Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lopez.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.08.2010 10:28

1.Przy itemie Awp Sniper mam również BUG i posiadam 1/1 z HE. Jak to poprawić ?

2.Czy możecie mi napisać itemy bezpłatnie ?

3.Jak poprawić BUG z ilością HP, jak się ma powyżej 256 to zaczyna naliczać się od nowa
  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2010 10:56

1. W TakeDamage znajdź:
Spoiler

i zmien na:
Spoiler


2. Może kto inny .

3. Najprostszym rozwiązaniem będzie zabranie 1 hp kiedy gracz ma go 256.
Dodajesz w plugin_init:
register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");

a na dole pluginu:
public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
new health = get_msg_arg_int(1);
if(health && !(health % 256))
{
entity_set_float(msg_entity, EV_FL_health, entity_get_float(msg_entity, EV_FL_health)-1)
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
}

Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 09.08.2010 19:02

  • +
  • -
  • 2

#3 Lopez.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.08.2010 11:41

No ok to zrobiłem a teraz kto mi napiszę kilka itemów ?
  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 09.08.2010 11:49

Z tym 3 to nie tylko o 1 HP więcej się mu rozchodzi.
Nabijasz ciągle np. w siłę i możesz mieć ponad 280HP albo i więcej.
Coś innego trzeba wymyślić : P
  • +
  • -
  • 1

#5 Lopez.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.08.2010 11:51

Błąd przy komilacji
error 017: undefined symbol "MessageHealth"
  • +
  • -
  • 0

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 09.08.2010 12:03

register_message(get_user_msgid("Health"), "message_health")

public message_health(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
	// Get player's health
	static health
	health = get_msg_arg_int(1)
	
	// Don't bother
	if (health < 256) return;
	
	// Check if we need to fix it
	if (health % 256 == 0)
		fm_set_user_health(msg_entity, pev(msg_entity, pev_health) + 1)
	
	// HUD can only show as much as 255 hp
	set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255)
}

Tu masz fixa z ZP ^^

Użytkownik camilost edytował ten post 09.08.2010 12:08

  • +
  • -
  • 1

#7 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2010 12:04

Camilost błąd występuje tylko wtedy kiedy masz równo 256 i prawdopodobnie też 512 i tak dalej. A co do błędu kompilacji to czy na pewno napisałeś tak? :
register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");


09 sierpień 2010 - 12:10:
Camilost, wysłałeś prawie to samo co ja mu dałem. BTW. To nie nalicza od nowa tylko nie pokazuje więcej hp.

Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 09.08.2010 12:18

  • +
  • -
  • 0

#8 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 09.08.2010 14:17

Ja problem z HP rozwiązałem tak że dodałem plugin który pokazuję ile na prawdę ma się HP i nic się wtedy nie buguje
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 09.08.2010 14:33

Pokaż link ^^
  • +
  • -
  • 1

#10 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 09.08.2010 15:43

To chyba było to , ale nie jestem pewien.

Ja na serwerze mam tylko plik amxx nie mam sma ;>


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Real HP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define CHANNEL 1
#define FRAMES 10

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink", 1);
}
public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
	if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
	{
		set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwPreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
	static iCounter[33]={0,...};
	if(++iCounter[id] >= FRAMES)
	{
		set_hudmessage(0, 200, 200, 0.02, 0.91,0,0.0, 0.5,0.0,0.0,CHANNEL );
		show_hudmessage(id, "HP: %d", pev(id, pev_health));
		iCounter[id]=0;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#11 Lopez.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.08.2010 17:45

Co z itemami ? Napiszę ktoś mi kilka ? Dam reputacjiii
  • +
  • -
  • 0

#12 ghjkl ? ;o

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Pomorze~Miasto LWA!
Offline

Napisano 09.08.2010 18:59

Dlaczego jak zrobiłem likwidację tego buga z 1/1 HE to nie działa w ogóle 1/1 HE ?
  • +
  • -
  • 0
Polecam Serwer COD MOD + SUPER KLASY. - 94.23.238.33:27081

www.HS-Serwer.pl --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- www.HS-Serwer.pl

www.HS-Serwer.pl


#13 Smutny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2010 11:22

No wlasnie po wgraniu tej niby poprawki itemy nie dzialaja tak jak powinny np. tajemnica generala nie zabija od razu.
  • +
  • -
  • 0

#14 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 10.08.2010 11:35

Wszystko działa. -,-
Po prostu musisz z głową dodać to co napisał QTM. Peyote w tym Cod mod - Nieoficjalny polski support AMX Mod X poście

Najlepiej za tym całym ifem if(damagebits & DMG_BULLET) dodać od granatów (To poniżej), bo od kiedy granat ma naboje? I rani nabojami? --,-


if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30 && get_user_flags(idattacker) & ADMIN_LEVEL_H)
			damage = float(health);	
	}

Nie wiem jaki wy macie łep, że dla Was granaty strzelają nabojami ^^
  • +
  • -
  • 2

#15 Smutny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2010 11:43

A kto napisal, ze granaty strzelaja nabojami ?
Peyote napisal "zmien na" zmienilem i itemy przestaly dzialac wiec nie wiem czemu probujesz zrobic ze mnie idiote.
  • +
  • -
  • 0

#16 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 10.08.2010 12:02

Zadawać DMG, będzie więcej, bo jest jeśli dostanie naboje (Tajemnica Generala)

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
                        damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];

A na HE nie działa 1/1 bo albo dodałeś w tym ifie z nabojami albo nie masz wcale (Dopisz to co 2posty wyżej i będzie działać).

To co napisał QTM działa z obrażeniami z broni, lecz nie dodał z DMG od HE 1/1 ;P (To co 2 posty UP).

PS. Piszę ogólnie o wszystkich a nie z Ciebie robię idiotę. (Nie bądź taki egoista ; D) Podchodzę do problemu Twojego i jeszcze 1 osoby z uśmiechem a Ty już buczysz -,-
  • +
  • -
  • 1

#17 Lopez.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.08.2010 13:22

Kto mi napisze itemy ?
  • +
  • -
  • 0

#18 Smutny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2010 13:25

No camilost teraz dziala :)
dzięki za pomoc.
Pozostalo mi sie pobawic z tymi gownami "Loose indentation" bo lubie miec czysty kod :P
Masz moze jakis program ktory automatycznie to poprawia ?

btw. sorka ze naskoczylem :^.^:
  • +
  • -
  • 0

#19 Lopez.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:86
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.08.2010 09:53

re ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych