Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bonhart - zdjęcie

Bonhart

Rejestracja: 18.08.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.09.2015 22:24
-----

#709000 [ROZWIĄZANE] Run time error 1: forced exit

Napisane przez DarkGL w 09.08.2015 10:00

to nie będzie erroru ?

 

Tak


  • +
  • -
  • 2


#708490 Cron.php jak ustawić by uruchamiało go co 1 min?

Napisane przez DarkGL w 03.08.2015 15:58

http://stackoverflow...-every-24-hours


  • +
  • -
  • 2


#708506 Cron.php jak ustawić by uruchamiało go co 1 min?

Napisane przez DarkGL w 03.08.2015 19:25

hasło ?


  • +
  • -
  • 2


#708543 [ROZWIĄZANE] wyszukanie w której tablicy (?[WymiarzexD?]) znajduje się string

Napisane przez DarkGL w 04.08.2015 00:37

Nie nie nie !

 

poczytaj o hash mapach albo mapach zamiast użycia zwykłej tablicy http://stackoverflow...s-hash-map-in-c, po pierwsze łatwość użycia po drugie szybkość nawet nie wyszukiwania tylko dostępu

 

( wziąłem to jako pytanie c++ jako że do pawna mamy inne działy )


  • +
  • -
  • 2


#709424 AMXMODX/SourceMod Dekompilator

Napisane przez DarkGL w 13.08.2015 13:09

Jest to prosty interfejs www służący do dekompilowania pluginów amxx'a i sourcemoda.
 
Dekompilator dostępny pod adresem
 
http://darkgl.pl/decompiler/

Jest to tylko interfejs www który używa ogólnie dostępnych narzędzi.
 
Więcej informacji tutaj
http://darkgl.pl/201...d-dekompilator/
  • +
  • -
  • 21


#709517 AMXMODX/SourceMod Dekompilator

Napisane przez DarkGL w 14.08.2015 11:48

Aktualnie nie ma takiego narzędzia można spróbować przepisać lysis z sm do amxx ale ja osobiście nie znam aż tak Javy
  • +
  • -
  • 2


#709673 przekierowanie IP

Napisane przez DarkGL w 15.08.2015 13:29

http://amxx.pl/topic...rawiony-działa/


  • +
  • -
  • 2


#709912 Bank AmmoPacks

Napisane przez DarkGL w 17.08.2015 13:07

Jest to plugin przeznaczony dla serwerów BaseBuilder z modem ammopacks ( mod musi udostępniać dwa natywy BB_get_user_ap i BB_set_user_ap ).
 
 
Plugin obsługuje bank przeznaczony dla graczy w którym mogą przechowywać swoje monety wypłacać je i zabezpieczyć przed kradzieżą.
 
Cały plugin jest obsługiwany przez komendę
/bank 
na czacie.
 
Po wykonaniu komendy ukaże się nam menu w którym możemy:
  • Wpłacać monety
  • Wypłacać monety
  • Zmieniać ustawienia
  • Ulepszać konto
  • Sprawdzać najbogatszych graczy serwera
  • Pożyczać monety
 
Jeśli nie posiadamy konta po wpisaniu komendy nasze konto zostanie założone. 
 
Całe konto chronione jest ustawianym przez gracza pinem.
 
Plugin nie posiada cvarów wrzucasz i działa.
 
Załączony plik  bankAP.sma   16,9 KB  193 Ilość pobrań
  bankAP.amxx

  • +
  • -
  • 5


#710993 [ROZWIĄZANE] "Sprite" wystrzelone z broni - jak zrobić?

Napisane przez DarkGL w 28.08.2015 23:22

http://amxx.pl/topic...rk-palec-zeusa/
  • +
  • -
  • 2


#711439 Rozrzut broni w CS 1.6 jak w CS:GO

Napisane przez DarkGL w 04.09.2015 19:55

Niestety nie osiągniesz tego łatwym sposobem szczególnie jeśli nie ma udostępnionego kodu CS:GO nawet wtedy średnio by to działało napewno gorzej niż standardowy recoil
  • +
  • -
  • 2


#711627 Bonusy wypadające z graczy. Losowe modele.

Napisane przez Linux' w 09.09.2015 20:57

 

@Up gdy się nie da else if to każdy if sie będzie "próbował" wykonać..

 

 

 


Myślałem nad czymś takim:
new const modelitem[][] = {"models/cod_paczka.mdl",
 
    "models/cod_paczka1.mdl",
 
    "models/cod_paczka2.mdl",
 
    "models/cod_paczka3.mdl",
 
    "models/cod_paczka4.mdl"
 
};

 

Z tym dobrze myślałeś i zostaw to tak :)

 

teraz w plugin_precache zrob petle for od 0 do * ilosc modeli od 0.

 

i dodaj 

precache_model(modelitem[i]);

a podczas zmiany modelu przy tworzeniu ent'a zrob cos takiego

new rand=random_num(0,*-ilosc)
entity_set_model(entit, modelitem[rand])

 

We wszystkim tutaj sie zgodze, ale losowanie modelu sprawdzi sie tylko gdy model mialby byc niezalezny od bonusu. Jezeli bonus mialby byc przypisany do modelu to wystarczy zamienic

entity_set_model(entit, modelitem[rand])

na np

entity_set_model(entit, modelitem[bonus_gracza[id]])

i teraz jak dodajesz bonus to wystarczy uwzglednic odpowiedni numer z tablicy w zmiennej bonus_gracza.


  • +
  • -
  • 2


#711565 Dodanie możliwości kupna dodatkowej broni.

Napisane przez Linux' w 08.09.2015 00:56

Prostrzego sposobu raczej nie ma. Aczkolwiek oczywiscie jezeli sie chce to mozna zrobic by dalo sie posiadac kilka np glownych broni naraz po zakupie w standardowym buyzone.
  • +
  • -
  • 2


#711648 Problem ze sprzedażą perku

Napisane przez Linux' w 10.09.2015 15:02

1. Jaki jest sens pobierania natywow w pluginie ktory go tworzy?

2. Jaki jest sens by mozna bylo sprzedawac przedmiot tylko gdy sie zyje?

3. Jaki jest sens wczytywania zlota przy podloczeniu gracza oraz autoryzacji?

4. Jaki jest sens tworzenia nowej zmiennej "cena", jezeli jej wartosc mialby byc pobierana tylko w jednym miejscu?

 

Widze same bystrzaki w tym temacie haha :D. Sprawdz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#711661 Problem ze sprzedażą perku

Napisane przez Linux' w 10.09.2015 18:40

if(random_num(1,2) == 1)
{
    // kod 1
}
else
{
   // kod 2
}

  • +
  • -
  • 2


#711744 [KOSZ] Nietypowy problem.

Napisane przez Linux' w 13.09.2015 12:14

Sam sobie juz odpowiedziales na swoje pytanie. Musisz z pluginu od deathruna usunac funkcje odpowiadajace za blokowanie okreslonych broni.
  • +
  • -
  • 2