIN_ALL,"wyswietla IP graczy")
	new configsDir[64]
	get_configsdir(configsDir, sizeof(configsDir)-1)
	format(configsDir, sizeof(configsDir)-1, "%s/ipdesc.ini", configsDir)
	loadSubnets(configsDir)
	pcv_dp_r_id_provider = get_cvar_pointer ("dp_r_id_provider")
	register_cvar("g_brak_opisu","")
}
na to
public plugin_init()
{
	register_plugin("StatusIP", "1.7", "ahtoh&ZiuTeK")
	register_concmd("amx_ip", "wyswietl_adresy_ip", ADMIN_ALL,"wyswietla IP graczy")
	register_concmd("say /ip", "wyswietl_adresy_ip", ADMIN_ALL,"wyswietla IP graczy")
	new configsDir[64]
	get_configsdir(configsDir, sizeof(configsDir)-1)
	format(configsDir, sizeof(configsDir)-1, "%s/ipdesc.ini", configsDir)
	loadSubnets(configsDir)
	pcv_dp_r_id_provider = get_cvar_pointer ("dp_r_id_provider")
	register_cvar("g_brak_opisu","")
}

 


  • +
  • -
  • 2


#727204 Automatyczne przeładowywanie

Napisane przez Linux' w 13.06.2016 11:40

Przejrzyj wszystkie pliki cfg i sprawdz czy w srodku nie ma aliasow typu +attack; +reload itp.


  • +
  • -
  • 1


#274704 Podmienianie modeli broni

Napisane przez DarkGL w 27.07.2011 19:39

Pokaże dwie metody gorszą i lepszą na podmienia modeli broni które widzi gracz i modeli które widzą inni gracze patrząc na nas
  • Metoda gorsza:

    do plugin_init dodajemy
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
    jest to event wywoływany przy zmianie broni , strzale / przeładowaniu (zmianie amunicji) więc dość często prawda ?
    gdzieś w pluginie dodajemy
    public CurWeapon(id)
    {
    	new wid = read_data(2)	// Id broni
    }
    
    w zmiennej wid mamy typ broni ( CSW_*)
    Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
    załóżmy że chcemy podmienić model noża
    public CurWeapon(id)
    {
    	new wid = read_data(2)	// Id broni
    	if(wid == CSW_KNIFE){
    	}
    }
    teraz kod na podmianę
    • Wykorzystujący engine

      public CurWeapon(id)
      {
      	new wid = read_data(2)	// Id broni
      	if(wid == CSW_KNIFE){
      		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl")  
      	}
      }
      
    • Wykorzystujący fakemete

      public CurWeapon(id)
      {
      	new wid = read_data(2)	// Id broni
      	if(wid == CSW_KNIFE){
      		set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl")
      	}
      }
      
    może będziemy chcieli podmienić też model p_ czyli ten model którzy widzą inni gracze patrzący na gracza (nie ze specta poprostu patrzący na niego ;D )
    wtedy dodajemy
    • Wykorzystując engine

      public CurWeapon(id)
      {
      	new wid = read_data(2)	// Id broni
      	if(wid == CSW_KNIFE){
      		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl")  
      		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_nowy_noz.mdl")  
      	}
      }
      
    • Wykorzystując fakemete

      public CurWeapon(id)
      {
      	new wid = read_data(2)	// Id broni
      	if(wid == CSW_KNIFE){
      		set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl")
      		set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/p_nowy_noz.mdl")
      	}
      }
      
      jeśli będziemy chcieli podmienić broni to robimy
      public CurWeapon(id)
      {
      	new wid = read_data(2)	// Id broni
      	if(wid == CSW_KNIFE){
      		//podmiana modeli
      	}
      	else if(wid == inna bron){
      		//podmiana modeli
      	}
      }
      
  • Metoda lepsza:

    Wykorzystująca hamsandwich
    w plugin_init dodajemy
    RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwItemDeploy",1);
    drugi parametr jest to classname w przykładzie dałem weapon_knife bo taki jest classname dla noża dla innych broni możecie sprawdzić tutaj
    Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
    w pluginie w dowolnym miejscu dodajemy
    public fwItemDeploy(wpn){
    	static iOwner;
    	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
    }
    
    w zmiennej iOwner mamy id gracza który trzyma broń
    i podmieniamy
    • Wykorzystując engine

      public fwItemDeploy(wpn){
      	static iOwner;
      	iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner)
      	
      	entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl")  
      	
      }
      
    • Wykorzystując fakemete

      public fwItemDeploy(wpn){
      	static iOwner;
      	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
      	
      	set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl")
      	
      }
    no i jeśli model p także to
    • Wykorzystując engine

      public fwItemDeploy(wpn){
      	static iOwner;
      	iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner)
      	
      	entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl")  
      	entity_set_string(iOwner, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_nowy_noz.mdl")  
      }
      
