Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bunker - zdjęcie

Bunker

Rejestracja: 09.09.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.10.2015 16:52
-----

Moje posty

W temacie: find_ent_by_owne w fakemeta

01.10.2015 15:59

Czyli w przypadku tablic przechowujących tekst, ostatni element przechowuje zakończenie tego tekstu?

Więc zapisuje się jeden element miej niż jest w tablicy aby miejsce na zakończenie tekstu zostało puste a tablica szClassName przechowuje nazwę klasy.

Czy dobrze zrozumiałem?

 

A jeśli chodzi o te usuwanie elementów aktualnie wszystko działa, wystarczyło zamienić "AmmoBag" "Medicbag" miejscami :D

W temacie: find_ent_by_owne w fakemeta

30.09.2015 20:21

Przepraszam, że jestem taki dociekliwy ale dlaczego rozmiar tablicy-1? Jedna komórka tablicy to wartownik czy coś takiego?

I miejmy nadzieję ostatni mój problem a mianowicie napisałem takie coś:

public entremover(id)
	if(id==0)
	{
		new players[32]
		get_players(players,a)
		i=sizeof entter-1
		while(a)
		{
			if(is_user_alive(a))
			{
				if(find_ent_by_owner(-1,entter[i],a))
				{
					remove_entity(find_ent_by_owner(-1,entter[i],a))
					a--
					i=sizeof entter-1
				}
				else if(i<=0)
				{
					a--
					i=sizeof entter-1
				}
				else
				{
					i--
				}
			}
			else
			{
				a--
			}
		}
	}
	else
	{
		i=sizeof entter-1
		while(i>=0)
		{
			remove_entity(find_ent_by_owner(-1,entter[i],id))
			i--
		}
		dostales[id]=0
	}

W zamierzeniu mało to usuwać wszystkie elementy o klasach podanych w tablicy

new const entter[][]={"FirstAid","AmmoBag","Medicbag"}

Jednak usuwa tylko te z klasą FirstAid w dodatku nie wiem czy dla wszystkich graczy, gdyż boty niezbyt sobie radzą z pluginami :D

W temacie: find_ent_by_owne w fakemeta

30.09.2015 18:43

dzięki Asiap, szkoda tylko że nie ma wbudowanej funkcji tak jak w Engine :/ Mam jeszcze jedno pytanie, mam taki kod.

static szClassName[32]
pev(ent,pev_classname,szClassName,31)
	if(equal(szClassName,"FirstAid"))
		//reszta kodu

i nie mam bladego pojęcia jak to działa :)

Dlaczego ta tablica ma 32 elementy?

I dlaczego przy pev na końcu jest 31?

Resztę myślę że rozumiem :P

W temacie: trigger_multiple i wywolanie funkcji

21.09.2015 10:00

Mam to ale chodzi mi o sam ruch tego enta do przodu (tak jak jest to w przypadku wyrzucenia broni/bomby. Tak jakbym użył przycisku "g" do wywalenia apteczki. Nie chciałbym też podmieniać żadnej broni/paki :)

W temacie: trigger_multiple i wywolanie funkcji

20.09.2015 15:44

dzięki Asiap :D

Mam jeszcze ostatnie 2 pytania.

Chciałbym aby ten ent apteczki był wyrzucany jak bronie. Czy da się to zrobić i jeśli tak to jak to się robi?

Czytałem to http://amxx.pl/topic...rzedza-graczem/ ale mało co zrozumiałem :/