Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

no name - zdjęcie

no name

Rejestracja: 01.07.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.09.2020 10:57
-----

#211962 Nie ma serwera o.O

Napisane przez no name on 02.02.2011 09:19

;;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time. Use ;;
;; amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

;mysql
;sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here. ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;; or file extension. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded ;;
;; as needed. You do not need to enable them here ;;
;; unless you have problems. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
;engine
;fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx
;hamsandwich


Odblokuj moduły
  • +
  • -
  • 1


#211854 Restart rankingu

Napisane przez no name on 01.02.2011 20:28

FFA+BF2
  • +
  • -
  • 1


#211781 Restart rankingu

Napisane przez no name on 01.02.2011 18:07

Niby nie jest potrzebny, ale ludzie mają ponad 10k fragów... więc nowi nie mają szans. Pytam, bo nie wiem jak z grywalnością.
  • +
  • -
  • 1


#211692 Restart rankingu

Napisane przez no name on 01.02.2011 15:55

Siema.

Nigdy nie robiłem, więc nie wiem jakie są skutki, więc pytam was:

Czy opłaca się robić restart rankingu?
  • +
  • -
  • 1


#211581 Psychostats - function.php

Napisane przez no name on 01.02.2011 10:02

Zmieniłem, ale dalej jest tak samo.

Dodano 01 luty 2011 - 10:14:
Ok, naprawiłem sobie.

Wystarczyło w pliku functions.php usunąć:
if ($temp_file) {
				$temp_dir = realpath(dirname($temp_file));
				unlink($temp_file);
				return $temp_dir;
			} else {
				return '';
			}

  • +
  • -
  • 1


#211518 Psychostats - function.php

Napisane przez no name on 31.01.2011 22:05

Witam.

Zainstalowałem psychostaty, ale mam pewien problem.

Adres: PsychoStats - Player Stats

Na każdej stronie mam:

Warning: realpath() [function.realpath]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 1199 is not allowed to access /tmp owned by uid 0 in /home/startgam/domains/start-game.it-host.pl/public_html/psychostats/includes/functions.php on line 1057

Warning: unlink() [function.unlink]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 1199 is not allowed to access /tmp/yNNZKd owned by uid 100 in /home/startgam/domains/start-game.it-host.pl/public_html/psychostats/includes/functions.php on line 1058

Error był już przy instalacji.

Jakieś sugestie?
  • +
  • -
  • 1


#211497 Przetestuj VIPA

Napisane przez no name on 31.01.2011 21:25

Witam. Szukam pluginu umożliwiającego jednorazowy test vipa np na 10min.


Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 1


#210100 Muzyka na start

Napisane przez no name on 27.01.2011 22:18

Witam.

Mógłby mi ktoś napisać składnię, na odtwarzanie dźwięku u gracza przy dołączeniu do serwera?.
Coś jak na [AMXX]GunGame.

Oczywiście dam + :>
  • +
  • -
  • 1


#205471 Przeróbka BestSpeed_Edition_v2

Napisane przez no name on 12.01.2011 22:04

A ma ktoś pomysł jak tego dokonać? :|
  • +
  • -
  • 1


#205013 Ban na określony czas

Napisane przez no name on 11.01.2011 08:56

Z poziomu amxmodmenu
  • +
  • -
  • 1


#204038 System rezerwacji nicków

Napisane przez no name on 08.01.2011 13:57

W opisie instalacji SRN masz wszystko. Aby dodać hasło gracz musi dodać do configu, lub wpisać do konsoli:

setinfo _res "hasło"

Czyli jak w grze wpisujesz "rezerwacja", dodajesz rezerwacje, ustalasz hasło, to ci na czacie wyświetla się informacja. I to hasło, które ustaliłeś musisz wpisać w tym kodzie. Admin jednak musi akceptować rezerwację. Wchodzisz w "rezerwacja" -> adminuj -> akceptuj (pod 3) -> i akceptujesz lub usuwasz.
  • +
  • -
  • 2


#203666 Przeróbka BestSpeed_Edition_v2

Napisane przez no name on 07.01.2011 14:19

Witam,

Mógłby mi ktoś przerobić ten plugin tak aby zapisywał na sql a nie nvault?



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>


#define PLUGIN "SpeedMeter"
#define VERSION "2.1"
#define AUTHOR "Vertricus"


#define ACCESS_RESET ADMIN_IMMUNITY
#define MAX_PLAYERS 32


//Zmienne
new Float:fPlayerMaxSpeed[MAX_PLAYERS+1], Float: fPlayerActualSpeed[MAX_PLAYERS+1], szPlayerName[MAX_PLAYERS+1][32]
new szKeySpeed[32], szKeyName[34]
new bool:NewRecord = false, szMapName[32];
new szChampionName[32], Float:fMapRecord
new nVault
new HudObj
new pcvarEnabled, pcvarUpadte, pcvarTerro
new HudBot
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
//Cvars
pcvarEnabled = register_cvar("sm_enabled", "1")
pcvarUpadte = register_cvar("sm_upadte", "0.1")
pcvarTerro = register_cvar("sm_terro", "1")
//FM Part
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Fw_PlayerPreThink")
register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "Fw_ClientUserInfoChanged", 1)
//Others
get_mapname(szMapName, charsmax(szMapName))
HudObj = CreateHudSyncObj()
register_clcmd("sm_reset", "CmdSpeedReset", ACCESS_RESET)
//nVaultPart
formatex(szKeySpeed,63,"%s-Speed",szMapName)
formatex(szKeyName,63,"%s-Name",szMapName)
}
public plugin_cfg()
{
nVault = nvault_open("SpeedRecord")
if (nVault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state( "Error opening nVault");

fMapRecord = float(nvault_get(nVault,szKeySpeed))
nvault_get(nVault, szKeyName, szChampionName, 31)

