Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

th7nder - zdjęcie

th7nder

Rejestracja: 13.03.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.02.2016 17:52
-----

#709274 dlugość warmup

Napisane przez th7nder w 11.08.2015 17:59

Napisałem dla Ciebie plugin na szybko, powinien działać (;

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#709243 Nieskonczona ilosc naboi w magazynku

Napisane przez th7nder w 11.08.2015 12:44

Funkcja jest zbugowana, będzie sypać errory jeśli m_hActiveWeapon nie będzie sprawdzane

 

Lepsze jest takie rozwiązanie, wykonywane w "weapon_fire" z EventHookMode_Post jak wspomniał mastah7991

stock RefillAmmo(int iClient){
    int iEntity = GetEntPropEnt(iClient, Prop_Send, "m_hActiveWeapon");
    if(iEntity != -1){
        SetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo", GetEntProp(iEntity, Prop_Send, "m_iAmmo") + 1);
    }
}


  • +
  • -
  • 1


#709152 [ROZWIĄZANE] Widok 3d dla gracza

Napisane przez th7nder w 10.08.2015 15:13

sv_allow_thirdperson 1
ClientCommand(iClient, "thirdperson");
aby wrócić spowrotem do pierwszej osoby

ClientCommand(iClient, "firstperson");

  • +
  • -
  • 1


#709024 Cichobiegi SM

Napisane przez th7nder w 09.08.2015 12:51

Żaden z powyższych sposobów wymienionych o góry nie zadziała, trzeba podejść do tego z innej spory,

 

Pozdrawiam - właściciel działających cichych kroków(bez buga na lewtiacje) (;


  • +
  • -
  • 0


#692826 Wykrycie obrazen od he w takedamage

Napisane przez th7nder w 15.03.2015 10:28

OnEntityCreated(iEntity, const String:sClassName[]) i ustawiasz netpropsy odpowiadające za radius/damage HE.


  • +
  • -
  • 1


#692567 przypisanie broni (np ak47) pod secondary slot

Napisane przez th7nder w 13.03.2015 14:32

Chmod 444 na weapon script, zmieniasz na secondary i dziala (;
  • +
  • -
  • 1


#692565 [ROZWIĄZANE] Pobranie lokalizacji miejsca w ktore celuje

Napisane przez th7nder w 13.03.2015 14:24

Musisz pobrać kąty oczu gracza, origin, dlugość wektorów tych kątów, puścić traceray z odpowiednią maską i tam gdzie uderzy jest Twoja lokacja
  • +
  • -
  • 1