Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ZBA - zdjęcie

ZBA

Rejestracja: 06.08.2015
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: 17.06.2020 05:44
-----

#749951 Pokemod - informacje

Napisane przez ZBA on 04.06.2018 20:16

Animacje Bulbasaura

 

https://youtu.be/dM7fLtofyBE

 


  • +
  • -
  • 3


#749246 Pomniejszenie modelu gracza.

Napisane przez ZBA on 05.05.2018 12:33

Tworząc nowy model postaci.

***** pierdolenie nie nabijaj postów

 

 

Dekompilujesz model > idziesz do pliku .qc > szukasz linijki scale > zmieniasz 1.0 na 0.5 (zmniejszasz model o połowę tym sposobem) > kompilujesz > gotowe


  • +
  • -
  • 1


#747682 Modele czapek.

Napisane przez ZBA on 08.03.2018 06:56

Witam,

Posiada może ktoś jakieś zbędne czapki, których nie ma na połowie serwerów JailBreak?

Chodzenie po serwerach i zabieranie ich modeli jest chyba zabronione, a nie chce żadnych problemów.

 

Z góry dziękuję,

Pozdrawiam.

Nie jest i nikt ci nic za to nie zrobi


  • +
  • -
  • 1


#747104 Konwertowanie modelu do 1.6

Napisane przez ZBA on 19.02.2018 01:02

626Mota.png


  • +
  • -
  • 1


#746975 Szukam dużych map

Napisane przez ZBA on 14.02.2018 17:39

Jestem autorem BigCity więc jak byś potrzebował pomocy w sprawie tej mapy to pisz


  • +
  • -
  • 1


#746827 Problem z Kompilacją

Napisane przez ZBA on 11.02.2018 21:24

Kompilator dał ci odpowiedź:

 

 

Error: Could not open wad file \program files (x86)\steam\steamapps\common\half-life\valve\halflife.wad

Error: Could not find WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist

 

 

Poza tym nie kompiluj map za pomocą VHE. Pobierz osobny kompilator, których jest kilka. Polecam np. ten http://twhl.info/for...hp?thread=14161

Pamiętaj, aby zawsze mieć zaimplementowany zhlt.wad do kompilacji, który znajdziesz w plikach gry, lub będzie dołączony z pobranym kompilatorem.

 

W VHE tylko tworzysz mapy, a kompilujesz je osobnym programem.

 

Spis errorów, które mogą ci pomóc w przyszłości: http://twhl.info/wiki.php?sub=14


  • +
  • -
  • 1


#745152 Submodel/model.

Napisane przez ZBA on 18.12.2017 02:07

Można.


  • +
  • -
  • 1


#743473 Siemka potrzebuje pomocy z wgraniem modelu broni

Napisane przez ZBA on 24.10.2017 19:16

Aby modele działały na serwerze potrzebujesz pluginu+ modeli, a ty masz tylko modele. Szukaj pod hasłami "Podmiana modeli broni na serwerze"


  • +
  • -
  • 1


#732440 Dwa Głosowania

Napisane przez ZBA on 15.11.2016 18:24

mapchooser

 

wypierdol galileo i zostaw podstawowy plugin


  • +
  • -
  • 1


#728450 Hammer, jak włączyć pokazywanie rozmiarów elementów?

Napisane przez ZBA on 21.07.2016 12:58

Jak dobrze kojarzę hammer do goldsource tego nie oferuje


  • +
  • -
  • 1


#728258 Prośba o dekompilacje mapy

Napisane przez ZBA on 16.07.2016 12:45

Serio? Prosisz kogoś o z dekompilowanie 2 map, które wyglądają jak największe *****?

Te mapy można odbudować od 0 w 10 minut, te mapy wyglądają jak ***** i nie pomogę


  • +
  • -
  • -1