CreateHudBot()
}
public plugin_end()
{
if (!NewRecord)
return

new szNewRecord[32]
float_to_str(fMapRecord, szNewRecord, 31)

nvault_set(nVault,szKeySpeed, szNewRecord)
nvault_set(nVault,szKeyName,szChampionName)
nvault_close(nVault)
}
public client_authorized(id)
{
if (!get_pcvar_num(pcvarEnabled))
return

get_user_name(id, szPlayerName[id], 31)
fPlayerMaxSpeed[id] = 0.0
}
public Fw_ClientUserInfoChanged(id)
{
get_user_name(id, szPlayerName[id], 31)
}
public Fw_PlayerPreThink(id)
{
if (!is_user_alive(id)|| !get_pcvar_num(pcvarEnabled))
return FMRES_IGNORED;

if (get_pcvar_num(pcvarTerro) == 0 && get_user_team(id) == 1)
return FMRES_IGNORED;

fPlayerActualSpeed[id] = Player_Speed(id)

if (fPlayerActualSpeed[id] > fPlayerMaxSpeed[id])
fPlayerMaxSpeed[id] = fPlayerActualSpeed[id]

return FMRES_IGNORED;
}
public CreateHudBot()
{
HudBot = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));

if(!pev_valid(HudBot))
return;

set_pev(HudBot, pev_classname, "HudBot");
set_pev(HudBot, pev_nextthink, get_gametime()+ get_pcvar_float(pcvarUpadte))

RegisterHamFromEntity(Ham_Think, HudBot, "Think_HudBot")
}
public Think_HudBot(Bot)
{
if (!pev_valid(Bot) || Bot != HudBot)
return HAM_IGNORED;

if (get_pcvar_num(pcvarEnabled))
{
new iPlayers[32], iNum, id
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i= 0; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i];
if (!is_user_alive(id))
continue

set_hudmessage(255, 170, 42, 0.7, 0.2, 1, 0.01, get_pcvar_float(pcvarUpadte), 0.01, 0.01, 3)

if (get_pcvar_num(pcvarTerro) == 0 && get_user_team(id) == 1)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "Rekord Mapy: %.2f^nRekordzista: %s", fMapRecord,szChampionName)
else
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "Twoja predkosc: %.2f^nTwoj vMax: %.2f^nRekord Mapy: %.2f^nRekordzista: %s", fPlayerActualSpeed[id], fPlayerMaxSpeed[id], fMapRecord,szChampionName)

if (fPlayerMaxSpeed[id] > fMapRecord)
SetNewRecord(fPlayerMaxSpeed[id], szPlayerName[id])
}
}

set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime()+get_pcvar_float(pcvarUpadte))

return HAM_IGNORED;
}
stock SetNewRecord(Float:Speed, Name[32])
{
fMapRecord = Speed
szChampionName = Name
NewRecord = true
}
stock Float:Player_Speed(id)
{
new Float:fVect[3]
pev(id, pev_velocity,fVect)
return floatsqroot(fVect[0]*fVect[0]+fVect[1]*fVect[1])
}
public CmdSpeedReset(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;

new iPlayers[32], iNum
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i=0; i<iNum; i++)
fPlayerMaxSpeed[iPlayers[i]] = 0.0

SetNewRecord(0.0, "Brak")
client_print(id, print_console, "Rekord szybkosci na mapie zostal zresetowany")
return PLUGIN_HANDLED
}


Dodano 11 styczeń 2011 - 21:59:
@refresh

Może mi ktoś powiedzieć czy się w ogóle da?
  • +
  • -
  • 1


#203073 Ban na określony czas

Napisane przez no name on 05.01.2011 21:55

Pod "8" zmieniasz czas bana.

Jeśli nie masz innych lub chcesz zmienić domyślne wartości to w pliku amxmodx/config/amxx.cfg znajdujesz:

amx_plmenu_bantimes

I dopisujesz/usuwasz/edytujesz wartości jak ci się podoba. Czas w minutach...

Wartości domyślne:

amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60
  • +
  • -
  • 3


#203072 Zmiana sobie stat- /data

Napisane przez no name on 05.01.2011 21:50

Ściągasz z internetu?...

Te 2 pliki pobierasz z ftp serwera na swój dysk, do tego samego foldera co masz wincs.exe. Uruchamiasz Wincs.exe, on ci sam wykryje.
  • +
  • -
  • 1


#202926 BF2 - zmiana na sql

Napisane przez no name on 05.01.2011 15:08

Przepisywać to bym musiał kilka dni, bo trochę tego jest...

Parę osób zdążyło mi wbić jak zmieniłem zapis, żeby mi zrobiło te tabele. Po wykonaniu exportu tych tabel mam:

Spoiler


Nie wiem, czy o to ci chodziło, ale jest napisane co idzie do jakiej tabelki.
  • +
  • -
  • 1