Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak wyłączyć odgrywanie muzyki po zakończeniu rundy w bomb_explode_sounds


Najlepsza odpowiedź Asiap, 29.09.2015 12:39

nie sluchaj sie tego pana powyzej -,-
 
dodaj do publica endRound

if(b_planted)
{
	client_cmd(0, "stopsound");
}
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 shajba.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 26.09.2015 07:47

Witam
Pewnie wszystkim znany jest plugin bomb_explode_sounds do odgrywania muzyki przed wybuchem bomby. Mam w nim ustawione tak, że muzyka zaczyna grać od początku podłożenia paki. Problem pojawia się wtedy jak TT podłoży pakę i w dodatku wygra runde poprzez zabicie wszystkich CT i kiedy zaczyna sie runda kolejna muzyka nadal gra. Jak to zrobić, żeby równoznacznie z zakończeniem rundy muzyka się wyłączyła?

Użytkownik shajba. edytował ten post 26.09.2015 07:48

  • +
  • -
  • 0

#2 qrNt

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:64
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 26.09.2015 08:08

zastosuj Event 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}

public Nowa_Runda()
{
    //code
}

 


  • +
  • -
  • 0

#3 shajba.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 28.09.2015 11:16

zastosuj Event 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}

public Nowa_Runda()
{
    //code
}

 

Jak to mam zastosować jeżeli plugin wygląda tak:

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#4 qrNt

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:64
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 29.09.2015 07:59

dodaj to w public newRound()

client_cmd(0, "spk misc/bplanted.wav")


  • +
  • -
  • 0

#5 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 29.09.2015 12:39   Najlepsza odpowiedź

nie sluchaj sie tego pana powyzej -,-
 
dodaj do publica endRound

if(b_planted)
{
	client_cmd(0, "stopsound");
}

  • +
  • -
  • 1

#6 shajba.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 29.09.2015 22:19

Ładnie Asiu, działa :)

To co kolega wyżej dał to muzyka zaczyna grać na początku rundy :)


Użytkownik shajba. edytował ten post 29.09.2015 22:20

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych