Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bunker - zdjęcie

Bunker

Rejestracja: 09.09.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.10.2015 16:52
-----

#712577 find_ent_by_owne w fakemeta

Napisane przez DarkGL w 30.09.2015 22:10

Ostatni element tablicy - stringu to \0 czyli koniec ciągu znaków. W przypadku tablic które nie są stringami taka sytuacja nie ma miejsca


  • +
  • -
  • 1


#712571 find_ent_by_owne w fakemeta

Napisane przez Asiap w 30.09.2015 19:05

spokojnie te 32 mozesz zamienic na 9 a 31 na 8 ;)

 

jest to rozmiar tablicy czyli ilosc przechowywanych znakow w tablicy

31 to jest rozmiar tablicy - 1


  • +
  • -
  • 1


#712567 find_ent_by_owne w fakemeta

Napisane przez Asiap w 30.09.2015 18:12

moj stock :D

stock bool:find_ent_by_owner(id, szClassName[])
{
	static iEnt = FM_NULLENT;
	while((iEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, iEnt, "classname", szClassName)))
	{
		if(pev(iEnt, pev_owner) == id)
		{
			return true;
		}
	}
	return false;
}

zwraca true jesli wlascicielem enta o podanej nazwie klasy jest gracz od indeksie id


  • +
  • -
  • 1


#712316 Ilość elemetów tablicy

Napisane przez Asiap w 25.09.2015 19:36

sizeof tablica

  • +
  • -
  • 1


#712091 trigger_multiple i wywolanie funkcji

Napisane przez Asiap w 21.09.2015 12:18

velocity_by_aim

 

kod z mojego pluginu

static Float:fVelocity[3], fOrigin[3];

velocity_by_aim(id, 300, fVelocity); // pobranie wektora o dlugosci 300 w strone ktora patrzy gracz
fVelocity[2] += 100; // dodanie 100 do kata odchylenia od osi x

pev(id, pev_origin, fOrigin); // pobranie pozycji gracza

set_pev(iEnt, pev_origin, fOrigin); // ustawienie entowi pozycji gracza
set_pev(iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS); // ustawie rodzaju ruchu entowi
set_pev(iEnt, pev_velocity, fVelocity); // ustawienie szybkosci entowi

  • +
  • -
  • 1


#711768 trigger_multiple i wywolanie funkcji

Napisane przez Asiap w 13.09.2015 21:15

set_task(1.0,"ZaleczanieRan", id)

 

i to nie bedzie leczyc co sekunde tylko za sekunde


  • +
  • -
  • 1


#711733 trigger_multiple i wywolanie funkcji

Napisane przez Asiap w 12.09.2015 21:50

public Lecz(iEnt, id)
{
	static szClassName[32];
	entity_get_string(iEnt, EV_SZ_classname, szClassName, 31);
	if(!equal(szClassName, "Apteczka"))
	{
		return FMRES_IGNORED
	}

	set_user_health(id,20)
	client_print(0,print_center, "id")
	return FMRES_IGNORED
}

ps: nei wiem po co mieszasz engine z fakemeta, uzyj jednego modulu


  • +
  • -
  • 1


#711629 Tworzenie skrzynek apteczek

Napisane przez Asiap w 09.09.2015 22:14

musisz na poczatku stworzyc ent, przypisac id enta do jakiejs zmiennej i pozniej temu entowi ustwiac patametry tj:

- origin

- typ ruszenia (movetype)

- solidnosc (solid)

- model (SetModel)

- rozmiar (SetSize)

- wlasciciela (nie potrzebne, przydaje sie gdy chcesz w jakiejs funkcji pobrac index wlasciciela enta)

 

jest jeszcze wiecej parametrow ale te sa najwazniejsze


  • +
  • -
  • 1