if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
static victim
victim = -1;
while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, fOrigin, 90.0)) != 0) // 90 = obszar wybuchu
{
if (!is_user_alive(victim))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 100.0, 1); // 100.0 zabrane dmg
}
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;
SprawdzPoziom(id);
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Smutny
Rejestracja: 24.05.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.05.2013 15:30





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 46
- Odwiedzin: 4 820
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Sierpień 10, 1992
-
Płeć
Nie podano
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
12
Początkujący
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Smutny nie posiada znajomych
#171401 Klasa Wybuchowa
Napisane przez byCZUS
w 15.09.2010 17:38
ver. z exp + item
#171341 Klasa Wybuchowa
Napisane przez byCZUS
w 15.09.2010 14:18
w public Death()
dodajemy
dodajemy
if(klasa_gracza[id] == Nazwa_klasy)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
static victim
victim = -1;
while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, fOrigin, 90.0)) != 0) // 90 = obszar wybuchu
{
if (!is_user_alive(victim))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 100.0, 1); // 100.0 zabrane dmg
}
}
#158889 Cod mod
Napisane przez camilost
w 10.08.2010 11:35
Wszystko działa. -,-
Po prostu musisz z głową dodać to co napisał QTM. Peyote w tym Cod mod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X poście
Najlepiej za tym całym ifem if(damagebits & DMG_BULLET) dodać od granatów (To poniżej), bo od kiedy granat ma naboje? I rani nabojami? --,-
Nie wiem jaki wy macie łep, że dla Was granaty strzelają nabojami
Po prostu musisz z głową dodać to co napisał QTM. Peyote w tym Cod mod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X poście
Najlepiej za tym całym ifem if(damagebits & DMG_BULLET) dodać od granatów (To poniżej), bo od kiedy granat ma naboje? I rani nabojami? --,-
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && get_user_flags(idattacker) & ADMIN_LEVEL_H) damage = float(health); }
Nie wiem jaki wy macie łep, że dla Was granaty strzelają nabojami

#158555 Cod mod
Napisane przez QTM. Peyote
w 09.08.2010 10:56
1. W TakeDamage znajdź:
i zmien na:
2. Może kto inny .
3. Najprostszym rozwiązaniem będzie zabranie 1 hp kiedy gracz ma go 256.
Dodajesz w plugin_init:
a na dole pluginu:
Spoiler
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos || klasa_gracza[idattacker] == Szturmowiec) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
i zmien na:
Spoiler
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos || klasa_gracza[idattacker] == Szturmowiec) && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
}
2. Może kto inny .
3. Najprostszym rozwiązaniem będzie zabranie 1 hp kiedy gracz ma go 256.
Dodajesz w plugin_init:
register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
a na dole pluginu:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
new health = get_msg_arg_int(1);
if(health && !(health % 256))
{
entity_set_float(msg_entity, EV_FL_health, entity_get_float(msg_entity, EV_FL_health)-1)
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Smutny
- Regulamin