
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
qrNt
Rejestracja: 12.09.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.02.2022 04:07





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 67
- Odwiedzin: 4 585
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
#714012 Szukam pluginu na przenikanie przez graczy na początku rundy
Napisane przez qrNt
w 31.10.2015 01:16

#713912 Porśba o przetłumaczenie moda
Napisane przez qrNt
w 28.10.2015 18:51
#712645 kod na automatyczne trafianie granatem przeciwnika
Napisane przez qrNt
w 02.10.2015 19:05
#712504 [ZABAWA]Pistolet Na Strzalki
Napisane przez qrNt
w 29.09.2015 08:37
Zabawa Została Dodana Przez Moderatora Zapraszam Do Pobierania
http://amxx.pl/topic...gnisty-podmuch/
#712501 [ZABAWA]Ognisty Podmuch
Napisane przez qrNt
w 29.09.2015 08:03
Po co to nam w kodzie?:
Spoilernew g_dragoncannon
Spoiler// register_clcmd("do_shoot", "do_shoot")
Spoilerpublic zp_extra_item_selected(id, itemid) { if(itemid == g_dragoncannon) get_dragoncannon(id) }
Spoiler/* static ent; ent = fm_get_user_weapon_entity(Target, get_user_weapon(Target)) if(pev_valid(ent)) ExecuteHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, ent) */
Jak to wygląda?:
Spoilerpublic OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == id_bog) { static szTimes[12]; format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie Dostaja Pistolet Na Kule Ogniste^n%s - Walka Wiezniow Miedzy Soba^n% ^nOstatni Wiezien Ma Zyczenie^n", szTime, szTimes); szInfo = "Dzisiaj jest Podmuch Ognia"; jail_set_prisoners_micro(true, true); jail_set_ct_hit_tt(true); jail_set_god_ct(true); setting[0] = 1; setting[1] = 1; setting[2] = 1; setting[4] = 1; setting[6] = 1; setting[7] = 1; } }
Spoilerpublic OnDayStartPost(day) { if(day == id_bog) { jail_open_cele(); jail_set_game_hud(15, "Rozpoczecie zabawy za"); ColorChat(0, RED, "[AMXX]^x01 Zabawa Wykonana Przez qrNt Dla AMXX"); } }
Spoilerpublic OnGameHudTick(day, count) { if(count != 01 || day != id_bog) return; for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == 1) get_dragoncannon(i); } }
Spoilerpublic OnGameHudEnd(day) { if(day == id_bog) { set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0); show_hudmessage(0, "== TT vs TT =="); jail_set_prisoners_fight(true, false, false); } }
Co do wyglądu tych 4 publick'ów wyżej, proszę kosmetyczne poprawki
Spoilerpublic OnDayStartPre( day, szInfo[ 256 ], szInfo2[ 512 ], setting[ 10 ], gTimeRound ) { static szTime[ 12 ]; if( day == id_bog ) { static szTimes[ 12 ]; format_time( szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60 ); formatex( szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie Dostaja Pistolet Na Kule Ogniste^n%s - Walka Wiezniow Miedzy Soba^n% ^nOstatni Wiezien Ma Zyczenie^n", szTime, szTimes ); szInfo = "Dzisiaj jest Podmuch Ognia"; jail_set_prisoners_micro( true, true ); jail_set_ct_hit_tt( true ); jail_set_god_ct( true ); setting[ 0 ] = 1; setting[ 1 ] = 1; setting[ 2 ] = 1; setting[ 4 ] = 1; setting[ 6 ] = 1; setting[ 7 ] = 1; } } public OnDayStartPost( day ) { if( day == id_bog ) { jail_open_cele( ); jail_set_game_hud( 15, "Rozpoczecie zabawy za" ); ColorChat( 0, RED, "[ AMXX ]^x01 Zabawa Wykonana Przez qrNt Dla AMXX" ); } } public OnGameHudTick( day, count ) { if( count != 01 || day != id_bog ) return; for( new i = 1; i <= 32; i++ ) { if( is_user_alive( i ) && get_user_team( i ) == 1 ) get_dragoncannon( i ); } } public OnGameHudEnd( day ) { if( day == id_bog ) { set_hudmessage( 255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0 ); show_hudmessage( 0, "== TT vs TT ==" ); jail_set_prisoners_fight( true, false, false ); } }
