Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przeróbka BestSpeed_Edition_v2zapis na sql

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 no name

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.01.2011 14:19

Witam,

Mógłby mi ktoś przerobić ten plugin tak aby zapisywał na sql a nie nvault?



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>


#define PLUGIN "SpeedMeter"
#define VERSION "2.1"
#define AUTHOR "Vertricus"


#define ACCESS_RESET ADMIN_IMMUNITY
#define MAX_PLAYERS 32


//Zmienne
new Float:fPlayerMaxSpeed[MAX_PLAYERS+1], Float: fPlayerActualSpeed[MAX_PLAYERS+1], szPlayerName[MAX_PLAYERS+1][32]
new szKeySpeed[32], szKeyName[34]
new bool:NewRecord = false, szMapName[32];
new szChampionName[32], Float:fMapRecord
new nVault
new HudObj
new pcvarEnabled, pcvarUpadte, pcvarTerro
new HudBot
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
//Cvars
pcvarEnabled = register_cvar("sm_enabled", "1")
pcvarUpadte = register_cvar("sm_upadte", "0.1")
pcvarTerro = register_cvar("sm_terro", "1")
//FM Part
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Fw_PlayerPreThink")
register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "Fw_ClientUserInfoChanged", 1)
//Others
get_mapname(szMapName, charsmax(szMapName))
HudObj = CreateHudSyncObj()
register_clcmd("sm_reset", "CmdSpeedReset", ACCESS_RESET)
//nVaultPart
formatex(szKeySpeed,63,"%s-Speed",szMapName)
formatex(szKeyName,63,"%s-Name",szMapName)
}
public plugin_cfg()
{
nVault = nvault_open("SpeedRecord")
if (nVault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state( "Error opening nVault");

fMapRecord = float(nvault_get(nVault,szKeySpeed))
nvault_get(nVault, szKeyName, szChampionName, 31)

CreateHudBot()
}
public plugin_end()
{
if (!NewRecord)
return

new szNewRecord[32]
float_to_str(fMapRecord, szNewRecord, 31)

nvault_set(nVault,szKeySpeed, szNewRecord)
nvault_set(nVault,szKeyName,szChampionName)
nvault_close(nVault)
}
public client_authorized(id)
{
if (!get_pcvar_num(pcvarEnabled))
return

get_user_name(id, szPlayerName[id], 31)
fPlayerMaxSpeed[id] = 0.0
}
public Fw_ClientUserInfoChanged(id)
{
get_user_name(id, szPlayerName[id], 31)
}
public Fw_PlayerPreThink(id)
{
if (!is_user_alive(id)|| !get_pcvar_num(pcvarEnabled))
return FMRES_IGNORED;

if (get_pcvar_num(pcvarTerro) == 0 && get_user_team(id) == 1)
return FMRES_IGNORED;

fPlayerActualSpeed[id] = Player_Speed(id)

if (fPlayerActualSpeed[id] > fPlayerMaxSpeed[id])
fPlayerMaxSpeed[id] = fPlayerActualSpeed[id]

return FMRES_IGNORED;
}
public CreateHudBot()
{
HudBot = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));

if(!pev_valid(HudBot))
return;

set_pev(HudBot, pev_classname, "HudBot");
set_pev(HudBot, pev_nextthink, get_gametime()+ get_pcvar_float(pcvarUpadte))

RegisterHamFromEntity(Ham_Think, HudBot, "Think_HudBot")
}
public Think_HudBot(Bot)
{
if (!pev_valid(Bot) || Bot != HudBot)
return HAM_IGNORED;

if (get_pcvar_num(pcvarEnabled))
{
new iPlayers[32], iNum, id
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i= 0; i<iNum; i++)
{
id = iPlayers[i];
if (!is_user_alive(id))
continue

set_hudmessage(255, 170, 42, 0.7, 0.2, 1, 0.01, get_pcvar_float(pcvarUpadte), 0.01, 0.01, 3)

if (get_pcvar_num(pcvarTerro) == 0 && get_user_team(id) == 1)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "Rekord Mapy: %.2f^nRekordzista: %s", fMapRecord,szChampionName)
else
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "Twoja predkosc: %.2f^nTwoj vMax: %.2f^nRekord Mapy: %.2f^nRekordzista: %s", fPlayerActualSpeed[id], fPlayerMaxSpeed[id], fMapRecord,szChampionName)

if (fPlayerMaxSpeed[id] > fMapRecord)
SetNewRecord(fPlayerMaxSpeed[id], szPlayerName[id])
}
}

set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime()+get_pcvar_float(pcvarUpadte))

return HAM_IGNORED;
}
stock SetNewRecord(Float:Speed, Name[32])
{
fMapRecord = Speed
szChampionName = Name
NewRecord = true
}
stock Float:Player_Speed(id)
{
new Float:fVect[3]
pev(id, pev_velocity,fVect)
return floatsqroot(fVect[0]*fVect[0]+fVect[1]*fVect[1])
}
public CmdSpeedReset(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;

new iPlayers[32], iNum
get_players(iPlayers, iNum)
for(new i=0; i<iNum; i++)
fPlayerMaxSpeed[iPlayers[i]] = 0.0

SetNewRecord(0.0, "Brak")
client_print(id, print_console, "Rekord szybkosci na mapie zostal zresetowany")
return PLUGIN_HANDLED
}


Dodano 11 styczeń 2011 - 21:59:
@refresh

Może mi ktoś powiedzieć czy się w ogóle da?

Użytkownik no name edytował ten post 11.01.2011 21:58

  • +
  • -
  • 1

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.01.2011 22:41

Może mi ktoś powiedzieć czy się w ogóle da?

Da się.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 no name

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.01.2011 22:04

A ma ktoś pomysł jak tego dokonać? :|
  • +
  • -
  • 1

#4 lajT?.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.01.2011 22:47

A ma ktoś pomysł jak tego dokonać? :|

Pomysł?
Zajrzyj do działu tutoriali - MySQL - z czym to się je. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
lub poszukaj, aby ktoś ci to odpłatnie napisał
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych