Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

WCM3 - zdjęcie

WCM3

Rejestracja: 01.06.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.05.2016 19:06
-----

#722794 Pukawka.pl

Napisane przez DaFFyy w 14.03.2016 15:33

Witam,

 

Nawiązując do tematu Pukawki, nie polecam hostingu...oprócz robienia ludzi w chu.. nie potrafią nic! Panel z wyglądu mało wygodny z funkcjonalnością jest podobnie. Serwery padają bez powodu, 0 zabezpieczeń anty ddos (raczej). Z czym do ludzi btw Kowalsky jest klientem 1shot1kill więc też ma prawo do własnego zdania.

 

Co do błędu komunikacji z serwerami steam, bezcenne... serwery padły i leżały i może nadal leżą (?)

 

 

03822639919438073022.png

 

Więc jak to jest? Macie promocje a tak jakby 0 informacji o niej na 1 miesiąc, poza tym Wasz kalkulator nie wlicza promocji na 3/6 miesięcy!

Ruszcie głową! Wasze usługi i tak już każdemu odradzam, tak jak większość ludzi z głową którzy płacą za JAKOŚĆ nie PLAC ZABAW

 

Gorąco polecam Nitr0 :) 

 


  • +
  • -
  • -1


#716036 Tylko gracze LAN - rozwiązanie problemu po zimowej aktualizacji

Napisane przez Kowalsky w 10.12.2015 23:47

Po wczorajszej aktualizacji na niektóre serwery gracze nie mogą wejść i pojawia im się komunikat "You cannot connect to this CS:GO server because it is restricted to LAN connections only.". Jest to kolejna, niepotrzebna kompilacja wprowadzona przez Valve. Po co? Sam Gaben tego nie wie...

 

Ale wiemy jak rozwiązać ten "problem" - chociaż to problem nie jest. Trzeba zarejestrować serwer w Valve, aby uzyskać token. Należy wykonać poniższe kroki:

 

1. Wejść na stronę: http://steamcommunit...nagegameserversi zalogować się na swoje konto steam.

2. Na dole strony mamy dwa pola do wpisania informacji:

  • App ID of the base game - jest to ID gry, której token chcemy wygenerować (dla CS:GO wpisujemy 730)
  • Memo - czyli po prostu notatka, możemy tu wpisać np. nazwę moda, naszej sieci etc. (służy to do lepszego wyszukania tokenów na liście)

3. Po kliknięciu Create pojawi się tabelka z tokenem. Kopiujemy wartość z kolumny Login token

4. Ostatni krok to zmodyfikowanie komendy startowej serwera. Na jej końcu dopisujemy:

+sv_setsteamaccount NASZ_WYGENEROWANY_TOKEN -net_port_try 1

czyli ta końcówka np. u mnie wygląda tak:

+sv_setsteamaccount 78EAD1A7DABC11650D8F10CC8BF39236 -net_port_try 1

a całe polecenie startowe tak:

./srcds_run -game csgo -console -usercon +game_type 0 +game_mode 1 +mapgroup mg_active +map de_dust2 +sv_setsteamaccount 78EAD1A7DABC11650D8F10CC8BF39236 -net_port_try 1

Mam nadzieje, że dość jasno to opisałem :)

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 4


#195726 Instalacja HLTV na dedku, Vps przez skrypt.

Napisane przez Mario920 w 11.12.2010 23:51

Witam dziś chciał bym przedstawić poradnik jak postawić HLTV na dedku lub vps.