poprawka
Załączone pliki
-
cannon.sma 22,15 KB 211 Ilość pobrań
cannon.amxx
#712500 Jak wyłączyć odgrywanie muzyki po zakończeniu rundy w bomb_explode_sounds
Napisane przez qrNt
w 29.09.2015 07:59
#712412 [ZABAWA]Ognisty Podmuch
Napisane przez qrNt
w 27.09.2015 13:17
Zabawa Pistolet Na Strzałki:
TT vs TT
TT dostaje pistolet do którego ładuję kule ognia bo wystrzale kula zamienia się w podmuch ognia który spala wszystko na swojej drodze w tym przypadku TT ^^
Ostatni TT ma życzenie
cannon_default_ammo - ilość ognistych kul (domyślnie 999)
cannon_reload_time - czas ładowania kuli (domyślnie 3.5)
cannon_radius_damage - Zasięg Ognistego Podmuchu (domyślnie 400) <nie zmieniał bym tego testowałem dużo i ta konfiguracja najlepsza
cannon_damage - Ilość zadawanych obrażeń (domyślnie 600)
1.Łączymy się do FTP wrzucamy plik cstrike do FTP
2.Wchodzimy do cstrike/addons/amxmodx/configs >> szukamy jb_plugins.ini otwieramy dopisujemy:
jail_podmuch.amxx
3.Zapisujemy, zmieniamy mapę lub restartujemy serwer.
4.Cieszymy się zabawą ^^
Załączone pliki
-
cstrike.rar 902,1 KB 296 Ilość pobrań
#712352 PaintBall mod jak wyłączyć kase?
Napisane przez qrNt
w 26.09.2015 15:38
#712267 dr_thunder 0
Napisane przez qrNt
w 24.09.2015 15:13
#712241 Dodanie do silnika frakcji
Napisane przez qrNt
w 23.09.2015 18:54
Łap
Zrobiłem Cypisa Sposobem
Jeszcze trzeba wrzucić na serwer plik do configs (tu dodajemy/edytujemy frakcje):
cod_frakcje.ini 344 bajtów 61 Ilość pobrań
Instrukcja jak dodac frakcje:
Aby dodać nowa frakcje to należny dodać do pliku cod_frakcje.ini np. [klasa]twoja nazwa klasy(ta z menu wyboru klas)[frakcja]twoja nazwa frakcji
czyli np. [klasa]Szpieg[frakcja]Rosjanie
Załączone pliki
QTM_CodMod.sma 47,31 KB 102 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#712109 [ZABAWA]Pistolet Na Strzalki
Napisane przez qrNt
w 21.09.2015 15:08
Zabawa Pistolet Na Strzałki:TT vs TT
TT dostaje pistolet na strzałki jak TT trafi TT strzałka wbija się w ciało i wybucha ^^
Ostatni TT ma życzenie
dmg1_spear - ATTACK 1(Lewy Przycisk Myszki) ile ma zadawać obrażeń (domyślnie 400)dmg2_spear - ATTACK 2(Prawy Przycisk Myszki) ile ma zadawać obrażeń (domyślnie 600)
spear_ammo - Ilość Strzałek (domyślnie 999)
1.Łączymy się do FTP wrzucamy plik cstrike do FTP2.Wchodzimy do cstrike/addons/amxmodx/configs >> szukamy jb_plugins.ini otwieramy dopisujemy:
jail_spear.amxx
3.Zapisujemy, zmieniamy mapę lub restartujemy serwer.
4.Cieszymy się zabawą ^^
Załączone pliki
-
cstrike.zip 786,55 KB 302 Ilość pobrań
#712104 Problem z natywami
Napisane przez qrNt
w 21.09.2015 14:44
#712093 Problem z natywami
Napisane przez qrNt
w 21.09.2015 12:24
#712092 Problem z natywami
Napisane przez qrNt
w 21.09.2015 12:24
#712066 Zabiera 5 hp co 30 sekund
Napisane przez qrNt
w 20.09.2015 19:02
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: qrNt
- Regulamin