    • Wykorzystując fakemete

      public fwItemDeploy(wpn){
      	static iOwner;
      	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
      	
      	set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl")
      	set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowy_noz.mdl")
      }
      
    a jeśli będziemy chcieli podłączyć podmienianie dwóch lub więcej broni w jednej funkcji to robimy

    public fwItemDeploy(wpn){
    	static iOwner;
    	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
    	
    	new wpnID = cs_get_weapon_id(wpn)
    	
    	if(wpnID == CSW_KNIFE){
    		//podmiana modelu
    	}
    	else if(wpnID == inna bron){
    		//podmiana modelu
    	}
    }
    ta metoda jest lepsza ponieważ model jest podmieniany tylko przy wyciąganiu (deploy) , przy strzale i przeładowaniu nie ma to miejsca
oczywiście nowe modele muszą być "zprecachowane" ( Dołączona grafika ) w plugin_precache
  • +
  • -
  • 22


#426059 Paczka RealMod Linux

Napisane przez DarkGL w 30.06.2012 09:58

Witam ... Kiedyś zrobiłem paczkę RealMod pod linuxa ...
Znalazłem ją dzisiaj na dysku i chciałem się z wami nią podzielić
Mysle, że paczka wam się przyda ....

na końcu zdania stawia się jedną kropkę nie trzy ;)
  • +
  • -
  • 9


#718728 [ROZWIĄZANE] Czemu mi nikt nie potwierdził tetatuw?

Napisane przez DarkGL w 22.01.2016 00:52

Tematy zostały odrzucone.


  • +
  • -
  • 2


#718729 [ROZWIĄZANE] Czemu mi nikt nie potwierdził tetatuw?

Napisane przez DarkGL w 22.01.2016 00:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 2


#281374 Podskakiwanie bez utraty prędkości

Napisane przez R3X w 11.08.2011 17:42

ten drugi -duck ma kluczowe znaczenie dla tego skryptu? nie znam się na tym, ale to jak w xml dać tylko znacznik zamykający
  • +
  • -
  • 1


#178519 Stats all The Time

Napisane przez DarkGL w 09.10.2010 21:15

Dołączona grafika
Prosty plugin dzięki niemu statystyki które zdobyliśmy na mapie kiedy wyjdziemy nie są tracone zapisują się a kiedy znów wejdziemy zaczynamy od tych samych statystyk kiedy wyszliśmy czyli
gram sobie gram mam staty 15:4 wychodzę z serva wchodzę za tydzień i zaczynam odrazu od statów 15:4 (dobre na servery hns)

Dołączona grafika
Zresetować staty możemy poprzez wyłączenie servera i usunięcie pliku StatsAllTheTime.vault z data/vault

Dołączona grafika
stats_save_typ 1 - //1 - zapis na nick 2 - zapis na steamid

Dołączona grafika
Załączony plik  stats_all_the_time.sma   2,31 KB  442 Ilość pobrań
  stats_all_the_time.amxx
Załączony plik  stats_all_the_time.amxx   5,92 KB  38 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 11


#253612 Portal Gun

Napisane przez DarkGL w 27.05.2011 22:34

Dołączona grafika
Pomysł rzucił abes i tak to jakos po trochu powstawało udostepniam poniewaz nie mam czasu sie tym zajmowac
kod nie jest idealny ale wydaje mi sie ze jest ok
plugin przenosi do cs'a portal gun'a znanego z gier Portal i Portal 2
podziękowania dla R3X

Dołączona grafika
give_portal <nick>

Dołączona grafika
// 1 or 2 difrent sprites 0 off this
portal_sprite 1

// 1 - no fall damage 0 - normal (no fall damage for person who have portal gun)
portal_fall_damage 1

// speed of portal bullet
portal_bullet_speed 1500

//how much money you must have to buy portal with /portal command in say negative number off this
portal_cost -1

//portal gun for free on spawn ? 1 - yes 0 -no
portal_spawn 0
po pierwszym uruchomieniu utworzy sie plik
portal.cfg w folderze configs

Dołączona grafika
Te video jest z aktualnymi modelami, reszta jest ze starymi
Aby wyświetlić w większej rozdzielczości, obejrzyj na YouTube.com (kliknij na tytuł)
http://www.youtube.com/watch?v=Y4pa3NMcEBU&hd=1

http://www.youtube.com/watch?v=1rXkDpvuHoY
http://www.youtube.com/watch?v=W6qolwCB5WA
http://www.youtube.com/watch?v=-wiDfqz0Dps

Dołączona grafika
w sma znajdziemy cos takiego
#define SOUNDS
#define SPRITES
//#define TEST
//#define TRACE_HULL
jesli dodamy // przed #define SOUNDS wylaczmy uzywanie dzwiekow przez plugin
przed sprites to wylaczmy sprites
usuwajac TEST spowodujemy dodanie funkcji ktorych uzywalem do testowania
TRACE_HULL przy takiej konfiguracji plugin sprawdza czy miejsce jest wolne za pomoca mojej funkcji jesli to odkomentujemy bedzie uzywac TRACE_HULLA lepiej mojej uzywac : P

#define MAX 32
tu podajemy ilosc slotow
(mniej pamięci zżera plugin)

Dołączona grafika
/portal w say'u

Dołączona grafika
Załączony plik  portal.sma   24,98 KB  4442 Ilość pobrań
  portal.amxx
Załączony plik  portal.amxx   29,09 KB  1440 Ilość pobrań

Załączony plik  portal.rar   2,74 MB  6795 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 60


#714375 {FFA}[RANK/VIP/SKINY]

Napisane przez Ziemowit /F/ w 09.11.2015 17:11

Siemanko!

