Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Qlop1996 - zdjęcie

Qlop1996

Rejestracja: 22.02.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.03.2015 13:06
-----

Moje posty

W temacie: Proszę o perki Grawerowany Deagl i 2 inne.

07.03.2015 16:52

Trzymaj ale bez zmiany modelu bo nie wiem jaki chcesz

W temacie: Proszę klasę Elitarny Graves, Ghost

01.03.2015 12:05

a przez co komplikowałeś???

 

W temacie: Proszę klasę Elitarny Graves, Ghost

01.03.2015 11:19

Trzymaj

 

Sprawdziłem na moim serwerze działa

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

        

new const nazwa[]   = "Elitarny Graves";

new const opis[]    = "Ma M4A1 i AK47 Bezlik ammo i no recoil na stałe";

new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 10;

new const inteligencja = 20;

new const wytrzymalosc = 30;

new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}

 new bool:ma_klase[33];

 

public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "Klasa By Qlop");



    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



    register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")

    

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

    

    register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)

    

    }

public event_curweapon(id)

{



if(!is_user_alive(id))

return PLUGIN_CONTINUE;



new weaponID= read_data(2)

if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)

return PLUGIN_CONTINUE;



if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])

cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])



return PLUGIN_CONTINUE;

}public PreThink(id)

{

if(ma_klase[id])

set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})

}



public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)

{

if(ma_klase[id])

set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})



}

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

}

 

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

}

W temacie: Proszę klasę Cień

01.03.2015 11:04

proszę bardo

W temacie: Bug po zmianie mapy - nieśmiertelność

28.02.2015 17:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Kucacz[Vip]";
new const opis[]    = "1/7 Awp 1/7 Degl nie widoczny na ukucku 4 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 80;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 4;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 7) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}