xRedirect - Poprawiony, działa.
oeN.
18.07.2015
Witam,
Byłem zmuszony wgrać u siebie plugin z przekierowaniem graczy gdy serwer jest full. Problem leżał we wszystkich aktualizacjach które blokowały wymuszenie poleceń typu connect w konsoli gracza. Z pomocą przyszedł DarkGL i stock który udostępnił tutaj http://darkgl.pl/201...torow-i-blokad/
Wystarczyła malutka modyfikacja stocka i wszystko zaczęło działać.
Oryginalny temat: http://amxx.pl/topic...ate-09-02-2011/
Poprawiona wersja beta w załączniku.
Załączone pliki
oeN.
21.07.2015
Z tego:
stock cmdExecute( id , const szText[] , any:... ) { #pragma unused szText if ( id == 0 || is_user_connected( id ) ) { new szMessage[ 256 ]; format_args( szMessage ,charsmax( szMessage ) , 1 ); message_begin( id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id ) write_byte( strlen( szMessage ) + 2 ) write_byte( 10 ) write_string( szMessage ) message_end() } }
Na to:
stock cmdExecute( id , const szText[] , any:... ) { #pragma unused szText new szMessage[ 256 ]; format_args( szMessage ,charsmax( szMessage ) , 1 ); message_begin( id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id ) write_byte( strlen( szMessage ) + 2 ) write_byte( 10 ) write_string( szMessage ) message_end() }
Wiadome, nic wielkiego. Ale pisałeś na stronie że warunek poprawny. No niezbyt, kiedy gracz otrzymuje flage połączonego? No raczej gdzieś jak pasek ładowania jest ponad połowę. A tutaj przeniesienie gracza na inny serwer następuje od razu gdy na serwer się łączymy, pierwszy prostokącik się pojawia na pasku. Sprawdzanie czy gracz jest podłączony po prostu to blokował.
Użytkownik oeN. edytował ten post 21.07.2015 18:02
Rivit
22.07.2015
Ale czy to coś zmieni? No... niezbyt.
W sumie to masz racje, ale czy nie będzie sypać crashami z MSG_ONE?
oeN.
22.07.2015
Chodzi to u mnie już trzeci dzień na 7 serwerach jednocześnie, ani jednego crasha, error loga, nic