Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GwynBleidD - zdjęcie

GwynBleidD

Rejestracja: 23.05.2009
Aktualnie: Przegląda temat VIP generator
Poza forum Ostatnio: 27.04.2021 23:24
*****

Moje posty

W temacie: [KOSZ] Paczka Sklep SMS

27.05.2016 21:21

Złamanie regulaminu forum.
Przeczytaj go, zastosuj się do niego a następnie załóż nowy temat.

Regulamin forum dostępny jest pod adresem AMXX.pl/topic/3-regulamin-forum
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.

W temacie: [CS 1.6 GO MOD] Idealna modyfikacja czy wielka ściema?

18.05.2016 20:55

Temat muszę przyznać bardzo ciekawy i gratuluję autorowi postępów. Tego typu machlojki powinny być jak najbardziej ujawniane.

 

Ze swojej strony dodam jedną rzecz do tematu: Licencja AMXModX wymaga od autorów pluginów stosowania licencji GPL, co oznacza, że MUSZĄ oni ujawniać źródła swoich pluginów (pliki sma). Dotyczy to każdego pluginu, nie ważne czy go od kogoś kupujecie czy jest dostępny publicznie, macie dostać razem z nim źródła. Dlatego polecam każdemu, kto od kogokolwiek kiedykolwiek kupił lub ma zamiar kupić plugin, wymaganie źródeł, podpierając się licencją AMXModX. Jeśli nie dostaniecie źródeł - nie kupujcie.

 

Są od tego pewne wyjątki - np plugin, który jest w stanie skutecznie banować osoby ze zmiennym adresem IP, jednak poza tą funkcją nie powinno w pluginie znajdować się nic innego. Na takie wyjątki możemy przymykać oko.

 

Swoją drogą, jeśli ten plugin był dostępny na tej stronie: http://csgomods.pl/to autor chyba się już ogarnął - w paczce jest adnotacja, aby zmienić wszystkie hasła.

W temacie: Mnożenie się nicków w SQL

29.04.2016 10:34

Podaj strukturę bazy. Widzę przeczytałeś mój poradnik o tym, jak zoptymalizować zapytania INSERT / UPDATE, jednak nie do końca - nie dodałeś odpowiednich kluczy w bazie przez co każdy rekord jest dodawany jako nowy, zamiast nadpisywać istniejący.

W temacie: revEmu - jak to dokładnie działa?

01.10.2015 11:58

RevEMU działa następująco:

1. klient łączy się z serwerem
2. Serwer sprawdza, czy klient używa RevEmu, jeśli tak, odpytuje o Hardware ID
3. Klient zwraca Hardware ID
4. Serwer na podstawie Hardware ID generuje SteamID, dokładny proces generowania konfigurujesz w dproto.

Sam proces generowania bierze Hardware ID gracza oraz tajny klucz z serwera i mixuje je dzięki czemu wygenerowane SteamID jest nieprzewidywalne. Hardware ID da się zmienić i oszukać tym samym serwer, zmieniając tym samym wygenerowane przez serwer ID.

Pamiętajmy też, że mam tu na myśli wyłącznie ostatni człon (człon C) SteamID. Pozostałe człony są stałe dla każdego gracza i ustawiasz je w dproto. Jeśli zmienisz konfigurację dproto, te człony też się zmienią.

Jako, że tajny klucz serwera jest tajny, bez jego znajomości nie da się przewidzieć jakie dokładnie Hardware ID należy serwerowi podać by uzyskać odpowiednie SteamID. Formalnie więc nie da się celowo pod kogoś podszyć...

Formalnie... bo w praktyce każda instalacja dproto domyślnie korzysta z tego samego sekretnego klucza! A ten klucz jest bardzo łatwo pozyskać! Mając go możemy sobie wygenerować dokładnie takie SteamID jakie chcemy (no ostatni człon).

za ustawienie tego klucza odpowiada config SteamIdHashSalt w dproto, nie jestem pewien w której wersji dproto go wprowadzili. Po jego zmianie, wszystkie SteamID z emulatorów ulegną zmianie. Ustaw jego wartość na coś unikalnego i będziesz miał pewność, że ktoś się celowo pod konkretny SteamID nie podszyje :)

W temacie: Problem z odrzucaniem kucnietego gracza, jakby był przyklejony do podłoża

01.10.2015 11:02

Możesz spróbować teleportować gracza o kilka unitów w górę - wtedy nie będzie już przyklejony do podłoża i będziesz mógł go odrzucić do tyłu. Pamiętaj jednak, że może w ten sposób utknąć gdy np znajduje się w tunelu wentylacyjnym i po podniesieniu go do góry jego głowa wejdzie w sufit.

Aby uniknąć tego, musisz przed teleportowaniem sprawdzić w jakiej odległości od głowy gracza znajdują się jakieś przeszkody.