to nie będzie erroru ?
Tak
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez DarkGL
w 09.08.2015 10:00
Napisane przez DarkGL
w 03.08.2015 15:58
Napisane przez DarkGL
w 03.08.2015 19:25
Napisane przez DarkGL
w 04.08.2015 00:37
Nie nie nie !
poczytaj o hash mapach albo mapach zamiast użycia zwykłej tablicy http://stackoverflow...s-hash-map-in-c, po pierwsze łatwość użycia po drugie szybkość nawet nie wyszukiwania tylko dostępu
( wziąłem to jako pytanie c++ jako że do pawna mamy inne działy )
Napisane przez DarkGL
w 13.08.2015 13:09
Napisane przez DarkGL
w 14.08.2015 11:48
Napisane przez DarkGL
w 15.08.2015 13:29
Napisane przez DarkGL
w 17.08.2015 13:07
/bank
Napisane przez DarkGL
w 28.08.2015 23:22
Napisane przez DarkGL
w 04.09.2015 19:55
Napisane przez Linux'
w 09.09.2015 20:57
@Up gdy się nie da else if to każdy if sie będzie "próbował" wykonać..
Myślałem nad czymś takim:
new const modelitem[][] = {"models/cod_paczka.mdl",
"models/cod_paczka1.mdl",
"models/cod_paczka2.mdl",
"models/cod_paczka3.mdl",
"models/cod_paczka4.mdl"
};
Z tym dobrze myślałeś i zostaw to tak
teraz w plugin_precache zrob petle for od 0 do * ilosc modeli od 0.
i dodaj
precache_model(modelitem[i]);a podczas zmiany modelu przy tworzeniu ent'a zrob cos takiego
new rand=random_num(0,*-ilosc) entity_set_model(entit, modelitem[rand])
We wszystkim tutaj sie zgodze, ale losowanie modelu sprawdzi sie tylko gdy model mialby byc niezalezny od bonusu. Jezeli bonus mialby byc przypisany do modelu to wystarczy zamienic
entity_set_model(entit, modelitem[rand])
na np
entity_set_model(entit, modelitem[bonus_gracza[id]])
i teraz jak dodajesz bonus to wystarczy uwzglednic odpowiedni numer z tablicy w zmiennej bonus_gracza.
Napisane przez Linux'
w 08.09.2015 00:56
Napisane przez Linux'
w 10.09.2015 15:02
1. Jaki jest sens pobierania natywow w pluginie ktory go tworzy?
2. Jaki jest sens by mozna bylo sprzedawac przedmiot tylko gdy sie zyje?
3. Jaki jest sens wczytywania zlota przy podloczeniu gracza oraz autoryzacji?
4. Jaki jest sens tworzenia nowej zmiennej "cena", jezeli jej wartosc mialby byc pobierana tylko w jednym miejscu?
Widze same bystrzaki w tym temacie haha
. Sprawdz.
cod_zloto.sma 5,49 KB 83 Ilość pobrań
cod_zloto.amxx
Napisane przez Linux'
w 10.09.2015 18:40
Napisane przez Linux'
w 13.09.2015 12:14



Moja zawartość