Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie skrzynek apteczek


Najlepsza odpowiedź Asiap, 09.09.2015 22:14

musisz na poczatku stworzyc ent, przypisac id enta do jakiejs zmiennej i pozniej temu entowi ustwiac patametry tj:

- origin

- typ ruszenia (movetype)

- solidnosc (solid)

- model (SetModel)

- rozmiar (SetSize)

- wlasciciela (nie potrzebne, przydaje sie gdy chcesz w jakiejs funkcji pobrac index wlasciciela enta)

 

jest jeszcze wiecej parametrow ale te sa najwazniejsze

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bunker

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 09.09.2015 18:30

Witam serdecznie,

W plug-in'ach AMXX jestem całkowicie nowy, jednak podstawy podstaw zdążyłem poznać i link do dokumentacji znam.

Aktualnie szukam sposobu na tworzenie elementów na mapie takich jak skrzynie z amunicją, apteczki, miny, itp. tak jak to jest w tym plug-in'ie https://forums.allie...ad.php?t=185798

Jedyne co dałem radę na ten moment się dowiedzieć to to, że będę musiał wykorzystać bibliotekę Fakemeta lub Engine.

Bardzo proszę o wskazanie tutk'ów lub wyjaśnienie tematu tworzenia obiektów abym był zdolny do utworzenia takich przedmiotów jak w plug-in'ie powyżej z tą różnicą, że przedmioty te zbiera się naciskając klawisz "e".

 

Liczę na szybkie rozwiązanie problemu. Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.

 

--Jeżeli pomyliłem działy to bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie tematu odpowiedniego do działu--


  • +
  • -
  • 0

#2 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 09.09.2015 18:43

wklep to co juz zrobiles a my postaramy sie poprawic twoje bledy


  • +
  • -
  • 0

#3 Bunker

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 09.09.2015 18:57

 

Jedyne co dałem radę na ten moment się dowiedzieć to to, że będę musiał wykorzystać bibliotekę Fakemeta lub Engine.

Nic nie napisałem, gdyż nie mam pojęcia jak tworzyć te obiekty.

 

Tak jak napisałem chcę dowiedzieć się jak je tworzyć, bez tej wiedzy nie mam co pisać.


Użytkownik Bunker edytował ten post 09.09.2015 19:00

  • +
  • -
  • 0

#4 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 09.09.2015 22:14   Najlepsza odpowiedź

musisz na poczatku stworzyc ent, przypisac id enta do jakiejs zmiennej i pozniej temu entowi ustwiac patametry tj:

- origin

- typ ruszenia (movetype)

- solidnosc (solid)

- model (SetModel)

- rozmiar (SetSize)

- wlasciciela (nie potrzebne, przydaje sie gdy chcesz w jakiejs funkcji pobrac index wlasciciela enta)

 

jest jeszcze wiecej parametrow ale te sa najwazniejsze


  • +
  • -
  • 1

#5 Bunker

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 10.09.2015 19:41

Ok stworzyłem obiekt na podstawie tego tutka http://amxx.pl/topic...fikacja-entity/

Teraz mam problem z aktywacja funkcji przez naciśnięcie "e" na tym obiekcie :facepalm:

Na chwilę obecną mam takie coś

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /drop", "cmdPosition")
	register_clcmd("drop_bag", "cmdPosition")
	register_think("Apteczka","Lecz")
}
public cmdPosition(id)
{
	new byt=create_entity("trigger_multiple")
	entity_set_model(byt,"models/player/vip/vip.mdl")
	new mins[3]
	new maxs[3]
	mins[0]=-5.0
	mins[1]=-5.0
	mins[2]=1.0
	maxs[0]=5.0
	maxs[1]=5.0
	maxs[2]=25.0
	entity_set_size(byt,mins,maxs)
	new Float:origin[3]
	entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)
	entity_set_origin(byt,origin)


entity_set_int(byt,EV_INT_solid,SOLID_TRIGGER)
entity_set_int(byt,EV_INT_movetype,MOVETYPE_TOSS)
entity_set_string(byt ,EV_SZ_classname, "Apteczka")
//emit_sound(id, 0, "sciezka",VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
//client_print(0,print_center,"Utworzono obiekt")
}
public Lecz(id,ent)
{
	if(is_valid_ent(ent))
	{
		set_user_health(id,20)
	}
}

Międzyczasie poszukam jeszcze na :google:  A i dzięki Asiap twoja odpowiedz może mi służyć jako ściągawka czego potrzebuję przy tworzeniu ent'ów.


Użytkownik Bunker edytował ten post 10.09.2015 19:42

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych