Funkcje dla cod 2 perki mają wieksza ilość parametrów.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #define PLUGIN "zamiana miejscami" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "xenos" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /miejsce", "zamiana"); } public zamiana(id) { new wartosc_perku_pierwszego; new wartosc_perku_drugiego; new perk_pierwszy = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_pierwszego, 0); new perk_drugi = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_drugiego, 1); cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0); cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1); cod_set_user_perk(id, perk_pierwszy, wartosc_perku_pierwszego, 0, 1); cod_set_user_perk(id, perk_drugi, wartosc_perku_drugiego, 0, 0); ColorChat(id,GREEN,"zamieniono perki miejscami"); }
wytłumaczenie z include:
native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0);
/*------------------------------
Zwraca drugi perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka
lp jeli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/
native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0);
/*------------------------------
Ustawia drugi perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
lp jeli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/