WAŻNE!

1.Jeżeli brakuje jakiegoś elementu to bardzo przepraszam ale przeklejanie z folderu csstrike nie jest taki łatwe :D

2.Proszę o uszanowanie  autora czyl mnie i zostawienie jednej reklamy: Autorem  paczki FFA jest Ziemowit /A/

3.Paczka jest pod linuksa i została wzięta z mojego serwera

4.Gdyby brakowało modelu,sprite itp. Pisać!

 

inne informacje

1.Na serwerze jest plugin skinów komedny to /mykills , /skins NAZWA BEZ_

2.Na serwerze jest VIP. Pod flagi  *mnopqrst*

Posiada on:

Cvary do edycji w configs
Dostaniesz Free Granaty ( HE,2FB,SG )
Dostaniesz Free Armor + Helm
Dostaniesz 500$ Za Killa, 800 $ Za HS
Dostaniesz 10 HP Za Killa 
Po Wpisaniu Gracza /vips bedziesz na liscie
Darmowy deagle na start
1000$ na ka�dy start
Dostaniesz Free Defusal Kit 
Vip posiada unikatowe modele! 
: Noz:Karambit ak47: odwet akwamaryny m4: master piece
3. Nie które pluginy nie działają poprawnie lecz tego kompletnie nie widzać   :/ należy też wymienić rs'y. 
 
 
opis
Plugins.ini
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

abd.amxx                          ;pokazywanie zadanych obra�e�
admin_spec_esp.amxx               ;wh dla admina po �mierci
afkbombtransfer.amxx              ;przekazywanie paki od AFK do innego gracza
afkkisss.amxx                     ;kickanie graczy AFK
blockweapons.amxx                 ;blokada Autolamy,autokampy i tarczy
bcd_hudtimer.amxx
descriptive_fire_in_the_hole.amxx ;Polskie informacje o rzuconym granacie
ex.interp.amxx                    ;wymuszacz interpu 0.01
mapchooser4.amxx                  ;plugin do votowania map
spree.amxx                        ;Najlepszy gracz rundy
amx_ssban.amxx                    ;plugin do robienia ss�w
zegarek.amxx                      ;zegarek 24h w hudzie
niesmiertelne_hostage.amxx        ;nie da sie zabi� host�w
adminlisten.amxx                  ;admin widzi wszystkie rozmowy na say
parachute.amxx                    ;spadochron
skinsystem.amxx                   ; System skin�w 
ad_manager.amxx                   : Reklamy
kill_assist.amxx                  : ASYSTY
ultimate_sounds_PL.amxx           : Dzwi�ki typu HeadShot
vip.amxx
RoundSound.amxx
amx_malamapa_v11.amxx
info.amxx
skull.amx
deagsmapmanager.amxx
modeleVip.amxx
ranga.amxx
galileo.amxx

hpk.amxx

ultimate_ss.amxx

sillyc4.amxx


alt_end_round_sounds.amxx

bullet_damage.amxx

Wszelkie cvary macie w Addons.

 

download

Mam nadzieje że docenicie moją paczkę  :D  ^D^  :)  ;)

 

http://www58.zippysh...WShNY/file.html

 

 

 


  • +
  • -
  • 2


#720685 Jaki hosting pod cs

Napisane przez Pukawka.pl w 15.02.2016 20:38

Z przyjemnością udostępnimy serwer na 7 dni do testów.
Zapraszam do kontaktu na [email protected]

 

Ps.
Właścicielem Zabijaka jest właściciel 1s1k
 


  • +
  • -
  • 1


#720322 Jak wyłączyc powiadomienia na say

Napisane przez Kowalsky w 11.02.2016 02:48

/cstrike/addons/amxmodx/configs/amxx.cfg

// Pokaż aktywności adminów
// 0 - wyłączona
// 1 - pokaż bez nazwy admina
// 2 - pokaz z nazwa admina
//
// Wartość domyślna: 2
amx_show_activity 2

  • +
  • -
  • 1


#718720 [ROZWIĄZANE] Serwer bez hlds

Napisane przez DarkGL w 21.01.2016 23:17

Wiadomość wygenerowana automatycznie<br /> <br /> <br />Ten temat został zamknięty przez moderatora.<br /> <br />Powód: Pomoc udzielona<br /> <br />Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.<br /> <br /> <br />Z pozdrowieniami,<br />Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#718620 [ROZWIĄZANE] Serwer bez hlds

Napisane przez DarkGL w 20.01.2016 21:20

A jak myślisz skoro jest to hlds - half life dedicated server ;) istnieją próby napisania serwerów dedykowanych 1.6 od 0 i technicznie nie jest to hlds


  • +
  • -
  • 2


#718635 [ROZWIĄZANE] Serwer bez hlds

Napisane przez DarkGL w 21.01.2016 00:17

http://amxx.pl/topic...ine-hlds-źródła


  • +
  • -
  • 2