Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

V!p3r - zdjęcie

V!p3r

Rejestracja: 24.06.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.10.2019 15:13
-----

#695191 [ROZWIĄZANE] Zamiana miejscami perkow [ 2 PERKI ] problem

Napisane przez xenos w 01.04.2015 22:24

Nie ma co się dziwić , używasz funkcji dla cod 1 perk.
Funkcje dla cod 2 perki mają wieksza ilość parametrów.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "zamiana miejscami"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xenos"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /miejsce", "zamiana");
	
}


public zamiana(id)
{
	
new wartosc_perku_pierwszego;
new wartosc_perku_drugiego;
new perk_pierwszy = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_pierwszego, 0);	
new perk_drugi = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_drugiego, 1);

cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1);
cod_set_user_perk(id, perk_pierwszy, wartosc_perku_pierwszego, 0, 1);	
cod_set_user_perk(id, perk_drugi, wartosc_perku_drugiego, 0, 0);
ColorChat(id,GREEN,"zamieniono perki miejscami");	
}

wytłumaczenie z include:

native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0);
/*------------------------------
Zwraca drugi perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka
lp jeli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/

native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0);
/*------------------------------
Ustawia drugi perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
lp jeli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/


  • +
  • -
  • 2


#695170 [ROZWIĄZANE] Error: Array must be indexed - problem

Napisane przez Linux' w 01.04.2015 19:45

Nieprawidlowy index dla zmiennej szPerk.


  • +
  • -
  • 1


#695186 [ROZWIĄZANE] Error: Array must be indexed - problem

Napisane przez Wielkie Jol w 01.04.2015 22:01

Stworzyłeś tablicę dwuwymiarową a używasz tylko jednego, przez co kompilator mówi Ci, że źle zadeklarowałeś zmienną ( albo zadeklarowałeś dobrze, ale w kodzie zrobiłeś błąd ).


  • +
  • -
  • 1


#673285 Ceny obok nazw frakcji w wyborze

Napisane przez ^Szeregowy^ w 03.12.2014 18:41

^n - nowa linia
^t - tabulator
\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały
\y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty
\r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony
\d - dalszy tekst będzie miał kolor szary
\R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej

 

Przykład:

\yKlasy Premium \r(cena)




#672074 [ROZWIĄZANE] Wolniejszy bieg

Napisane przez v139 w 25.11.2014 22:33

Ustaw mniejszy współczynnik rozdawanych punktów odpowiadajacy za kondycje w sma coda :)
  • +
  • -
  • 1


#672112 [ROZWIĄZANE] Wolniejszy bieg

Napisane przez MAGNET w 26.11.2014 10:44

Ustaw mniejszy mnożnik speeda
  • +
  • -
  • 1


#671443 Brak zadawanych obrażeń przez wyznaczoną ścianę

Napisane przez psilocybe w 22.11.2014 18:49

Znalazłem jeszcze lepszy kod do przerobienia, był bym w stanie to zrobić tylko myślę jakim programem wyciągnąć współrzędne.

 

Poniższy plugin blokuje skanowanie wentylacji na cs_assault i jest define współrzędnych gdzie ma blokować skany (wentylacja). Jeżeli będziesz miał coordy tej ściany to bez problemu do przerobienia.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#671308 Brak zadawanych obrażeń przez wyznaczoną ścianę

Napisane przez psilocybe w 22.11.2014 02:16

http://amxx.pl/topic/59261-block-grenade-eldorado-bge/

Sry to nie to, pomyliłem ale widziałem coś chyba na allied podobnego, jak znajde dam edit :)

 

Edit, sprawdź plugin "NoWalls" on najskuteczniej blokuje skanowanie ale przez wszystkie ściany i enty, także musiał byś przerobić by dotyczyło to tylko tej ściany, sprawdze czy to func_wall jeżeli tak to chyba sprawa będzie prosta bo inaczej to nie wiem jak.

 

Edit 2:

 

Przerób sobie NoWalls aby blokował tylko skany przez watertower2.mdl i uruchamiaj go tylko na eldorado bo po co na innych mapach.

 

Masz tu origin tego cyclera (1155, -18, -100) może się przyda.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#467134 Tylko gracz o nicku/steamid może użyć komendy

Napisane przez Gość w 13.10.2012 21:42

#include <amxmodx>

public plugin_init(){
register_plugin("Wykonaj", "0.1", "benio101");

register_clcmd("say /wykonaj", "wykonaj");
register_clcmd("say_team /wykonaj", "wykonaj");
}

public wykonaj(id){
new authid[35];
get_user_authid(id, authid, 34);
if(equal("STEAM:0123",authid)==-1){
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
if(equal("123",name)==-1){
// Odmów wykonania komendy
} else {
komenda(id);
}
} else {
komenda(id);
}
}



#501927 Prośba o klasę "Wariat"

Napisane przez MAGNET w 15.01.2013 23:01

Proszę na ADMIN_LEVEL_A
Co do obrażeń z MP5 to 5 int=1 DMG
Jakby coś nie działało to pisz ;D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#390352 Przerobienie klasy (dodanie +10 int z MP5)

Napisane przez Kołodziej w 02.04.2012 20:42

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Amadeusz (Premium)";
new const opis[] = "+10 int z MP5, 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Viper");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Amadeusz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;

  • +
  • -
  • 1


#367768 [ROZWIĄZANE] Mały plugin do blokady broni - Problem

Napisane przez Zapalka w 20.02.2012 10:55

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
public plugin_init()
{
register_plugin("Blokada Autolamy i tarczy", "1.0", "Viper");
register_clcmd("shield","zablokowane");
register_clcmd("g3sg1","zablokowane");
register_clcmd("d3au1","zablokowane");
}
public zablokowane()
{
ColorChat(GREEN, "Ta bron jest zablokowana!");
return PLUGIN_HANDLED
}


Nie użyłeś klamer w public zablokowane.
  • +
  • -
  • 1


#367898 [ROZWIĄZANE] Mały plugin do blokady broni - Problem

Napisane przez Syczaj w 20.02.2012 15:56

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
public plugin_init()
{
register_plugin("Blokada Autolamy i tarczy", "1.0", "Viper");
register_clcmd("shield","zablokowane");
register_clcmd("g3sg1","zablokowane");
register_clcmd("d3au1","zablokowane");
}
public zablokowane(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Ta bron jest zablokowana!");
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#243688 Kup Defa

Napisane przez Goliath w 30.04.2011 16:26

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Kup Defa (COD MOD)"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "V!p3r"

public plugin_init()
{
register_clcmd("say /def", "KupDefa");
}

public KupDefa(id)
{
if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_CT)
{
client_print(id, print_chat, "[SpiewaK] Nie jestes w CT!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(cs_get_user_money(id)<300)
{
client_print(id, print_chat, "[SpiewaK] Nie masz 300$!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
give_item(id, "item_thighpack")
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)-300)
client_print(id, print_chat, "[SpiewaK] Kupiles Defa!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#243668 Kup Defa

Napisane przez SpiewaK w 30.04.2011 15:34


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Kup Defa (COD MOD)"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "V!p3r"

public plugin_init()
{
register_clcmd("say /def", "KupDefa");
}

public KupDefa(id)
{
if (cs_get_user_money(id)<300)
{
client_print(id, print_chat, "[SpiewaK] Nie masz 300$!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
give_item(id, "item_thighpack")
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)-300)
client_print(id, print_chat, "[SpiewaK] Kupiles Defa!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


po mojemu :]
  • +
  • -
  • 1