=========================
Instalacja HLTV Przez skrypt DEBIAN 5
=========================
*logujemy się ftp do serwera Counter - Strike 1.6
*Wgrywamy do głównego katalogu pliki takie jak - hltv1.cfg oraz hltv_start
*Następnie - Logujemy się przez putty wchodzimy do katalogu serwera poprzez polecenie cd następnie nadajemy chmod 777 dla pliku hltv_start

chmod -R 777 hltv_start

*Gdy już nadamy możemy bezpiecznie odpalić nasz serwer na screenie - wystartuje on bez najmniejszego problemu -

Komenda do odpalenia na Screenie -

screen -A -m -d  -S hltv ./hltv_start

Wszystkie konfiguracje dotyczące zmiany nazwy hltv oraz połączenia do innego serwera zmieniamy w hltv1.cfg
Komendę startową również możemy dostosować do swoich potrzeb czyli zmiana portu itd w pliku hltv_start zmieniamy tylko i wyłącznie to linijkę -

hltv -port 27022 +exec hltv1.cfg

PS:

Napisałem poradnik z tego względu iż dużo ludzi szuka dokładnego poradnika jak postawić Hltv, co prawda są tego typu poradniki na innych strona oraz forach ale nie są do końca dokładne laicy nie będą wiedzieli jak stworzyć skrypt oraz jak poprawnie skonfigurować plik.cfg - Ja daję gotowca wystarczy tylko bez myślenia wgrać pliki i wklepać komendy :)
Jeżeli są błędy ort to przepraszam.
Pozdrawiam.

Pliki do Pobrania w załączniku

Załączone pliki

  • Załączony plik  HLTV.rar   825 bajtów  1182 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 3


#705028 Prośba o lekkie przerobienie kodu.

Napisane przez klqs99 w 04.07.2015 23:08

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new Array:g_NotAllowed;
new g_ArraySize;

public plugin_init(){
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}

public plugin_cfg(){
    g_NotAllowed = ArrayCreate(64);
    
    new g_Path[128];
    formatex(g_Path[ get_configsdir(g_Path, charsmax(g_Path)) ], charsmax(g_Path), "/NotAllowedNames.ini");
    
    if(file_exists(g_Path)){
        new g_Line[64],
            g_NotAllowedNames[64],
            g_Len;
        
        for(new i = 0; read_file(g_Path, i, g_Line, charsmax(g_Line), g_Len); i++){
            if(!g_Len || !g_Line[0] || g_Line[0] == ';'){
                continue;
            }
            parse(g_Line, g_NotAllowedNames, charsmax(g_NotAllowedNames));
            ArrayPushString(g_NotAllowed, g_NotAllowedNames);
        }
    }
    else{
        set_fail_state("File NotAllowedNames.ini doesn't exist in configs/");
    }
    g_ArraySize = ArraySize(g_NotAllowed);
}

public client_authorized(id){
    CheckPlayerName(id, 0);
}

public client_infochanged(id){
    CheckPlayerName(id, 1);
}

public CheckPlayerName(id, g_Value){
    new g_UserName[64];
    
    switch(g_Value){
        case 0:{
            get_user_name(id, g_UserName, charsmax(g_UserName));
        }
        case 1:{
            get_user_info(id, "name", g_UserName, charsmax(g_UserName));
        }
    }
    
    for(new i = 0; i < g_ArraySize; i++){
        new g_Name[64];
        ArrayGetString(g_NotAllowed, i, g_Name, charsmax(g_Name));
        
        if(containi(g_UserName, g_Name) >= 0){
            server_cmd("amx_ban #%d 0 ^"Niedozwolony nick!^"", get_user_userid(id));
        }
    }
}

Sprawdź :P


  • +
  • -
  • 1


#703720 [HTML+PHP] Generator publikacji serwerów [Stary KOD]

Napisane przez Arnn w 22.06.2015 13:49

Witam, wrzucam wam gotowy "skrypt" do generacji publikowania serwerów, mój był stworzony do gry Minecraft ale można go dowolnie przerobić, jako że kod jest przestarzały to wrzucam wam go tutaj, może komuś się przyda i go wykorzysta.

 

DL: http://speedy.sh/X4qPa/arnn.rar

 

Podgląd: http://arnn.pl/arnn/

 

Pozdrawiam Arnn ;)


  • +
  • -
  • 2